Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ja samo prenosim šta sam čuo, ni sam ne znam kolko je tačno, moram da se ogradim :) I to kaže neko od od koga mnogo ne zavisi, ali moguće da među ljudima koji rade kolaju neke takve informacije, pa reko ajd da prenesem, možda ima nešto u njima.
 
Earthmoving, svaka povoljna informacija je dobrodošla, mislim da ni oni ne znaju te rokove, mozda kad se privede sve kraju da kazem pa ce znati "za mesec" npr. Još im mnogo zavisi od vremena, ali 3mes cak i po zimi pa valjda bi bilo dovoljnoj, a poklapa se sa onim tekstom - da kad se uradi put do tunela opremice cev pa da i ona tad bude puštena, a secate li se nekog da je u busu slušao radnike kako pricaju i oni su govorili prolece nesto se pominjalo
 
To i ja mislim Miro, što više čujemo raznih informacija - možemo realnije da napravimo svoju sliku i procenu završetka. Pošto nažalost od ovih zvaničnih informacija nikakve koristi.
 
Prognoziraju narednih 5-6dana lapo vreme tako da se novembar dobro izvukao .Na slikama sa predhodnih strana se vidi dosta kamiona na potezu od nadvoznjaka prema tunelu ,da li tamo deponuju ostatke brda koje skidaju jer ispred tunela imaju mostovi deluje da ima dosta da se nasipa i da se probije trasa
 
Polako se prica o auto putu kroz zapadnu Srbiju zaokruzuje.Po meni pre bilo kakvog nastavka za Crnu Goru treba da se uradi deo preko Uzica do Mackata nekih 25 km time bi skroz prica o povezivanju Zlatiborskog okruga bila zavrsena .A onda koliko i kad moze dalje bilo prema Crnoj Gori ili Republici Srpskoj .
 
Mada i ideja koja je bila ovde mislim da je izneo Earthmoving o parcijalnom nastavku od Pozege malo prema Uzicu malo prema Ivanjici je ok.
 
Kad autoput stigne do Požege sve će biti mnogo lakše. Kao prvo, Požega je centralni deo tog kraja pa se do nje i autoputa može doći relativno brzo i lako. Znači iz Ivanjice, Arilja, Užica, Zlatibora, Tare, Kosjerića... se onda na autoput stiže za pola sata-sat, što je prihvatljivo. Malo dalje ostaju Pešter i dole ispod Nove Varoši, Zlatar, Prijepolje, Priboj. A kao drugo, sa autoputem do Požege urađena je "arterija" pa se posle "kapilari" ka Ivanjici i Užicu, koji nisu daleko, po 30tak km mogu graditi ako treba i 5-10km godišnje ka svakom od pravaca, iz budžeta ako nema kreditora (npr. ko Ub-Lajkovac i Srpska kuća-Levosoje) i tim tempom bi se za par godina završilo do Ivanjice i Užica. Postoji mogućnost i da se sve do CG granice ugovori sa Kinezima ali ako se sa njima i ne dogovore, kada autoput stigne do Požege sigurno će se posle toga kad-tad pokrenuti pitanje da se nastavi dalje. Pa čak i sporijim tempom.
Najvažnije za početak je da se potpiše ugovor Čačak-Požega (koji mislim da nepotrebno kasni 2-3 godine), a onda i da se što pre krene gradnja, ako je moguće u tom terminu koji spominju oko marta, s početkom proleća.
 
Samo se nadam da nece cekati da ovo zavrse pa da tek onda krenu u pregovore o ostatku ,da ponovo ne bude kasnjenje kao sad.Moze se nesto i uporedno raditi.Slazem se kad dodju do Pozege bice sve lakse .
 
Za privredu ne znam, ali nama iz ovog kraja bi bilo zaista olakšanje kad bi puštali deonicu po deonicu. Pominjali ste petlju u Ovčar Banji, to bi jako puno olakšalo, dok se obidje Cacak do Preljine treba dosta, tako da svaki kilometar je bitan i tako bi bilo super a ne bi se čekao kraj radova za par godina (mada ko zna kakvi su njihovi planovi). A kada dodje autoput, ako ništa drugo opštine ce imati interes da se angažuju da se sredjuju putevi i da se povezuju sa Pozegom. Kojsjerci, svi idu preko Bukova za Bg, ali kad stigne autoput mislim da ce im biti preko Pz mnogo lakse, barem dok se Valjevo ne priključi na AP. Ovo je sve sa stanovišta vozača i putnika, a tek za privredu koliko znaci....
Kad ide Brnabic da to potpisuje? Šta ide posle toga?
 
Sledece nedelje ,trebali bi saznat cenu , ko radi i kad pocinju radovi
 
Nema nikakve petlje u ovcar banji miro.
Ne znam na sta si mislila, verovatno na zapadni ulaz u cacak kod mosta preko zapadne morave i ukrstanja sa postojecim putem Cacak-Pozega.

Dal ce pustati parcijalno najvise zavisi od nas, tacnije od ugovora kako se potpise.
Ako je u ugovoru potpisan rok za kompletnu deonicu CA-PZ, nema sanse o pustanju u delovima.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494539#p494539:2jof5v10 je napisao(la):
laki72 » Uto Nov 21, 2017 1:01 pm[/url]":2jof5v10]Nema nikakve petlje u ovcar banji miro.
Ne znam na sta si mislila, verovatno na zapadni ulaz u cacak kod mosta preko zapadne morave i ukrstanja sa postojecim putem Cacak-Pozega.

Dal ce pustati parcijalno najvise zavisi od nas, tacnije od ugovora kako se potpise.
Ako je u ugovoru potpisan rok za kompletnu deonicu CA-PZ, nema sanse o pustanju u delovima.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pominjali su nesto na P... joj ne znam, ne mogu sad da se setim, napisacu dok nadjem samo, pričali ste da j taj deo najlakši za gradnju i da bi bilo dobro da se osposobi pa da puste cim završe (mozda nije Ovčar banja, ali je pre Ca, ne bi se išlo na njihovu obilaznicu).... Nisam to znala ako potpisu za celu deonicu (kao što rade) nece puštati parcijalno , znaci da cemo čekati jedno 5godina hihihi
 
Darko saljem ti pice bravo bravo, ma neko je pisao ovde (mozda i ti) ako krenu sa radovima na vreme do te petlje, mozda se završetak poklopi sa završetkom Obrenovac - Surcin i onda bi to bila jedna kompletna deonica koja bi bila puštena mozda, svima olakšala zivot. Ili bi barem mogla biti najbrže završena. I bi zaista olakšala zivot, ako bi hteli tako. Jer ce gradnja do Pz biti duga i u najmanju ruku neizvesna, sto zbog terena, sto zbog opšteg stanja u državi....bla bla, pricam zbog ovog do sada sto se desava...
 
Ako sad hoce da puste ovo do Ljiga bez tunela ne vidim razlog da ne puste" obilaznicu" oko Cacka dok ne zavrse preko Lucana do Pozege
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494548#p494548:2xt6b1oy je napisao(la):
Darko78 » Uto Nov 21, 2017 1:30 pm[/url]":2xt6b1oy]Ako sad hoce da puste ovo do Ljiga bez tunela ne vidim razlog da ne puste" obilaznicu" oko Cacka dok ne zavrse preko Lucana do Pozege
Po onim vestima ide pola tunela (jedna cev) hihihi. Šalu na stranu, to bi zaista dalo neki jos vidljiviji pomak, ali dobro, nek oni to potpisu, pa ce neko to njihovo da to lepo ovde rastumaci i tek onda ce mi biti jasno, tu ce biti precizirano sve,i bilo bi super da se odmah krene sa radovima
 
A odakle ti informacija da ce pustiti bez tunela ? ;)

Elem, iako bude pusteno bez tunela (a verujem da nece, vec ce pustiti sa jednom tunelskom cevi, sto i nije lose resenje), to je posledica vanrednih okolnosti, tacnije pogresnih analiza zemljista u tunelu.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tako je Laki! Uopste ne bismo išli na ibarsku, na Ljig i njihov čuveni semafor :vops: (sto ce to biti divno) jos i da nisu tačne one vesti iz Novosti, pa da to bude na prolece, a ne sredinom godine....
 
A mislis da su naucili posao pa na novoj deonici nece biti vanrednih dogadjaja ha ha ha
 
A sad malo ja......... malo brbljam kao vi ali zato slikam...
most preko Kolubare i Save, ovi kinezi su čudo, tamo se vari, brusi , lupa, kao da se utrkuju ko će pre da završi svoj deo posla :sesir: svaka im čast kako rade...
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8većina stubova je već izlivena Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5prišao sam skroz do obale Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3ovi prvi do vode su završeni Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1oni su na kopnu ali je Sava nadošla pa ispade da su u vodi posle sam se prebacio na most preko Kolubare, nastavak sledi :sesir:
 
Hvala Plecko :kk: Stubovi su najveci deo posla izgradnje mosta, da li se vidi da li ima napretka na stubovima u Savi?
 
nisam primetio ni jedan stub da viri iz Save, ali se vidi ona mašina što buši rupe za šipove da je u funkciji...evo jedan kratki snimak
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Sd4edCcEfuw[/youtube]
 
Vrh