Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

MiraC

Advanced
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
2.002
Pohvaljen
3.538
Pre dve nedelje sam pricao sa drugarom koji radi kao inzenjer za CCCC na Pakovrace Pozega. Kaze da ima bas mnogo problema i da ce mi pricati kad se vidimo uzivo ali da bi oni bili presrecni ako se put zavrsi do kraja 2023, ali da je to skoro pa nemoguce. :(
Pa koji problemi, kise nije bilo preko mesec dana, zar ti izvori vode jos postoje?!
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
7.400
Pohvaljen
16.227
Lokacija
Lion
Miro 👍😅 Ne blicaš na putu, ne pomažeš svoju zajednicu? Ajoj nešto danas nemamo u pekari leba za tebe. Šta, ima na polici? A ne, to je sve već rezervisamo 😅
 
Poslednja izmena:

branik

Advanced
Učlanjen(a)
10.09.2019.
Poruke
3.353
Pohvaljen
5.196
Kamere koje sada koriste nemaju blic. Sve rade na IR, mogu i u mrklom mraku da snimaju. Očigledno je jedini način da nas uteraju u red je merenje prosečne brzine na mikro deonicama između portala.
Recimo, na K10 trenutno merenje prosečne preko naplatnih rampi nema nikakvog smisla zbog velike deonice na kojoj su radovi. Dvadesetak km na 60-80km/h, ili još gore, čekanje u koloni, oboriće prosek toliko da če ga posle biti baš teško nadoknaditi.
I kad navigacija opominje na kameru, dobrinos je bezbednoati, jer posle prve opomene, bar ja, razmišljam da li možda ne postoje i one koje nisu upisane.
 

TheOnlyLuka

Higher intermediate
Učlanjen(a)
01.03.2020.
Poruke
559
Pohvaljen
928
Lokacija
Beograd
U Holandiji se sećam da su te, barem između Amsterdama i Utrehta, bile dosta česte. Realno, zašto ne bi napravili više manjih mernih stanica tako da na razdaljini od 10 kilometara meri (i to ne gde postoji odmorište, benzinska stanica).
Olešili bi se para, mada oni koji i prelaze toliko osetno ni ne plaćaju te kazne.
 

branik

Advanced
Učlanjen(a)
10.09.2019.
Poruke
3.353
Pohvaljen
5.196
Izgleda da se uprpio narod od tih kamera, noćas sam 2 puta prošao oko Čačka, niko nije više od 120 vozio, a bilo je kola poprilično, da su i resovi bili na obe strane u Pakovraću
 

vratonja

Intermediate
Učlanjen(a)
15.03.2017.
Poruke
110
Pohvaljen
163
Nego, šta rekosmo, ako sam dobro ispratio kladionicu: veza NBGD-Surčinska petlja proleće 2023, BG (polu)obilaznica proleće 2023, deo Čačak zapad-Požega (mada nije to Požega) proleće 2024?

To je trenutna procena?

Ostalo... Paaa, ne lipši magarče do zelene trave. :)
Dodaj po 6-8 meseci …
 

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.486
Pohvaljen
3.322
Земљани, купују ли кинези машине за наставк?
 

Ljupko1972

Beginner
Učlanjen(a)
24.09.2019.
Poruke
68
Pohvaljen
555
Evo danas sam bio u Prilipcu, počeli su radovi i na samoj budućoj petlji. Brdo ka tunelu se uveliko radi, stubovi niču polako, što dovodi do zaključka da su ubrzali radove poprilično i do toga da bi ovo barem u Prilipcu moglo biti veoma brzo gotovo. Ostaje opet taj tunel misterija....
 

StaraMo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
20.05.2015.
Poruke
1.738
Pohvaljen
5.518
Lokacija
Belgrade E75
Evo danas sam bio u Prilipcu, počeli su radovi i na samoj budućoj petlji. Brdo ka tunelu se uveliko radi, stubovi niču polako, što dovodi do zaključka da su ubrzali radove poprilično i do toga da bi ovo barem u Prilipcu moglo biti veoma brzo gotovo. Ostaje opet taj tunel misterija....
Nema misterije,ako deponija raste,kamioni ulaze i izlaze posao ide.Tu brzinu gradnje smo više puta komentarisali.
Opet rad na petljama znači da se poslu vidi kraj.Kad krenemo da pravimo rampu to će značiti za 3- 6 meseci je do kraja.Za sada takve najave još nema.
 

RHCP

Beginner
Učlanjen(a)
18.08.2019.
Poruke
55
Pohvaljen
264
Pozdrav forumaši odavno se nisam kačio na forjm a nisam ni pratio razvoj događaja.
Zanimaju me dvije stvari ako neko zna: koliko je u metrima završeno bušenje u tunelima i gdje se nalaze kamere na Milošu Velikom? Ja uglavnom stižem za 50minuta od rampe do rampe mada ima dionica gdje vozim malo brže kao i onih gsje vozim malo sporije.
 

ZAK

Intermediate
Učlanjen(a)
19.11.2019.
Poruke
342
Pohvaljen
1.248
Ovo sa kamerama je potpuna besmislica. Iz svega je jasno da je cilj prikupljanje novca a ne bezbednost u saobraćaju. Evo nekoliko razloga zašto smatram da je tako:
1. Nisu hteli da psotave znakove da postoji kamera - kada ljudi vide znak da su nadgledani, usporiće na toj deonici , što i jeste cilj ako je bezbednost u pitanju
2. Efektivne novčane kazne su male - npr. za nekog ko vozi prosečno 150km/h platiće 2500din. Da bi ste vozili 150 u proseku na nekoj deonici od 30km, morate na mestima voziti i 170, što je itekako divljanje. Neko ko ima auto koji može da juri 170km/h 2500din i nije neki trošak. Čak i da vozite preko 230km/h platićete 1000e. A šta je 1000e kad neko pogine? Onoj ženi na naplatnoj rapmi što je poginula čekajući da plati putarinu 1000e ne znači ništa.

1.jpg


I ključni problem u Srbiji je da možete imati i Sokolovo Oko, i Oko od Graja i Svevideće oko i Sarnatovo Oko kada će to Oko delovati SELEKTIVNO.
 
Poslednja izmena:

RHCP

Beginner
Učlanjen(a)
18.08.2019.
Poruke
55
Pohvaljen
264
Ovo više nema veze sa bezbjednošću saobraćaja, čisto klepanje para. Prošle nedelje vozim uz tri trake uz Užice, jedva dočeko da ispretičem kamione i gužvu i na mjestu kod parkinga gdje je 60 civilni auto, crni golf 6, sa fama radarom unutra.
Državu je potpuno briga za bilo čiji život, samo da se pare klepaju.
Valjda je poenta da se rastereti gužva a ne da se pravi još veći čep.
A na autoputu stavio bih do 150 tolerišemo preko toga drakonska kazna. E to je bezbjednost saobraćaja, a ne ovo sa kamerama i fiksnim radarima.
Koliko se stiglo sa bušenjem tunela Laz i Munjino brdo?
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.078
Pohvaljen
29.695
Mamicu im jareću...

Nemam drugi komentar. Znači, odsad ili da buljim u brzinomer sve vreme ko debil, ili da plaćam dopunsku drumarinu lopovima.

Srušiće im Turci sa D tablama sistem. Da smo pametan narod, da prvi mesec svi vozimo iznad ograničenja, pa nek naplate svima kaznu, ako imaju kapacitet za to.
 

MiraC

Advanced
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
2.002
Pohvaljen
3.538
Slazem se, nazalost zakon nije jednak za sve i primenjuje se selektivno i po potrebi...
Po meni je mnogo veca pretnja neko ko vozi kroz grad 80/90 km/h u delu gde se igraju deca, nego ovi sto voze tik iznad ogranicenja, recimo 140 km/h. Koga on ugrozava realno?
Ovo je klasicna zamena teza, drzava jos nije resila problem pijanih vozaca a sada kaznjava sve koji prekorace brzinu i za 10 km/h (sto je po meni apsolutni nonsens).
Pa i istrazivanja su pokazala da je broj saobracajnih prekrsaja povecan (iako je vec na snazi strozi zakon o beznednosti saobracaja), cak i onih sa najtezim posledicama. To je svakako znak da treba ozbiljno pristupiti problemu a ne povecavati represiju.
Onaj ko divlja autoputem u nekom Porscheu 200 km/h, platice kaznu (koja je za njega trosak kao da kupuje zvake na trafici). I nastavice da divlja i tako u krug...
Iskreno, mnogo los potez po mom misljenju.
Ja koliko znam, tolerišu do 140 na AP, a sve preko toga...pa i treba da sve kazne jer ne voze avion nego automobil.
Koliko se uštedi? 10min, a koliko se rizikuje? Zamislite da vam pukne guma ili naletite na udes a vozite 150 na sat...

Neko je gore napisao i slazem se da je veci problem magistrala nego AP.

Naravno da pratis brzinu i naravno da ne ubrazavas preko 130 na AP, eventualno 140 ali Od Ljiga ka Bg.
U dobrim vozilima npr 140 konskih snaga i vise se brzina ne oseca, ali zato vozac mora da pazi, ako mu je tesko da odrzava normalnu brzinu nek baci dozvolu.

Veci je problem policija koja ceka one koji pređu 50km na nekom lokalnom putu, a nema je tamo gde su preticanja itd
Pojas se sad uredno vezuje, nije ni problem, a telefon, ko nema da kupi slusalicu nek koristi spikerfon, ko ni to ne radi i treba da bude kaznjen. Ali svi, a ne selektivno
 
Poslednja izmena:

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
7.400
Pohvaljen
16.227
Lokacija
Lion
To premeštanje Preljine u Konjeviće bi bilo logično da bude kad se završi taj drugi sektor Moravskog koridora od Preljine do Kraljeva. Ali još nisu pustili ni prvi sektor koji su već trebali, od Pojata do Kruševca, mada je ovaj drugi uglavnom ceo trasiran mada nisam video na satelitu niti iz prolaza da je počela ta nova u Konjevićima se ozbiljnije radi. Znači možda krajem sledeće godine ili početkom one iza.
 

StaraMo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
20.05.2015.
Poruke
1.738
Pohvaljen
5.518
Lokacija
Belgrade E75
Stara Mo, seti se januara i Pakovraće, kućica za naplatu itd... biće ti lakse.
Gde je ovo?
Nego, da neko ne pominje izmeštanje naplatne Preljine? Ima li vesti kad ce u Konjevicima poceti?
Ovo je na vrhu Miloša,a Konjevići kad bude nešto javljam,za sada samo pripreme.
 

branik

Advanced
Učlanjen(a)
10.09.2019.
Poruke
3.353
Pohvaljen
5.196
Te kamere bi imale smisla na nelim deonicama poznatim kao trkališta, recimo usšon uz Zlatibor na 2 mesta - prvi od sadašnje kamere na izlasku iz Užica do kraja 3 trake na Beloj Zemlji i od Sušice do Čajetine. Tih deonica ima niz i na Ibarskoj, u oba kraka od Preljine. Tako bi zaista delovale i operativno i preventivno.
Na pojedinim deonica na ap nemaju mnogo smisla. Dovoljno je samo nekoliko km usporiti i opet će prosek biti ok, bez obzira na divljanje kroz ostatak vremena.
 

Cheyenne

Intermediate
Učlanjen(a)
20.05.2020.
Poruke
429
Pohvaljen
920
Ja koliko znam, tolerišu do 140 na AP, a sve preko toga...pa i treba da sve kazne jer ne voze avion nego automobil.

Nisam siguran da je "tolerisanje" od 140 prava rec. Po zakonu, tj pravilniku greska radara za brzine preko 100kmh je 5%. Dakle, ne mogu da te kazne ako su te uhvatili da ides 130kmh+5%. Tj oborivo je na sudu. Po evropskom pravilniku to je 130+10%=143kmh.

Ranije je postojao zakon o obaveznom postavljanju znaka/obavestenja da se na deonici neposredno ispred kontrolise brzina saobracaja. Neverovatno mi je da to vise ne vazi.
 
Vrh