Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442725#p442725:2mhp6ecd je napisao(la):
culucar » Pon Mar 27, 2017 8:43 am[/url]":2mhp6ecd]http://dnevnizurnal.com/bravo-drzavo-put-ljig-preljina-nakon-samo-tri-meseca-poceo-da-se-urusava-i-propada/

Dal je ovo moguce?

Takvi branici se ne koriste u Srbiji. To bi trebalo da bude prvi znak da je podmetačina u pitanju.
 
spin vlasti, kako bi mogli da demantuju očiglednu glupost i budu na strani istine i pravde.
na strani graditelja a ne kritizera...
isto kao i sa visinom tunela.
dakle nema loženja, ignorišite ovakve vesti.
 
Jesu jesu, na slikama je buduće naselje za kineze, most će biti levo od one dizalice na drugoj slici
 
Jedno pitanje za sve članove da nastavim ovde pakovanje slika ili da otvorim novu temu "novi most preko Save" :?: u okviru autoputa Bgd-požega :lol:
Pogledajte prilog 1
03.04.2017.


 
Deo vidljiv sa puta kod Bogovadje dobija oblik, ako se to moze smatrati informacijom. Jos jedan glas da price o mostu idu ovde, hvala Plecko. :)
 
Dosta prepucavanja: Pešterci "odvukli" auto-put

Sve dileme su otklonjene: trasa "Koridora 11" - od Požege do Boljara, duga 107 kilometara, "ići" će preko Arilja i Ivanjice, podnožjem Golije i preko Peštera.

Kako je, boraveći nedavno u ovom kraju, pred više od 10.000 ljudi istakao premijer Aleksandar Vučić, auto-put će stići i do Užica, a najavljena je i izgradnja modernog koridora na trasi Požega - Užice - Višegrad - Sarajevo.

Ovim su, ujedno, nestali i dosadašnji razlozi za prepucavanja takozvanih pešterskog i zlatiborskog lobija, oko toga kuda bi trebalo da prođe budući auto-put. Jer, novim planom Vlade Srbije na dobitku će biti i Pešter, i Zlatibor, odnosno Ivanjica, Sjenica, Tutin i Novi Pazar na jednoj, te Užice sa okolinom na drugoj strani...

"Pešterskom trasom "Koridora 11" će na videlo izaći sve do sada potisnute lepote i ogromni prirodni, rudarski i turistički potencijali Golije i Pešterske visoravni... Ovaj deo od Požege, preko Arilja, Ivanjice i Sjenice je decenijama bio zapostavljen i "osuđen" na seobe, a auto-put će zadržati ljude i vratiti bar deo odseljenih", ističe predsednik Uduženja pešterskih farmera Fehim Kurtović.

Više nego radosnoj vesti, kako sam kaže, raduje se i domaćin Izet Destanović. Da imaju bolje puteve, uveren je, odmah bi mogli da isporuče hiljade tona sjeničkog sira, bar 50.000 jagnjadi, te vagone pršute i druge zdrave hrane. Ovako, daleko su od velikih tržišta i kupaca, pa mnogo truda bude uzalud... Sve će, uveren je, biti drugačije kada savremenom saobraćajnicom budu mogli za dva sata da stignu do Beograda ili Podgorice.

"U inostranstvu živi više od 20.000 ljudi sa Peštera, još 10.000 ih je iz ivanjičkog i podgolijskog kraja, a mnogi su zaradili ogroman novac i spremni su da ga ulože u rodni kraj, mada očekujemo i inostrane investitore", kaže Vaso Rakočević iz Buđeva, na centralnom Pešteru, dok Mile Kuč ne krije oprez i veli da veruje premijeru Vučiću, ali će se radovati tek kad bude video građevinare...

U njegovom selu se o auto-putu priča duže od dve i po decenije, a sada je od nekadašnjih stotinu ostalo samo osmoro žitelja, pa se nadaju da će bar neko od njih dočekati najavljenu blagodet, pišu Večernje novosti.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=04&dd=03&nav_id=1246774
 
Džaba nam bili ovi izbori, ne pustiše ništa novo :mrgreen:
 
Veliko hvala Bukira! Sjajne su slike.
Meni samo nikako nije jasno kako ce na kraju izgledati to premoscivanje Ibarske sa ta tri ipsilon stuba jer izgleda kao da ne vode nikuda.
 
Ja ne mogu da sacekam da zavrse ovu deonicu.
Bice super kada bude moglo da se ide od Lajkovca do Preljine.

Kakve su prognoze, hoce biti gotovo do kraja leta?
 
Most bi trebalo da bude blizanac kineskog (Popinovog) mosta u Zemunu. Pogledaj temu kako je građen taj most.
 
Hvala za slike Bukira, Plećko :kk:
Što se tiče premošćavanja Ibarske kod Ljiga, mislim da će na tim sutbovima Ibarska premošćavati autoput, tj. da će autoput proći ispod po zemlji, a da će Ibarska biti izdignuta na tom mestu.
Što se tiče ove metalne staze kod Obrenovca koju Kinezi grade ka Savi, podseća me na ono što reče Goje kod gradnje Pupinovog mosta, tj takva staza je bila pomoćni most u reci preko koga su dovodili mehanizaciju i pomagali gradnju pravog mosta koji se gradio pored (paralelno) sa tim metalnim mostićem, a koji je nakon završetka pravog mosta rasklopljen i uklonjen sa reke (na slici ispod).
 
Vrh