Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ma ovo je priprema za finiš kampanje.... Garantovano... I bice "rekli smo do sredine godine, ali evo gotovo je ranije" kaze u tekstu da cim ovo ostalo urade pustice jednu cev, znaci verov tunel mora biti u opticaju, ja se ne razumem, ali ako ovo opet pomere za 4-5 mes onda je i logično da i tu jednu cev osposobe valjda je to dosta vremena.... I još nesto, kako tako Moze da se zezne projekat u odnosu na sastav zemljišta, bre opasno je i na putu a kamoli u tunelu .... Oni jos ni ne znaju kako da prevaziđu problem očigledno. Dace konkretnije rokove, ali opet odlaganje, pomeranje, nadanje....
 
Imam jedno strucno pitanje, cisto zdravorazumsko. Znamo da nema nista od pustanja puta ove godine a verovatno ce biti tek za godinu dana. Mene zanima sledece: kad se svi radovi urade tj kad se popravi ova problematicna deonica od 12 km i konacno pusti tunel Brancic, da li ce ova deonica od surcina do preljine biti prvi autoput tj prvi put u srbiji bez potrebe za stalnim krpljenjem? Bez uvala, bez kolotraga, bez prevoja, pregiba, puklog asfalta, rupa, i sl? Tj da li ce cela ova deonica biti istog kvaliteta kao deo koji su Azeri uradili? Znam da je tesko dati odgovor jer treba i vreme da pokaze, nego mi je u glavi autoput kroz tri lijepe njihove gde vec godinama idem jednom na svaka tri meseca i nista se sa putem ne desava tj ne kvari se. Da li neko moze dati strucno misljenje da li ce stvarno uspeti da se popravi to je Mrka zezno ili ce to biti veciti krpez uz sleganje i gibanje te deonice?
 
Npr, slicno pitanje: da li ke stvarno resen problem sa klizistima na regionalnom putu rudnik topola? Jer od kad znam za sebe, znam samo za laz i prevaru kad je gradnja puteva u pitanju. Drzi vodu dok majstori odu
 
Ovde ce se poklopiti zavrsetak jadne cevi tunela sa ostatkom ,ostalo je dosta posla koji se ne mogu raditi zimi na otvorenoj deonici za razliku od tunela.Ako mogu 1km zavrsnog dnevno na dve deonice treba im 25 dana lepog vremena a to je na proljece ,nema zastitnih ograda nije svugdje ni dva sloja trenutno .Od mosta preko kolubare do spoja sa obrenovackim putem nema ni jednog sloja .Jedina dobra vest za mene je da novinari pocinju ozbiljnije da rade svoj posao .Tako da tunel je merilo svega ostalog svidelo se to nama ili ne
 
A ti zaista tvrdis da se u HR nista ne desava sa putevima, da nema naknadnih radova, saniranja odrona, saniranja klizista, lose podloge i sl?
Pa poslednja izgradjena deonica na HR A3 je zrela za rekonstrukciju, a to je deonica uradjena pre SAMO desetak godina i to pod pritiskom EU.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Najgore od svega sto je ovo tako laka deonica u odnosu na Preljina Pozega sta tamo ocekivati.Earth moving kinezi sto rade u Crnoj Gori jesu li to isti sto treba da rade do Pozege jer dole dobro rade.
 
obrisan post...sada vidim da je ista vjes vec objavljena na prosloj strani.....
 
Dare, imamo 3 kineske firme I njihove ogranke do sad generalno:1.CBRC (Pupinov most, mislim da oni rade I u CG dal pod tim ili imenom ogranka), 2. Shangdong (Obrenovac-Ub, za Lajkovac-Ljig ne znam dal su oni odgovorni jer je ugovor oni vs nasi 49:51%, a tamo su radile nase firme poput Nukleusa I sl) I 3. Synohidro (trba da rade Bg obilaznicu I recimo u Makedoniji rade autoput Kicevo-Ohrid). Za Cacak-Pozega ugovor jos nije potpisan, trebao bi za nedelju dana (valjda?) , a kad se potpise znacemo ko ce biti izvodjac. Mozda se I sad generalno zna ali ja ne znam (mozda CBRC ili njihov ogranak?)
 
Oni deluju najozbiljnije u crnoj gori je mnogo ozbiljno sto rade .A ovo do ljiga i to ce da se zavrsi privodi se kraju ali...a to ce da bude brzo, kad pogledam do pre neku god.nije bilo nista
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490970#p490970:nd4kpies je napisao(la):
MiraC » Pet Nov 10, 2017 9:34 am[/url]":nd4kpies]Svi pratimo novinske portale ovih dana /meseci da saznamo novine o Koridoru 11... Mogu reći da je istraživačko novinarstvo mrtvo - na svim portalima iste vesti, ma u tačku i zarez isto.... Pa zar niko se nije setio ministarku d pita "mozete li da ne budete konfuzni i lepo kazete koji su novi rokovi i planovi za dalje otvaranje deonica..." prosto, ovo slobodno mozemo jedne novine pročitati i nista vise jer svugde je copy - paste. Stvarno je strasno da iko misli da sa tužbama i izrazom" kašnjenje ce biti " moze da opravda i zadovolji narod. Nešto mi se cini, posto niko ni ne pita" Jesu li gdjo.gotove druge dve deonice na ap Ljig Obrenovac?! " da oni ni nece reci nista nego nekad ce da govore februar, nekad kao predsednik" zavrsicemo, bez brige".... I tako u krug jer mi izgleda nemamo pravo da znamo.

Miro to se svi pitaju a novine pisu o Koridoru 11 samo kada ministarka da neku izjavu. Narod vecinom ide u Grcku na more i zato nema pritiska sem ljudi koji imaju kuce ili prijatelje u CG. Autoput ce svoju eskalaciju popularnosti doziveti tek za neke cetiri godine kada se kompletira Beograd-Pozega i kada ljudi budu krenuli ka Zlatiboru i Crnoj Gori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493559#p493559:3qyedzm0 je napisao(la):
Darko78 » Sub Nov 18, 2017 12:33 pm[/url]":3qyedzm0]Oni deluju najozbiljnije u crnoj gori je mnogo ozbiljno sto rade .A ovo do ljiga i to ce da se zavrsi privodi se kraju ali...a to ce da bude brzo, kad pogledam do pre neku god.nije bilo nista

Sto se puteva tice Crna Gora je generalno ozbiljnija od Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493559#p493559:37sqg3ds je napisao(la):
Darko78 » Sub Nov 18, 2017 11:33 am[/url]":37sqg3ds]A ovo do ljiga i to ce da se zavrsi privodi se kraju ali...a to ce da bude brzo, kad pogledam do pre neku god.nije bilo nista
Ma zeza ih zima, kud mora svake godine da bude... Da im je sezona lepog vremena još 2 mes pa super.... Nego ima li neko nekog "insajdera" za te tunele, da tamo radi ili je upućen , naravno ne za ovu cev koja nije probijena, nego koliko treba da se sredi ova koja je probijena? Imaju i put do i izvan tunela da de sredi ali i to ceka lepo vreme... Nije ovo ozbiljno novinarstvo ovo su podaci ministarstva koji su priprema za Zoraninu izjavu preciznu, do nje da se malo pripremimo. Nema ozbiljnog novinarstva, da ima ne bi čitali na 6 meseci po neki šturi tekst....
Garfild (izvini ako ne napisah lepo) evo bas sam ponovo to napisala za novinare. Narod gleda kako da preživi od 1og do 1og. Sve ovde sto pricaju forumasi o kreditima, cenama po km, rokovima....potpuno su u pravu ali mi srecni nek je jedna traka puštena i 10km jupi. I u pravu je i Laki - ugovoren je ceo put trasa i hocemo je takvu, u pravu je covek, nego je problem što oni nisu ni jedan deo uradili komplet i gotovo, a godinu su rok probili /probice i ne zbog objektivnog problema nego zbog ko zna čega
 
Srecan je svako ko tuda prolazi. Mada sve to ima drustveni interes. Prvenstveno ljudski zivoti. Ibarska je najvece zlo u regionu.

Sto se tice deonice i dalje cvrsto stojim iza toga da ce se pustiti pre gradskih izbora. Ako ne bude tako,vodim na veceru.
 
Da laki je u pravu ,a sve se tempira prema tunelu moje misljenje ,a novinari pa ovo sto sad pisu je suprotno od Zoraninih razloga kasnjenja za zavrsetak.I dalje sam ubedjen da je ovo sve politicka borba unutar sns.
 
Darko, zato sam i pitala koliko treba za tu jednu cev da se završi sve, jer ce im toliko trebati i za ovako da zavrse put kao sto si rekao, a mi svi (naivni) slo mislili sad ce oni udarnicki krenuti i 20ak dana odmah grabiti da završe makar asfalt na putu, ali ne, očigledno, nemaju nameru ni da ubrzaju ni za jedan kamion vise. A i zasto bi? Samo "okrive" da tunel je problem i molim lepo, "kasni se, 75% uradjeno, taman sa jednom tunelskom cevi cemo pustiti" (u predizbornoj kampanji Garfild ali ja sam mislila za parlamentarne mislim da ce to biti 99%, a nek pogrešnim slobodno)
 
Jedino sto znam je izjava prilikom probijanja desne cevi coveka iz energoprojekta kraj juna pocetak jula za obe cevi ,a sad posto kasni leva sta je sa vremenom za desnu ne znam .Mada se na snimku lepo vidi da se uveliko radi sekundarno obloga e sad dokle su stiglu to je pitanje.
 
I šta sad kad nema izbora! (parlamentarnih)
Ja sam ubeđen da će nešto pustiti čim to nešto završe nevezano za tunel. Nadao sam se da će sve osim tunela biti gotovo ali koliko izveštavate to će malo verovatno.
Inače oplata za sekundarnu oplatu je duga 12m pa je toliko dnevno moguće izliti beton. Tu ima i dosta drugih poslova poput izolacije, armiranje pa posle drenaža i 100 drugih operacija. Dakle to ide dosta sporo, a tek EM opremanje ide sporo iako to zvuči neverovatno. Mislim da će komplet tunel sa prilazima biti gotov do kraja iduće godine, a možda nas iznenade i puste to koji mesec ranije. Ne vidim razlog da puste jednu cev pa drugu. Nek završe što pre tu petlju kodd Ljiga i biće super, tunel možemo da čekamo malo duže.
 
Da li znas koliko je u proseku potrebno vremena sa svim opercijama za jedno izlivanje polja i pomeranje oplate
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493608#p493608:1uzo0f2i je napisao(la):
Darko78 » Sub Nov 18, 2017 2:29 pm[/url]":1uzo0f2i]Da li znas koliko je u proseku potrebno vremena sa svim opercijama za jedno izlivanje polja i pomeranje oplate

Ne znam tačno ali znam da to ide sporo. Znam da je oplata duga 12 m pa je toliko dnevno moguće izliti betona. Trebalo bi da ima bar 1 do 2 polja isped spremnih za membranom i armaturom. Pretpostavljam da posle betoniranja ne sme da se skloni oplata par dana mada danas ima cement (aditivi) koji brzo vezuje. Nije ni bitno. EM opremanje tunela ide sporo, recimo za Sarlah na K10 rok je 6 meseci, za Bancarevo 9 meseci.
 
Zar nije receno da na K10 toliko traje jer je drugacija procedura?
Ili sam nesto pomesao...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Procedura jeste drugacija, na Koridoru 10 imaju tenderi, ovde kod Kineza nemaju. Kinezi su time brzi koji mesec ali opet samo opremanje tunela elektro-masinskom opremom traje kolko Geovuk reče. Pitanje je da li se krenulo opremanje bar one cevi koja je probijena pre skoro 3 meseca ili ona stoji I ceka da se oprema zajedno sa drugom cevi kad se probije. Bojim se da - da ali nadam se da gresim.
 
Jeste drugacija procedura na K10 i K11, ali samo opremanje ipak traje dugo. Znači da su obe cevi probijene i urađeni građevinski radovi teško da bi pustili tunel pre avgusta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493533#p493533:1if17rtv je napisao(la):
MiraC » Sub Nov 18, 2017 10:49 am[/url]":1if17rtv]Ma ovo je priprema za finiš kampanje.... Garantovano... I bice "rekli smo do sredine godine, ali evo gotovo je ranije" kaze u tekstu da cim ovo ostalo urade pustice jednu cev, znaci verov tunel mora biti u opticaju, ja se ne razumem, ali ako ovo opet pomere za 4-5 mes onda je i logično da i tu jednu cev osposobe valjda je to dosta vremena.... I još nesto, kako tako Moze da se zezne projekat u odnosu na sastav zemljišta, bre opasno je i na putu a kamoli u tunelu .... Oni jos ni ne znaju kako da prevaziđu problem očigledno. Dace konkretnije rokove, ali opet odlaganje, pomeranje, nadanje....
Eee Miro,
Otkada ja to pricam,odavno...zar ne?
 
:bash:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493650#p493650:2ar07im7 je napisao(la):
geovuk » Sub Nov 18, 2017 5:08 pm[/url]":2ar07im7]Jeste drugacija procedura na K10 i K11, ali samo opremanje ipak traje dugo. Znači da su obe cevi probijene i urađeni građevinski radovi teško da bi pustili tunel pre avgusta.
A moze li uopste jedna cev da se to sve uradi? Mozda zbog toga nagovestavaju sredinu godine(valjda ovo do Ljiga nece toliko trajati) , ali mozda i za to sve cak i za jednu cev treba toliko? Do sad smo nekako slikali radove, a sad, sta cemo za tunel? Saljemo Nika da izvidi :)
E Niko :sesir: evo kapa dole, sad su izbori u martu još bi bilo dobro da bude do tad...
 
Vrh