Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pozdrav svim forumasima, pratim vas vec dosta dugo ali eto tek danas da vam se pridruzim i komentarisem. Jedino nasem balkanskom mentalitetu autoputevi predstavljaju luksuz i stalno pokrecemo temu da li se sve to isplati. Naravno da se isplati zato sto zivot nema cenu. Kada ovaj ap bude gotov more ce nam biti na par sati sigirne i bezbedne voznje. I ne samo ovaj put nego i moravski koridor, fruskogorski, nis-merdare kao i putevi u rs...Hvala vam na uvek svezim informacijama!
 
Iako jesam za povezivanje i putnu infrastrukturu, ovo je totalno pogresan rezon.
Ulupati milijarde samo zbog odlaska na more?
Pa onda je mnogo rentabilnije ozbiljno SUBVENCIONISATI kartu za avio prevoz do Tivta, a za cenu autoputa vi se to moglo raditi decenijama :)
Srecom, autoput ne sluzi samo za odlazak na more, a posebno ako konacno pocnemo da postajemo bogatije drustvo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jeste lepo imati autoputeve, ali su oni mnogo skupa "igračka". Pogledajmo samo Hrvatsku-savršeni autoputevi koji su ih gurnuli u dužničko ropstvo i isplativi su im samo 2 meseca godišnje. Kod nas je malo deonica rentabilno iako smo tranzitna zemlja. Mislim da bi bilo suludo graditi autoput dalje od Požege. Moravski koridor i nekako, ali sve drugo je bacanje para. Nama trebaju poboljšani magistralni pravci sa obilaznicama oko iole većih mesta, i naravno rekonstruisane pruge, jer su one najbitnije za privredu, što vidimo i na primeru Rumunije.
 
Moram, isproovociran prethodnim postom da dodam jos nesto.
Iako zivimo u vreme surovog kapitalizma, izuzetno me nervira ta teza uskih pogleda da sve mora biti finansijski isplativo i da zaradjuje, donosi profit i to sto direktnije.
To je greska.
Da, hrvatski A1 jeste veci deo godine prilicno prazan. Ali taj isti A1 je omogucio da se do Jadrana stize neuporedivo lakse, brze i sigurnije, pa je veliki broj slovaka, ceha i poljaka odlucio da tu letuje.
A ta njihova letovanja im donose prihode od nekoliko milijardi € koje su ih uprao i spasle od duznickog ropstva i bankrota.
Dakle jesam za racionalno trosenje i stednju (realno, pricamo o trosenju novca koji nemamo) ali i za sagledavanje sire slike od prostog uporedjivanja troska gradnje i odrzavanja sa ocekivanom zaradom od putarina. Prica i planiranje bi trebalo da bude ipak malo kompleksnije.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478162#p478162:1hqxgyqy je napisao(la):
laki72 » Sub Sep 16, 2017 6:50 pm[/url]":1hqxgyqy]Moram, isproovociran prethodnim postom da dodam jos nesto.
Iako zivimo u vreme surovog kapitalizma, izuzetno me nervira ta teza uskih pogleda da sve mora biti finansijski isplativo i da zaradjuje, donosi profit i to sto direktnije.
To je greska.
Da, hrvatski A1 jeste veci deo godine prilicno prazan. Ali taj isti A1 je omogucio da se do Jadrana stize neuporedivo lakse, brze i sigurnije, pa je veliki broj slovaka, ceha i poljaka odlucio da tu letuje.
A ta njihova letovanja im donose prihode od nekoliko milijardi € koje su ih uprao i spasle od duznickog ropstva i bankrota.
Dakle jesam za racionalno trosenje i stednju (realno, pricamo o trosenju novca koji nemamo) ali i za sagledavanje sire slike od prostog uporedjivanja troska gradnje i odrzavanja sa ocekivanom zaradom od putarina. Prica i planiranje bi trebalo da bude ipak malo kompleksnije.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Amin.
 
Svaki veci grad mora da bude na mrezi autoputeva, to je civilizacijski i drzavotvorno. I tacka na glupe dileme. Kakva isplativost... nije drzava privatno preduzece.
 
Vox, drzava ne mora uzimati ino kredite I ulaziti u duznicko ropstvo, moze svake godine stampati recimo 20 milijardi dinara kojima bi placala izgradnju I da godisnje time gradi recimo 50km autoputeva. Ne bi placali kamate niti bi imali brigu da dodjemo do stranih valuta za vracanje kredita, a sve zajedno bi nas to kostalo 2% inflacije godisnje ali ona bi nestala posle desete godine tj. zavrsetka gradnje svih autoputeva. Nakon toga bi od putarina naplatili tih 10godina x 2% troskova, a sto je najbolje to bi prihodovala nasa deca kojoj ne bi ostavili zaduzenja, nego ciste prihode i 500km vise autoputeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478128#p478128:3eaer5e9 je napisao(la):
laki72 » Sub Sep 16, 2017 2:48 pm[/url]":3eaer5e9]Iako jesam za povezivanje i putnu infrastrukturu, ovo je totalno pogresan rezon.
Ulupati milijarde samo zbog odlaska na more?
Pa onda je mnogo rentabilnije ozbiljno SUBVENCIONISATI kartu za avio prevoz do Tivta, a za cenu autoputa vi se to moglo raditi decenijama :)
Srecom, autoput ne sluzi samo za odlazak na more, a posebno ako konacno pocnemo da postajemo bogatije drustvo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Ne mogu da verujem da ima tako ograničenih shvatanja. Zemljače, moraš shvatiti da ne živimo svi u Beogradu pa da nam je na raspolaganju avioprevoz. Postoji život u Srbiji i mimo "kruga dvojke" i upravo zbog toga razmisli malo kome je ovde sve na izvolte a ko bi se zadovoljio makar i sa autoputom. Nešto nisam primetio da li su islatljivi silni grandiozni projekti u Beogradu (mega mostovi, bulevari, petlje i dr.) niti da će se štedeti ubuduće ali znam da ćemo sve te megaprojekte plaćati a da nas niko he pita za mišljenje. Pojedinci razmišljaju o ekonomskoj isplativosti samo kad je reč o izgradnji van prestonice.
 
Ljudi, na kojim biste još deonicama pravili autoputeve? Ja bih voleo da ih vidim na deonici Pojate-Preljina i Ruma-Novi Sad. Verovatno će se praviti i Niš-Merdare i to je to. Ako eventualno Turci uskoče sa finansiranjem dela Pojate-Užice-bosanska granica, radi povezivanja sa Sarajevom-puna kapa..Ne vidim više deonica gde bi trebalo praviti autoputeve. Za koga-pa koliko će stanovnika biti u Srbiji za 50 godina? Ljudi, nestajemo. Drugo-tolika smo sirotinja da i sada većina gleda da izbegne plaćanje putarina i voze magistralama. Autoput NS-SU je prazan, ali se zato putevi u Banatu uništiše od kamiona. A i priče kako će investitori potrčati da ulože negde samo ako prodje autoput-nisu logične. Pa što sada ne cveta Palanka, Paraćin, Aleksinac ili Leskovac-oni su decenijama na autoputu. Zemlja je u raspadu u svakom pogledu, pre svega ne funkcioniše pravosudje, kao glavni preduslov za sigurnost svakog ulagača, a kao drugo-ovde se ne zna kad nešto može da pukne i opet upadnemo u neki rat. Bolje bi nam bilo da sredimo pruge-one su glavna potreba svake fabrike, a ne autoput. U SFRJ je svaki pogon bio vezan na železničku mrežu, a autoputeva skoro i da nije bilo-pa nam je industrija bila sto puta jača nego sada. Ali ne-ovde naftaški lobi caruje, pa se i novi vozovi kamenuju. Kome bi trebao autoput ako bi polovina Srbije mogla za najviše 2 sata vozom da bude u Beogradu? Ili da neko iz Vranja za sat vremena dodje do Niša..Tako bi ljudi iz Kragujevca ili Kikinde lagano mogli da na posao ili radi drugih potreba svakodnevno putuju vozom do Beograda, ne bi bilo tolike potrebe za preseljenjem u Bg..Ako se ovim tempom nastavi-u ovoj zemlji će biti života samo na potezu NS-BG.
 
Beli":2cyxhe26 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478128#p478128 je napisao(la):
laki72 » Sub Sep 16, 2017 2:48 pm[/url]":2cyxhe26]Iako jesam za povezivanje i putnu infrastrukturu, ovo je totalno pogresan rezon.
Ulupati milijarde samo zbog odlaska na more?
Pa onda je mnogo rentabilnije ozbiljno SUBVENCIONISATI kartu za avio prevoz do Tivta, a za cenu autoputa vi se to moglo raditi decenijama :)
Srecom, autoput ne sluzi samo za odlazak na more, a posebno ako konacno pocnemo da postajemo bogatije drustvo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Ne mogu da verujem da ima tako ograničenih shvatanja. Zemljače, moraš shvatiti da ne živimo svi u Beogradu pa da nam je na raspolaganju avioprevoz. Postoji život u Srbiji i mimo "kruga dvojke" i upravo zbog toga razmisli malo kome je ovde sve na izvolte a ko bi se zadovoljio makar i sa autoputom. Nešto nisam primetio da li su islatljivi silni grandiozni projekti u Beogradu (mega mostovi, bulevari, petlje i dr.) niti da će se štedeti ubuduće ali znam da ćemo sve te megaprojekte plaćati a da nas niko he pita za mišljenje. Pojedinci razmišljaju o ekonomskoj isplativosti samo kad je reč o izgradnji van prestonice.

Inace citirao si moj odgovor clanu ciji je stav da autoput treba graditi zbog odlaska na letovanje, a ja ovaj pravac vidim kao potreban gradjanima srbije i za druge potrebe osim letovanja koje je jednom godisnje i u tom smislu sam i odgovorio.

I ja, takodje ne mogu da verujem da se neko ogranici na jedan post i napise ovakvu repliku, bez da se potrudi da makar malo isprati sustinu diskusije i staviva, kako mojih tako i ostalih forumasa.
.

No, eto "ima gi raznih" (lenjih), pa da ponovim. ;)

Ja se upravo zalazem za ravnomeran ali i odrziv razvoj prema potrebama svih krajeva nase zemlje, sto mozes shvatiti ako procitas ovaj post.

laki72":2cyxhe26 je napisao(la):
Moram, isproovociran prethodnim postom da dodam jos nesto.
Iako zivimo u vreme surovog kapitalizma, izuzetno me nervira ta teza uskih pogleda da sve mora biti finansijski isplativo i da zaradjuje, donosi profit i to sto direktnije.
To je greska.
Da, hrvatski A1 jeste veci deo godine prilicno prazan. Ali taj isti A1 je omogucio da se do Jadrana stize neuporedivo lakse, brze i sigurnije, pa je veliki broj slovaka, ceha i poljaka odlucio da tu letuje.
A ta njihova letovanja im donose prihode od nekoliko milijardi € koje su ih uprao i spasle od duznickog ropstva i bankrota.
Dakle jesam za racionalno trosenje i stednju (realno, pricamo o trosenju novca koji nemamo) ali i za sagledavanje sire slike od prostog uporedjivanja troska gradnje i odrzavanja sa ocekivanom zaradom od putarina. Prica i planiranje bi trebalo da bude ipak malo kompleksnije.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A za ostatak mojih razmisljanja (gde se zalazem za sto skoriju izgradnju do pozege, kao i Moravskoh koridora do Pojata, ali i 2+2 ka CH kao i prema BiH) pre nego repliciras ces se ipak morati malo potruditi pa izlistati makar nekoliko stranica ove teme ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Neki ovde propagiraju moto puteve 2+2 trake po Srbiji, znaci bez zaustavnih traka. Pa I ovde da nastavak od Požege do granice sa Crnom Gorom bude takav moto put. Podsetio bih da su takvi putevi kao onaj posle Ade Ciganlije ka Makišu, zatim na izlazu iz Valjeva, od Pančevačkog mosta ka Borči. Mislim da su moto putevi veoma opasni I nebezbedni. Posto nema zastitne ograde kao na autoputu, tokom vremena se okolo grade kuce I objekti pa se vremenom brzina smanjuje na 60km/h. Nemanje zaustavne trake je veoma opasno. Ako vam se nesto desi nemate gde da se sklonite, a zaobilaze vas kola I kamioni koji jure 100km/h tik pored vas. Nocu da ne pricam. Takodje, svaki vozac zna, da samo postojanje zute trake na autoputu zbog preglednosti I vidljivosti mnogo znaci, posebno pri vecim brzinama sto I jeste ovde cilj kako bi se skratilo vreme putovanja. I na kraju, sam trosak te dve zaustavne trake je neproporcionalno mnogo manji kada se vec pravi podloga za planirane cetri trakemoto puta, sto znaci da je trosak dve zute trake na autoputu od sest traka manji od 2:6 (33,3%) kolko cine zute trake. Naime na teskim deonicama poput duzih tunela I mostova se I na autoputu cesto prave samo 2+2 trake. Dakle, moglo bi se reci da je usled toga I vec pripremljene podloge za 2+2 trake moto puta, gradnja autoputa sa zaustavnim trakama skuplja ne 33,3%, nego mozda svega 10-15%. A za tih 10-15% skuplju cenu vi dobijate duplo vecu bezbednost, vecu brzinu, zastitnu ogradu I pojas oko autoputa, nemogucnost gradnje objekata pored puta I njihov pristup putu sem na predvidjenim petljama... Dakle masa razloga je za autoputeve, a protiv moto puteva. Ne treba graditi moto puteve po Srbiji.
 
Sto se tiče pravca ka CG, bezbednost je mnogo veci razlog za gradnju, nego isplativost. Sto ne znači da neće biti isplativ.
 
@Earthmoving
Pola stvari koje si naveo su pogresne.
Cenu autoputa ne cini samo tampon ispod kolovoza.
Takodje, pravilnik o radijusu krivina i usponima je razlicit i omogucuje jeftinije trasiranje.
Auto u kvaru ? A gde ga sklonis na magistralnim putu? ;)
O magli i drugim otezanim uslovima za odvijanje saobracaja:
Nasa obaveza kao vozaca je da prilagodimo voznju uslovima na putu, a ne da ocekujemo da nam neko obezbedi "pistu" da bi po magli mogli "leteti" iako ne vidimo ni 30m ispred sebe.
Dokaz moje tvrdnje mozes lako videti na A3 kod Dobanovaca gde svake jeseni nazalost imamo lancane sudare i to upravo na delu gde imamo vise traka.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki72 vidim podrzavas i navijas za zvezdu i ja isto, jedno pitanje jel bolje da se pojedincima daju pare u ovom slucaju zvezdi koja nije profitabilna da potrosi na neke igrace ili na sta vec ili sagraditi autoput za sve stanovnike ove zemlje?
 
Da prokomentarišem ovu vest u širem kontekstu, a vezanom I za ovaj autoput ka CG. Naime, u roku od sledecih godinu dana biće završene skoro sve duže deonice autoputeva koje se trenutno grade u Srbiji (ukupno čak 110-120km autoputeva na K10 I "K11", ne racunajuci juce pustenih 30km na istocnom kraku K10) pa Vučić corporation treba obezbediti gradnju novih autoputeva njihovim firmama za nove prihode. S tim što se u ovom slučaju moji pogledi poklapaju sa Vučićevim interesima. Dakle, za očekivati je da sledeće godine počnu graditi nove deonice autoputeva poput Čačak-Požega, nastavak Beogradske obilaznice ali I moguće i neki novi autoputevi poput gorepomenutog u vestima ili Preljina-Pojate I Niš-Priština. Dakle ideja je da se sledece godine pokrene nov trogodisnji investicioni ciklus gradnje autoputeva, a verovatno ce se gledati da bude tako rasporedjen da firme bliske vlasti mogu da ih rade u skladu opremom I ljudstvom koje imaju, sa cim ce gledati da usklade rokove jer realnije je da im 400 masina radi jedan autoput duzine 30km za tri godine nego rastrkanih 3x30km za iste tri godine. Utiska sam da su se građevinske firme bliske Vučiću dobro opremile (kao sto vidimo na deonicama Lajkovac-Ljig ili skorom snimku Srpska kuća-Levosoje gde ih ima dosta) I da će biti I finansijski I mehanizaciono jake za nove projekte. Sto je dobro sa aspekta brzine zavrsetaka radova. Vučko pametno planira da spoji lepo I korisno, nove autoputeve za gradjane Srbije sa prihodima svojih podizvođačkih firmi. Da li ce to tako I biti, da li ce krenuti sledece godine, zavisice I od kreditora I mozda jod po kog faktora.
 
srdjanprpa":97awxych je napisao(la):
Laki72 vidim podrzavas i navijas za zvezdu i ja isto, jedno pitanje jel bolje da se pojedincima daju pare u ovom slucaju zvezdi koja nije profitabilna da potrosi na neke igrace ili na sta vec ili sagraditi autoput za sve stanovnike ove zemlje?

Iako je totalni of, odgovoricu ti.
Niti zvezdi, niti jednom drugom klubu u Srbiji ne bih davao ikakva znacajnija sredstva jer su odavno prestali biti "razvojni potencijal" zemlje. Njihove "skole fudbala" (ili bilo kog sporta) nisu u sluzbi afirmacije sporta kod mladih niti stimulisu sportski duh i zdravu konkurenciju, vec su sistem otimanja love od roditelja dece koja treniraju. Selekcija u takvim klubovima se najcesce vrsi po osnovu finansijskih a ne sportskih retultata, a za treninge, takmicenja, kampove i sve ostalo se trazi novac od roditelja.
Izmedju ostalog, zato i imamo (nemamo) ovakve rezultate.
Dakle, moj odgovor je jasan po pitanju svih klubova, bez obzira na navijacku opredeljenost.

Sa druge strane, to zaista ne znaci da sam za to da se uludo baca novac za nesto sto nam nije potrebno, pa makar ja licno imao direktnu korist od toga (sto je recimo slucaj sa autoputem ka Ivanjici (i dalje) .
ili kao sto je slucaj sa BiH federacija predlogom da veza Sarajeva i Beograda ide preko Tuzle i Bijeljine umesto preko Uzica i naseg A2 sto bi meni licno mnogo vise odgovaralo, ali bi po meni imalo manji saobracaj (time manju rentabilnost, ali i korist za manji broj ljudi) jer bi vezom na A2 to ujedno bila i znacajno kraca veza na A1 (kod Pojata).
Takodje, osim zbog sezonalnosti moramo uzeti u obzir da sama Crna Gora ima stanovnika manje od pola Beograda, a ni istocni deo BiH se ne moze pohvaliti velikim stanovnistvom, sto po meni implicira da se i sa vecim porastom standarda i privredne aktivnosti juzno i zapadno od Pozege (naime bez obzira na profil Pozega jeste mesto ukrstanja ova dva pravca), ne moze ocekivati neki toliko veliki rast saobracaja u tolikoj meri da nam kapacitet od 2+2 ne mogu to srednjerocno (30-40 godina) zadovoljiti.

Takodje, imamo i sezonalnost saobracaja. Ona ce se povecanjem standarda smanjivati i ujednacavati, ali je svima jasno da ce u nasim uslovima ostati pikovi u letnjoj turistickoj sezoni, u dane velikih slava i u dane oko nove godine i bozica.
Sve i da nam put u tim danima bude preopterecen, to nije razlog za izgradnju puta veceg kapaciteta, jer se zbog maksimalno 10 dana godisnje ne trose nekoliko milijardi evra vise. To ne rade ni mnogo bogatiji od nas.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
ovde je polemika na nivou zvezde i partizana, partizana i četnika, beograđana i ostalih.
aleksandar lepo kaže šta je realno i isplativo a onda skoči masa da brani svoje želje i pozdrave.
ekonomija je egzaktna nauka.
neka investicija je isplativa, delimično isplativa ili neisplativa.
i to studija jasno pokaže.
nema tu mesta vračanju, osećaju i sl.
hidrocentrale u srbiji i bivšoj SFRJ su u odnosu na autoputeve "ludački isplative" čak i po aktuelnoj ceni struje.
i one su doprinele da se zemlja razvija i bude bogatija nego što je bila pre njihove izgradnje.
svako ko malo poznaje Srbiju zna da većina stanovnika van Beograda malo putuje a posebno malo putuje dalje od svog mesta za koji bi im potencijalno dobro došli AP.
svidelo se to nekom ili ne, van beograda je platežna moć manja i nema se para ni za goriva a kamoli za putarinu.
i sigurno je da situacija tu neće biti bolja u godinama koje dolaze, može samo biti gore.
najveći gradovi srbije su povezani AP, samo Kragujevcu malo fali. uskoro i čačak.
koji to još veći grad nije uz AP?
stanovništvo je u opadanju i sigurno neće biti većeg prometa jer je manje ljudi, samim tim i automobila.
sirotinja zaslužuje bolje uslove ali ne može da ih plati i zato ih nema.
to nije pravedno, ali to je svet u kome živimo.
pre AP zaslužuje da ima WC koji nije čučavac, kanalizaciju umesto septičkih jama, bolnice dostojne živog čoveka, plate lekara i prosvetnih radnika dostojne čoveka, dečiji dodatak od kog će roditelji moći da podižu decu, besplatne knjige i ručak u školi za decu... mesto u vrtiću za svako dete...
da ne umiru deca jer roditelji nemaju para za operacije (znači život ipak ima cenu)...
kad to sve obezbedimo, onda počnemo da mislimo i o AP i fotanama i jarbolima...
ovako, bacanjem para u luksuz za koji nemamo novca izgubićemo i to što sada imamo...
jer da bi se dale pare za AP, moraju se od nekog uzeti.
nema besplatnog ručka.
nemojte misliti da će prosjačenje po AP nam doneti novac. prebrzo se ide AP da bi vam neko nešto udelio.
ako kupite nemački auto ne znači da ćete živeti kao nemci.
već ćete živeti gore nego što ste živeli jer ste platili auto više nego što realno možete u odnosu na prihode koje imate.
i da lep oće vam biti u autu, ali ćete se odreći letovanja neke garderobe ili neke druge potrebe koju ste do sada imali.
nažalost većina u Srbiji razmišlja iracionalno i opredeljuje se za ozbiljna pitanja kao u rijaliti programima.
zato nam najpametniji odlaze a ostaje tuga.
i zato već dugo godina, da ne kažem decenija, propadamo.
 
Ako je tako, onda najbolje za Zapadnu Srbiju da se otcepi nego da slusa ovakve izgovore I ponizenja. Pa ako jedna Makedonija sa 2 miliona stanovnika ima 250km autoputeva I gradi sad jos 100km ka Ohridu I Štipu, onda bi valjda I Zapadna Srbija sa milion stanovnika mogla sebi izgraditi bar 200km. Taman za do CG granice I za krak preko Užica do BH granice. Ili nek im Srbija gradi ili nek sami grade ali ostavljati ih bez kilometra autoputa da im se iseljava stanovnistvo vamo gde cak 50 godina prave autoputeve, a njima jos nista - njima se ne isplati. I dok neko u Srbiji zivi kvalietetniji zivot sa autopurevima, njima nula I zaostaliji uslovi nego drugima. A I oni placaju zaduzenja za tudje autoputeve. Zaduzenost za autoputeve bi im bila 0 evra, umesto sto sad sami nemaju autoputeva a otplacuju 800km Koridora 10 koji je van njihove teritorije I kojim maltene ne prolaze. Dakle, Zapadna Srbija ima itekakav potencijal zaduzenja jer nista ne duguje za autoputeve. A to sto se nema para za osnovno, nek pitaju Beograd koji ima na 10 kvadratnih kilometara 100 km bulevara, obilaznicu, sad hoce I metro od milijardu... zasto nisu stedeli, jer da jesu sad bi bilo bi para I da deca ne umiru I slicne pomenute stvari.
I naravno da ja ne mislim da tako treba da bude ali na takav razgovor treba tako odgovoriti.
Ili cemo u Srbiji da imamo solodarnost ili nek svako gradi svoje. Ali ne moze biti solidarnosta da Jug Srbije ima 300km autoputa I krece jos 77 ka Pristini, a da Zapadna ima 0. To onda nije solidarnost nego muzenje jednog kraja od drugih.
 
Totalni off. Ne zaslužuje odgovor. Provokacija.
Lepo je imati svoje mišljenje i stav, ali površnost koju si pokazao sa više rečenica, te ne kvalifikuje da diskutuješ o stvarima koje ne poznaješ dovoljno.
Mislim naravno na dobrog samarcanina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478447#p478447:30wqp541 je napisao(la):
Branko_UE » Pon Sep 18, 2017 9:33 am[/url]":30wqp541]Totalni off. Ne zaslužuje odgovor. Provokacija.
Lepo je imati svoje mišljenje i stav, ali površnost koju si pokazao sa više rečenica, te ne kvalifikuje da diskutuješ o stvarima koje ne poznaješ dovoljno.
Mislim naravno na dobrog samarcanina.

Vidi se da si nov ovde. Ja njegove postove uopste ne citam.
 
Vrh