мајстор
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 18.07.2019.
- Poruke
- 1.318
- Pohvaljen
- 1.812
Колега увек си био оптимиста!Godinu dana maksimalno i ovo ce se prosirivati.
Колега увек си био оптимиста!Godinu dana maksimalno i ovo ce se prosirivati.
Na svim petljama i rampama imas predvidjene zaustavne trake, samo sto su ponekad sa leve strane. 3.5m je vozna traka i 2.5m zaustavna, za tipicnu sirinu rampe od 6m, ili 4+2.5 za 6.5m. Mada....istina je da je to gradjevinski princip i da cesto saobracajna signalizacija ne odrazava tu sliku na terenu. U zavisnosti da li je zaustavna traka sa leve ili desne strane na rampi zavisi gde ce da se izgubi na samoj rampi, i da li ce morati da se gubi na pojedinim mestima.Зауставне траке скроз уз уливно-изливне траке па све до рампи/ауто-пута. Занимљиво решење које први пут видим код нас.
Живим у Ариљу, мислим да то сада није хитно. Много је хитније наставити, бар до Злакусе у правцу Ужица и Златибора.Pre bilo kakvih radova potrebno je imati kompletno zavrsen izvodjacki projekat, izabrati izvodjaca, nacin finansiranja, zavrsiti eksproprijaciju itd. To su godine (ne)planiranja...
Osim toga bilo je price da ce se krenuti ka Arilju (jer su gotov plan i projekat za prvu deonicu), po meni je mozda ta opcija izvesnija u ovom trenutku. Mozda gresim
Мислио сам на уливно-изливне траке, на њима негма нигде зауставних трака код насNa svim petljama i rampama imas predvidjene zaustavne trake, samo sto su ponekad sa leve strane. 3.5m je vozna traka i 2.5m zaustavna, za tipicnu sirinu rampe od 6m, ili 4+2.5 za 6.5m. Mada....istina je da je to gradjevinski princip i da cesto saobracajna signalizacija ne odrazava tu sliku na terenu. U zavisnosti da li je zaustavna traka sa leve ili desne strane na rampi zavisi gde ce da se izgubi na samoj rampi, i da li ce morati da se gubi na pojedinim mestima.
Живим у Ариљу, мислим да то сада није хитно. Много је хитније наставити, бар до Злакусе у правцу Ужица и Златибора.
Gledajući video zaključujemo da je teška mašinerija odradila svoj deo posla ovde i postavlja se pitanje zašto ne trasiraju put dalje prema petlji Zlakusa?
Konfiguracija terena do Rupljeva/Rasne je relativno pogodna da se brzo dodje do žute tačke i onda ovde gde je crvena tačka mogao bi kružni i zaobiđosmo i Požegu.
Šta sada rade ti silni kamioni i bageri, nema ih baš mnogo na videu...
Ovde je tako jer se račvaju dva autoputa, ovako se vidi da je drugačije od klasičnih uključenja/isključenja. Mogli su dve trake da urade bar za pravac prema Užicu jer nema nekih velikih objekata na tom delu.Мислио сам на уливно-изливне траке, на њима негма нигде зауставних трака код нас
Da li je ovo zaista Mioos Veliki i gde je presvlačenje?
Bas ga ubodunkad da rade, sad kad je broj vozila veći
Znam da povremeno rade obnovu, mora haba se, ali da li je bilo i nekih problema?
Ima i tu oštećenja. Više uzdužne prsline na asfaltu, nego poprečne, pa se zato i manje oseti. Ali da, deluje najkvalitetnije za sada.Moj favorit je Ljig Lajkovac, za sada po meni najbolja deonica, asfalt kao na pisti, nisam primetio do sada neka ostecenja, uvale i slicno. Videcemo koliko ce izdrzati, vreme ce pokazati.
I kao što smo već pisali a sada je i @sergio_spector empirijiski potvrdio navigacija se slaže sa realnim životom i to je nekih 25/26 minuta od Pakovraća do stare Petlje u Požegi,Pakovraće - Gorobilje