Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474044#p474044:3nhp91d7 je napisao(la):
biciklista » Ned Avg 27, 2017 9:29 pm[/url]":3nhp91d7]Da naglasim da podrzavam izgradnju autoputa. To treba Srbiji. I ova trasa je gotova. To je vec proslost kad god zavrsili planove nece menjati. Medjutim, cim krene saobracaj , vrlo brzo cemo uvideti da to nije to za mnoge stanovnike i delove Beograda. I onda ce doci na red saobracajnica od Orlovace do meljaka i iza meljaka do Drazevca i spajanje sa autoputem. To je jedini nacin za brz izlazak iz grada za jedan deo stanovnika. Niko nece hteti da kruzi. Svi ce i posle izgradnje ici ibarskom jer razlika nece biti velika pa ce gledati da stede i gorivo i putarine i vreme. Sto pre treba krenuti sa izgradnjom makar 2+2 puta. Okvirno je to oko 25-30 km. I ovaj put ce biti preko potreban. Bez njega to nece biti to. Ali ako bude trajala izgradnja ovoliko kao obrenovac ub ko zna kad ce to biti gotovo. Ustvari niko od politicara i struke nije jos nigde decidno pomenuo ovu potrebu grada i vozaca za ovim novim autoputem i vezom sa koridorom na ovaj nacin.
Podrzavam tvoj stav. Potpuno je jasno da je opcija AP desnom obalom Save, saobracajno bolje resenje. I mozda jedina prilika za resenje velikog klizista kod Umke.

Struka se bavila ovom temom:

http://via-vita.org.rs/index.php?option ... ew&id=1471
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474297#p474297:23k6o6wt je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Avg 28, 2017 7:58 pm[/url]":23k6o6wt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474294#p474294:23k6o6wt je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 28, 2017 7:44 pm[/url]":23k6o6wt]Hvala Niko ;) A jel spominjao ostatak, tj puštanje autoputa do petlje Ljig ranije?
Ne,samo to i da u drugoj cevi nedostaje jos oko 80 m sto i napisah u prvom postu.Juče sam prelazio.preko Ap na toj deonici u ataru sela Pepeljevac,opstina Lajkovac i ne izgleda loše. Vec odavno je asfaltirano prvim slojem,ceka se dalje,nazalost nisam slikao.Ono sto je problem.na kraju te deonice i dalje je rupa duzine oko 120 m izmedju novog mosta i početka uradjene deonice Lajkovac-Ub.Nijedan radnik nije bio,doduše radi se ispod novo korito reke Kolubare,ali to ne radi ista firma. Takodje,i naplatne rampe nisu jos postavljene. Nije jos ni počela da se radi obilaznica oko Lajkovca,tako da znak koji tu pokazuje da su Lazarevac i Lajkovac desno,tuzno izgleda.Ako neko zna nesto o tom putu,neka obavezno napiše jer bi mnogo znacilo da se ne ide kroz Lajkovac do Nepričave....
Niko, na zalost, kao sto sam ti vec odgovorio pre par dana, taj put je jos uvek u fazi planiranja. Imas na site-u opstine Lajkovac dokumentaciju o obilaznici jer je na javnom uvidu Plan detaljne regulacije. Sto znaci da sada samo mozes da komentarises predlog resenja. PDR treba da usvoji skupstina opstine Lajkovac nakon zavrsetka javnog uvida, pa tek onda da se raspise tender za projektovanje, dobijanje dozvola, finansiranje, tender za izvodjenje radova.
U narednih cetiri-pet godina mislim da necemo videti taj put, ali bih voleo da me demantuju.
 
Pitanje vezano za koridore 10 i 11. Jel to novi tuneli imaju samo 2 trake?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474403#p474403:1hz9if69 je napisao(la):
lukarts » 29 Aug 2017, 11:46[/url]":1hz9if69]Pitanje vezano za koridore 10 i 11. Jel to novi tuneli imaju samo 2 trake?

Što samo? Da, i to je uobičajena praksa za tunele, ne samo u Srbiji. Primer Nemačke, Rennsteigtunnel: https://youtu.be/4Swrn5getyw 2 trake i ograničenje od 80kmh.
 
Две траке је сасвим довољно, уобичајено на ауто-путевима, оптимално по критеријуму цена-употребљивост... У чему је проблем, ако није јефтини хејт? :roll:
 
Da samo je covek prikazao tunel od 8 kilometara za razliku od ovih nasih od po koju stotinu metara na primer na ljig preljina.

Ok, nama je i autoput preskup tako da je realno da imamo 2 trake al eto u sloveniji cesto imas tunele sa po tri trake(da se ne poredimo sa svajcarskom i nemackom).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474419#p474419:3tk3ddgj je napisao(la):
ftj » 29 Aug 2017, 13:03[/url]":3tk3ddgj]Da samo je covek prikazao tunel od 8 kilometara za razliku od ovih nasih od po koju stotinu metara na primer na ljig preljina.

Ok, nama je i autoput preskup tako da je realno da imamo 2 trake al eto u sloveniji cesto imas tunele sa po tri trake(da se ne poredimo sa svajcarskom i nemackom).

E sad, pa vozim ovde po nemačkoj i po tunelima koji su dosta kraći, i oni imaju po dve trake. Šta sad?

Uobičajena praksa, nema potrebe od nečega praviti skandal samo skandala radi.
 
A ko je pravio skandal? Ja kolko vidim covek je normalno pitao.
 
Što se tiče broja traka u tunelima, ovi duži poput Brđana, Šarana (i verovatno Brančića) imaju po dve trake, a oni kraći poput Savinca i Velikog Kika po tri. Ova dva duža tunela sa po 2 trake imaju betonske kolovoze zbog protivpožara ali jako truckaju. Kad se tome doda i uskost tunela, deluje zaista opasno brzo voziti kroz njih. Recimo tunel Železnik na beogradskoj obilaznici, iako samo sa jednom cevi trenutno ali koje će biti tri trake, ne može da se poredi kolko je lakši za vožnju jer deluje mnogo širi i višlji. U odnosu na tunel Železnik, ova dva tunela na "Koridoru 11" deluju kao nedonošče.
Što se tiče ovih par na Koridoru 10, tj. na južnom kraku (Predejane, Manajle) i istočnom kraku (Bancarevo i ona dva oko Dimitrograda), deluje mi kao da će imati po samo dve trake.
Ako dobro računam imaćemo 10 tunela na autoputevima za sad (pet na "K11", pet na "K10"), ne računajući Bg obilaznicu. A do prošle godine (opet ne računajući Bg obilaznicu) nismo imali ni jedan, dok nije puštena deonica Ljig-Čačak.
 
Аман људи па и сам пут има две саобраћајне траке, по зауставној је строго забрањена вожња, зашто би онда тунел требао имати три саобраћајне траке'?? У нешто дужим тунелима постоје проширења за заустављање возила у квару и крај приче. А то да је потребно спорије возити, само поштуј ограничење 80 и све је како треба, за клаустрофобију не знам лек али има ко зна па се обратити...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474418#p474418:2kg6w3bz je napisao(la):
Veliki Vracar » Uto Avg 29, 2017 4:00 pm[/url]":2kg6w3bz]Две траке је сасвим довољно, уобичајено на ауто-путевима, оптимално по критеријуму цена-употребљивост... У чему је проблем, ако није јефтини хејт? :roll:

Ne nije Hejt vec pitanje, ali vec sam dobio odgovor da je normalno. Hvala svima na odgovoru!
 
sasvim je ocigledno da ovde imamo zestoke protivnike i zestoke pristalice koridora 11 :) ja spadam u zestoke pristalice, evo nadam se da nikada vise u zivotu necu imati potrebu da prodjem ibarskom magistralom, tim pre kad bude pustena deonica cacak-obrenovac :) posto na forumu ima i dama, a one su od nas muskih osetljivije i vise misle na bezbednost, nadam se da ce se sloziti sa mnom da Ibarska ni u pola bela dana, ni u po crne noci, ne moze i nikad nece biti bezbednija od koridora :roll:
 
Ja mislim da svaki zdravorazuman covek u ovoj zemlji podrzava izgradnju autoputa samo sto su neki u fazonu "kad bude bude i kako bude" a neki su kriticki nastrojeni prema trasi,troskovima,rokovima itd... Ko smatra da je Ibarska trebala da ostane onda je kompletan id***. Ako nista,bar neka cute zbog pijeteta prema gradu mladih ljudi koji su tamo izgubili zivot.

Vec sa otvaranjem deonice od Obrenovca ja na Ibarsku krociti necu.
 
Budući da svi znamo da nije problem u ibarskoj, koja je inače i kvalitetna saobraćajnica (ako ne računamo divlje ulaze), već u vozačima, da li očekujemo kad kompletan saobraćaj sa ibarske pređe na ap koji je i sam krivudav i brdovit da će to biti neki novi, kulturni vozači, prožeti empatijom? Jedini ap po kojem su vozili su ravnice kroz pomoravlje i vojvodinu, a i na ns-bg svaki dan po neki udes... Ako se nešto ne promeni u prevenciji kažnjavanjem na restriktivnije oblike, samo ćemo dislocirati crne tačke.
 
Ibarska teško da je kvalitetna jer prolazi kroz naseljena mesta i time je svrstava u rizične saobraćajnice. Tome ako dodamo veliki broj vozila , teretnih i naročito poljoprivrednih mašina sa malo prostora za preticanje dobijamo ratno polje. Crne hronike su pune i ceo put je crna tačka.
Naravno da vozači kumuju svemu i da imaju neveću krivicu.
 
Evo skoro je bila vest da za 10 meseci od kako je Ljig-Čačak puštena, na toj deonoci niko nije stradao. Što je odlična vest. Međutim, postoji par kritičnih tačaka, poput onih krivina oko prevoja, kao i ona dva truckava uska tunela. Dobro je i što promet nije preveliki, i čak kad se pusti i Obrenovac-Ljig, mislim da to , hvala Bogu, neće biti kao što je to zadnja dva meseca na Koridoru 10 gde su velike gužve u kombinaciji sa velikim brzinama, mnogo opasnije. Zapravo, ja mislim da je u interesu nas vozača da "Koridor 11" ne bude previše preopterećen da možemo relaksirano da vozimo. A to što bi država volela da ima dnevni promet svuda po 30.000 vozila, to me ne interesuje, dinar mi od toga ne daju :)
 
Vozim bar mesecno jednom BG-PZ, kad su napravili autoput ja jedva cekam da se nakacim na AP, iako ga vozim 20min, odmorim se. Ibarska je ocajan put, jos ako putujete kao sto se meni desava vikendom nista gore, milion buseva i milion kamiona, leti obicno sam bezao preko divcibara, divci-mionica-divcibare, mali promet auta, manja kilometraza ima malo vise krivina al se stize za isto vreme, al bar ne moram da brinem kao na ibarskoj dal ce me neko udariti spreda ili odpozadi.
 
:arrow:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474509#p474509:1utye7rl je napisao(la):
Mel » Uto Avg 29, 2017 10:02 pm[/url]":1utye7rl]Budući da svi znamo da nije problem u ibarskoj, koja je inače i kvalitetna saobraćajnica (ako ne računamo divlje ulaze), već u vozačima, da li očekujemo kad kompletan saobraćaj sa ibarske pređe na ap koji je i sam krivudav i brdovit da će to biti neki novi, kulturni vozači, prožeti empatijom? Jedini ap po kojem su vozili su ravnice kroz pomoravlje i vojvodinu, a i na ns-bg svaki dan po neki udes... Ako se nešto ne promeni u prevenciji kažnjavanjem na restriktivnije oblike, samo ćemo dislocirati crne tačke.

Da ali Ibarska i navodi vozace na nestrpljenje i besomucno preticanje. Vecina nezgoda na Ibarskoj je posledica preticanja i nestrpljenja. Ako se saberu sve nezgode na nasim autoputevima u zbiru su opet daleko od brojke koju Ibarska donosi. Kakvi god da su vozaci autoput smanjuje rizik od tragedije jer im prosto ne daje sansu da toliko divljaju.

@earthmoving I ja sam cula da nije bila nijedna nezgoda na toj deonici i dace Bog da nikada i ne bude nijedan na buducem Koridoru kad bude sve gotovo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474440#p474440:ilatnyaw je napisao(la):
Earthmoving » 29 Авг 2017 02:30 pm[/url]":ilatnyaw]Što se tiče broja traka u tunelima, ovi duži poput Brđana, Šarana (i verovatno Brančića) imaju po dve trake, a oni kraći poput Savinca i Velikog Kika po tri. Ova dva duža tunela sa po 2 trake imaju betonske kolovoze zbog protivpožara ali jako truckaju.
@Земљани, сви тунели који су изграђени са бетонским коловозним тракама ће се асфалтирати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474536#p474536:ebun6tmk je napisao(la):
Гага » Sre Avg 30, 2017 12:35 am[/url]":ebun6tmk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474440#p474440:ebun6tmk je napisao(la):
Earthmoving » 29 Авг 2017 02:30 pm[/url]":ebun6tmk]Što se tiče broja traka u tunelima, ovi duži poput Brđana, Šarana (i verovatno Brančića) imaju po dve trake, a oni kraći poput Savinca i Velikog Kika po tri. Ova dva duža tunela sa po 2 trake imaju betonske kolovoze zbog protivpožara ali jako truckaju.
@Земљани, сви тунели који су изграђени са бетонским коловозним тракама ће се асфалтирати.
E bas me zanima otkuda ti ta informacija (konkretno mislim na tunele na trasi Ljig-Preljina) ,i kada ce se oni asfaltirati?
 
Jeste najavljeno asfaltiranje tih tunela jer su dosta neravni. Čak šta više i neki tuneli na k10 koji su u projektu sa betonom će se asfaltirati.
 
Zar ne bi bilo bolje da stave ravniji beton? Ne znam koju su tehniku betoniranja koristili ali sumnjam da su koristili finišer za beton jer je to retka mašina kod nas. Ja zamišljam da su stavljali kalupe a onda u njih izlivali beton i ručno ravnali. U tunelu Banacarevo na Koridoru 10 smo doveli betonski finišer, podizvođač ga je iznajmio na mesec-dva dana i izbetonirao obe cevi. U početku su imali velikih problema dok nisu provalili recepturu betona, jer ne sme ni da bude previše tečan da se izliva ni previše suv, gromuljičast jer onda nije na površini gladak. Pošto nisu imali prethodnog iskustva potrošili su masu betona i vremena pre toga. Evo otprilike kako izgleda kad se tako radi, ovaj video sam postavio pre godinu dana na temi Koridor 10 ali verovatno neki i nisu videli pa evo opet. Ispred mašine kamioni istovare beton na gomilu, a onda finišer iduću prelazi preko njega, ravna ga, a iza još to malo usavršavaju radnici i tkanina da površina ima neku rapavost kako pri kočenju ne bi bila glatka i klizava kao led.
Problem je ako se stavi asfalt u dugačkom tunelu, jer ako dđe do požara svi se unutra mogu pogušiti od dima isparenja asfalta.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cLlCHP36ZJc[/youtube]
 
Vrh