Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ако пусте Лучане онда се Кратовска стена заобилази као и Лучански тунел, не верујем да ће Кинези да сређују два моста, један на Бјелици други на Морави да би решили проблем уског грла, пре ће пустити саобраћај преко Дљина и даље ка Пилатовићима па преко некадашњег звекећег ка магистрали. Сами знате какав је проблем укључити се из Лучана за Пожегу код тунела а прављење кружног тока одмах после тунела мислим да би више одмогло него помогло. Мишљења сам да ће ако пусте Лучане сав саобраћај ићи преко Пилатовића на Звекећи мост и ту се укључује у Пријановићима на магистралу.
Погледајте која је магла на снимку а то је ништа каква зна да буде, Пожега је други Лондон што се тиче магле, тек ће то зимус да буде опасно. :)
Odlicna ideja @Roske, taj put ka Pilatovicima bi bio dosta bolja opcija da primi tu kolicinu vozila sa autoputa. Eventualno, moze se srediti i taj put ka Kratovskoj steni kao alternativni, moze nekad posluziti kao veza, naravno ne kao jedina.
 
@Roske ne otkrivaj lokalne puteve :D
Salim se ja :)

Bilo bi brze preko Pilatovica, al problem je oni koji bi isli u Lucane moraju da predju taj drugi most, gde opet ne mogu dva auta da se mimoidju i onda je tu cekanje ako je neko na mostu cekas da prodju pa ti da krenes i tu moze da se napravi cep ako bi cekalo 4,5 auta da predju most, oni koji bi isli preko Pilatovica moraju da sacekaju ove koji idu u Lucane jer je tu krivina pa tu nema cistog pregleda da ih obidjes.
 
Решена мистерија за камере. То су камере које прате саобраћај са метеоролошким очитавањима и у складу са стањем на путу, препоручују брзину кретања.
 
Ако пусте Лучане онда се Кратовска стена заобилази као и Лучански тунел, не верујем да ће Кинези да сређују два моста, један на Бјелици други на Морави да би решили проблем уског грла, пре ће пустити саобраћај преко Дљина и даље ка Пилатовићима па преко некадашњег звекећег ка магистрали. Сами знате какав је проблем укључити се из Лучана за Пожегу код тунела а прављење кружног тока одмах после тунела мислим да би више одмогло него помогло. Мишљења сам да ће ако пусте Лучане сав саобраћај ићи преко Пилатовића на Звекећи мост и ту се укључује у Пријановићима на магистралу.
Погледајте која је магла на снимку а то је ништа каква зна да буде, Пожега је други Лондон што се тиче магле, тек ће то зимус да буде опасно. :)
Kad probiju Munjino brdo i puste ventilatore u tunelu, razbice se magla 🤠
 
Ta poslednja deonica od tunela Munjino brdo do izlaska na put prema Požegi je relativno kratka i ne toliko zahtevna. Ključni objekti se lagano grade. Ako ovu deonicu napadnu poput deonice od Preljine do Pakovraće ili od Makrešana do Koševa, nema tu posla za više od 6-8 meseci. Dosta je tu kritičniji tajming završetka tunela Munjino brdo. Na kraju će sinhronizovati njihov završetak.
 
Ma nema nista od pustanja jedne cevi.... iskustvo je takvo da sve ide komplet+ opremanje pa da se dobiju dozvole i "vozi miško"
Ne znam samo odkuda ovoliko jurenje da se od Pakovrace do Laza asfaltira, hoce i linije nacrtati.
Da li iko živ ( možda @KrCan ) zna opremaju li Laz? Meni se cini kad je pravljena njegova reportaza da nisu bili, bilo je ono sruseno u jednoj cevi i to je to.

Sad nama kreće drugi deo pojaacanog saobracaja do kraja februara, jer mnogi idu ka planinama, zao mi sto nemate mogucnost da izbegnete O-K klisuru makar
 
Ta poslednja deonica od tunela Munjino brdo do izlaska na put prema Požegi je relativno kratka i ne toliko zahtevna. Ključni objekti se lagano grade. Ako ovu deonicu napadnu poput deonice od Preljine do Pakovraće ili od Makrešana do Koševa, nema tu posla za više od 6-8 meseci. Dosta je tu kritičniji tajming završetka tunela Munjino brdo. Na kraju će sinhronizovati njihov završetak.
Intenzivnog rada 6,8 meseci ali uracunaj i pauzu da vec sada ne mogu da asfaltiraju skoro ceo dan. Pž je u rangu Sjenice po temperaturama, jutarnje oko 1, dnevne do 5-7 stepeni , nema tu asfalta, samo nasipanje pa pauza do marta .... ali mogu da pripreme sto vise delova pa da se beton i asfalt radi na prolece
 
Meni se cini na snimcima - Od izlaza tunela Munjino brdo do Gorobilja - petlje da nije mala visinska razlika. Jel tu autoput pada, tj. ide neki ozbiljniji nagib - spuštanje ?
 
Asfalt nemoze sigurno, ali ovde ima jos kopanja, nasipanja, postavljanje greda, sipova i dosta betonskih radova koji mogu da se odrade na ovim temperaturama. Tacno fale ona tri meseca blokade da bi bilo gotovo ako je Laz prikraju.
 
Obzirom da je tu razdaljina ne više od 1 - 1.5 km a visinska razlika 70m, tu ce da bude dobar pad, morace vožnja nižom brzinom definitivno + je kraj autoputa na petlji
 
Od Zlatibora do Uzica 2 ( Mozda 3) i jedna od Uzica do Pozege. Na svim ima displej gde pise 80.
Ne znam da li je već pričano o tome, ali vratio sam se skoro iz Crne Gore. Te kamere i displeji stvaraju zabunu, jer nema oznaka da li je preporučena ili minimalna brzina ili ograničenje brzine, a i ne slažu se sa onim što stoji na znakovima pored puta. Na tom dispelju je stajalo 80, a 200 metara kasnije 60. Koje ograničenje onda pratiti? Voziti 200 metara 80 i spustiti na 60? 😂
 
Okvir oko broja je kvadratni, šro upućuje na preporučenu brzinu.
200m kasnije je 200m kasnije i tu nema nikakve dileme koji znak bi trebalo pratiti.
 
Vrh