Blade
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.11.2015.
- Poruke
- 2.543
- Pohvaljen
- 1.606
Evo da ja kazem gde treba...
Ceo E75 kroz Srbiju treba i trebao je da bude autoputizovan u potpunosti još pre 10 godina.
E70 Takođe.
Od BG do CG granice je trebao vec par godina da postoji autoput, a da radovi ka granici sa BiH budu vec pri kraju.
Preljina pojate je takođe već trebao da bude autoput.
Potrebno je izgraditi brzi put Beograd - Zrenjanjanin - Kikinda, tj. izgraditi samo još dve trake, a postojeće dve pretvoriti u jedan smer. I malo parče brzog puta između Zrenjanina i Novog Sada da se ZR direktno spoji na E75.
Autoput Novi Sad - Ruma - Sremska Mitrovica - Šabac - Loznica- Valjevo - spoj na K11 je trebao gledajuci od NS da je stigao bar do Loznice sa radovima.
Brzi put Kragujevac - E75 naravno trebao odavno da bude gotov.
Obilaznica oko BG u punom profilu auto puta...mislim da je svaka reč suvišna.
Ceo E75 kroz Srbiju treba i trebao je da bude autoputizovan u potpunosti još pre 10 godina.
E70 Takođe.
Od BG do CG granice je trebao vec par godina da postoji autoput, a da radovi ka granici sa BiH budu vec pri kraju.
Preljina pojate je takođe već trebao da bude autoput.
Potrebno je izgraditi brzi put Beograd - Zrenjanjanin - Kikinda, tj. izgraditi samo još dve trake, a postojeće dve pretvoriti u jedan smer. I malo parče brzog puta između Zrenjanina i Novog Sada da se ZR direktno spoji na E75.
Autoput Novi Sad - Ruma - Sremska Mitrovica - Šabac - Loznica- Valjevo - spoj na K11 je trebao gledajuci od NS da je stigao bar do Loznice sa radovima.
Brzi put Kragujevac - E75 naravno trebao odavno da bude gotov.
Obilaznica oko BG u punom profilu auto puta...mislim da je svaka reč suvišna.