Ceo dan danas je ogroman broj vozila, i sada je veliki pritisak....Malo atmosfere sa puta ka Zlatiboru,kolona preko 1 km na PakovraćuPogledajte prilog 224973
Ali Prilipac ima alternativu u vidu Ovčar banje. Tako da će biti koliko toliko rasterećenije.Покушавам да замислим величину колапса у Прилипцу једног дана....
Danas je kolona bila negde do posle nadvoznjaka što po Guglu iznosi oko 2km do rampe uzimajući u obzir i traku za isključenje gde vozila idu u jednoj koloni.Ne verujem da će biti značajno rasterećenje. Broj vozila će sigurno rasti tako da će doći na isto. Jednog dana kada autoput stigne do Mačkata situacija će u određenim periodima godine biti ista. Bočne naplatne rampe koje se grade nemaju dovoljan kapacitet. Isto tako i saobraćajnice koje primaju saobraćaj sa autoputa.
Kada kažem rasterećenje, mislim na to da će vozači na Google mapi videti da se sve crveni kod Prilipca i iskoristiti Pakovraće za isključenje i onda kroz Ovčar banju izbeći stajanje u koloni.Ne verujem da će biti značajno rasterećenje. Broj vozila će sigurno rasti tako da će doći na isto. Jednog dana kada autoput stigne do Mačkata situacija će u određenim periodima godine biti ista. Bočne naplatne rampe koje se grade nemaju dovoljan kapacitet. Isto tako i saobraćajnice koje primaju saobraćaj sa autoputa.
Ja nesto ne mislim da ce biti velike guzve, jer ima petlja Lucani i petlja Pakovrace, ko bude koristio google navigaciju izacice ili u Lucanima ili u Pakovracu i stice brze do Pozege ili dalje... Ja cu prvi proveravati gde je guzva i izaci ili u Lucanima ili u Pakovracu, pritom od Pakovraca do Pozege nece biti guzva, jer ce bar 70% vozila ici na autoput.Danas je kolona bila negde do posle nadvoznjaka što po Guglu iznosi oko 2km do rampe uzimajući u obzir i traku za isključenje gde vozila idu u jednoj koloni.
Ako bi datu situaciju preneli na Prilipac takva kolona bi bila sigurno do tunela jer je sama traka za isključenje gde vozila idu u jednoj kolini je nešto duža nego u Pakrovaću a takodje ima više mostovskih konstrukcija gde je saobraćaj u 2 trake jer nema zaustavne.
Prema tome u tim vršnim danima morao bi informacioni sistem i policija u datom momentu da preusmeri vozila na Pakovraće i Lučane da bi sprečili da nam vozila stoje u tunelu što uostalom i u Sozini ne dozvoljavaju.
Nadam se da do toga neće dolaziti ali nek ostane trag da smo upozorili nadležne.
Pogledajte prilog 224991
A zna li se sta kako ce izgledati ta 3 km i dokle ce ici posto mi deluje da od petlje u Prilipcu do magistrale ima vise od tih 3km.Да је било памети ових 3км би већ радили и све би се избегло, овако хаос у најави! Ка Златибору ће саобраћај бити све већи, магистрала већ сада личи на једва покретну колону у вршним оптерећењима. Ко год може да избегне одређена доба у викенду или током празника он ће лагано возити. Ко је условљен радним временом имаће много проблема када исти такви практично истовремено крену! Шта је ту је, битно је да правимо " смајли "!
Ako te zanima ukljucenje posle petlje Prilipac....vezuje se put na lokalni put Pž-Arilje.A zna li se sta kako ce izgledati ta 3 km i dokle ce ici posto mi deluje da od petlje u Prilipcu do magistrale ima vise od tih 3km.
Poznajem dosta ljudi iz Gorobilja. Pojavile su se priče, da će se možda krenuti na nastavak puta baš preko Godovika.Meni je imalo smisla da se uključenje na magistralu reši nastavkom jedne trake ka Užicu i da se negde oko Godovika, Rasne, gde su najbliži, povežu. Tako bi i Požega dobila 2 uključenja/isključenja.
Ovako, gradi se cela petlja, koja će posle godinama stajati dok se nastavi ka Ivanjici, umesto da se odradi nešto smisleno što će imati upotrebnu vrednost istog trenutka.
Isto je sa znacima i putokazima koji se odmah prekrivaju jer ne važe, linijama na kolovozu... Već viđano u Preljini i Pakovraću.
Naplatna rampa mora biti čeona, ili bar takva da vozilima sa enp omogoči nesmetan prolaz bez obzira na dužinu kolone.
U Pakovraću sad, jedan kamion ili nekoliko manjih začas obesmisle tag.
Kad se gradi i pušta parcijalno, rešenja bi ipak trebalo da budu prilagođena trenutnom stanju koje ume da potraje i godinama, a ne idealnom po projektu
Još traju radovi na Mol pumpi i Meku ali su pri kraju.