Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Screenshot_20250607_201642_edit_106059188212196.jpg
 
Зауставне траке скроз уз уливно-изливне траке па све до рампи/ауто-пута. Занимљиво решење које први пут видим код нас.
 
Da su proširili još 1-2m mogle bi dve trake u svim pravcima. Glupo što nisu odradili spoj dva autoputa sa po dve trake u svim pravcima.
Više vozila će ići tokom većeg dela godine ka Zlatiboru nego ka CG pa će biti krkljanac u prestrojavanju kao sa kod BP iz Niša.
 
Gledajući video zaključujemo da je teška mašinerija odradila svoj deo posla ovde i postavlja se pitanje zašto ne trasiraju put dalje prema petlji Zlakusa?

Konfiguracija terena do Rupljeva/Rasne je relativno pogodna da se brzo dodje do žute tačke i onda ovde gde je crvena tačka mogao bi kružni i zaobiđosmo i Požegu.

Šta sada rade ti silni kamioni i bageri, nema ih baš mnogo na videu...
Id.jpg
Kr.jpg
 
Pre bilo kakvih radova potrebno je imati kompletno zavrsen izvodjacki projekat, izabrati izvodjaca, nacin finansiranja, zavrsiti eksproprijaciju itd. To su godine (ne)planiranja...
Osim toga bilo je price da ce se krenuti ka Arilju (jer su gotov plan i projekat za prvu deonicu), po meni je mozda ta opcija izvesnija u ovom trenutku. Mozda gresim
 
Зауставне траке скроз уз уливно-изливне траке па све до рампи/ауто-пута. Занимљиво решење које први пут видим код нас.
Na svim petljama i rampama imas predvidjene zaustavne trake, samo sto su ponekad sa leve strane. 3.5m je vozna traka i 2.5m zaustavna, za tipicnu sirinu rampe od 6m, ili 4+2.5 za 6.5m. Mada....istina je da je to gradjevinski princip i da cesto saobracajna signalizacija ne odrazava tu sliku na terenu. U zavisnosti da li je zaustavna traka sa leve ili desne strane na rampi zavisi gde ce da se izgubi na samoj rampi, i da li ce morati da se gubi na pojedinim mestima.
 
Pre bilo kakvih radova potrebno je imati kompletno zavrsen izvodjacki projekat, izabrati izvodjaca, nacin finansiranja, zavrsiti eksproprijaciju itd. To su godine (ne)planiranja...
Osim toga bilo je price da ce se krenuti ka Arilju (jer su gotov plan i projekat za prvu deonicu), po meni je mozda ta opcija izvesnija u ovom trenutku. Mozda gresim
Живим у Ариљу, мислим да то сада није хитно. Много је хитније наставити, бар до Злакусе у правцу Ужица и Златибора.
 
Na svim petljama i rampama imas predvidjene zaustavne trake, samo sto su ponekad sa leve strane. 3.5m je vozna traka i 2.5m zaustavna, za tipicnu sirinu rampe od 6m, ili 4+2.5 za 6.5m. Mada....istina je da je to gradjevinski princip i da cesto saobracajna signalizacija ne odrazava tu sliku na terenu. U zavisnosti da li je zaustavna traka sa leve ili desne strane na rampi zavisi gde ce da se izgubi na samoj rampi, i da li ce morati da se gubi na pojedinim mestima.
Мислио сам на уливно-изливне траке, на њима негма нигде зауставних трака код нас
 
Живим у Ариљу, мислим да то сада није хитно. Много је хитније наставити, бар до Злакусе у правцу Ужица и Златибора.

Nije bitno šta je hitno, nego šta kaže politika.


Gledajući video zaključujemo da je teška mašinerija odradila svoj deo posla ovde i postavlja se pitanje zašto ne trasiraju put dalje prema petlji Zlakusa?

Konfiguracija terena do Rupljeva/Rasne je relativno pogodna da se brzo dodje do žute tačke i onda ovde gde je crvena tačka mogao bi kružni i zaobiđosmo i Požegu.

Šta sada rade ti silni kamioni i bageri, nema ih baš mnogo na videu...

Da je sreće bilo da je odmah sve tako planirano, projektovano i izgrađeno u okviru ove deonice do Prilipca...
 
Мислио сам на уливно-изливне траке, на њима негма нигде зауставних трака код нас
Ovde je tako jer se račvaju dva autoputa, ovako se vidi da je drugačije od klasičnih uključenja/isključenja. Mogli su dve trake da urade bar za pravac prema Užicu jer nema nekih velikih objekata na tom delu.
 
Moj favorit je Ljig Lajkovac, za sada po meni najbolja deonica, asfalt kao na pisti, nisam primetio do sada neka ostecenja, uvale i slicno. Videcemo koliko ce izdrzati, vreme ce pokazati.
Ima i tu oštećenja. Više uzdužne prsline na asfaltu, nego poprečne, pa se zato i manje oseti. Ali da, deluje najkvalitetnije za sada.
 
Pakovraće - Gorobilje
I kao što smo već pisali a sada je i @sergio_spector empirijiski potvrdio navigacija se slaže sa realnim životom i to je nekih 25/26 minuta od Pakovraća do stare Petlje u Požegi,

i dok čekamo drugi snimak ja sam uzeo sledeću rutu koja je slična budućoj od Pakovraća preko tunela Laz i Munje i Gorobilja pa do Požeške petlje a iznosi oko 25 km.

To je ruta od malo posle Trbušana u pravcu Beograda pa tqako autoputem i kroz tunele do petlje Takovo i iznosi 20km koliko je i nova deonica autoputa i onda ide naplatna rampa pa 5 kilometara regionalnog dobrog novog puta sa malo gužve i navigacija kaže 17 minuta......Sve drugo kao što je gužva.veća rampa i gužva posle Gorobilja može samo podići minutažu.

ZNAČI DA ZAKLJUČIMO.

Novi put će doneti maksimalno 8 minuta dobiti u vremenu ali mnogo više u bezbednosti i komforu i molim sve novinare i ostaleu usijane glave da prestanu da navode gluposti u svojim izveštajima i postovima po forumima.

ПППППП.JPG


КЛАТИЧЕВО.JPG
 
Vrh