Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Земљак, а шта ће то Турци стратешки да превозе преко тог нашег пута високе носивости који ће да води до Вишеграда?
Могу да се кладим са тобом у 1000 евра да пре 2035 године тај пут неће доћи до тамо, а до тада могу да се десе четири смака света.
 
Od pocetka sam zagovornik da je ovu deonicu AP trebalo graditi do Zlakuse gde bi se povezao sa postojecom magistralom. Sve ostalo ce biti poluresenje sa katastrofalnim guzvama u saobracaju izmedju Pozege i Arilja. Dobicemo novu obilaznicu oko Cacka posle zavrsetka do Preljine.
 
Slabo poznajem taj kraj oko Pozege, Prilipac...Kako je moguce da ce se dobiti par minuta?Da li racunas neke periode kad saobracaj nije uopste opterecen?Ja sam se vracao pre desetak dana sa Zlatibora, od Pozege do Pakovraca je bila ogromna guzva.Mislim da mi je prosecna brzina bila oko 40-50...Vrlo cesto i jeste, kamioni, autobusi koje je skoro nemoguce zaobici, iskljucenja u odmorista, gdje moras da stanes iza auta, dok on saceka da skrene levo....Kad se docepas autoputa, tesko da moze da bude neko iznenadjenje koje cete spustiti ispod 130.
Тих пар минута које сам помињао се односи на случај када би отворили парцијално деоницу од Паковраћа до Лучана, где би се онда након искључења код Лучана до магистрале ишло неких 6 км локалним путем. О стању тог локалног пута је писао @branik на некој од претходних страница и период без оптерећења сам помињао управо због ове деонице. Тих 6 км се прелази за неких 8 мин када нема оптерећења, а ако би се већи део саобраћаја са садажњег транзита преусмерио на деоницу до Лучана онда би се ових 6 км прелазило за много више времена. Садашњом магистралом од Паковраћа до поменутог искључења ка Лучанима која има нешто мање од 18 км може нормалном вожњом да се пређе за 17 минута (у периоду без већег оптерећења). Моја претпоставка је да ће се будућим аутопутем од Паковраћа до Лучана ићи неких 7 минута што са оних 8 даје 15, дакле уштеда од 2 минута.
Што се тиче завршетка све до Прилипца, уштеда ће бити свакак нешто већа али не драстичо и биће значајно мања него када су отворили деонису Прељина-Паковраће (тј Чачак север - Чачак запад) која је заиста донела велики бољитак.
 
Па нек обнове тај локални пут. Како Црногорци раде Колашин-Матешево, што је већ био одличан пут.
 
Па нек обнове тај локални пут. Како Црногорци раде Колашин-Матешево, што је већ био одличан пут.
Још нису обновили ни ону деоницу ог ГМ до Милоша великог (нека ме исправи неко ако грешим) а то већ одавно најављују.
 
Obnovili su deonicu od Gorobilja do Pozege. Ne znam da li su završili ali radili su svašta nešto. Kao sto Mira reče, najveći problem će tu da bude ariljska rampa i ukljucivanje na magistralu.
 
Obnovili su deonicu od Gorobilja do Pozege. Ne znam da li su završili ali radili su svašta nešto. Kao sto Mira reče, najveći problem će tu da bude ariljska rampa i ukljucivanje na magistralu.
Verujem da će izgraditi kružni tok na isključenju za magistralu.
 
Свима нам је одавно јасно да ће настати хаос у Пожеги када једног дана стигне АП до тамо, надам се до краја 2024-те. Када буду празници и гомила крене на Златибор и назад, биће ту нажалост много удеса, али ту нема помоћи! Према Бољарама надам се да ће за нашег живота урадити, бар у наредних 20 година а према Котроману у наредних 5-6, или бар до Мачката да се спаси велики број живота!
 
Naravno da će da znači kad puste do Požege. Problema na prelazu sa autoputa na magistralu će biti sve dok u celini ne bude autoput:) Sa svakom novom petljom dalje od BGa problem postaje manji, što se vidi kada se uporedi stanje kroz Čačak i Preljinu danas i pre godinu dana.
 
Problema na prelazu sa autoputa na magistralu će biti sve dok u celini ne bude autoput:)
Додуше, систем светског мора онемогућава непрекинути аутопут...:)

А, знаш како, требало би те "привремене" свршетке за које знаш да ће потрајати годинама пројектовати тако да не буду на критичном месту, па онда проширити и унапредити прилазне путеве до њих и, још важније, у супротном смеру, правце којима се дистрибуира саобраћај који дође са аутопута. Не би нико умро да саграде негде приступни пут са 4 траке, да прошире раскрсицу, преграде петљу...
 
Poslednja izmena:

Ima i ovde malo detaljnije o stanju u tunelima.
 
Колико ће укључење на пут Пожега - Ариље бити удаљено од постојеће петље у Пожеги?
 
Ako mislis koliko km ima od predvidjenje naplatne rampe u Pozegi do Ariljske Petlje ili ti petlje za Uzice ili Cacak onda nesto malo jace od 4km,
Ako mislis koliko ima od predvidjenje naplatne rampe u Pozegi do ukljucenja na put Pozega - Arilje onda nekih 200,300 metara.
 
Nekih 5 km. Ali na postojecu zavrzlamu dodati jos jednu zavrzlamu nije lepo snjihove strane. Ne zna sta je problem da se uradi do Zlakuse.
 
И мени то делује логичније. Овако до Златибора и мора нећу уштедети превише времена у односу на стари пут. Код Овчар Бање има оно згодно место за направити паузу, углавном сам ту правио једну од пауза на путу до мора тако да мислим да ће и даље један део људи ићи старим путем.
 
Неће сви, наравно, зависи одакле и где ко иде. Наравно да је АП добра ствар али наводим пример јер мислим да су ту везу даље према Ужицу и Златибору могли и требали боље планирати. До мора АП неће скоро, до тада ће људи на море и даље преко Ужица. Мислим да ни Пожега - Котроман неће скоро, не зависи само од нас али имало би смисла и сада урадити један мањи део како би се тај правац према Ужицу боље повезао.
 
Raširite ideju i zahtev široko okolo, bunite se lokalno u Ariljiu+Pozegi i nadajte se da će onaj ko treba detektovati stvar u nedeljnim istraživanjima JM.

Onda će da bude ko Savamala...

Van toga, očekujte obećanje početkom 2025, dakle izgradnju 2032. Do tada, ginimo i mi i deca nam...
 

Ima i ovde malo detaljnije o stanju u tunelima.
Ovaj tekst je pravi dragulj!

Cudo da je neko ovako detaljno opisao, a potom i preneo vest. Uz oprostaj za male greske, hvala im. Konkretno, ovo znaci da je geologija u oba tunela prilicno losa. Nadao bi se covek da bar jedan tunel moze da prodje sa torkretom i ankerima, medjutim i ovde su bile neophodne remenate. U drugom tunelu najgora opcija, mora i podnozni svod. Sta je tu je. Iznenadjen sam pozitivno samim radom, a s obzirom na uslove, i dinamikom.

Planiranje, politika i obecanja su katastrofa kao i uvek.
 
Vrh