Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nemoj tako Plećko, možda je čovek zaljubljen, lepo se smestio, uživa u pejzažu, a vitar mu kroz kosu puše :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472981#p472981:20p5i91h je napisao(la):
JoeBG » 23 Aug 2017 07:50 am[/url]":20p5i91h]http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=08&dd=23&nav_id=1295993

Deo iz teksta:

"Upravo te dve deonice trebalo bi da budu gotove za tri meseca, ali to posle činjenice da radovi kasne, izvesno neće biti moguće.
Od Obrenovca do Uba ima 26 kilometara, aposle tri godine radova obavljeno je tek nešto više od polovine ugovorenog posla.
Na trasi od Lajkovca do Ljiga, kraćoj za dva kilometara (24km), završeno je oko 70 odsto radova."

Kakav je bre ovo spin? Pa zar je zavrsno asfaliranje i postavljanje signalizacije pola posla??

Svako ko je ikada imao veze sa nekim ugovorom o izgradnji necega zna, da se ugovorom dogovara obavezno i visina obestecenja ako se kasni toliko i toliko. Pri tom je izvodjac duzan da ako vidi da nece stici da odradi posao u roku, momentalno da obavesti investitora ili narucioca posla... tako da sve to ne pije vodu, u julu ministarka peva "jos malo i sat vremena od bg-a do cacka" da bi u avgustu izasla na teren i uputila zvanican protest kinezima, aha vazi. Nesto smrdi cela ta prica.
Bilo kako bilo, neka manje pricaju svi zajedno i vise i brze neka rade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472944#p472944:3cjyjm4u je napisao(la):
Earthmoving » Wed Aug 23, 2017 12:25 am[/url]":3cjyjm4u]Ali ovde vidimo da finišer dolazi iza i verovatno stavlja iza binder sloj? On bi trebao biti debljine oko 20cm i preko njega habajući 5cm.
Hoćeš da kažeš da će finišer prolaziti četri puta i polagati četri asfaltna sloja: BNS asfaltnu mešavinu plus dva vezivna plus habajući? Da li sam dobro razumeo? Meni deluje da je to puno prelaza za finišer.

Sve zavisi od toga kako su se organizovali, negde polože BNS pa se čeka duže na sledeće slojeve, nisam ni obraćao pažnju da ovi iza idu sa finišerom, tako da očigledno idu odmah sa slojem AB, da li odmah dva ili samo jedan ne znam.
 
Evo vratih se sa vožnje po autoputu sa biciklom, informacije sam dobio iz prve ruke, lično od čoveka što upravljanja finišerom, ovo je prvi sloj a na njega idu još dva, dnevno mogu da urade oko kilometar ali ih koče majstori ispred njih koji postavljaju tampon...
Foto prilog :
Pogledajte prilog 4
Pogled prema Ubu Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Svaka čast Plećko i na slikama i na informacijama :kk: Znači tri sloja, slično ko što Piccolo reče. Pa dobro tolko smo i ranije izračunali: ako ima oko 26km, a prelaze u najboljem slučaju 1km, trebaće im za tri prelaza 2,5-3 meseca za asfaltiranje. Znači u toku novembra bi mogli završiti asfaltiranje ove deonice (pretpostavljam one druge Lajkova-Ljig i ranije jer su više napredovali). E sad, sem toga ima još sitnijeg posla poput: farbanja linija horizontalne signalizacije, postaljanje vertikalne signalizacije, bankina, ograde... Dobar deo ovih stvari se može raditi paralelno (kao što vidimo da su bandere i bankine već dobrim delom postavljene iznad petlje Ljig na drugoj deonici). E sad dal je to sve moguće završiti do kraja novembra, ostalo je još nešto više od 3 maseca? Ili završiti osnovno, a ostalo okolo završavati kad se pusti deonica. Ako je sve spremno za asfaltiranje možda bi i moglo ali plašim se da neke tačke još nisu spremne za asfaltiranje (poput onog nadvožnjaka preko pruge i još po nečega). Mislim, nemam pojma, možda ako bi pojačali broj mašina i radnika, čak je i kineski ambasador pisao Shangdong-u ali ko sad to može da zna...
 
Ja mislim da se sve stvari mogu raditi paralelno. Čak se i linije mogu crtati deo po deo, kako se treći sloj asfalta bude nanosio. Ja verujem da će deo Lajkovac-Ljig (bez tunela) biti gotov za tri meseca. E sad, da li će hteti da puštaju samo tu deonicu bez ove druge, veliko je pitanje. U tom slučaju morali bi da naprave neko privremeno uključenje (poput onog u Dićima) negde kod Ćelija.
 
Kako me shvatate o cemu se radi ?! Pa radnika nema jer ne placaju, pa niko nije lud da radi ili za bednu platu ili nekada uopste ne primi platu, ili je ceka po nekoliko meseci. Prekovremeno ostajanje niko ne racuna. Ponasaju se prema radnicima kao prema robovima. Znam coveka vozac bagera, otisao u CG plata 1200 evra. Kaze nisam lud vise sa ovim prevarantima da saradjujem. Mnogo radnika je otislo. Ljudi su ih provalili. Radi samo onaj ko mora. Onaj ko zna i ima znanje nece vise da gaze po njemu. Odose ljudi u Cg.
A evo jos jedno prosto pitanje. Ako im za km treba dan zasto ne rade na tri deonice pa ce uraditi tri puta brze i tri puta vise km. Ko je ovde lud?!!! A da, sada dolazimo do onog glavnog, koliko masina imaju koliko radnika ? Ovakva bruka samo u Srbiji prolazi.
Slusam ministarku kako laze. Kasne nekoliko meseci. Pa draga plavuso nisu preko noci to okasnili. Da su kontrole svakih 7 dana do sada bi ste to zakljucili. Ovako ispade da je to juce saznala, pa nece biti. Prestani sa lazima vide zeno. Dosta vise !!! Kako te nije sramota. Ali stvarno kako te nije sramota !
 
Pa kad su gladni para i toliko sebični da bi samo oni da žive. I da se najedu.
Neverovatan bezobrazluk i nepoštovanje radnika, države.
 
Znala je ministarka za kasnjenja ali znate kakvi su izvodjaci kad ih pritisnu, odmah za sve imaju izgovore. Ta izjava je bila kap koja je prelila casu jer nije bilo radnika u sred bela dana. Normalno da je bilo teatralno ali je tako poslala indirektno poruku. Verovatno se dosta tolerisalo i zbog odlicnih odnosa sa Kinom i zbog dosta potpisanih ugovora i nekih koji ce tek biti potpisani.
Ti sto ne placaju ili slabo placaju su nase firme. Glavni izvodjac je isplacen a vlasnici podivzodjackih firmi se ponasaju alavo. Verovatno i tim parama zatvaraju neke stare dugove. Ima i korektnih firmi.
Inace sto se tice bagerista, oni su najplaceniji u gradjevini. Znam coveka koji je prilikom izgradnje Fijata pre 5 godina ima 100 hiljada platu. Normalno da se ne placaju svi bageristi toliko i sve firme isto. Inace pomocni radnici zarade koliko i ja kao nastavnik u skoli, a majstori i vise. Ja se ne ljutim jer znam da im je tezak posao. Radio sam na tim poslovima i znam kako im je. Da mogu povecao bih im platu nezavisno od uporedjivanja sa mojom. Ali to zavisi ipak od preduzimaca i firmi, od efikasnosti, opremljenosti, mehanizacije, organizacije posla.
 
Daj Biciklista što se tolko nerviraš skače ti pritisak na 200, umrećeš mlad i lep ;)
Evo ga Plećko stavio i snimak, šta još više možemo da tražimo od života?!
I ja sam čuo priče da slabo plaćaju radnike pa onda oni mrcvare, neće se cimaju previše.
Da, bageristi su dobro plaćeni ali vala je i grejder zeznuta mašina jel znaš kolko ima ručica u njemu samo za upravljanje alatima (nož, daska, riper) - 10! (slika ispod) Bager je lakši - imaš dva džojstika po jedan sa svake strane (za pomeranje: grane, ruke, kašike i obrtnog venca) i ispred dve pedale za po svaku gusenicu. Tako da mislim da su možda grejderisti najplaćeniji :D ALi generalno, grejderisti, bageristi, buldozeristi, utovarivači... retko ko ima ispod 600-700 evrića mesečno i dobra je tražnja zadnjih meseci.
 
Pozdrav momci (devojke nisam primetio na forumu)!
Priključujem se ovom forumu tek sada iako ga godinama pratim. Ovde sam saznao mnogo detalja o AP BG-PŽ koji je za mene od "životne važnosti", i da znam popriličan broj aktivnih članova po nadimcima.
Gotovo svakog vikenda sam na Ibarskoj na relaciji BG-UE (i nazad), godinama, i strpljenje mi je poprilično na kraju. Broj vozila se povećava svake godine, više nema pravila tipa: gužva je petkom popodne itd., probavao sve varijante za obilaske kritičnih deonica, ali ne vredi. AP je jedino rešenje koje je odavno moralo da bude primenjeno. Samo jedna statistika dostupna i na sajtu Puteva Srbije: broj vozila koji u BG ulazi/izlazi svaki dan, u proseku, iz pravca Obrenovca (Ostružnica) i Ibarske kod Orlovače je više od 40000! Ovo verovatno svi znate, ali samo da dočaram moje razočarenje kada nekada zaglavim na Ibarskoj, ova statistika mi odmah prođe kroz glavu.
Inače radim u velikoj građevinskoj firmi (koja je i angažovana na jednoj deonici ovog AP). Nisam obrazovan za putnu infrastrukturu ali posao kojim se bavim je veoma povezan sa svim projektima infrastrukture (dipl. inž.el. iliti banderaš :p).
Voleo bih da delim informacije sa vama o toku izgradnje AP, zanimljivostima itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473133#p473133:2jhdfvub je napisao(la):
JoeBG » Sre Avg 23, 2017 9:54 pm[/url]":2jhdfvub]Ja mislim da se sve stvari mogu raditi paralelno. Čak se i linije mogu crtati deo po deo, kako se treći sloj asfalta bude nanosio. Ja verujem da će deo Lajkovac-Ljig (bez tunela) biti gotov za tri meseca. E sad, da li će hteti da puštaju samo tu deonicu bez ove druge, veliko je pitanje. U tom slučaju morali bi da naprave neko privremeno uključenje (poput onog u Dićima) negde kod Ćelija.
Nazalost,nece se raditi nikakvo novo ukljucenje.Koristice se onaj deo petlje u selu Nepricava,i to je to....Trebalo bi da se uradi po projektu obilaznica oko Lajkovca,koja bi pocinjala negde iza mosta (iza OMW pumpe) u Celijama ,ali nije ni poceta. Doduse na pocetku deonice Lajkovac -Ub (kod buduce naplatne rampe) stoji znak koji pokazuje Lajkovac i Lazarevac desno ,ali taj put osim pocetnik 200 m nije dalje odmakao....Koliko sam cuo on je u nadleznosti opstine Lajkovac ,ne koridora ,alo to treba proveriti...Kada odem sledeci put ,slikacu to....
 
Mogli bi makar privremeno da spoje istočni kraj petlje sa mrežom seoskih puteva u Rubribrezi, prošire tu seosku ulicu do magistralnog puta na 9m i urade pružni prelaz u nivou. To je 450m puta. Doduše, i magistralu bi u tom slučaju trebalo proširiti kako bi se stavila traka za prestrojavanje onima koji skreću levo ka tom putu iz pravca Lajkovca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473258#p473258:1w5ygbdo je napisao(la):
tragac » Čet Avg 24, 2017 12:08 pm[/url]":1w5ygbdo]Mogli bi makar privremeno da spoje istočni kraj petlje sa mrežom seoskih puteva u Rubribrezi, prošire tu seosku ulicu do magistralnog puta na 9m i urade pružni prelaz u nivou. To je 450m puta. Doduše, i magistralu bi u tom slučaju trebalo proširiti kako bi se stavila traka za prestrojavanje onima koji skreću levo ka tom putu iz pravca Lajkovca.
Mogli bi,ali mislim da je bolje da umesto toga prave odmah tih 4.5 km,pa da lepo spoje petlju sa Celijama....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473281#p473281:1zrpoyay je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Avg 24, 2017 1:30 pm[/url]":1zrpoyay]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473258#p473258:1zrpoyay je napisao(la):
tragac » Čet Avg 24, 2017 12:08 pm[/url]":1zrpoyay]Mogli bi makar privremeno da spoje istočni kraj petlje sa mrežom seoskih puteva u Rubribrezi, prošire tu seosku ulicu do magistralnog puta na 9m i urade pružni prelaz u nivou. To je 450m puta. Doduše, i magistralu bi u tom slučaju trebalo proširiti kako bi se stavila traka za prestrojavanje onima koji skreću levo ka tom putu iz pravca Lajkovca.
Mogli bi,ali mislim da je bolje da umesto toga prave odmah tih 4.5 km,pa da lepo spoje petlju sa Celijama....

Mislim, odnosno siguran sam da od toga nema ništa. Obilaznica oko Lajkovca je poseban projekat, na dugom štapu kao što je i brza veza do Valjeva od Lajkovca. Plan detaljne regulacije obilaznice je još na javnom uvidu, nije ni usvojen a tek sledi projektovanje. Tako da nema osnov da krene bilo kakva gradnja.
Puštanje deonice Ljig-Lajkovac, bez Ub-Obrenovac, je tehnički moguće ali mislim da nije realno očekivati. Od početka je ideja o puštanju kompletne deonice do Obrenovca. Meni koji idem do/od BG to lično i nije neki benefit. Dok dođem iz Ćelija do petlje u Lajkovcu stigao sam skoro na pola puta Ćelije - Ljig Ibarskom (kroz Lajkovac se mnogo sporo vozi).

Mene strašno iritira što tunel Brančić neće biti gotov do sredine sl. godine (po procenama i najavama iz EP). Ponovo vožnja okolo brda, kroz Ljig, na semafor...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473333#p473333:ih4vr0q2 je napisao(la):
Branko_UE » Čet Avg 24, 2017 4:40 pm[/url]":ih4vr0q2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473281#p473281:ih4vr0q2 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Avg 24, 2017 1:30 pm[/url]":ih4vr0q2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473258#p473258:ih4vr0q2 je napisao(la):
tragac » Čet Avg 24, 2017 12:08 pm[/url]":ih4vr0q2]Mogli bi makar privremeno da spoje istočni kraj petlje sa mrežom seoskih puteva u Rubribrezi, prošire tu seosku ulicu do magistralnog puta na 9m i urade pružni prelaz u nivou. To je 450m puta. Doduše, i magistralu bi u tom slučaju trebalo proširiti kako bi se stavila traka za prestrojavanje onima koji skreću levo ka tom putu iz pravca Lajkovca.
Mogli bi,ali mislim da je bolje da umesto toga prave odmah tih 4.5 km,pa da lepo spoje petlju sa Celijama....

Mislim, odnosno siguran sam da od toga nema ništa. Obilaznica oko Lajkovca je poseban projekat, na dugom štapu kao što je i brza veza do Valjeva od Lajkovca. Plan detaljne regulacije obilaznice je još na javnom uvidu, nije ni usvojen a tek sledi projektovanje. Tako da nema osnov da krene bilo kakva gradnja.
Puštanje deonice Ljig-Lajkovac, bez Ub-Obrenovac, je tehnički moguće ali mislim da nije realno očekivati. Od početka je ideja o puštanju kompletne deonice do Obrenovca. Meni koji idem do/od BG to lično i nije neki benefit. Dok dođem iz Ćelija do petlje u Lajkovcu stigao sam skoro na pola puta Ćelije - Ljig Ibarskom (kroz Lajkovac se mnogo sporo vozi).

Mene strašno iritira što tunel Brančić neće biti gotov do sredine sl. godine (po procenama i najavama iz EP). Ponovo vožnja okolo brda, kroz Ljig, na semafor...
To su loše vesti za nas Lazarevčane,jer sam mislio na osnovu nekih informacija da je pitanje dana kada ce ta obilaznica početi sa gradnjom.Za ostalo se apsolutno slazem,putovanje do Nepričave kroz Lajkovac je vrlo sporo....
 
Najjaci komentar sto sam procitao na slicnu vest sa N1 sajta: "Sto se nama zalis?" :D
 
Vrh