Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Zar se beton ne izliva u ploče ?
Šta je sa širenjem i skupljanjem betona na temperaturama ?
 
mi i dalje raspravljamo LOS ili DOS???
LOS je pobedio i to je to.
kao sada kad bi analizirali da li je trebao dunav da se premosti kod Beške ili kod Banovaca.
skroz je nebitno.
postoji obilaznica pa se lako može stići iz svih delova grada.
Novi Beograd+Zemun i Novi Sad su najveći naseljeni delovi srbije i naravno da se gradi tamo gde njima odgovara.
AP značajno manje zagađuje vodoizvorište od TENT-a i hemijske industrije bariča.
a i DOS je trebalo da ide samom obalom save i zagadio bi tu istu savu i izvorište.
žiteljima Grocke i Sopota LOS ne odgovara ali demokratija kaže da se pita većina.
beton u tunelu je napravljen sramotno i da nije sujete mogao bi jeftino da se sanira.
ovako kvari odličnu sliku novog AP.
 
Моје неко виђење целе приче јесте да је политички исфорсирано да ауто пут мора ићи преко Обреновца. Могао се трасирати од Пиромана преко Дражевца, Вранића и између Моштаница право на Остружницу, мање би било кривудања чак и за наставак пута према Сурчину-НБГ/Земуну/НС/Шиду... Траса по сремској равници је по мени без неког јасног разлога скроз кривудава.
 
Moze li neko da kaze u kom procentu su zavrseni radovi na dve deonice koje rade Kinezi.Moze li negde da se nadje informacija koji je stepen zavrsetka radova - u procentima? Sve nesto u magli, niko vise ne pominje ocekivani rok zavrsetka, sve nesto opisno, neodredjeno...
 
Ako je plan bio da se autoput približi Obrenovcu, zašto onda planiraju da naplaćuju autoput od Srčina do Obrenovca?
Obrenovac je gradska opština grada Beograda.
Dok naprimer ka Novom Sadu autoput je besplatan do Stare Pazove.
Mislim da bi onda najpoštenije bilo da se autoput naplaćuje tek od Obrenovca ka jugu.
 
Joe, zima I hladno vreme u decembru I januaru su uglavnom mrtva sezona u gradjevinarstvu, pa sad sa otopljavanjem, pocetkon nove gradjevinske sezone I intenziviranjem radova posle zime, bice I povoda za nove vesti. Valjda :D
A ovo za naplatnu rampu, treba se u buducnosti izboriti da se stavi posle Obrenovca ka Ubu, tu joj je prirodnije mesto. S druge strane kineski kredit na deonici gde ce biti rampa, tj kod Jakova je oko 230 mil dolara pa treba nekako povratiti te pare.
 
zar vi stvarno mislite da ce neko iz obrenovca, sem ako ne ide na aerodrom ili sahranu na bezanijskom groblje, u beogrd ici preko surcina, kroz ledine i nbg. i ne pircajte mi o spajanju obilaznice sa nbg blokovima, taman i kad bude i dalje ce preko makisa, ade i sajma biti mnogo brze nego kroz j. gagrina

sve desno od save ce i dalje biti mnogo blize i brze dostupnije preko raspale umke i ostruznice tako da ne vidim da ce obrenovcani biti nesto uskraceni sto ce do surcina placati putarinu, do beograda ce i dalje biti besplatno. drljavo, ali besplatno
 
@dobri samaricanin

"Novi Beograd+Zemun i Novi Sad su najveci naseljeni delovi Srbije..."

(Sto ne ukljuci i Zrenjanin, Sombor, Suboticu...)

Napisa ti i ostade ziv.
Arogancija totalno nepotrebna, ali tako svojstvena nama balkancima.
I NE, nije stvar da LOS ne odgovara ziteljima Grocke i Sopota, nego ne odgova nikome iz BG, ukljucujuci i same Novobeogradjane, samo takvi zaslepljeni ce to shvatiti previse kasno, ne zato sto su manje pametni, vec upravo zato sto su tvrdoglavi, pa od kamena ne vide planinu.

Naravno da je usvojena i da se pravi trasa po LOS i naravno da se posledicno mora praviti potpuno nova drumska veza J.Gagarina i Vojvodjanske, sto nije iskazano u ceni kostanja jer nije deo A2, ali je svakako neophodan trosak.
I naravno da ce se Ibarska vrlo malo rasteretiti, a Obrenovacki put biti jos optereceniji zahvaljujuci nakaradnoj trasi koja je pri tom preskupa (sto odgovara svim akterima price, osim gradjanima Srbije koji to sve placaju.

I naravno da kada vec ne mozemo da dislociramo TENT (koji se inace samo hladi vodim iz Save) niko pametan ne bi odlucio xa dodatno ugrozi potencijalno vodoizvoriste, posebno ne u vreme kada je pitke vode sve manje.
Hemijska industrija u Baricu je simbolicna u odnosu na stara vremena, mada predstavlja potencijalnu ekolosku opasnost. No treba reci istinu da je od nje veca opasnost po Makisko vodoizvoriste, nego za ovo sa leve obale Save.

Dakle, svako dobronameran ko nema licni interes vidi da je LOS po svim parametrima pogresna opcija.
Ona je izabrana samo zbog usaglasenih licnih interesa vlasnika zemljista, potkupljenih politicara i Kineza kojima je super sto ce nakalemiti jos jedan ko zna kada isprojektovan tipski most kakvih su napravili na desetine a mozda i stotine, i sto za trasu kroz ravnicu guraju nasviranu cenu kao da provijaju trasu kroz Dinaride.




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ako bi autoput od Obrenovca do Surčina bio besplatan zašto neko nebi njime išao do Surčina, Batajnice, Zemun Polja, Nove Pazove, Novih Banovaca, Stare Pazove i možda dalje ka Novom Sadu?
Ako bude Novi Beograd spojen sa obilaznicom, zašto nebi neko išao autoputem od Obrenovca do Novog Beograda, Zemuna i možda dalje ka Zrenjaninu?
Zašto terati ljude da idu preko Gazele ili mosta na Adi ili kroz centar grada i gušiti grad ako postoji brzi put?
 
zivi bili pa videli...
surcin sam zaboravio nenamerno, a ne treba suboticu zanemariti to je veliki grad za Srbiju...
Surčin ce biti novom vezom spojen sa NBG i dalje gradom.
moje predvidjanje je da ce ova varijanta (iako sigurno to nije bila namera i plod nekog planiranja) optimalno opteretiti sve veze beograda sa jugom (LOS, DOS, Ibarska)
ni na jednom delu nece biti veci saobracaj nego sto bi mogla da primi postojeca infrastruktura.
uz mogucnost da se ibarska i DOS relativno jeftino prosire i bude i dosta bolje nego sto je sada.
sto se tice Obrenovca, verujem da ce placati AP, kao sto ce i Lazarevac i Mladenovac iako su BG opstine.
nece se izmestati naplatna rampa, veca je verovatnoca da se uvedu vinjete nego da se izmesti novopostavljena naplatna rampa.
gde god da se postavi naplata oni iza ce da se bune i da kažu zašto smo mi diskriminisani.
zašto bi UB plaćao, a obrenovac ne... itd...
zato su vinjete najpravednije, ko hoce da koristi AP plaća, ko neće ne mora i ne plaća ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434748#p434748:24yxzt4a je napisao(la):
Stomatolog » 20 Feb 2017 10:21 pm[/url]":24yxzt4a]Ako bi autoput od Obrenovca do Surčina bio besplatan zašto neko nebi njime išao do Surčina, Batajnice, Zemun Polja, Nove Pazove, Novih Banovaca, Stare Pazove i možda dalje ka Novom Sadu?
Ako bude Novi Beograd spojen sa obilaznicom, zašto nebi neko išao autoputem od Obrenovca do Novog Beograda, Zemuna i možda dalje ka Zrenjaninu?
Zašto terati ljude da idu preko Gazele ili mosta na Adi ili kroz centar grada i gušiti grad ako postoji brzi put?

ja pricam o beogradu, glavnom gradu drzave u kome zivi petina stanovnistva i u kome je 90% institucija ove drzave. na prste dve ruke se mogu nabrojati objekti koji na dnevnoj bazi privlace veci broj gostiju u beograd a da se ne nalaze na desnoj obali save, sve ukljucujuci i deltu i usce.

taj koji iz cacka ili obrenovca ide za pazovu i banovce svakako ce profitirati sto ce mu put biti kraci par kilometara i to svakako zavredjuje da takvima kod obrenovca gradimo jos jedan most sa sest traka preko save. btw, bilo bi zanimljivo ako bi neko imao podatak koliko vozila dnevno prodje preko postojeceg mosta obrenovac-surcin, otvorenog 2011. godine
 
Da li se planira neki sloj asfalta u onih par tunela gde je trenutno beton?
Prosao sasam danas tuda i pri brzini od 70-80km/h u reletivno dobrim kolima je truckanje bas osetno. Uopste ne prilici novom autoputu.

Verovatno je vec bilo ovo pitanje ali ne lista mi se bas 150+ stranice :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434813#p434813:9wmzpe84 je napisao(la):
bl3y4 » Uto Feb 21, 2017 2:13 am[/url]":9wmzpe84]Da li se planira neki sloj asfalta u onih par tunela gde je trenutno beton?
Prosao sasam danas tuda i pri brzini od 70-80km/h u reletivno dobrim kolima je truckanje bas osetno. Uopste ne prilici novom autoputu.

Verovatno je vec bilo ovo pitanje ali ne lista mi se bas 150+ stranice :/

Imas o toj temi na poslednje dve stranice.
 
@bl3y4, u tunelima Šarani i Brđani se ne planira asfalt, tj. ostaje beton. Najviše zbog protivpožarne zaštite jer beton ne gori, a udisanje isparenja od asfalta u slučaju požara bi u tunelu bilo smrtonosno. Tako da malo truckanja zarad bezbednosti je po meni prihvatljivo. U ona dva kraća tunela kod Boljkovca i Savincu je asfalt, jer je tu u slučaju požara bolja cirkulacija vazduha jer su tuneli kraći. Evo i ostalih razloga da li graditi betonski ili asfaltni kolovoz u tunelima:
 
Alarmantno ;) :D
Verujem da ovo "na nekoliko mesta" podrazumeva nekoliko pukotina na ovom nasutom delu koji nesporno nije dobro odradjen.
Ipak, sobzirom na visegodisnje ne placanje, pa posledicno i isegodisnje prolongiranje radova sa prekidima, ovako nesto me ne cudi.

Edit:
I da dodam. Ovim postom mi nije zelja da opravdam izvodjaca, vec samo da ukazem i na drugu stranu medalje, da bi smo stekli kompletnu sliku.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vest o dinamici radova na nastavku u Crnoj Gori koji bi inače trebao da bude gotov za dve godine, u maju 2019. : http://www.b92.net/biz/vesti/region.php ... id=1233115
Obrušavanje i jame - autoput odmah asfaltiraju
Podgorica -- Kineska kompanija CRBC očekuje da će ove godine potrošiti kapitalnim budžetom planiranih 194,3 miliona evra za gradnju prioritetne deonice autoputa Bar-Boljare.
Predstavnici te kompanije navode da su u februaru intenzivirani radovi i da je angažovano 1,5 hiljada radnika. CRBC očekuje da će do jeseni završiti dizanje stubova mosta Moračica, jednog od najzahtevnijih objekata na deonici od Smokovca do Mateševa. “Ukoliko izgradnja bude u skladu sa planiranom dinamikom, očekujemo da će biti povučena sva planirana sredstva za izgradnju auto-puta za ovu godinu”, kazali su Pobjedi iz CRBC-a. Ministar saobraćaja Osman Nurković saopštio je ranije Pobjedi da je do kraja prošle godine kompaniji CRBC isplaćeno 171,2 miliona evra, odnosno 21 odsto od ugovorene vrednosti za projektovanje i izgradnju. Predstavnici CRBC-a naglašavaju da su početak ove godine obeležili nepovoljni vremenski uslovi, praćeni ekstemno niskim temperaturama mrazom i jakim vetrom. “Uprkos tome, radovi nisu prekidani, pa smo zadovoljni izvedenim obimom u takvim uslovima. U februaru već imamo znatno bolje vremenske uslove, što se odrazilo na dinamiku radova”, rekli su predstavnici CRBC-a. “Ovih dana počinju radovi na mostu Jabuka i tunelu Mateševo, a u najskorije vreme i na preostalim objektima trase Smokovac-Uvač-Mateševo”, izjavili su predstavnici CRBCa i podsetili da je lani počela izgradnja najzahtjevnijih objekata mostu Moračica i tunelima Vjeternik, Kosman, Mala trava i Jabučki krš, čija će gradnja trajati gotovo do završetka prioritene deonice. Gradnja prioritetne deonice počela je 11. maja 2015. godine, od kada kreće rok od četiri godine za završetak radova. U maju prošle godine počelo je izlivanje temeljnih jama mosta Moračica, čime su počeli glavni radovi na auto-putu. Kompanija CRBC, tvrde njeni predstavnici, ulaže maksimalne napore kako bi poštovala rok. Trenutno je angažovano 1,5 hiljada radnika, od čega je 80 odsto zaposleno u CRBC-u, a petina je kod podizvođača. Broj radnika će, kažu, uskoro povećati, zbog početka radova na novim objektima. Predstavnici kineske kompanije naglasili su da cela deonica prolazi kroz zahtevan teren, podsećajući da je veća polovina u mostovima i tunelima. “Most Moračica je, recimo, na vetrovitom području i jaki vetrovi ne idu u prilog radovima, ali uspevamo da održimo dobru dinamiku”, kazali su iz CRBC-a i dodali da se pojedini tuneli probijaju kroz nepovoljnu strukturu zemljišta, koje se odronjava. “U tim slučajevima javljaju se podzemne jame, kao što je slučaj sa Jabučkim kršom ili tunelima Kosman i Mala trava. Zato je svaki probijeni metar tunela neophodno odmah betonirati, kako ne bi došlo do urušavanja. To donekle otežava rad, ali ne može ugroziti ukupnu dinamiku”, ocijenili su predstavnici CRBC-a.
Izgradnja auto-puta koštaće državu 809 miliona evra. Od kineske Exim banke pozajmljena su 944 miliona dolara na 20 godina i sa kamatom od dva odsto, uz grejs period od šest godina. Na prioritetnoj deonici dužine 41 kilometar biće 16 tunela, 13 mostova, pet vijadukata i četiri petlje. Predstavnici CRBC-a navode da je u ovom trenutku na projektu angažovan 61 podizvođač, odnosno 83 kompanije, od čega 73 domaća preduzeća.
 
Samo da rascistimo par stvari jer ovako kako je napisano navodi na pogresne zakljucke. Prvo, to nije nastavak nego deonica u sredini. Dalje, rok za autoput nije 2019. godina. To je rok za jednu omanju deonicu i to je ovo sto je nazvano "prioritetna deonica". Takodje, i cifra koja se pominje od 800 miliona evra odnosi se na tih 40ak kilometara, ne na celu trasu.
Cela trasa inace iznosi oko 160km.
 
Obišao sam i radove na izgradnji novog mosta preko Save ali ništa specijalno se ne dešava, trasiranje, merenje, nišane s onim tronošcima i prave bazu za smeštaj Kineza
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435128#p435128:hd8r7a01 je napisao(la):
AleksandarGrf » Sre Feb 22, 2017 5:45 pm[/url]":hd8r7a01]Samo da rascistimo par stvari jer ovako kako je napisano navodi na pogresne zakljucke. Prvo, to nije nastavak nego deonica u sredini. Dalje, rok za autoput nije 2019. godina. To je rok za jednu omanju deonicu i to je ovo sto je nazvano "prioritetna deonica". Takodje, i cifra koja se pominje od 800 miliona evra odnosi se na tih 40ak kilometara, ne na celu trasu.
Cela trasa inace iznosi oko 160km.
Jeste samo 41km, ali je stvarno najvaznija deonica jer pokriva kanjon Morace. Deonica Bar-Smokovac od 51km je laganija i Crnogorci ce to sledece raditi. Uglavnom je ravno, jer prolazi oko Skadarskog jezera. A potrebno je iskopati jos jednu cev za tunel Sozina (prva cev vec postoji i bice iskoriscena kao deo autoputa). Deonicu Matesevo-Boljare ce raditi nikad, a mozda ni tad (isto kad i mi Pozega- Boljare). Mada i ovako polovican autoput Beograd-Bar ne bi bio los. Od Pozege (mozda i Mackata) do Mateseva (odnosno Kolasina) bi se islo starim putem, a ostatak autoputem.
 
Vrh