Apsolutno je nemoguće da postojeća infrastruktura primi sav saobraćaj, posebno kakav je ovih dana, ako bi kraj autoputa bio u Lučanima, mislim. Ako bi postojeći put i bio utegnut za tu priliku, ostaje problem prolaska kroz naselja Krstac i Đerać, nekoliko ozbiljnih krivina i 2 mosta na Bjelici i jedan na Moravi. Sadašnji most na Moravi na sebi ima ima i šine industrijskog koloseka koji je ranije vodio do fabrika "Milan Blagojević" i sada na njemu postoji znak za naizmenično propuštanje. Drugi je na ulazu u Lučane, na mestu gde se skreće za Guču i koji vodi ka ulazu u tunel u Krstacu. Oko njega je bilo problema i izvođač je napravio nešto kao paralelni prelaz, jer trrnutni most nema nosivost za ono što tokom gradnje prelo njega treba da prrlazi. Odmah pored njega je i oštra krivina i raskrsnica za lokalni put. Treći je u blizini sadašnjeg kampa pored jedne kapije fabrike. Cela deonica ne verujem da je šira od 5,5-6m.
Poseban problem bilo bi i uključenje na sadašnju magistralu kod tunela Kratovska stena. I sada tu ume da nastane problem i čep na sva tri kraka, a kad bi tuda išao pojačani saobraćaj, mogu da zamislim šta bi se dogodilo.
I sama naplatna rampa ne verujem da bi bila većeg kapaciteta od jesnog kanala za enp i jednog za ručnu naplatu.
Više puta sam pisao da se brinem i kako će saobraćaj f-nisati od Prilipca /Gorobilja do petlje na Ariljskoj rampi u Požegi kada bude završen zbog nekoliko km koje prolazi kroz naselje, ima ograničenje 50 i desetine direktnih ulaza u dvorišta, koje lokalno stanovništvo koristi i traktorima i kultivatorima i osetno je uža od magistrale.
Zbog svega, mislim da bi to bila katastrofa.