Pa na ovo sam mislio, sto je @GOJE napisao.
Treba biti jako oprezan sa ispunjnvanjem "vlaznih snova" u vezi autoputeva.
I odmah da se razumemo. I ja sam of onih koji bi voleo da imamo mrezu autoputeva 10 puta guscu i razgranatiju nego sad. Samo bojim se da nam snovi u mngom prevazilaze mogucnosti.
Ja sam na jos nekim temama pricao da je nasa prenaglasena zelja za novim autoputevima u stvari posledica nedostatka kvalitetnih magistralnih puteva, koji bi obilazili naselja, imali dodatnu traku na usponima i imali pregledne i raskrsnici, tamo gde je veliki saobracaj i denivelisane.
Mislim da takvih puteva fali mnogo vise po Srbiji, a uz umereno opterecenje saobracajem, takvim putevima je zanemarljiva razlika vremena putovanja za vecinu putovanja. Pri tom je izgradnja takvih puteva NEUPOREDIVO jeftinija od izgradnje autoputeva.
Da ne dodjemo u situaciju kao u HR da imamo odlicne autoputeve sa kojima ne znamo sta bi a cija upotreba je papreno skupa i opet ne uspeva da pokrije troskove otplate kredita, pa da van turisticke sezone i mi kao oni krenemo sa demontazom hemijskih toaleta i kanti za otpatke po odmoristima, u cilju stednje.
Moram da ponovim jos jednom da zaista ne koristim ovaj pomenuti pravac, te da ne znam kakvog je kvaliteta i koliko je opterecen, te da zati pitam i pisem nacelno.
Uostalom, na osnovu istog nacina razmisljanja sam i predlozio da se A2 od racvanja kod Pozege (ka BIH i ka CG) radi u profilu moto puta, jer broj vozila osim u vrsnim vikendima letnje sezone, tesko da opravdava ili ce u skorije vreme opravdati pravljenje autoputa dalje od Pozege, a moto put sa 100 ili 110 ogranicenjem i po dve trake bi bio vise nego dovoljan, a mnogo jeftiniji.
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk