Meni se cini da su ovi nasi idijoti nesto mnogo zasrali sa Azerima. Naime, najlogicnija stvar je bila da se najkasnije u ovoj godini vec dogovorilo da Azeri po istom principu rade i u pocetku bar produzetak od 10km do Pakovraca. Jednostavno, ljudi su tu, masine su tu, logistika, menadzment, sve je tu i samo je trebalo za pocetak uraditi dogovor do Pakovraca, ali od toga izgleda nema nista. Zasto? pa kinezi su se , za razliku od Azera, pokazali kao mnogo fleksibilniji za dogovor sa vucicevim krimosima koji vec rade na Lakovac-Ljig. Azeri , izgleda , nisu mnogo bili raspolozeni za takve dilove i ostia su bez daljeg posla, iako se deonica Ljig-Preljina pokazala kao , uzevsi sve zajedno, najbolje odradjena deonica do sada u nas. Nema logicnog objasnjenja zasto tih 10km nije dogovoreno ove godine , a da se radi vec sledece. Taj LOT nije premali pa da ga Azeri odbiju zbog toga .To je oko 100ak miliona evra i neznatno bi opteretila budzet.
S druge strane , uopste se ne govori o ogromnom kasnjenju istocnog kraka u duzini od 80km, gde ce na kraju da se kasni pune 3 godine sa zavrsetkom. To je gubitak na prihodima od putarina od nekih ugrubo oko 10ak miliona evra godisnje sto je ukupno oko 30 miliona evra ,odnosno trecina cene deonice Preljina-Pakovrace. To vam je zasto se kod nas malo gradi auto-puteva, jer se gube iz vida ogromni gubici koji se prave zbog kasnjenja zavrsetka vec ugovorenih deonica.
2018. godine ce se naplacivati putarina na 200km auto-puteva vise nego ove godine, to je nekih 50-60 miliona evra vise nego ove godine i nije beznacajan prihod.
S druge strane , uopste se ne govori o ogromnom kasnjenju istocnog kraka u duzini od 80km, gde ce na kraju da se kasni pune 3 godine sa zavrsetkom. To je gubitak na prihodima od putarina od nekih ugrubo oko 10ak miliona evra godisnje sto je ukupno oko 30 miliona evra ,odnosno trecina cene deonice Preljina-Pakovrace. To vam je zasto se kod nas malo gradi auto-puteva, jer se gube iz vida ogromni gubici koji se prave zbog kasnjenja zavrsetka vec ugovorenih deonica.
2018. godine ce se naplacivati putarina na 200km auto-puteva vise nego ove godine, to je nekih 50-60 miliona evra vise nego ove godine i nije beznacajan prihod.