Kad autoput stigne do Požege sve će biti mnogo lakše. Kao prvo, Požega je centralni deo tog kraja pa se do nje i autoputa može doći relativno brzo i lako. Znači iz Ivanjice, Arilja, Užica, Zlatibora, Tare, Kosjerića... se onda na autoput stiže za pola sata-sat, što je prihvatljivo. Malo dalje ostaju Pešter i dole ispod Nove Varoši, Zlatar, Prijepolje, Priboj. A kao drugo, sa autoputem do Požege urađena je "arterija" pa se posle "kapilari" ka Ivanjici i Užicu, koji nisu daleko, po 30tak km mogu graditi ako treba i 5-10km godišnje ka svakom od pravaca, iz budžeta ako nema kreditora (npr. ko Ub-Lajkovac i Srpska kuća-Levosoje) i tim tempom bi se za par godina završilo do Ivanjice i Užica. Postoji mogućnost i da se sve do CG granice ugovori sa Kinezima ali ako se sa njima i ne dogovore, kada autoput stigne do Požege sigurno će se posle toga kad-tad pokrenuti pitanje da se nastavi dalje. Pa čak i sporijim tempom.
Najvažnije za početak je da se potpiše ugovor Čačak-Požega (koji mislim da nepotrebno kasni 2-3 godine), a onda i da se što pre krene gradnja, ako je moguće u tom terminu koji spominju oko marta, s početkom proleća.