Meni se iz Zemuna ovo uopste ne isplati ka Cacku, lakse mi je da se ukljucim kod studenjaka na autoput i tempomat nego da prolazim 10 semaforaДа, сви који иду из НБГ, Земуна, преко Дунава ово им је супер. Кад заврше напокон обилазницу негде следеће године тада ће и нама бити много лакше доћи до Милоша! Овај део до Пожеге се надам да ће до краја 2024-е завршити, мада смо видели када хоће могу да запну, нажалост то не важи за тунеле!
Do Zmaja se vozi 60-80, do Dobanovacke bar 100ak i posle 130-140. Vremenski je tu negde ali me ne zamara kreni-stani voznjaTeško da od Studenjaka autoputem od gužve možeš tempomat. A i za smanjenje gužve na tom pravcu do Dobanovaca je koristan ovaj pravac jer će tu smanjiti gužvu možda za 10-20%. Jer od 3 glavna pravca tuda, najveći promet ide za Ns, ali nisam siguran da je veći promet pravo za Zg nego ovaj za Čačak, posebno ako strani tranzit ka Hr ide Obilaznicom.
Logicno je da bude tako, da ako je velika vremenska razlika izmedju Laz-a i Munjinog brda puste parcijalno, to sam pomislio prosle godine u ovo vreme. Ali mislim da je na moj komentar Prpa (ako se dobro secam) napisao da je spoj petlje Lucani sa magistralnim putem izuzetno los (nekoliko puta gori od Pakovraca), da postoji neko usko grlo i da bi to bio veliki problem.Pošto će tunel Laz očigledno biti probijen za koji mesec, oni bi teoretski mogli do kraja godine pustiti autoput do petlje Lučani, a ostatak sledeće. Ako tako parcijalno odluče kao što su sa Pakovraćem. U tom slučaju bi verovatno prebacili većinu mašina na otvorenu trasu tih 5-10km između Laza i petlje Lučani
Nema nista od parcijalnog pustanja ili ti do petlje Lucane, od petlje Lucani do magistralnog puta treba da se predju 3 mosta, od koja 2 ne mogu da se mimoidju dva auta a na trecem mogu dva auta al ne mogu autobus i auto ili kamion i auto. Pritom taj deo puta je bas ostecen od kamiona.
Idem dole sutra uvece, pa cu snimiti taj deo puta iz auta, a ako bude lepo vreme stize i snimak sa dronom