srdjanprpa":97awxych je napisao(la):
Laki72 vidim podrzavas i navijas za zvezdu i ja isto, jedno pitanje jel bolje da se pojedincima daju pare u ovom slucaju zvezdi koja nije profitabilna da potrosi na neke igrace ili na sta vec ili sagraditi autoput za sve stanovnike ove zemlje?
Iako je totalni of, odgovoricu ti.
Niti zvezdi, niti jednom drugom klubu u Srbiji ne bih davao ikakva znacajnija sredstva jer su odavno prestali biti "razvojni potencijal" zemlje. Njihove "skole fudbala" (ili bilo kog sporta) nisu u sluzbi afirmacije sporta kod mladih niti stimulisu sportski duh i zdravu konkurenciju, vec su sistem otimanja love od roditelja dece koja treniraju. Selekcija u takvim klubovima se najcesce vrsi po osnovu finansijskih a ne sportskih retultata, a za treninge, takmicenja, kampove i sve ostalo se trazi novac od roditelja.
Izmedju ostalog, zato i imamo (nemamo) ovakve rezultate.
Dakle, moj odgovor je jasan po pitanju svih klubova, bez obzira na navijacku opredeljenost.
Sa druge strane, to zaista ne znaci da sam za to da se uludo baca novac za nesto sto nam nije potrebno, pa makar ja licno imao direktnu korist od toga (sto je recimo slucaj sa autoputem ka Ivanjici (i dalje) .
ili kao sto je slucaj sa BiH federacija predlogom da veza Sarajeva i Beograda ide preko Tuzle i Bijeljine umesto preko Uzica i naseg A2 sto bi meni licno mnogo vise odgovaralo, ali bi po meni imalo manji saobracaj (time manju rentabilnost, ali i korist za manji broj ljudi) jer bi vezom na A2 to ujedno bila i znacajno kraca veza na A1 (kod Pojata).
Takodje, osim zbog sezonalnosti moramo uzeti u obzir da sama Crna Gora ima stanovnika manje od pola Beograda, a ni istocni deo BiH se ne moze pohvaliti velikim stanovnistvom, sto po meni implicira da se i sa vecim porastom standarda i privredne aktivnosti juzno i zapadno od Pozege (naime bez obzira na profil Pozega jeste mesto ukrstanja ova dva pravca), ne moze ocekivati neki toliko veliki rast saobracaja u tolikoj meri da nam kapacitet od 2+2 ne mogu to srednjerocno (30-40 godina) zadovoljiti.
Takodje, imamo i sezonalnost saobracaja. Ona ce se povecanjem standarda smanjivati i ujednacavati, ali je svima jasno da ce u nasim uslovima ostati pikovi u letnjoj turistickoj sezoni, u dane velikih slava i u dane oko nove godine i bozica.
Sve i da nam put u tim danima bude preopterecen, to nije razlog za izgradnju puta veceg kapaciteta, jer se zbog maksimalno 10 dana godisnje ne trose nekoliko milijardi evra vise. To ne rade ni mnogo bogatiji od nas.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk