Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Да, сви који иду из НБГ, Земуна, преко Дунава ово им је супер. Кад заврше напокон обилазницу негде следеће године тада ће и нама бити много лакше доћи до Милоша! Овај део до Пожеге се надам да ће до краја 2024-е завршити, мада смо видели када хоће могу да запну, нажалост то не важи за тунеле!
 
Да, сви који иду из НБГ, Земуна, преко Дунава ово им је супер. Кад заврше напокон обилазницу негде следеће године тада ће и нама бити много лакше доћи до Милоша! Овај део до Пожеге се надам да ће до краја 2024-е завршити, мада смо видели када хоће могу да запну, нажалост то не важи за тунеле!
Meni se iz Zemuna ovo uopste ne isplati ka Cacku, lakse mi je da se ukljucim kod studenjaka na autoput i tempomat nego da prolazim 10 semafora
 
Teško da od Studenjaka autoputem od gužve možeš tempomat. A i za smanjenje gužve na tom pravcu do Dobanovaca je koristan ovaj pravac jer će tu smanjiti gužvu možda za 10-20%. Jer od 3 glavna pravca tuda, najveći promet ide za Ns, ali nisam siguran da je veći promet pravo za Zg nego ovaj za Čačak, posebno ako strani tranzit ka Hr ide Obilaznicom.
 
Nisam pratio na času, ali moram da priznam da je mnogo prijatnije sada voziti kroz tunelsku cev tunela Šarani iz pravca Čačka ka Beogradu, nego obratno. Sad sam u subotu prošao u oba pravca i onaj asfalt umesto betona je baš prijao.
Zna li neko kad će da rade i cev iz smera Beograda ka Čačku?
 
D
Teško da od Studenjaka autoputem od gužve možeš tempomat. A i za smanjenje gužve na tom pravcu do Dobanovaca je koristan ovaj pravac jer će tu smanjiti gužvu možda za 10-20%. Jer od 3 glavna pravca tuda, najveći promet ide za Ns, ali nisam siguran da je veći promet pravo za Zg nego ovaj za Čačak, posebno ako strani tranzit ka Hr ide Obilaznicom.
Do Zmaja se vozi 60-80, do Dobanovacke bar 100ak i posle 130-140. Vremenski je tu negde ali me ne zamara kreni-stani voznja
 
Jedino se krece iz Bloka 70 ili B. Kose, moze biti brze kroz gradsku saobracajnicu i vinogradsku. U svakom drugom slucaju, iz bilo kog dela grada, brze je preko autoputa.
Recimo od Sava Centra do Aerodroma i da se vozi 60-100 sve vreme, opet je brze nego svi semafori do kruznog toka. Plus da ne pricam ako zabodu neke radare na gradskoj magistrali.
 
Studenjak-petlja Surčin novim autoputem 11km i 10tak min, a tuda Obilaznicom 20km. Pa ko hoće ide 10km duže na Terazije preko Male Azije ok, ali reći da je tako i svima ostalima iz drugih delova grada, evo meni sa Zvezdare nije.
 
Da bi 11km presao za 10min treba da uhvatis prosek ~70km/h sto je skoro nemoguce obzirom da imas 8-9 semafora i kruzni tok

Na ovih 20km ako uhvatis prosek 100km/h za oko 12 minuta si na autoputu, nema kreni-stani voznje plus sto kaze pwl ne rizikujes da te potencijalno na brzoj saobracajnici saceka neki radar

U svakom slucaju dobro je da cemo imati mogucnost izbora
 
Ja brzo prolazim, a juče kad sam proveravao i na Google mapi je potvrdilo svega 6min za ta 3,2km gde su semafori od Studenjaka do kružnog toga. Plus tamo na dugačkoj petlje Surčin dok usporiš, izvrtiš se, pa opet dostigneš brzinu na Obilaznici, ovde si već proleteo pola puta do NBg.
 
Да, треба 6-7 минута у принципу за тај потез.

Ја сам по овом питању подељена личност:) Живим на НБ поред аутопута и мислим да ћу, ван шпицева, и даље возити преко Добановаца и обилазнице. али у шпицевима не; чак ћу и кад петком поподне идем за Велику Плану (а то је често), сигурно на Тошин бунар, и обилазницу, `место на Газелу.
 
 
Pošto će tunel Laz očigledno biti probijen za koji mesec, oni bi teoretski mogli do kraja godine pustiti autoput do petlje Lučani, a ostatak sledeće. Ako tako parcijalno odluče kao što su sa Pakovraćem. U tom slučaju bi verovatno prebacili većinu mašina na otvorenu trasu tih 5-10km između Laza i petlje Lučani
 
Nema nista od parcijalnog pustanja ili ti do petlje Lucane, od petlje Lucani do magistralnog puta treba da se predju 3 mosta, od koja 2 ne mogu da se mimoidju dva auta a na trecem mogu dva auta al ne mogu autobus i auto ili kamion i auto. Pritom taj deo puta je bas ostecen od kamiona.
Idem dole sutra uvece, pa cu snimiti taj deo puta iz auta, a ako bude lepo vreme stize i snimak sa dronom :)
 
Pošto će tunel Laz očigledno biti probijen za koji mesec, oni bi teoretski mogli do kraja godine pustiti autoput do petlje Lučani, a ostatak sledeće. Ako tako parcijalno odluče kao što su sa Pakovraćem. U tom slučaju bi verovatno prebacili većinu mašina na otvorenu trasu tih 5-10km između Laza i petlje Lučani
Logicno je da bude tako, da ako je velika vremenska razlika izmedju Laz-a i Munjinog brda puste parcijalno, to sam pomislio prosle godine u ovo vreme. Ali mislim da je na moj komentar Prpa (ako se dobro secam) napisao da je spoj petlje Lucani sa magistralnim putem izuzetno los (nekoliko puta gori od Pakovraca), da postoji neko usko grlo i da bi to bio veliki problem.
Mozda bi mogao neko od mestana tog kraja ko je na forumu da nam preciznije priblizi problematiku...
 
Nema nista od parcijalnog pustanja ili ti do petlje Lucane, od petlje Lucani do magistralnog puta treba da se predju 3 mosta, od koja 2 ne mogu da se mimoidju dva auta a na trecem mogu dva auta al ne mogu autobus i auto ili kamion i auto. Pritom taj deo puta je bas ostecen od kamiona.
Idem dole sutra uvece, pa cu snimiti taj deo puta iz auta, a ako bude lepo vreme stize i snimak sa dronom :)
:)

A jesam te prizvao. Haha.
 
Vrh