Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408090#p408090:39orrmmv je napisao(la):
Zika » 29 Sep 2016 07:28 am[/url]":39orrmmv]
Nemoj nam kuditi toliko plavušu. Pa nema ona bas mnogo vremena da se posveti svom poslu. Znaš li ti koliko samo vremena potroši na svoj izgled... frizura extra....šminka...odeća..obuća. Eh šteta što je malo zašla u godine inače ja bi svaki Dnevnik gledao. :vops:
Ovakvi komentari su stvarno nepotrebni na sajtu renomea Beobilda. Ne odnosi se samo na tebe, pre neki dan neko napisa 'kur*a ministarka'. Ruzno je i nicim ne doprinosi diskusiji.
 
моје искуство из Европе је да је у тунелима, углавном ограничење 100 км/х, иако је на ауто-путу 120-130 км/х
 
tužno je što se mi ovde primamo na nešto što je napisao kurir i što bi svako sa IQ preko 90 znao odmah da je glupost.
da ne govorim da svako ko ima iole pameti zna da je sve što piše u kuriru/informeru i sličnom smeću apriori glupost.
u tunelu će verovatno biti ograničenje 80km/h i neće biti dozvoljeno da se dva kamiona pretiču i to je sasvim ok i to podržavam.
tuneli su kratki i bolje je da budu jeftiniji a da se može voziti 80km/h nego da bacimo velike pare da budu mnogo širi da va možemo da vozimo 120km/h.
ušteda bi se merila u sekundama.
 
Ako je dozvoljena brzina na autoputu 120 km/h i onda pred tunel morate da smanjite na 80km/h, to podrazumeva veliko, a time i naglo usporenje pri ulasku u tunel. Verovatno bi onda iscepkali autoput na prelazna ograničenja (npr 120 km/h -100 km/h kilometar pre tunela - 80 km/h tunel), a to mi se manje sviđa od autoputa const 120 km/h kakav sam verovao da će ovaj biti.
 
Ja mislim da će ograničenje u tunelima biti 100km/h

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Ajmo ljudi Google maps ili earth u šake, pa Street view na autoputevima u inostranstvu pa vidite kolika su ograničenja u tunelima po Evropi

Poslato sa telefona
 
Ја бих рекао да су читаве деонице на којима су најдужи тунели, будући посебно захтевне, пројектоване према рачунској брзини од 100 км/сат. Верујем да ће на њима читавима бити толико ограничење, па онда свакако није проблем да у тунелу буде 80.
 
mislim da su te deonice oko tunela sve biti 100km dok će na ravnim delovima biti 120km/h.
više sam za varijantu da na dužim ravnim delovima omoguće i 140km/h a da tuneli i neki mostovi ostanu 80 ili 100km/h.
mislim da je tako bezbednije.
sudar u tunelu ili na mostu je jako opasna situacija.
ono što meni nije jasno je zašto se na delovima pored puta a pre zaštitne ograde koja sprečava divljač da uđe na AP ne postavi i "ograda" od guma kao na trkama.
mislim da bi to pomoglo pri izletanju vozila sa puta ad se ublaži udar i ljudi prežive.
starih guma bar nije problem naći i nekako povezati...
 
Koliko sam se ja vozio po zapadu, na autoputu je uglavnom ograničenje 130 km/h, a u tunelima 100 km/h.
Tako da očekujem i kod nas da bude ograničenje 120 km/h i u tunelu 100 km/h.
Mislim da je 80 km/h preterano ograniičenje u tunelima i da za takvim drastičnim merama nema potrebe.

Meni se tuneli čine dovoljno i visoki i široki u odnosu na tunele na zapadu.
I na zapadu mnogo tunela nema zaustavnu traku, a ima ograničenje 100 km/h.
 
Tunel u krivini ne moze da ima veliko ogranicenje zbog toga sto zid tunela narusava preglednost pa se to resava smanjenjem ogranicenja.
 
Mali off. Pre nekog vremena sam ovde imao raspravu sa nekim forumašima gde sam iznosio ideju da stranci treba da plaćaju veće putarine u odnosu na naše vozače i time više pune naš budžet čime bi naši ljudi ostvarivali korist. Ideja je da oni time što više otplaćuju naše kredite uzete za autoputeve. Neki forumaši su skočili da je to glupost, nemoguće, nedozvoljeno i slično. Sada bi želeo da prenesem vest gde Nemačka razmišlja isto kao ja:
Nemačka pred sudom, hteli putarinu samo za strance
Berlin -- Evropska komisija je odlučila da Nemačku izvede pred Evropski sud pravde zbog plana da napravi sistem putarina koji po oceni Brisela diskriminiše strane vozače.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1182226

Kao što vidimo Brisel se ne slaže i misli drugačije ali meni je kompetentija logika velike Nemačke nego birokratskog Brisela. Tako da vidimo da nije nemoguće razmišljati o većim putarinama za strance. Da Nemačka nije član EU ili ako se EU raspadne vidimo da je itekako moguće. Ok, Nemačka je još uvek deo EU pa ima neke svoje računice sa njima, ali mi nismo te nemamo benefite od članstva (čak nisu ni hteli da nam kreditiraju ovaj autoput), pošteno je da ne bi trebali prihvatati nikakve obaveze ove vrste prema njima.
 
Kod nas je putarina bila skuplja za strance pa smo morali da je izjednacimo
 
Jeste, pre 10tak godina na K10. Njega su ti što su nam tražili i finansirali (EIB, EBRD, Svetska banka). Ali pošto ovaj K11 ne finansiraju oni nego Kinezi i Azeri onda nemaju pravo glasa.
 
Neide to tako momak mi smo potpisali neke obaveze isto kao i njemacka
 
Jel ima neke novosti sa video prilogom Azvirta? Jesu li regulisali prava sa Warner Bros-om?
 
Naravno da zemlje imaju pravo na diskriminacione cene, pogledajmo kolko Arapi svom narodu prodaju naftu, a koliko nama. Naravno kome se ne sviđa može kupiti naftu od nekog drugog, kome se ne sviđa može voziti Ibarskom ili recimo polukonkurentskim Vc. A onda mi i Bosanci nađemo zajednički interes, pa osnujemo kartel kao naftaši pa oboje uzimamo veći profit od stranaca. Isto na K10 možemo uraditi sa Rumunima i Bugarima umesto da nas navlače na konkurenciju sa njima. Vidimo da je kartel legitimno međudržavno ekonomsko sredstvo organizovanja. Naravno da će druge zemlje težiti da nas obavezu poptisivanjem obaveza kako bi nam platili manje para, a isto je tako logično da mi treba da se trudimo kako da im naplatimo najviše para.
Na K11 kolko znam imamo obaveze samo prema Kinezima i Azerima. Nemačka je deo EU, mi nismo, te ako nemam prava u njoj ne trebamo imati ni obaveze.

Galeks, evo malopre sam gledao na kanalu Azvirta https://www.youtube.com/channel/UCG5K9C ... vj1qYsC3og i još stoji stari. Možeš tu pogledati s vremena na vreme dal će ga zamemiti.
 
Ja sam imao sličnu situaciju jer vodim kanal emisije na kojoj radim. Tu se žalila mala austrijska firma zbog korišćenja 2 sekunde video snimka kao ilustracije. Mesec dana smo se ganjali i ukazivali da je materijal korišćen kao ilustracija. Odustali su tek na kraju kada su imali izbor da nas tuže.

S obzirom da se ovde jasno radi o kršenju autorskih prava i da je u pitanju velika firma koja je vlasnik prava mislim da problem neće biti rešen, te je novo postavljanje snimka sa muzikom čija su autorska prava rešena jedino rešenje.
 
Cesto sam vidjao snimke sa iskljucenim tonom uz bapomenu da je bilo zalbe, ne znam sto tako nisu uradili kad je video originalan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408341#p408341:37jy42yp je napisao(la):
AleksandarGrf » 30 Sep 2016 12:47 pm[/url]":37jy42yp]Cesto sam vidjao snimke sa iskljucenim tonom uz bapomenu da je bilo zalbe, ne znam sto tako nisu uradili kad je video originalan.
Zamisli da si zaposlen u firmi i da ti je jedna od obaveza i postavljanje ovih snimaka. Ako postaviš video bez zvuka znači da nisi odradio svoj posao kako treba i da trebaš biti sankcionisan. Stoga verujem da će ili terati žalbu do kraja ili će postaviti novi snimak. Pomenuto postavljanje bez zvuka može kada radi neko za svoju dušu a ne kada radiš za veliku firmu.
 
za nas ne važe ista pravila kao što važe za nemce ili Amerikance ili Kineze.
bogati i siromašni nemaju nikad ista pravila čak i kad se načelno dogovore da imaju.
nemaju ni u sportu, ni u ratu, ni u ekonomiji, ni u politici i ko zna gde sve još.
to je nepravedno ali je tako. i zrele ličnosti treba da prihvate da je svet takav.
možemo maštati o idealnom svetu, ali ipak se mora živeti u ovom koji nam je dat.
mi kao mali narod imamo kompleks veličine i stalno se bespotrebno postavljamo u rang sa velikim i bogatim i onda sve vidimo kao nepravdu.
kao što nas ne bi bilo briga šta o nečemu misli npr CG i nije nas briga da menjamo neka pravila na našu štetu da bi oni bili ravnopravniji, nerealno je očekivati da Nemačku ili EU zanimaju naši problemi.
kad se tu još doda naša ideja da smo mi prepametni pa da ćemo kraduckanjem i šibicarenjem da pređemo te velike pa prodamo više šećera ili rusima neko loše voće i onda je đavo kriv kad dobijemo po nosu.
ko mala deca smo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408403#p408403:37tkfxce je napisao(la):
Живојин Мишић » Pet Sep 30, 2016 6:14 pm[/url]":37tkfxce]Видео је могуће погледати.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Dq49qwM-7-Q[/youtube]
Snimak je odlican. Neverovatno lepi krajevi ove nase drzave. Autoput odlican, sve zajedno deluje impresivno. Odusevljen sam. Neka prica ko sta hoce, ali makar imamo gotov put sa gotovo mizernim kasnjenjem, dok je za ovaj kroz Vojvodinu trebalo 20 godina i jos nije gotov.

Kada se pogleda celi projekat, i teren i sve sto je uradjeno, mislim da je smesno govoriti o tome da tuneli nisu uradjeni kako treba. Pogledajte vi te vijadukte, mostove itd, i to su sve znali a tunel koji se radi masinom po kalupu nisu... Ajte molim vas.
 
Vrh