Branko_UE » Sre Avg 30, 2017 10:02 am[/url]":2xnhh088]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474523#p474523:2xnhh088 je napisao(la):
Garfild » Uto Avg 29, 2017 11:14 pm[/url]":2xnhh088]:arrow:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474509#p474509:2xnhh088 je napisao(la):
Mel » Uto Avg 29, 2017 10:02 pm[/url]":2xnhh088]Budući da svi znamo da nije problem u ibarskoj, koja je inače i kvalitetna saobraćajnica (ako ne računamo divlje ulaze), već u vozačima, da li očekujemo kad kompletan saobraćaj sa ibarske pređe na ap koji je i sam krivudav i brdovit da će to biti neki novi, kulturni vozači, prožeti empatijom? Jedini ap po kojem su vozili su ravnice kroz pomoravlje i vojvodinu, a i na ns-bg svaki dan po neki udes... Ako se nešto ne promeni u prevenciji kažnjavanjem na restriktivnije oblike, samo ćemo dislocirati crne tačke.
Da ali Ibarska i navodi vozace na nestrpljenje i besomucno preticanje. Vecina nezgoda na Ibarskoj je posledica preticanja i nestrpljenja. Ako se saberu sve nezgode na nasim autoputevima u zbiru su opet daleko od brojke koju Ibarska donosi. Kakvi god da su vozaci autoput smanjuje rizik od tragedije jer im prosto ne daje sansu da toliko divljaju.
@earthmoving I ja sam cula da nije bila nijedna nezgoda na toj deonici i dace Bog da nikada i ne bude nijedan na buducem Koridoru kad bude sve gotovo.
Ibarska magistrala, gledajući stanje puta (asfalt, obeleženost horizontalna, vertikalna) nikada nije bila u boljem stanju nego zadnjih nekoliko godina. To nije problem. Problem je broj vozila na istoj. Taj put nije projektovan i pravljen za trenutni broj automobila. Nije bio ni za broj automobila od pre 10 i više godina. I to je cela filozofija. Sa tolikim brojem vozila, kroz naseljena mesta sa mnogo sporednih uključenja, saobraćajne nezgode, blokade puta itd. su neminovnost. Obilaznica oko Čačka sa četiri (pet ali jedan je isključen) semafora na toliki broj vozila - neodrživo!
Frekvencija na ovom putu, na mnogim deonicama, je veća od frekvencije vozila na AP NS-SU, NI-LE i NI-PI koji su međunarodni koridori.
Izgradnja savremenog puta je jedino rešenje. Vožnja po PS, na ovakvom putu nije opcija sa kojom iko treba da bude zadovoljan. Zar treba da nam prosečna brzina na putu bude 50-60km/h (i manje mnogo puta u toku godine), policija na svakom ćošku, i da sa tim budemo zadovoljni?
Valjda nas civilizacija tera da se razvijamo, ubrzavamo, krećemo, komuniciramo... Uostalom pogledajte koliki progres su od 1960. (od kada je počela izgradnja Ibarske) napravile neke zemlje do danas, a gde smo mi...
U poslednja 4 dana sam obišao Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i ponovo postavljam sebi pitanje: Zar smo toliko glupi? Dok je Evropa ukinula granice, postoji velika sloboda kretenja, mi smo svi kolektivno među sobom postavili granice i još ih na nekim mestima dobrano utvrdili. Koja je poenta granice između Srbije, Crne Gore i BiH? Šta se tu kontroliše? Zar ne postoji minimalni interes ovih država da se te barijere uklone, da se kontrola vrši na drugi način? Koji je protok robe i ljudi recimo između Nemačke i Francuske a koliki između zemalja na Balkanu? Kako se kontrola vrši u tim zemljama?
Zar moraju tolike gužve da se stvaraju na granicama, a sezona odmora je pri kraju? Prosečna brzina na putu oko 60km/h, stajanje na granici sat vremena, i kako neko očekuje ozbiljan napredak u takvom stanju? Završetkom AP koji povezuje Zapadnu Srbiju, Crnu Goru i BiH sa Beogradom, a i to će potrajati dobrano, da bi se ubrzao protok ljudi i robe, granice se moraju micati! Šta vredi ako na putu dobijete koji sat uštede kada granica sve to pojede. (Ne verujem u brz napredak ka EU svih ovih zemalja da bi se očekivalo ukljanjanje granica zbog toga)
Ne volim da širim negativu, ali ovo su sve činjenice koje želim da nestanu, da se isprave jer mislim da tako ne treba da bude...