I tu se vidi snaga države. Tigar koji krade od sopstvenih građana da bi preživeo. Fuj! Čemu onda sve projke, bilansi, suficiti...?A otimaš?Туга ако је истина
I tu se vidi snaga države. Tigar koji krade od sopstvenih građana da bi preživeo. Fuj! Čemu onda sve projke, bilansi, suficiti...?A otimaš?Туга ако је истина
To može da se odnosi samo na tebe, jer ja sam napisao dve činjenice : da je naša zaduženost ispod 60% BDPa i da imamo oko 20 Milijardi deviznih rezervi.Ne veruj svemu što piše. Možda bude i taraba...
Srbija ne troši pare da brani kurs. Odnosno u zadnjih pet godina samo je u jednoj potrošeno više para nego sto je kupljeno.Do tada, trošićemo velike (realne) pare na odbranu nerealnog kursa,
Pa to si knjiski primer ovoga sto si napisao.Незнање је занимљива бојка, обично они који не знају тврде супротно.
Pa dobro, ako su 'baljezgarije' izvoli ti pa objasni zašto je EU kreditirala K10 a ovaj autoput nije htela? Ako su samo ekonomski razlozi, kako to da se Kini isplati, a EU ne isplati? Jel 100 mil evra kamate Kini mirišljavije od 100 mil evra kamati EU?@Earthmoving Srbija je kredite za postojece pravce već obezbedila. Jako je teško očekivati da moravski koridor i produžetak k11 do pozege neće biti zavrseni. A ako to ne bude slučaj, isključivi krivac će da bude nesposobna vlast a ne imaginarni interesi nekih drugih država da mi pravimo put vece nosivosti ili kakve sve baljezgarije ovde čitamo.
Pa dobro, ako su 'baljezgarije' izvoli ti pa objasni zašto je EU kreditirala K10 a ovaj autoput nije htela? Ako su samo ekonomski razlozi, kako to da se Kini isplati, a EU ne isplati? Jel 100 mil evra kamate Kini mirišljavije od 100 mil evra kamati EU?
https://tvpljevlja.me/2023/02/09/ko...aturom-227-c-najhladnije-mjesto-u-crnoj-gori/
Uporno vam govorim da je Kosanica gora nego Pester! Ne znam da li je to zbog moje punice, ali je tako!
Kako je to zanimljivo: ove hipoteze nisu 'baljezgarije', a tuđe hipoteze jesu 'baljezgarije' Pa kralju Zašto K10 jeste 'Evropski koridor', a K11 nije 'Evropski koridor'? Što nisu prihvatili zahtev Srbije i zemalja kroz koje on prolazi da taj 'Ruski pravac' severoistok-jugozapad bude Evropski koridor, a jesu nametnuli da 'Nemački i Turski pravac (NATO pravac) bude Evropski koridor? I ti sad na osnovu te političke odluke manipulacijama pokušavaš da dokažeš da to nije politička već ekonomska odluka Kao nije ekonomski opravdano da se spoji 2 mlrd ljudi tim pravcem severoistok-jugozapad : Balkan-Ukr-Rus-Kazahst-Kina-Koreja- Japan, tj trgovački, resursno, tehnološki... najbogatije zemlje sveta? kao nije 'Evropski koridor' koji bi tim pravcem spajao nekoliko hiljada km Evrope od Sredozemlja, tj Jadrana (Bara) preko Moskve do Urala? Očigledno da je upravo ta hipoteza 'baljezgarija' i da je u pitanju politički razlog sprečavanja ekonomskog povezivanja ovog pravca i da zato kvazi-EU nije htela ga finansira. Znamo da oni koji sebe danas lažno nazivaju Evropejcima vuku svoju tradiciju iz Egipta pa odatle preko Grčke, i pale se na Hindu New Age pa iz rasističkih razloga mrze severoistočno-jugozapadno spajanje Evrope u odnosu na ono koje ih spaja sa njihovom rodnom grudom ka Bliskom istoku i Egiptu, pa i Indiji.Финансирали су Коридор 10 зато што је то један од европских коридора. Услови тих кредита су били доста повољни јер им је било битно да се то заврши.
Коридор 10 такође спаја Србе. Тако да спајање Срба није никаква ни предност ни сметња у добијању кредита.
За тзв Коридор 11, смо добијали кредит од Азербејџана и од Кине, и једни и други желе да запосле своју грађевинску оперативу и да зараде паре. Тако да им такође спајање Срба није превише битно.
Што се тиче моравског коридора то граде Турци и Американци а кредит или бар добар део њега је дао "J.P Morgan", тај пут опет спаја Србе и Србе, али опет је циљ ангажовање грађевинске оперативе и зарађивање пара.
Ako si odrastao čovek, onda valjda znaš da je "sve" politika i da je ista uticala na kreiranje ev. koridora. Pošto imamo takvu lokaciju kakvu imamo, nisu nas mogli u potpunosti zaobići, Karpati u Rumuniji su problem.. Ako treba da ti obezbedim klipove još iz 2004te pa na ovamo gde pričaju V.Ilić, razni žuti i pokojni M.M, kako Jevropa neće da nam finansira ovaj pravac. Zato je i napravljena deonica iz njive u njivu jer su hteli da je brže bolje uguraju u ev.koridore, medjutim p.pušili smo. Primarno utiče politika, pa nakon toga logika (transportna, ekonomska...).Krediti od zapada se dobijaju sporije, zahtevaju više dokumentacije, ne mogu se direktno pogoditi i ono sto je najbitnije dosta ograničavaju prostor za zloupotrebu novca. A to je našoj vlasti ubedljivo ali ubedljivo najbitnija stavka.
Sa druge strane moravski koridor je trenutno najveći projekat i on je finansiran i gradi se od strane zapada, zar ne? Ne znam koji projekat može da bude više srpski od moravskog koridora?
Neke ozbiljne finansijske institucije u izvestajima navode da kurs dinara nije nerealan. Šta više.
Srbija u zadnjih pet godina ne brani kurs u pravcu u kome ti govoriš nego u obrnutom pravcu. Dakle dinar ima tendenciju da raste a ne da pada. Dug nam jeste ogroman (nikad veći nije bio) i to će da postane problem ako/kada zapad odluci da nas disciplinuje.
Veliki je upliv kapitala od strane gastarbajtera, veliki je upliv kapitala od kriminalaca koji peru pare, veliki je upliv stranih direktnih investicija, veliki je upliv kapitala koji se daje na javne radove. Sve to je nikad vece takodje.
@Ris da li je to ovo? Pominjao sam preKod odmorišta između Uba i Lajkovca već duže vreme se pravi nešto. sada su doterali i ove cisterne. Navijam da bude pumpa
Pogledajte prilog 148891
U tunelu Brančić su neki radovi, radi samo cev iz smera ka Beogradu.
Verovatno postoji razlog, ali ne shvatam zašto će prvo graditi pumpu u smeru ka Čačku. U tom smeru već ima jedna a u suprotnom nijedna.Link
Ne znam da li je bilo ali kod uba biće pumpa i McDonald's sa obe strane autoputa koliko sam razumeo.