Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo onog mosta o kom pričamo, u Dljinu, pored Lučana. Malo slaloma u ove vrele dane.
IMG-24cc994a363f785d9fe83bf6a537d072-V.jpg
IMG-a24a2c1011200e2936c5f28017f3edc4-V.jpg
 
Fale 4 polja, 3 stuba su izlivena, 4. viri armatura iz zemlje do samog ulaza u tunel.
Nedostaje i deo kod kampa, nakon puta za Guču (tu su im skoncentrisane mašine i kamioni), a u daljini se vidi da se radi polukružni most, kao deo petlje. Odmah pored su ostaci jedne kuće.
Najaktivniji su Cemprom kamioni i betonska baza i tek poneki kineski.
Ni na ulazu u tunel se ne vidi mnogo svežih aktivnosti.
IMG-1159686aa0af01fa2c624b84d1318f48-V.jpg
IMG-c7f924dc267caebb0bb4f93d5ec36247-V.jpg
IMG-c912a29b7545b397d7c88df0e9c08a7f-V.jpg
IMG-2c7a17d3a6925d6a8d791cf28d610961-V.jpg
IMG-5d51ed94e3082025d5e9e3255eb3c9f3-V.jpg
IMG-57e13f6ac3f976ee6174b9e18321a37a-V.jpg
IMG-5b9721c247cd4b9d26e3def39a3c89c3-V.jpg
IMG-2e25fc8a03ef13da3969f696a82132d1-V.jpg
IMG-258dd7404f031d44ce3f6056893226fb-V.jpg
IMG-347db93710bac87c76ff8477663a6750-V.jpg
IMG-490d5f3a70bdbc6b59ee3727e2cf8d9c-V.jpg
IMG-cfd4daac12a9a792f719966dd85f4aaf-V.jpg
IMG-57c4320dca79aba3840c8ec6de9c15cc-V.jpg
IMG-7ee111df902bde1394feb8cc0894f742-V.jpg
IMG-24cc994a363f785d9fe83bf6a537d072-V.jpg
IMG-62148b1509387a96bb029a89f8b0e399-V.jpg
IMG-ad141b523e0360ab041e98117e351e98-V.jpg
IMG-bc5c1cf1dfdc7e1e3d9cdd77b99e749f-V.jpg
 
Домаћи подизвођачи (осим Цемпрома) не раде викендом. А што се тиче тунела стварно килаво иде.
 
Poslednja izmena:
Цемпром почео да припрема плац за бетонску базу на међи Горобиља и Милићевог Села, претпостављам да је то припрема за аутопут према Дугој Пољани...

Поново удес у Ужицу, двоје погинуло, мада је сада узрок умор колико сам чуо, директан судар са камионом.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Поново удес у Ужицу, двоје погинуло, мада је сада узрок умор колико сам чуо, директан судар са камионом.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
Troje.....

Dodatno zabrinjavajuće što se desilo u samoj petlji gde je ograničenje čini mi se 50kmh.
 
Много пута до сада смо писали да је ово критична деоница, а биће и још горе кад заврше једном АП до Пожеге, тек тада ће гомила лудака само наставити да возе као да су АП, како се ту ништа не може урадити у наредних 4-5 година, само отворити очи на све стране. Ништа нам друго не преостаје.
 
Mozda je sada malo i kasno za savete ali kada idete tokom dana, u vreme najveceg prometa, idite preko brda, starim putem i samo polako, nista 20min ne cini, sve ce se stici
mene brine i sto je pored UE-PZ i PZ-CA postalo mesto gde se neoprezno pretice sto je verovatno jos i opasnije.
 
Не знам ко је написао да ли Сев, за овакаве изјаве треба одузимати посао, јер је то свесна ЛАЖ! ЛАЖОВИ морају бити кажњени....када ће то бити не знам али док не буде, биће само горе и горе!
 
Онда је ова бетонска база на међи Горобиља и Милићевог Села за оут ка Бољарима.

Колико се краде ко то зна али ипак се ради.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Star čovek, ko zna šta se desilo, ne verujem da je divljao. Ponekad se zlo jednostavno - desi.
Naišao sam ka Zl neposredno posle neseće. S obzirom na vreme i mesto nesreće, mislim da nije ni umor ni bahata vožnja (7.34, Ložionički most), već da je vozača zaslepilo sunce i da se na trenutak dezorijentisao (nisko je iza brda Dovarje, tačno u njegovom pravcu), dovoljno da pređe na levu stranu, tj, ispravi krivinu. Na slikama se vide oštećenja kamiona od sredine ka desnom ćošku.
Za razliku od mnogih drugih nesreća na putu, ovo je baš zla sreća.
Ali sam se zato u nastavku putovanja do PP nagledao svega i svačega, što je već kockanje. Zamislite čoveka koji vuče prikolicu sa skuterom i pretiče kolonu gde može tek jedno vozilo da se prestigne i onda 10 vozila koči da nu napravi mesto. I onda kilometar dva kasnije, isto sve ponovo, samo preko pune.
Koliko god gradimo puteve, moramo graditi i saobraćajnu kulturu!
Šta če nam putevi ako čemo se poubijati međusobno?
 
Онда је ова бетонска база на међи Горобиља и Милићевог Села за оут ка Бољарима.

Колико се краде ко то зна али ипак се ради.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
Sta to znaci ali ipak se radi? Pa za toliku zaduzenost koja je duplirana za 10 godina, a samo je trecina otisla u infrastrukturu, do toga da nam je km auto puta duplo skuplji u odnosu na pre deset godina. S obzirom da smo u Evropi, u zemlji jako bogatoj prirodnim bogastvima, umerene klime, recenica ipak se nesto gradi za mene je uvreda. Ne treba nesto da se gradi vec da se gradi po projektu, rokovima, sve sto je ugovoreno a da se stanovnistvo isplati na vreme i posteno za oduzetu zemlju. Jel to tesko, do kada cemo se kao narod zadovoljavati minimumom minimuma a to maksimalno ceniti? Kada cemo imati bilo kakvu odgovornost za nerad, laganje i varanje naroda?
 
S obzirom koliko dnevno prolazi kamiona sa kadama natovarenih kamenom iz okoline Valjeva, nije ni čudo što se vide tragovi propadanja puta. Biće tih oštećenja sve više.
Ovih vrelih dana može se videti mnoštvo tragova pucanja guma od desne ka zaustavnoj traci, ali i isto tako mnogo fragmenata tih istih guma.
U kiper kadu poluprikolice ili četvoroosovinca staje preko 20m³, što je zavisno od granulacije i vlažnosti 36 do 45 t. Na to bi trebalo dodati još i 15 -20t kamiona i prikolice, što je uveliko pretovar (dvadesetak tona ili 50% najveće dozvoljene, odnosno oko 100% nosivosti i osovinskog opterećenja).
Uključuju se kod Lajkovca i taman do iza Uba, posebno nakon one nizbrdice, gume se pregrevaju na autoputskih 90km/h i oko 70⁰ asfalta i eksplodiraju. Više puta sam viđao da ih opslužuje mobilni servis.
Naravno da im niko neće postaviti vagu, jer nisu to kamioni nekog random vlasnika.
U isto vreme, u okolini Užica, često mere kamione, ali opet ne i one što iz okolnih kamenoloma vuku kamen, rizlu i beton na Zlatibor.
Viši interesi visoko pozicioniranih članova!
 
Čuo sam za neverovatnu šemu.
Po toj priči negde u Srbiji postoji kamenolom na mestu gde ne sme da bude. Ali...
Eto slučajno, baš tu treba da prođe neki lokalni put i sad država plaća dobrom čoveku da skloni taj kamen. Čak mu plaćaju i odvoz.
A kako je kamen dobar, glupo da se baci.

Ne verujem u priču, ali šta se radi apsolutno nije nemoguće.
 
Па то значи да сам ја ето мислио да се неће ни радити аутопут даље од Пожеге искрен да будем а да се ипак ради. Наравно да крађу не оправдавам али мислим да би се исто дешавало без обзира ко био на власти.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Pritom propaste autoput preko nase grbace jer ne placaju putarinu. Bio sam vise puta na rampi iza tih kamiona u Obrenovcu i vidim da daju karticu ali ne i pare. Onda pitam inkasanta kako taj kamion ne placa putarinu, a oni mi kazu kao te firme imaju ugovor sa putevima Srbije. Rekao sam im da imaju ugovor kao i autobusi 25. juna sto su dovozioi sendvicare bez putarine. Tolike autoprevoznicke firme nemaju nikakvu mogucnost za ugovor sa Putevima Srbije a ove Veselinoviceve i slicne kumovske koje unistise auto put od Lajkovca do Surcina to ne placaju vec ostvaruju extra profit.
 
Nažalost, danas ponovo dva udesa Užice - Bela Zemlja. Drugi udes je sa više učesnika... Postaje strašno. Kolone su kilometarske.

Jedan na raskrsnici kod autobuske u Užicu, Niš Ekspres autobus i verovatno kamion, drugi pre prvog tunela od Užica.

Foto: 192_rs instagram
E583843B-EA6B-491F-B749-10850BBEED2C.jpeg
 
Kaze AV na otvaranju Raska-NP pa za neki drugi put da se uradi, a Drobnjak kaze da na jednom delu mora projekat.
Kaze AV : " projekat, kao za tunel Munjino Brdo pa me glava 3g boli, nemoj takav majke ti" hahahhaahahahhaha

P.S. Rekao je da ce radnici NP Puteva biti prebaceni na pocetak prokopavanja tunela ispod Kadinjace, da to kao uskoro pocinje. @dragan. Ima novina za tvoju temu ( tvoju jer u glavnom ti najvise pises)

Sad je predsednik rekao da se do kraja 2024.Ca-Kv zavrsi, a kada se zavrsi do Pozege (nije rekao rok) moraju da gledaju sta ce za krak ka Zlatiboru, za Gorjane, Sevojno i dalje kao i krak ka Kotromanu.

Kad smo kod Kotromana, da li ste znali da se u Mokroj Gori placa Ekoloska taksa?!
Da je Zlatibor, parkiranje, zaustavljanje....nego prolaz kroz mesto kao i svako drugo....
Nama nisu naplatili( ispred nas su bile strane table njima jesu), a taman sam htela da se posteno isvađam. Jos je i veca bruka ako se selektivno placa.
Ko dozvoli naplatu na magistralnom putu.....sramota, za mene je sramota.
 
Poslednja izmena:
Vrh