Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Milina. Lepo mesto za život: zeleno, šume, plodno, ima vode, nema industrije, prostrano da imaš 10oro dece, sa intrnetom si povezan kao da si u gradu...a od skoro, sledeće godine će i Bg biti na sat vremena.
I bravo za ove ljude što su očuvali svoje šume, kad pogledamo neke druge delove Srbije kako su ogoljeni, ove šume su praznik za oči. Nadam se da će tako i ostati, i sačuvati lepotu ovoga kraja.
 
Da stavim u ovu temu jel se radi o putu od Valjeva do Koridora 11


Proširenje puta M-4 kako bi se Valjevo spojilo sa budućim autoputem.

Već desetak godina Grad od države nije dobio novac kada je u pitanju saobraćajna infrastruktura. Dva projekta su nam prioritet od ogromnog značaja, ne samo u saobraćaju nego u kompletnoj privredi grada. Pre svega, to je pod hitno proširenje trase magistralnog puta M.4 Valjevo-Lajkovac, kako bi Valjevo spremno dočekalo puštanje u saobraćaj Koridora 11 u Nepričavi. Povezivanje sa autoputem je od ogromnog značaja, ne samo što to se onda Valjevo približava Beogradu na 40 minuta vožnje, nego se svi potencijalni investitori približavaju Valjevu, kaže Jeremić.

http://www.vamedia.info/index.php/home/ ... e-autoputu
 
:) znači treba još jedan AP do valjeva :) što Ub da ima AP a Valjevo da nema :)
šalu na stranu, od Nepričave do početka 2+2 ima 12-13km. ograničenje je 60 ili 80 na obe varijante puta tako da se u brzini ništa ne dobija.
mislim da je bolje da se napravi 1+1 ali da imaju zasebno trotoar i staza za bicikle nego da se nabudži 2+2 da jedva stane.
idealno bi bilo da ide uz prugu sa obe strane sa denivelisanim raskrsnicama da može da se vozi 100km/h...
ali realno su to velika ulaganja a mali dobitak u vremenu.
svakako, mislim da će i ovako biti 45min do beograda 20 min do lajkovca i 25min do bg-a AP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402875#p402875:3cutaevd je napisao(la):
dobri_samaricanin » 30 Aug 2016 05:04 pm[/url]":3cutaevd]:) znači treba još jedan AP do valjeva :) što Ub da ima AP a Valjevo da nema :)
šalu na stranu, od Nepričave do početka 2+2 ima 12-13km. ograničenje je 60 ili 80 na obe varijante puta tako da se u brzini ništa ne dobija.
mislim da je bolje da se napravi 1+1 ali da imaju zasebno trotoar i staza za bicikle nego da se nabudži 2+2 da jedva stane.
idealno bi bilo da ide uz prugu sa obe strane sa denivelisanim raskrsnicama da može da se vozi 100km/h...
ali realno su to velika ulaganja a mali dobitak u vremenu.
svakako, mislim da će i ovako biti 45min do beograda 20 min do lajkovca i 25min do bg-a AP.


Ima vec 2+2 do Iverka mesto 7 km od Valjeva treba nastaviti jos nekih 15 km do Nepricave tako isto.

https://www.google.rs/maps/@44.2935857, ... 6656?hl=en
 
pa da to sam i napisao.
ali tih 2+2 su ko ulica, 60 ograničenje jer ljudi isparkiravaju traktor iz kapije direktno na put.
murija samo čeka da malo dodaš gas.
i onda to ulaganje nema mnogo smisla osim u estetskom smislu.
vrlo je čudno napravljen i taj deo, praktično ima 2+3 trake gde treća služi ničemu a mogla bi da bude bar za bicikl ili za traktore npr. ili kao interna saobraćajnica pa da se iz dvorišta ne uključujete direktno na put već samo na raskrsnicama.
 
Ljudi, nisam bas najredovniji na temi, da li znate da li ce biti ostavljeno iskljucenje sa AP kod Ostruznice na Obrenovacki put? :sesir:
 
Pored obilaznice oko Lajkovca koja je apsolutno neophodna, veza Valjeva sa autoputem je jako bitna.
Ona ne mora nuzno da bude u 2+2 konfiguraciji, ali svakao mora da bude moderna magistrala koja izbegava naseljena mesta sa skolama gdw je ogranicenje (opravdano) 30km/h!
Naravno, investitoru to nije palo na pamet.
Slicno je i sa vezom Gornjeg Milanovca preko petlje Takovo...

Dobar primer je veza Pozarevca na koridor 10 i tako MORA da se radi.
(Mada i taj put u skorije vreme sve vise okupiraju objekti koji imaju direktan izlaz pa mu je manja protocnost nego ranije).


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, i Ibarska je imala dobru protocnost pre 30 godina, a sad je maltene od Zlatibora do Beograda naselje pored celog puta. To je odlika drzava gde ima manjak puteva pa se svi sjate na taj jedini put.
Dobra stvar kod autoputeva je sto imaju ograde pa toga ima mnogo manje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403285#p403285:4odzv6hi je napisao(la):
laki72 » Thu Sep 01, 2016 9:25 am[/url]":4odzv6hi]Dobar primer je veza Pozarevca na koridor 10 i tako MORA da se radi.

Taj put je sve samo ne dobar primer. Od kada je novosadski autoput dobio drugu traku to je verovatno najopasniji put u Srbiji. Vozi se brzo, opšta ludnica. Zbog te deonice zaobilazim Srebrno jezero.
 
@Pendolino
Ako tvrdis da je veza Pozarevca sa autoputem najopasniji put u Srbiji onda si prijatelju bez uvrede malo vozio po Srbiji.
Tim putem vozim bar 2 puta sedmicno. Put je prav i pregledan. Sirok je. Do Pozarevca postoje 3 ukrstanja sa drugim putevima koja su denivelisana.
Sve to je misaona imenica za 99% putnih pravaca u Srbiji.
Vozi se uglavnom oko 100km/h koliko je i bilo ogranicenje do pre nekoliko godina (sada je 80). Bezbednost najvise ugrozavaju nekoliko sljunkara neposredno pre mosta preko Velike Morave i kamioni koji nanose kamencice u tom delu. Zato je tu ogranicenje 60.
To sto pojedini "mozgovi" stisnu gas do patosa, nije do puta, vec do nedostatka svesti, ali i uz takve ovaj put je jako daleko od najopasnijeg.
Kamo srece da nam je sva putna mreza takva :)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
AP BG-ČA ne prolazi pored ostružnice tako da nije moguće napraviti isključenje za isti.
što se tiče puteva koji prolaze pored kuća tu smo sami kao narod krivi.
meni nije jasno da neko želi da ima kuću i da živi pored prometne ulice ili najgore pored magistrale.
i da svaki put kad izlazi kolima iz kapije da gleda da ga neko ne udari u punoj brzini.
niko ne može da mu dođe jer nema gde da parkira auto, buka i zagađenje maksimalni.
a ljudi takve lokacije cene i kuće su skuplje.
i onda ljudi i grade gde god mogu do puta.
i da izmeste put opet će sagraditi pored obilaznice.
jedino da im zazidaju izlaz na put, možda bismo se onda opametili.
slično je u BG-u, taj palanački mentalitet se vidi da svi žele u belvil ili A blok gde je buka i zagađenje maksimalni što od ulica, sto od pruge, što od GSP garaže a uskoro i autouske stanice. da ne kažem što nema nigde mesta za parking.
novi primer je suncity na uglu gandijeve i jurija gagrine. najskuplji stanovi a sa obe strane im koči autobus i škripi tramvaj.
 
Zaista cudno sto ljudi koji silom prilika ili vlastitom voljom zive i rade u gradu biraju a blok i belvil umesto mira i tisine na altini, kaludjerici, u resniku, zelezniku ili omoljici....ko su ti ljudi koji umesto pogleda na komsijinu neomlaterisanu kucu i mirisa njegove septicke jame biraju asfalt umesto blata, garzno mesto, prodavnicu na 10 metara, dom zdravja, obdaniste i skolu u krugu od 100 metara.. svet je pun cudaka, to ide dotle da su primecene individue koje ulaze obuveni u stanove
 
nabrojana naselja nemaju školu, dom zdravlja, kršten parking i sl.
deca do škole moraju prelaziti najprometnije ulice na nbgd-u.
za to plaćaju najskuplji kvm na novom beogradu.
a sve to imaju savski blokovi npr za duplo manje para.
a imaju još i zelenilo i terene za sportove i vožnju bicikla, besplatne parkinge...
ali nemaju ti blokovi kao pomenuta naselja razmak između zgrada takav da si u kući kao u realityu, gleda te ceo blok.
nemaju izdavanje stanova na dan i dame sumnjivog morala.
i zgrade su uvučene u blokove da ne bi imale buku i zagađenje od velikih ulica.
ali dobro, neko to tako voli, pa neka uživa.
na zapadu ljudi beže na periferiju, da žive u mirnoj ulici i kući... a naši palančani vole da su u centru gužve i zagađenja.
 
Ja koliko znam na novom beogradu imaju samo 2 doma zdravlja. A Parking imaju. Čak i garaže što nema većina nbg blokova. A većina nbg blokova kuburi sa parkingom. Škola je predvidjena urbanističkim rešenjem.


Ono što hoću da kažem. Ljudi glasaju svojim novčanicama. Prema tome cena kvadrata to lepo ilustruje.



Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Manite se corava posla i jalove diskusije.
Licne afinitete i trenutne trendove je glupo komentarisati.
Neko voli guzvu, neko voli mir i tisinu. Svako ce u zavisnosti od svojih ocekivanja i zelja morati da zrtvuje nesto. :)
Vratimo se temi - autoput A2 Beograd - Pozega

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Danas opet prodjoh, nista novo za slikanje. Srednje trake kod Dica i dalje nisu nacrtane (?). Nadvoznjak pre Ljiga stoji. E ali tu mi drugar rece da cekaju da zavrse zaobilazni put oko te tacke kako bi preusmerili saobracaj pa da pocnu to da rade. Jedino sto je bilo zanimljivo je masa kamiona i veliki dugacki dim prasine koji su se videli u daljini oko Bogovadje, delovalo je da se taj deo danas bas intenzivno radi.
 
Ovde se na kraju snimka lepo vidi koliko su produzene tunelske cevi (posebno ona u pravcu Cacka) zbog klizista. Nadam se da je to dovoljno za stabilisanje zemljista...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ma neka ga rade još dve godine samo da ne bude pun rupa već u prvim godinama sledeće decenije. Autoputevi su nam sramota, a ONI kao da ih ne koriste ili svi voze Mercedese G klase pa ih briga...
 
deonica Ljig-Preljina

800px-Koridor_11deonica_Ljig-Preljina.jpg
 
Do kad je rok da se uradi deonica Surcin Obrenovac i gde se zavrsava deonica u Surcinu?
 
Vrh