Ово наранџасто на слици су платне кабине и да би ова плава последња Енп трака била платна кабина би ушла у зону брзе траке ка Чачку...Нажалост потпуно си у праву биће више Е трака јер је почетни план због ширине тадашњег паркинга допуштао само 4 широке траке где физички може стати кабина јер Кинези нису давали да се у гаранцији дира труп пута...По старој доброј изреци ако уђеш у погрешан воз све станице ће бити погрешне...Осовина ове 2 нове траке ће бити основа за целу нову станицу која ће имати око 20 пролаза а рок је следеће пролеће отприлике.Da tačno tako kako je Mo obeležio, s tim što ja mislim da ima dovoljno ENP traka, a fali platnih traka, tako da bi ove trebale biti takve. Ps da ne ulazimo sad sa nekima opet u raspravu tipa kupite tag, a mi njima dajte opciju vinjeta, nego realno je da fale naplatne a ENP ne. A Vrčin je ogroman, ovo nije ni približno po meni
Osim za grad Milanovac dobra alternativa za sve koji i dalje iz raznih razloga idu preko Rudnika da se dočepaju Miloša,mada dok je Preljinska petlja na sadašnjem mestu nema nekog dobitka.Tek kad petlja ode na Moravski ušteda će biti evidentna.
Еееее, ја сам то први предлагао када је завршен источни крак. Додуше ја сам предлагао да му изнајмимо стан у Крушевцу због праћења Моравског коридора , али слажем се и да наш Цариброд буде"путујући репортер "...Kad vidim kakve reportaze @caribrod pravi na temi infrastruktura Bugarske, a i kad se setim sta je radio dok se gradio A4 na istoku, prosto pozelim da pokrenem akciju da mu promenimo prebivaliste iz Caribroda negde u Ivanjicu, pa sta kosta da kosta
Pre dve nedelje sam pricao sa drugarom koji radi kao inzenjer za CCCC na Pakovrace Pozega. Kaze da ima bas mnogo problema i da ce mi pricati kad se vidimo uzivo ali da bi oni bili presrecni ako se put zavrsi do kraja 2023, ali da je to skoro pa nemoguce.Гледајући развој радова, а без информација из тунела, изгледа ми да ће негде у 2024-ој бити отворена деоница до Пожеге, наравно под условом да европа до тада не оде у три лепе, са свим последицама које то носе! Мали напредак код Пожеге и нешто између тунела даје неки ритам од годину и по до две до краја радова! За даље, видећемо. Уговори јесу потписани али у случају ванредних ситуација не значе ништа! Како ће Кина довозити раднике ако ЕУ блокира прелет, нпр. због ситуације око Тајвана. Све је то сада врло извесно.
Uzgred, odvozah juče Zaužice, gužve su, za naše prilike i iskustvo, ogromne. Mora što pre da se gradi autoput sve do Bara, plus krak do Mačkata, a priče da 'neće biti dovoljno saobraćaja' da se zaključaju u Stopića pećinu.