Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Malo atmosfere sa puta ka Zlatiboru,kolona preko 1 km na PakovraćuPogledajte prilog 224973
Ceo dan danas je ogroman broj vozila, i sada je veliki pritisak....
Sreca je da je suvo, nemq ni magle, ali od sutra za ovaj kraj javljaju i preko 10cm snega, za vikend i -15, pa bez dobrih guma ne krecite na put i sve ono sto je @branik savetovao uz to.
Dobro nam došli, lepo da se provedete i bezbedno vratite :)
 
Ne verujem da će biti značajno rasterećenje. Broj vozila će sigurno rasti tako da će doći na isto. Jednog dana kada autoput stigne do Mačkata situacija će u određenim periodima godine biti ista. Bočne naplatne rampe koje se grade nemaju dovoljan kapacitet. Isto tako i saobraćajnice koje primaju saobraćaj sa autoputa.
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da će biti značajno rasterećenje. Broj vozila će sigurno rasti tako da će doći na isto. Jednog dana kada autoput stigne do Mačkata situacija će u određenim periodima godine biti ista. Bočne naplatne rampe koje se grade nemaju dovoljan kapacitet. Isto tako i saobraćajnice koje primaju saobraćaj sa autoputa.
Danas je kolona bila negde do posle nadvoznjaka što po Guglu iznosi oko 2km do rampe uzimajući u obzir i traku za isključenje gde vozila idu u jednoj koloni.

Ako bi datu situaciju preneli na Prilipac takva kolona bi bila sigurno do tunela jer je sama traka za isključenje gde vozila idu u jednoj kolini je nešto duža nego u Pakrovaću a takodje ima više mostovskih konstrukcija gde je saobraćaj u 2 trake jer nema zaustavne.

Prema tome u tim vršnim danima morao bi informacioni sistem i policija u datom momentu da preusmeri vozila na Pakovraće i Lučane da bi sprečili da nam vozila stoje u tunelu što uostalom i u Sozini ne dozvoljavaju.

Nadam se da do toga neće dolaziti ali nek ostane trag da smo upozorili nadležne.

dddddddddd.JPG
 
Pa da su naplatnu gradili kao bočnu a ne ovu privremenu čeonu. Nisu morali čak ni petlju da grade. Samo da je naplatna tamo gde će biti kada se izvradi krak ka Mačkatu. To bi bilo bar stotinak metara duže. I neka bude levo skretanje prema naplatnoj. Ali ne, privremeno rešenje.
 
Mislim da ce najveci haos biti na petlji u Pz zbog nacina na koji ce se vozila ukljucivati na magistralu, bice tu jedan veeeeeliki haos i mislim mnogo cesce od ovih nekoliko dana kada je zaista nenormalna guzva.

U pravh je @StaraMo i @blagic , treba predlagati smislena resenja jer nije prvi put da se neke stvari razmatraju nakon pisanja na forumu
 
Ne verujem da će biti značajno rasterećenje. Broj vozila će sigurno rasti tako da će doći na isto. Jednog dana kada autoput stigne do Mačkata situacija će u određenim periodima godine biti ista. Bočne naplatne rampe koje se grade nemaju dovoljan kapacitet. Isto tako i saobraćajnice koje primaju saobraćaj sa autoputa.
Kada kažem rasterećenje, mislim na to da će vozači na Google mapi videti da se sve crveni kod Prilipca i iskoristiti Pakovraće za isključenje i onda kroz Ovčar banju izbeći stajanje u koloni.
 
Danas je kolona bila negde do posle nadvoznjaka što po Guglu iznosi oko 2km do rampe uzimajući u obzir i traku za isključenje gde vozila idu u jednoj koloni.

Ako bi datu situaciju preneli na Prilipac takva kolona bi bila sigurno do tunela jer je sama traka za isključenje gde vozila idu u jednoj kolini je nešto duža nego u Pakrovaću a takodje ima više mostovskih konstrukcija gde je saobraćaj u 2 trake jer nema zaustavne.

Prema tome u tim vršnim danima morao bi informacioni sistem i policija u datom momentu da preusmeri vozila na Pakovraće i Lučane da bi sprečili da nam vozila stoje u tunelu što uostalom i u Sozini ne dozvoljavaju.

Nadam se da do toga neće dolaziti ali nek ostane trag da smo upozorili nadležne.

Pogledajte prilog 224991
Ja nesto ne mislim da ce biti velike guzve, jer ima petlja Lucani i petlja Pakovrace, ko bude koristio google navigaciju izacice ili u Lucanima ili u Pakovracu i stice brze do Pozege ili dalje... Ja cu prvi proveravati gde je guzva i izaci ili u Lucanima ili u Pakovracu, pritom od Pakovraca do Pozege nece biti guzva, jer ce bar 70% vozila ici na autoput.
 
Да је било памети ових 3км би већ радили и све би се избегло, овако хаос у најави! Ка Златибору ће саобраћај бити све већи, магистрала већ сада личи на једва покретну колону у вршним оптерећењима. Ко год може да избегне одређена доба у викенду или током празника он ће лагано возити. Ко је условљен радним временом имаће много проблема када исти такви практично истовремено крену! Шта је ту је, битно је да правимо " смајли "!
 
Да је било памети ових 3км би већ радили и све би се избегло, овако хаос у најави! Ка Златибору ће саобраћај бити све већи, магистрала већ сада личи на једва покретну колону у вршним оптерећењима. Ко год може да избегне одређена доба у викенду или током празника он ће лагано возити. Ко је условљен радним временом имаће много проблема када исти такви практично истовремено крену! Шта је ту је, битно је да правимо " смајли "!
A zna li se sta kako ce izgledati ta 3 km i dokle ce ici posto mi deluje da od petlje u Prilipcu do magistrale ima vise od tih 3km.
 
Прелистај мало уназад, има! И ја мислим да има бар 3.5-4км али такву су информацију поделили!
 
A zna li se sta kako ce izgledati ta 3 km i dokle ce ici posto mi deluje da od petlje u Prilipcu do magistrale ima vise od tih 3km.
Ako te zanima ukljucenje posle petlje Prilipac....vezuje se put na lokalni put Pž-Arilje.
Dolazi se ispod nadvoznjaka petlje nase gradske kojim sada idete za UE i penjete se na nadvoznjak sa strane odakle saobracaj iz grada dolazi na nadvoznjak.
To je uska traka, jedna, a vec je jako tesko ukljuciti se na nadvoznjak jer imaju prvenstvo, jure i zure...
Mislim da ce morati nesto tu uraditi a kako pojma nemam jer tu 5 vozila naprave kolonu, a da ne govorim o pritisku koji generise AP.

Sto se tice tog lokalnog puta ka Arilju, put je sa niskim ogranicenjem brzine jer su uz njega kuce i firme, ravnica je i lepo pregledno, ali ce stvrotiti kolone.
Ako je to bilo thoje pitanje, nadam se da sam pomogla.
 
Meni je imalo smisla da se uključenje na magistralu reši nastavkom jedne trake ka Užicu i da se negde oko Godovika, Rasne, gde su najbliži, povežu. Tako bi i Požega dobila 2 uključenja/isključenja.
Ovako, gradi se cela petlja, koja će posle godinama stajati dok se nastavi ka Ivanjici, umesto da se odradi nešto smisleno što će imati upotrebnu vrednost istog trenutka.
Isto je sa znacima i putokazima koji se odmah prekrivaju jer ne važe, linijama na kolovozu... Već viđano u Preljini i Pakovraću.
Naplatna rampa mora biti čeona, ili bar takva da vozilima sa enp omogoči nesmetan prolaz bez obzira na dužinu kolone.
U Pakovraću sad, jedan kamion ili nekoliko manjih začas obesmisle tag.
Kad se gradi i pušta parcijalno, rešenja bi ipak trebalo da budu prilagođena trenutnom stanju koje ume da potraje i godinama, a ne idealnom po projektu
 
Inače, kako i @MiraC reče, ovamo su gužve, niske temperature, posebno noću, pa ko ide ka Zl ili dalje, neka se posebno pripremi.
Za večeras se opet najavljuje sneg.
Iako su u policiji tokom poslednje 2 -3 snežne epizode reagovali na vreme i isključivali kamione još od Požege, uvek ima onih koji misle da su iznad svih, pa naprave kolaps. Zato, imajte pun rezervoar, vode i nešto hrane jer nikad se ne zna koliko zastoj može da potraje, posebno tamo sa druge strane Zlatibora. Zimske gume (prave zimske, ne all season) se podrazumevaju, kao i malo osnovnog znanja vožnje po snegu.
Алтаир ће потврдити да има и разних снегова и да се од врсте снега прилагођава и вожња. Некад је снег такав да држи скоро као асфалт, а некад клизав као лед.
Ко то не зна, можда је ових дана боље да путује аутобусом, него да приседа одмор и себи и другима.
 
Zna li neko šta se dešava sa onom drugom MOL pumpom? Video sam da se polako kreću radovi nakon nekog vremena pauze, ali ne znam je li sad to već gotovo ili su radovi i dalje u toku.
 
Meni je imalo smisla da se uključenje na magistralu reši nastavkom jedne trake ka Užicu i da se negde oko Godovika, Rasne, gde su najbliži, povežu. Tako bi i Požega dobila 2 uključenja/isključenja.
Ovako, gradi se cela petlja, koja će posle godinama stajati dok se nastavi ka Ivanjici, umesto da se odradi nešto smisleno što će imati upotrebnu vrednost istog trenutka.
Isto je sa znacima i putokazima koji se odmah prekrivaju jer ne važe, linijama na kolovozu... Već viđano u Preljini i Pakovraću.
Naplatna rampa mora biti čeona, ili bar takva da vozilima sa enp omogoči nesmetan prolaz bez obzira na dužinu kolone.
U Pakovraću sad, jedan kamion ili nekoliko manjih začas obesmisle tag.
Kad se gradi i pušta parcijalno, rešenja bi ipak trebalo da budu prilagođena trenutnom stanju koje ume da potraje i godinama, a ne idealnom po projektu
Poznajem dosta ljudi iz Gorobilja. Pojavile su se priče, da će se možda krenuti na nastavak puta baš preko Godovika.
Najlogičnije je.
 
Sad se upravo događa ono o čemu često pričamo, svež sneg u startu uvek južni i kolaps saobraćaja. Na magistrali kroz NV vozila mile, stoje, pa krenu. Očigledno nisu isključili šlepere pa je igranka u najavi. Verovatno je slično na Borovoj glavi, i Zlatiboru.
 
Juče popodne sam išao iz Ue do Priboja.
Utisak je da su putari radili svoj posao na magistrali, ali da su vozači bili slaba tačka. Mnogo je nevičnih i nespremnih. Temperatura he bila oko 0, sneg očišćen, ali put beo. Već su legendarne priče o šampionima koji voze bez adekvatnih guma ili onih koji se prepadnu pa idu 20 na sat.
Zlatibor Užice u oba smera bile su kolone i milelo se. Takva vožnja onemogućava službama da čiste put na vreme jer kamionu treba ogromno vreme da rođe svoju deonicu.
Nekoliko vozila se okrenulo na putu zbog neadekvatnih reakcija vozača.
Druga priča je bila od K.Broda do Pb. Neočišćeno, nije posuto, ali sa većim procentom lokalnih vozača koji se snalaze na takvom putu. Jedino je problem bila uzbrdica u Kratovu, ali uz malo veštine, savladavana je.
Kamioni su isključeni na vreme, još od Požege i Sevojna (ove zime policija to radi dosta ažurno) pa nisu pravili zastoje.
Sve u svemu, ljudi koji nisu spremni za ovakve uslove, ne treba da budu na putu tada. Ko nema prave zimske gume nevožene leti i ko se plaši snega i klizavog, tih nekoliko sati vejavice, trebalo bi provede negde u kafani ili u apartmanu. Samo jedan takav napraviće problem i zimskoj službi i hiljadama ljudi!
 
Vrh