Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dosta je vlažno, valjda treba par dana da se osuši podloga posle kiše, a onda posle par dana padne nova kiša i tako...
Ako su i na ovim novim deonicama našli isti materijal, pitam se da li to znači da tu negde ima isti kop iz koga donose materijal za podlogu autoputa? A ako da, onda bi bilo zanimljivo čuti ko ga drži, možda neko kome je nabačen posao pa nije lako zamenjiv... Tipa, nema veze što taj materijal ne ide, "hoću uz kafu da im uvalim i ventilatore" :) Ili postoji neko drugo objašnjenje što forsiraju taj materijal ako je problematičan?
 
Earthmoving, a da li mislis da cemo mi saznati i njegovo ime? Ili da cemo saznati prirodu odlaganja ponovnog? Sto nebi okrivili onu deonicu iz njive u njivu i molim lepo.... Ako je ovo istina bice dugo kasnjenje i ta sanacija nece verov pre proleća, mozda cak i tunel bude gotov ranije kako je ovo sve krenulo..... Ali mi necemo cuti istinu (mozda se to vec i zna mesecima) jer cak da i ovaj je "nasledjen" kao dobavljač materijala sta vec, i oni su dužni da vrše kontrole, a onda i oni nisu vršili (nova vlast ko je vec nadležan ).... Valjda nije istina
 
Sve je moguće ali kad malo bolje razmislim (Mihajlovićeva rekla da je na ovim deonicama BILO adekvatne kontrole, zatim pitanje da li je realno da skidju čak 50km novog autoputa jer je ispod glina i kolko bi tek to koštalo da se sve skida i postaljva, možda bi trajalo i više godina za 50km...) nadam se da ovo ipak nije istina.
 
Apsolutno si u pravu. E ovo je rezultat njihovog cutanja i ne davanja informacija! Tako se i pisalo da su tuneli "niski" na ovoj deonici otvorenoj (doduse pisalo se u novinama, sad je muk i tišina ko da se nevalja pomenuti)
I tek onda su izašli i rekli da je problem u podlozi i da ce srediti....
E pa kad bi i ovde rekli šta se dešava... Mislim, ja sam gledala slike arhitekte i slikala kako se u Rusiji asfaltira (postave cevi za grejanje...neki sistem ne bitno) ali mi nismo Rusija i ne verujem da imamo takve sisteme da bi radili dobrom dinamikom i u januaru.... Vreme je da kazu šta se dogadja
 
Sta ocekujete da vam kazu ?
To da imaju ogroman problem sa vlagom u tunelu Brancic i da ne ynaju kako da ga rese pa stoje sa radovima, ili to da su podiyvodjaci potrosili pare pa nemaju sada cime da finansiraju radove,materijal i dr. pa razvlace...?
Sta tacno zelite da vam kazu? :gobb:
 
Pa znas kako Niko, po meni trebalo bi da postoje izveštaji dostupni javnosti o toku radova, ali posto su oni samo pomerali rokove, a sad samo cute, nek izadju i javno kazu stanje stvari. I to sto kazes za tunel, za troskove.... Sve je to iz posrednih izvora, treba izaci i reci zasto pomeraju rokove za 2 mes, pa 3mes, ako su i na prolece 2017 videli da nema šanse do kraja godine da bude gotovo? Jel neko zaista smatra da je lakse to sto pomeraju za po 2mes ili da su u startu rekli sredina 2018? Običan narod interesuje taj put da bude gotov, a nek oni nameštaju svoje firme, nek se ugradjuju ali nek samo urade (nažalost je tako) a sad dolazimo u situaciju da niti ima puta, niti ima objašnjenja, a mi to sve placamo....ma sta pricam, svi to znate i sami
 
Miro,

Da li ti mislis da vise o 5 posto ljudi zna da se debelo kasni svuda? Ljudi u Srbiji veruju u ono sto vide ne televiziji, a njima je receno da je koridor 10 PRAKTICNO gotov i i da ovaj tzv 11 samo sto nije....To je to...i tu se svaka prica zavrsava ,ako me razumes..... :bash: :bash:
 
Bravo, pogodio si suštinu! Bravo bravo bravo! Tih 5% smo mi koji prolazimo i živimo u blizini tog AP, a ostali gradjani gledaju kako da prežive od 1. og do 1. og, kako da školuju decu i od čega...i veruju u bolje sutra sa TV.
 
Dal vi svi zajedno mislite da je bitno?
Da se ljudi u srbiji zaista pitaju sta se desava?
Dal su ljudi u srbiji i za sta digli glas?

Dal su bilo kojoj informaciji koju dobiju pristupili sa imalo kriticnosti, pre nego sto su istu iskoristili za:
A. hvalospev onima koje podrzavaju.
B. Pjuvanje po onima koje ne podrzavaju.

Sve se savrseno uklapa. Vladajuca 'Elita' koja je kriminogena i korumpirana i plebes kojem vise smeta sto oni nisu u takvoj poziciji od toga sto je to tako.

Nacija, koja se odusevljava kad neko "lupi rukom o sto" , nacija koja dozivi ekstazu na LAZNU vest kako su u 21 veku 'omasili' visinu tunelske cevi...
Nacija koja se odusevi kako je njen visoki predstavnik 'odbrusio' nekom drugom jako bitnom čiki, kojoj nakon toga nikakav problem sa logikom nije da se danima 'ceka' da se iz kabineta prenese STA JE TO premudri predstavnik naseg naroda i zemlje odbrusio.

Nacija koja vozi, a ne zna pravila saobracaja (videti temu "trg slavija")!

Prica o NEMANJU SRECE sa vlagom, kisom, vremenskim prilikama u novembru?
Pa eto, i mi im trazimo izgovore?
Dok zrrli ljudi i zrela drustva nista ne prepustaju slucaju, mi se uzdamo u srecu...

Dok se drugi uzdaju u sebe, u znanje i rad, mi se uzdamo u druge (ruse, kineze, nemce, amere...)

Pa dovoljni pokazatelj naseg stanja svesti je sto se "ja" registrujem i na temi o kojoj jako malo znam, a koja ima desetine stranica korisnih informacija ili opletem po svom vidjenju koje cesto nema vezu sa realnoscu, ili samo arogantno postavim pitanje bez truda da procitam makar 5 postova unazad.

Sve znamo, a pojma nemamo.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zdravo svima,
pratim ovaj forum vec godinama, sto zbog zanimljive teme, sto zbog korisnih informacija koje se povremeno (u poslednje vreme veoma retko mogu procitati).
Nadam se dobrom druzenju i razmeni informacija a sto manje off-a :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493308#p493308:3pdfzxqa je napisao(la):
boocky » Pet Nov 17, 2017 2:58 pm[/url]":3pdfzxqa]Zdravo svima,
pratim ovaj forum vec godinama, sto zbog zanimljive teme, sto zbog korisnih informacija koje se povremeno (u poslednje vreme veoma retko mogu procitati).
Nadam se dobrom druzenju i razmeni informacija a sto manje off-a :)
:sesir: Dobro došao! Imaš prvi + od mene ;-) nadam se da ces doprineti sa nekim informacijama i da ces biti aktivan.
Nema puno vesti, tako da je i ovde sve usporeno... Evo nas nekoliko se nadamo otvaranju krajem meseca ili makar do kraja ove godine (bez tunela narsvno).
 
Da li su ti stručnjaci koji su izveli "studiju opravdanosti" ikad čuli za cost-benefit analizu? Ako nisu, treba ih izvoditi da gledaju SVAKODNEVNE prizore prosutih mozgova i ekstremiteta po Ibarskoj. To što mediji iz nekog razloga više ne izveštavaju o teškim saobraćajkama na Ibarskoj ne znači da se ne dešavaju. Ljudi voze tuda i ljudi vide. Da ne govorim o perspektivama za razvoj opština kojima preti potpuna propast jer nemaju adekvatne saobraćajne veze i samim tim nikakav investicioni potencijal.
 
Nadvoznjak biduce trase magistrale iznad A2 i otkop brda:
0380105a41fca435014a7456e8ee16bb.jpg


f2e9a9dd517efde89164290e5e858523.jpg


1b5802b5d4ce4ecb0aaf1a5f62226379.jpg


Nadvoznjak buduce petlje Ljig na A2:
8d697a210177a78ea97e4291b17baf34.jpg



Kruzni tok na Ibarskoj magistrali za ukljucenje/iskljucenje na A2
Kompletiran i pusten u saobracaj:
989ff50974a31c13a95f402b34e00daa.jpg


5784df825beec4c51c47b1b6cb0bb7af.jpg



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ovo nije mrdnulo od početka novembra, osim sto su kruzni tok pustili u rad i ne znam onaj nadvoznjak iznad autoputa da nije asfaltiran prilaz od Ljiga, da kazem...
 
Bravo Laki za postove, napokon nesto za gradilista a ne vise drzavnih poslova i ekonomista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492703#p492703:28qqfz56 je napisao(la):
Aleksandar1 » Čet Nov 16, 2017 12:33 am[/url]":28qqfz56]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492631#p492631:28qqfz56 je napisao(la):
Gringo » Wed Nov 15, 2017 5:08 pm[/url]":28qqfz56]Здраво, ево данас ћу да пробам да будем мање мрачан. Интересује ме да ли постоји неко техничко објашњење зашто су коловозне траке на до сада изграђено К11 углавном у нивоу? Зашто нису на различитим нивоима, тако да ни теоретски не може доћи до заслепљивања, фаровима возила која се крећу у супротном смеру?

Pretpostavimo da nisu u nivou.

Hajde sada, ali posteno, reci da bi u tom slucaju stavio primedbu "A sto nisu u istom nivou, koje je tehnicko objasnjenje, necu da budem mracan, ali tako moze da se u slucaju nesrece preusmeri..." itd i slicno. Haj reci, ali bas iskreno!

Драги Александре, твој коментар је тако.... И то нећу коментарисати. Фокусираћу се на моје запажање.

Углавном коловозне траке аутопутева треба да буду на различитим нивоима. На тај начин се чувају животи. Нормално, за потребе одржавања се оставе делови трасе где су у нивоу како би се брзо може преусмерити саобраћај док трају радови. Нисам хејтер, али мислим да ако сви знамо који ниво бахатости постоји код не малог броја возача, онда је природно да размишљамо како да повећамо безбедност са релативно малим улагањем.

За повећање сигурности на путу као још једној мери за безбеднију и лакшу вожњу ноћу, већ је било приче о осветљењу, на овом форуму. Имајући у виду пад цена соларних панела и лед расвете то не би било скупо за одржавање и било би одрживо готово целе године, али код нас ништа није нормално. Све је луксуз осим захватања политичара.
Тражио си и добио си искрен одговор.
 
Za pocetak, daj mi pokazi gde je to ccelokupan put van naselja osvetljen?
A sto se tice tvoje ideje o razlicitoj visini za pravce , time ne resavas nista. Naprotiv, vozilo koje ti dolazi u susret, a na visem je terenu ce te jos vise zaslepiti svojim farovima.
Dakle, jedini resenje je opticka barijera, prirodna ili vestacka.
Licno, pristalica sam prirodnih, zelenih barijera.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Вести:

http://www.logisticmagazin.com/?p=31070

Novi most kod Ostružnice gotov do novembra 2018. (SRB)
novembar 16, 2017

Novi most na Savi kod Ostružnice, na obilaznici oko Beograda, biće završen 2018. godine, izjavila je danas potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović, koja je obišla radove sa predstavnicima Evropske investicione banke.

“Jasno je da se ovaj most završava i sledeće godine biće gotov. Ponosna sam što su tu i inženjeri pošto radimo most uz potpuno novu tehnologiju u Srbiji i Evropi, a možda i šire”, rekla je Mihajlović novinarima.

Ona je naglasila da Srbija ima dugoročnu saradnju sa EIB u oblasti saobraćajne infrastrukutre i da finansiraju ne samo puteve i mostove već i železničku infrastrukturu.

Mihajlović je rekla da očekuje da će sa EIB biti dogvoreno finansiranje za nove projekte u oblasti infrastruktrue, a to su elektrifikacija i modernizacija pruge Niš – Dimitrovgrad i obilaznice oko Niša, gde se očekuje potpisivanje ugovora u decembru.

Železnički projekti koji će biti relizovani sa EIB su vredni 250 miliona evra, dodala je.

Takođe, Mihajlović očekuje sa EIB i ugovor za finansiranje prve deonice “Autoputa mira” Niš – Merdare – Priština, a to je Niš – Pločnik, u vrednosti od 212 miliona evra.

Ona je podsetila da EIB učestvuje i u rehabilitaciji puteva u Srbiji.

V.d. direktra Puteva Srbije Zoran Drobnjak je rekao da novi ostružnički most gradi Štrabag sa domaćom Mostogradnjom i da se primenjuje nova tehnologija u Evropi i objasnio da se delovi mosta rade u fabričkim pogonima i da se onda sa vode montiraju na most.

Drobnjak je rekao da je trebalo da se most završi do marta 2018, ali da će zbog problema sa minama u Savi i promene tehnologije gradnje most biti gotov do novembra sledeće godine.

Šefica EIB-a za Zapadni Balkan, koja je sa Mihajlovićkom obišla radove na mostu, Dubravka Negre je rekla da je sa njom i tehnička ekipa te banke iz Luksemburga.

Ona je rekla da je EIB ulagao u obilaznicu oko Beograda još devedesetih godina, ali da ona nije završena zbog dobro poznatih okolnosti, kao i da su 2007. i 2010. potpisali nove ugovore u iznosu od 100 miliona evra za završetak ovog dela obilaznice izmedju Bubanj Potoka i Batajnice.

“Do sada smo isplaitili 80 miliona evra, ostaje još da se završi ovaj most u toku naredne godine, kao i petlja Petlovo brdo i onda smo završili taj deo ulaganja”, navela je.

Kako kaže, od 2001. je EIB potpisalao sa Putevima Srbije sedam finansijskih ugovora, za razne projekte i dobar deo je završen.

Ona je naglasila da je obilaznica oko Beograda važan deo Koridora 10 koji je pak deo evropskog transportnog koridora, čiji je cilj da izmesti teretni saobraćaj iz Beograda i preusmeri na ovaj deo Koridora 10 koji će spojiti zapadnu Evropu sa južnom i istočnom Evropom.

Radovi na izgradnji drugog mosta preko Save kod Ostružnice su počeli, u prisustvu tadašnjeg premijera Aleksanda Vučića, 19. januara 2016.

Ukupna vrednost radova je 3,57 milijardi dinara, a finansira se sredstvima kredita Evropske investicione banke, pod veoma povoljnim uslovima.

Most će biti dug gotovo dva kilometra i biće izgrađen paralelno sa postojećim mostom, u okviru izgradnje druge trake autoputa na obilaznici oko Beograda.

Most će biti izgrađen u okviru izgradnje druge faze autoputa E-70/E-75 na delu od petlje “Dobanovci” do petlje “Orlovača”.

Projekat predviđa izgradnju leve trake auto-puta iza mosta u zoni petlje “Ostružnica” dužine 1.000 metara, kao i uklapanje dve rampe.

Izvor: Tanjug
 
Konacno neke slike ,i lepo se vidi da se na nadvoznjacima preko auto puta radi ,masine su na oba nadvoznjaka sto je najvaznije .
 
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... a-ka-Cacku
Dobro jutro svima, meni prisede jutarnja kafa....
Znaci čeka se tunel, i onu jednu cev ne mogu da osposobe do sredine naredne godine, očigledno, a i za ostalo im treba toliko vremena.... Mislim da se tome niko nije nadao, a? Svi smo bili fazon - prolece mart, april.... Po njima je jul - avgust....
Bravo bravo, stvarno super za ovo razočarenje , evo javno Niko BIO SI U PRAVU....
 
Нејасно ми је зашто руше ово брдо (огроман посао!), тј. зашто једноставно тај надвожњак за стару магистралу није грађен на правцу којим је и до сада Ибарска пролазила - поред (испод) брда?! :?

0380105a41fca435014a7456e8ee16bb.jpg
 
Pa dobro, u tekstu se potvrdjuje da Brancic nece biti zavrsen barem jos pola godine, to nam nije iznenadjenje. Cak mislim da ima I gresaka jer kazu da je sem tunela ostao samo jos da se uradi zavrsni sloj asfalta I uredjenje vodotokova. Pa bilo bi super da je to istina, ali mi znamo da ima deonica (doduse malo) gde nema ni prvi sloj asfalta. Najvise me brine da oni sad odustanu od razumne ideje da puste Obrenovac-Ljig bez tunela Ljig, nego da cekaju sad da zavrse bar jednu cev pa da tek onda sve puste. Mislim da tekst vuce ka tom smeru, sto je po meni totalno nerazumno. Jer cak ni u tekstu ne kazu da je problem u zavrsetku asfaltiranja Obrenovac-Ljig koje pratimo, vec tunel I misteriozne popravke na Ub-Lajkovac. Sto znaci da Kinezi uskoro mogu da zavrse asfaltiranje ali da zbog ta dva dela tada ne puste autoput nego da cekaju da se jos I to zavrsi. Po tekstu takodje izgleda da ce se uskoro bar znati novi rok.
 
I ne treba da se pusta parcijalno.
Pogodjeno je od obrenovca do pocetka deonice koju su uradili Azerri (osim Ub-Obrenovac).
Rokovi su utvrdjeni, i imamo kasnjenja.
Odgovornost se utvrdu i odgovorni moraju snositi posledice.
Al zato se deonica preda na koriscenje kompletna i zna se tacan garantni rok i sl.

Ovako sa idejom, ajd autoput, a nema petlje, nema tunela nema (...) ispada kao da smo kupili trosoban stan i kao useljavamo se, samo nisu gotove 2 sobe i kupatilo, vec samo jedna soba i kuhinja...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh