Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

otkaz se neće dogoditi, jer to nikome nije u interesu. Izgubilo bi se najmanje 2 godine na tender i na izlazak izvođača na gradilište
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472597#p472597:24eiaiqc je napisao(la):
JoeBG » Pon Avg 21, 2017 12:25 pm[/url]":24eiaiqc]"Osim na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona."

Znaci onaj most koji nedostaje je zbog greske, a nije u pitanju menjanje toka reke i pravljenje nasipa...
Pa sada nek izvođač napravi most iz svog džepa
 
kao što rekoh, komedija...
sad ćemo kao da pretimo kinezima... koji samo da kažu, ok, onda zatvaramo železaru, naši će da kažu, ništa asfaltirajte onda još 3 godine... polako
 
Pitam se da li misle na ovaj poslednji most do Ljiga za koji se stalno pitam što ne počinju nasipanje zemlje sa strane... Kod petlje Ljig.
 
I ja sam mislio na taj poslednji most za koji je bila dilema da li se radi nasip ili ne.
Sto se tice Vuciceve izjave, mozda misli na kompletan zavrsetak sa sve tunelom.
 
Jedan zanimljiv komentar sa gornje vesti B92 vezan za tunel Brančić :
"Čisto spinovanje od strane ove vlasti! Nije tačno da je stanje na deonicama 3 i 5 koje izvode kinezi toliko loše. Tuneli Brđani (verovatno greška misli na Brančić) nisu probijeni ali nigde ne piše da je za probijanje desne cevi ostalo još 5m (od 944.7m) i leve oko 100m (od 940m).
Svi mostovi su završeni osim nadvožnjaka na deonici Obrenovac-Ub koji će biti gotov do novembra. Asfalt se crni na većem delu deonice 3 (OB.-Ub) a još više na deonici 5 (Lajk.-Ljig). Dakle, sva ova buka ima za cilj da tendenciozno neobavešteno stanovištvo ove osiromašene zemlje ubedi kako se jedino "čvrstom rukom" mogu postići rezultati. A rezultata bi bilo i bez ovih samoreklamerskih poteza ministarke i njenog idejnog oca."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472584#p472584:2mh43ajj je napisao(la):
Žika » Pon Avg 21, 2017 10:28 am[/url]":2mh43ajj]Evo i Kineze opominju

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ja-opomena

Koridor 11: Kinezima poslednja opomena


Zašto kasne radovi na dve deonice Koridora 11, od Lajkovca do Ljiga i od Obrenovca ka Ubu? Moguć raskid ugovora sa izvođačem - firmom "Šandong". Problem slabo angažovanje radnika.

PLAN da se u novembru kompletira deo auto-puta od Obrenovca do Preljine najverovatnije se neće ostvariti, jer je na jednoj deonici, od Lajkovca do Ljiga, završeno tek oko 70 odsto radova, dok je na drugoj, od Obrenovca do Uba, za tri godine obavljeno tek nešto više od pola ugovorenog posla. Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je minulog vikenda obišla radove na jednoj od deonica i uputila oštre kritike izvođaču, kineskoj kompaniji "Šandong". Mihajlovićeva je istakla da je ovoj firmi već data opomena, dok bi sledeći korak mogao biti raskid ugovora za posao na 26,2 kilometra od Obrenovca do Uba.

Pred kineskim izvođačem i Ministarstvom građevinarstva, kao investitorom na ovom projektu, dva su puta - ili će uspeti da se dogovore da "Šandong" angažuje više podizvođača i da ubaci u "petu" brzinu kako bi radove priveo kraju, makar i sa zakašnjenjem ili će morati da se "rastanu". Kineskoj kompaniji slede penali zbog probijanja rokova, pa je pitanje da li će oni biti obračunati po raskidu ugovora ili po okončanju posla.

Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostova i petlje "Ub". Planirano je i izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijskih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubnih metara betona. Projektovano je i izmeštanje i regulacija 17 vodotoka.

Kako "Novosti" saznaju, do sada su gotovo završeni zemljani radovi, a od devijacije 11 lokalnih puteva završena su tek tri, dok su na dva radovi u toku. Urađena je i regulacija samo sedam vodotoka.
A, iako je do isteka roka izgradnje ostalo još oko tri meseca, još se ne izvode radovi na uređenju putnog pojasa, zaštiti kosina nasipa, ugradnji saobraćajne signalizacije i opreme auto-puta.

Glavne zamerke izvođaču su neorganizovanost i nedovoljno angažovanje radnika i mehanizacije. Kako "Novosti" saznaju, Kinezima se, osim kašnjenja zamera i na kvalitetu onoga što je urađeno, zbog slabe kontrole podizvođača radova. Nekoliko puta su opominjani i zbog kvaliteta betona koji ugrađuju u mostove i ostale objekte prilikom izgradnje auto-puta.

Ništa bolja situacija nije ni na deonici od Lajkovca do Ljiga, jer još nije probijena nijedna tunelska cev u tunelu "Brančići", koji će biti dug oko kilometar. S obzirom na to da tek posle toga slede obimni radovi, posla će na ovoj poziciji biti bar do polovine sledeće godine

eko-kineyima-poslednja2.jpg


PROBLEM I NA MOSTOVIMA
OSIM na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472597#p472597:1f5jmicy je napisao(la):
JoeBG » Mon Aug 21, 2017 11:25 am[/url]":1f5jmicy]

Znaci onaj most koji nedostaje je zbog greske, a nije u pitanju menjanje toka reke i pravljenje nasipa...


Jeste u pitanju izmeštanje toka reke, jer se upravo i na poslednjem snimku od 18. avgusta vidi da su konačno počeli sa preusmeravanjem i vidi se da voda sada ide i novim koritom ispod autoputa.
 
Na 1:23 je onaj nadvožnjak u Piromanu, neverovatno je koliko sporo to napreduje (imali smo one slike od pre par meseci, minimalan napredak), ovo će u najboljem slučaju biti gotovo početkom novembra i to sama betonska konstrukcija, a komplet sa zaštitnim slojevima, asfaltom, ogradom i sl. najoptimističnije krajem novembra (očigledno da je to taj kritični most, samo su novinari pogrešili deonicu). Uopšte se ne radi o maloj mostovskoj konstrukciji, i još duploj jer ap ide preko pruge.

A kako priča arogantno i nadmeno ova u snimku, a još rečnik svaka druga "znači" (brate), "ma ne bre" (kad priča sa kamiondžijom), "potputnjak i mislim to se sad kao tako radi", a ministarka blene kao ovca, nema ona blage veze šta i kako treba.
 
Ja sam čuo da se radi eksproprijacija na Preljina-Požega (tipa da vlasnici zemlje traže dosta para, da su se pripremili angažovali advokate i sl.) ali za Požega-Boljare nisam. Utiska sam da ta deonica nije baš čvrsto dogovorena sa Kinezima, tj nisam siguran da li će uspeti da nađu neki zajednički model. Sa druge strane Preljina-Požega najavljuju da će ugovor biti potpisan u novembru na nekom samitu.
 
Ovo je u stvari BNS (bitumizirani noseći sloj), na oko dosta slično asfaltnom betonu koji se koristi za završne slojeve ali razlikuje se dosta po sastavu i kvalitetu materijala (iako je isto asfaltna mešavina), na ovo sada tek ide asfaltni beton (dva vezivna i habajući sloj).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472863#p472863:1zqi7hil je napisao(la):
plećko » Tue Aug 22, 2017 1:49 pm[/url]":1zqi7hil]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472682#p472682:1zqi7hil je napisao(la):
Earthmoving » 21 Avg 2017, 18:10[/url]":1zqi7hil]Plećko, šta misliš kolko su tu dnevno sad asfaltirali? Kilometar ili ?
Ne mislim ništa, samo što vidim to prenesem ovde :sesir:
file.php
 
Ali ovde vidimo da finišer dolazi iza i verovatno stavlja iza binder sloj? On bi trebao biti debljine oko 20cm i preko njega habajući 5cm.
Hoćeš da kažeš da će finišer prolaziti četri puta i polagati četri asfaltna sloja: BNS asfaltnu mešavinu plus dva vezivna plus habajući? Da li sam dobro razumeo? Meni deluje da je to puno prelaza za finišer.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1295993

Deo iz teksta:

"Upravo te dve deonice trebalo bi da budu gotove za tri meseca, ali to posle činjenice da radovi kasne, izvesno neće biti moguće.
Od Obrenovca do Uba ima 26 kilometara, aposle tri godine radova obavljeno je tek nešto više od polovine ugovorenog posla.
Na trasi od Lajkovca do Ljiga, kraćoj za dva kilometara (24km), završeno je oko 70 odsto radova."

Kakav je bre ovo spin? Pa zar je zavrsno asfaliranje i postavljanje signalizacije pola posla??
 
Vrh