Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Koje će ludilo nastati kada se pusti put do Obrenovca.
Na 11.000 prosečnih vozila na deonici Barič-Umka, stićiće još bar 5.000 sa autoputa.
Uz toliki saobraćaj i zastoje, pitanje je da li ćemo prilikom svakog novog prolaska zateći put na istom mestu, u delu klizišta. :)
Imaće smisla ići kroz Obrenocac i na onaj uski most prema Sremu,
Део ће да се искључи у Лајковцу па на Ибарску ка БГ (на жалост Ника и осталих Лазаревчана), а део ће можда преко моста код ТЕНТА, тако да неће баш свих 5000 на Барич-Умка.
 
Verovatno je da ce vecina, nakon sto se jednom ili dva puta zaglavi kod Umke poceti da autoput napusta oko Lajkovca, narocito oni koji putuju u juzne delove Beograda.

Elem, gledam Landviewer.
Mislim da je vec komentarisano, ali na ovom snimku od 8.decembra, na sremskoj strani nije cak ni zagrebano nista. Nazire se nekih 1km nakon mosta, vise kao proseceno kroz vegetaciju, nego stvarni rad.
Koliko im je realno potrebno da urade taj deo, od kraja mosta do surcinske petlje?
 
Blago vama, vi sve te pravce znate, a nas ne upućene ce tek čekati iznenadjenje. Ja znam da cemo ici nekim "duplim trakama" ka BG, i bas se nadala da iz tog razloga nece btii zastoja.... Ehhhh zablude zablude
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502414#p502414:2o16sqxc je napisao(la):
paradox polje » Čet Dec 21, 2017 2:27 pm[/url]":2o16sqxc]
Koje će ludilo nastati kada se pusti put do Obrenovca.
Na 11.000 prosečnih vozila na deonici Barič-Umka, stićiće još bar 5.000 sa autoputa.
Uz toliki saobraćaj i zastoje, pitanje je da li ćemo prilikom svakog novog prolaska zateći put na istom mestu, u delu klizišta. :)
Imaće smisla ići kroz Obrenocac i na onaj uski most prema Sremu,
Део ће да се искључи у Лајковцу па на Ибарску ка БГ (на жалост Ника и осталих Лазаревчана), а део ће можда преко моста код ТЕНТА, тако да неће баш свих 5000 на Барич-Умка.
Bez sale sada,ali mislim da je to ipak veliko kruzenje...Kroz Lajkovac je cesto guzva,radari su non stop od Lajkovca prema OMW-u ,tako da sigurno je bolje ici na Baric ( e sad ,nije marketing ,stvarno sam siguran u to...)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502433#p502433:34xe4sl3 je napisao(la):
djunis82 » Čet Dec 21, 2017 3:03 pm[/url]":34xe4sl3]Verovatno je da ce vecina, nakon sto se jednom ili dva puta zaglavi kod Umke poceti da autoput napusta oko Lajkovca, narocito oni koji putuju u juzne delove Beograda.

Elem, gledam Landviewer.
Mislim da je vec komentarisano, ali na ovom snimku od 8.decembra, na sremskoj strani nije cak ni zagrebano nista. Nazire se nekih 1km nakon mosta, vise kao proseceno kroz vegetaciju, nego stvarni rad.
Koliko im je realno potrebno da urade taj deo, od kraja mosta do surcinske petlje?
Deo na zemlji nije sporan. Ali treba da se izgradi veliki most preko obilaznice, pruge i gasovoda. Ako ne krenu taj most da rade sa prvim zracima prolecnog sunca, nece ga zavrsiti na vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502448#p502448:1iam6du1 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Dec 21, 2017 2:37 pm[/url]":1iam6du1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502414#p502414:1iam6du1 je napisao(la):
paradox polje » Čet Dec 21, 2017 2:27 pm[/url]":1iam6du1]
Koje će ludilo nastati kada se pusti put do Obrenovca.
Na 11.000 prosečnih vozila na deonici Barič-Umka, stićiće još bar 5.000 sa autoputa.
Uz toliki saobraćaj i zastoje, pitanje je da li ćemo prilikom svakog novog prolaska zateći put na istom mestu, u delu klizišta. :)
Imaće smisla ići kroz Obrenocac i na onaj uski most prema Sremu,
Део ће да се искључи у Лајковцу па на Ибарску ка БГ (на жалост Ника и осталих Лазаревчана), а део ће можда преко моста код ТЕНТА, тако да неће баш свих 5000 на Барич-Умка.
Bez sale sada,ali mislim da je to ipak veliko kruzenje...Kroz Lajkovac je cesto guzva,radari su non stop od Lajkovca prema OMW-u ,tako da sigurno je bolje ici na Baric ( e sad ,nije marketing ,stvarno sam siguran u to...)

Bilo je nekih najava da ce se uraditi lokalni put Baric (nastavak na Ravanicku ulicu)-Rucka?
Ostale samo najave ili ima novosti?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502466#p502466:11tulfm7 je napisao(la):
Gringo » Čet Dec 21, 2017 3:59 pm[/url]":11tulfm7]Које лудило неће настати када се не пусти ни км до Обреновца ове године.
Hahhaha koji si ti kralj! Dodacu na tvoju fantasticnu izjavu i to i kad puste- jedan deo ce biti pod rekonstrukcijom (glineni delovi). Tunel takodje nece biti komplet gotov.... Tako da realno - do kraja 2018 ova deonica nece biti sasvim kompletirana
 
Ono što je zanimljivo na ovoj prilipačkoj petlji kad se pogleda slika koju je stavio Djunis i ovaj snimak Cip-a jeste da se one nalaze na dva različita mesta. Na opštinskoj mapi petlja je odmah po izlasku iz tunela Munjino brdo, u Prilipačkom polju uz lokalni put za Lučane. Na Cip-ovoj mapi petlja je pomerena napred ka Moravici i Gorobilju. Po njoj put izlazi iz tunela prelazi preko tog polja uz lučanski put pa prelazi prilipački potok i primiče se lokalnom isključenju za Lopaš, na svega dvesta-trista metara od mosta na Moravici. Nekako mi se čini, pošto sa ove moje gorobiljske strane svakog dana gledam sa terase kako dižu bedem oko Moravice da će pre biti usvojena ova Cip-ova mapa, jer čemu bedem ako je put kilometar-kilometar i po daleko od reke. Dobro, deo odgovora mogao bi da bude: da bi se zaštitila pristupna saobraćajnica, ali nekako mi je realnije ovo da će put biti tu na par stotina metara od reke i na nekih 800 metara od magistrale Požega - Arilje. Ovo je kratko rastojanje pa je to ujedno odgovor nekome ko napisa da ovoliko zavlačenje unutar sela obesmišljava priključak. Po meni usko grlo će biti magistrala Požega-Arilje jer je ona već sad preopterećena, put je neravan i bez proširenja. Drugo, ovo je seosko područje, gde su kultivatori i traktori uobičajena pojava a u blizini je osnovna škola i nekoliko prodavnica. Ja sam već sad često u koloni a zamislite gravitaciju na ovaj priključak vozača iz Požege, Arilja, Ivanjice, Sjenice, Užica, Kosjerića, turista sa Zlatibora, Zlatara, Tare iz pravca Crne gore itd. Nadam se da će vrlo brzo po otvaranju ove deonice početi da se radi put ka Ivanjici i Kotromanu jer će to biti jedino rešenje za danonoćne gužve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502461#p502461:1tizs08f je napisao(la):
AleksandarGrf » Thu Dec 21, 2017 3:28 pm[/url]":1tizs08f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502433#p502433:1tizs08f je napisao(la):
djunis82 » Čet Dec 21, 2017 3:03 pm[/url]":1tizs08f]Verovatno je da ce vecina, nakon sto se jednom ili dva puta zaglavi kod Umke poceti da autoput napusta oko Lajkovca, narocito oni koji putuju u juzne delove Beograda.

Elem, gledam Landviewer.
Mislim da je vec komentarisano, ali na ovom snimku od 8.decembra, na sremskoj strani nije cak ni zagrebano nista. Nazire se nekih 1km nakon mosta, vise kao proseceno kroz vegetaciju, nego stvarni rad.
Koliko im je realno potrebno da urade taj deo, od kraja mosta do surcinske petlje?
Deo na zemlji nije sporan. Ali treba da se izgradi veliki most preko obilaznice, pruge i gasovoda. Ako ne krenu taj most da rade sa prvim zracima prolecnog sunca, nece ga zavrsiti na vreme.

Već sada se može reći da nema ništa od 2019 za Obrenovac-Surčin, u najboljem slučaju prva polovina 2020. a realno druga polovina iste godine. Oni su dosta kasnili sa dozvolom za otvorenu trasu, dobili su je tek u avgustu valjda, šteta što nije iskorišćeno 4 meseca sa ok vremenskim uslovima jer je dosta zemljanih radova moglo da se odradi, sada verovatno teku pripreme izvođača i tek na proleće kreću, a za godinu i po da završe to mogu samo ako postave nove standarde efikasnosti u Srbiji.

A jel u nadležnosti grada izgradnja onog pristupnog puta od Surčina do NBGD?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502507#p502507:3k591dd8 je napisao(la):
veljahudin » Čet Dec 21, 2017 6:15 pm[/url]":3k591dd8]Ono što je zanimljivo na ovoj prilipačkoj petlji kad se pogleda slika koju je stavio Djunis i ovaj snimak Cip-a jeste da se one nalaze na dva različita mesta. Na opštinskoj mapi petlja je odmah po izlasku iz tunela Munjino brdo, u Prilipačkom polju uz lokalni put za Lučane. Na Cip-ovoj mapi petlja je pomerena napred ka Moravici i Gorobilju. Po njoj put izlazi iz tunela prelazi preko tog polja uz lučanski put pa prelazi prilipački potok i primiče se lokalnom isključenju za Lopaš, na svega dvesta-trista metara od mosta na Moravici. Nekako mi se čini, pošto sa ove moje gorobiljske strane svakog dana gledam sa terase kako dižu bedem oko Moravice da će pre biti usvojena ova Cip-ova mapa, jer čemu bedem ako je put kilometar-kilometar i po daleko od reke. Dobro, deo odgovora mogao bi da bude: da bi se zaštitila pristupna saobraćajnica, ali nekako mi je realnije ovo da će put biti tu na par stotina metara od reke i na nekih 800 metara od magistrale Požega - Arilje. Ovo je kratko rastojanje pa je to ujedno odgovor nekome ko napisa da ovoliko zavlačenje unutar sela obesmišljava priključak. Po meni usko grlo će biti magistrala Požega-Arilje jer je ona već sad preopterećena, put je neravan i bez proširenja. Drugo, ovo je seosko područje, gde su kultivatori i traktori uobičajena pojava a u blizini je osnovna škola i nekoliko prodavnica. Ja sam već sad često u koloni a zamislite gravitaciju na ovaj priključak vozača iz Požege, Arilja, Ivanjice, Sjenice, Užica, Kosjerića, turista sa Zlatibora, Zlatara, Tare iz pravca Crne gore itd. Nadam se da će vrlo brzo po otvaranju ove deonice početi da se radi put ka Ivanjici i Kotromanu jer će to biti jedino rešenje za danonoćne gužve.

Bojim se da, čak i da istovremeno krene izgradnja ka Kotromanu, petlja za autoput će biti na mestu gde je označena na prostornom planu, a to je nekih nepunh 5km od sadašnje magistralne petlje Požege prema Arilju.
Tj. i u toj opciji, ka autoputu će se morati dolaziti kroz ono prigradsko požeško naselje uz ograničenje 50km/h.
 
Pratim ovaj forum vec dugo i verovatno sam od onih koji zarko zele da se ovaj koridor sto pre zavrsi. Medjutim, nemogu da se ne otmem utisku da ima dosta ljudi koji su nerealni optimisti. Valjda je to posledica jednoumlja na medima koji nas bombarduju nerealnim obecanjima koja kad im istekne rok menjaju se drugima jos nerealnija.
Kad je rec o koridoru 11, poceo je sa idejom da se Cacaki i Beograd povezu autoputem i izbegne crna Ibarska magistrala. Ministar Veljo Ilic je tu ideju koristio da ucini nesto za svoj kraj. Ostali politicari su to osporavali. Posle toga pocelo je sminkanje imena pa se autoput zove Beograd -Juzni Jadran,koridor 11 I slicno.Prosirivalisu ga u politicke svrhe (te do Bosne; te Moravskim koridorom, pa do Temisvara) .Veljo je dok je mogao, pokusavao da da koncesiju (naravno uz licni interes), imalo je smisla I zainteresovanih ali su Vojvodjani(Kostres I ostali) to osporili pa je ideja propala. Kasnije su svi pokusavli da budu orginalni u vezi tog projekta pa je se doslo do ovoga danas. Put nije zavrsen I dugo nece biti. Naime ove trasa Ljig Obrenovac (u punom profilu)nece sigurno biti gotova do 2019. Govorim to kao dobar poznavalac problematike. (Tunel Brancic nije probijen, popravlja se Lajkovac- Ub, na mnogim delovima bice popravke jer postoje zalbe na kvalitet,betona itd.
Trasa Preljina-Pozega u najboljem slucaju nece biti za 8-9godina. Ne moze se poceti sledece godine jer nema projekta , nisu ni poceli expropijaciju,trasa je teska ,... I sve sto vam kazu politicari verujte lazu '
Deo koji se ovde pominje Pozega -Kotroman nece se,nazalost, raditi, bar ne za naseg zivota. Prvo kao sto je poznato Bosna nece taj put(hoce preko Tuzle),drugo sporran je I protok vozila.
Dugo se pricalo I o Moravskom koridor(Pojate-cacak),kazem dugo pred izbore sad se sve manje prica, jer je nova PRICA o Merdare-Pristina.
I tako u nedogled. Mislim da je jedino realno u narednih 10 godina Beograd- Pozega. Ostalo ,neka rade nasa deca, ako ne odu tim novim putem zauvek odavde....
 
Nidzo-ni mislio sam da ti odgovorim ali posle ovoliko gluposti koje si napisao ostadoh bez teksta.
 
Ljudi lepo vreme,dajte jos slika sa gradilista :vops:
Прошао сам у суботу кроз Љиг али није имало шта да се слика барем са ибарске, јер се ништа није значајније променило у односу на претходне слике. Нисам видео нигде ни раднике осим неколико њих на одом брду што га скресаше, и видео сам више камиона који скрећу са ибарсе али не зхам где су се упутили.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503026#p503026:1hb9rb1z je napisao(la):
Saxon » 24 Dec 2017, 13:32[/url]":1hb9rb1z]Ljudi lepo vreme,dajte jos slika sa gradilista :vops:
Novajlija za ovaj tvoj zahtev si dobio 5 pohvala, što li te hvale nije mi jasno???
A da ti uzmeš malo foto aparat u ruke pa da ti nama pokažeš slike sa gradilišta, nov si da bi mi tebe slušali ali ovaj put ću ti pogledati kroz prste...
Obrenovac, pripreme za izgradnju petlje u toku, doterali su ovu novu novcijatu burgiju Pogledajte prilog 1 pogled prema Obrenovcu, s desne strane se vidi kanal koji mora da se izmešta još u desno da bi po njegovoj trasi izgradili privremeni put dok budu pravili nadvožnjak
 
Bravo Plećko, vi radno, svaka čast! Nadam se da možete raditi i po ovakvom vremenu barem nesto od posla (suvo, ali hladno i ispod +10stepeni). Ovih dana mozda bude i neki snimak satelitom jer je vedro, mada ne verujem d je bilo nekog pomaka, ipak je decembar. Stvarno svaka pohvala svim ovim radnicima koji i na zimu moraju,a i leti na +30.... Ima uvek i težih poslova, ali treba pohvaliti svaki
 
Da opsuje covek...
Ajd, da razumem kasnjenja u tunelu, gde se 'nenadano' naislo na vodenu zicu...
Ajd i za petlju ljig, iako dalekovod smeta na samo jednom jedinom delu i to za nadvoznjak za prelazak magistrale iznad autoputa, dok za ostalo ne vidim koji problem postoji...
Ali da na ovom ravnom, pravom i otvorenom potezu koji je plecko slikao nije jos ni prvi sloj asfalta pokazuje (ne)ozbiljnost izvodjaca...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Plecko hvala.....Posto zivim u Pozegi,bice prilike da se u buducnosti oduzim :gobb:
 
:D Svaka cast Plecko...i ne obaziri se na provokatore...

Reci mi samo jedno,to me malo buni. Ove slike gde nema ni asfalta,da li je to deonica Ub- Obrenovac ili je to pocetak nove deonice Obrenovac - Surcin?
 
Meni most deluje spreman za asfalt ,ali cekaju da zavrse sve do Obrenovačkog puta pa da ujedno sve asfaltiraju.Pohvale Plećko uvek nas lepo iznenadiš.
 
Koliko vidim na pleckovim fotografijama stalo se sa postavljanjem izolacije a imaju odlicno vreme za to a povrsina nije mala.
 
Igore pa treba im jedan most za nesmetan prolaz masina ne mogu da gaze hidroizolaciju,prvo da zavrse jednu traku da mogu da je koriste pa prelaze da rade izolaciju na drugom .
 
Vrh