Šta je novo?

Autoput Beograd - Temišvar

Mnogo veću protočnost, istina nešto manju bezbednost.
Krajnje desna traka bi trebala da bude rezervisana za veća i sporija vozila (autobusi, kamioni).
Brzina na autoputu kroz BG je već sada smanjena na 100 ili 80 km/h, a i već sada ima nekoliko ulaza na autoput bez trake za ubrzavanje.
A da ne govorim o mnogim poludivljim ulazima i izlazima koje niko ne blokira.
Tako da je to već i sada pomalo 'osakaćeni' autoput.
 
Svidja mi se ovaj nacrt sa zamerkom da nijje potreban moto put do Zrenjanina iz Beograda vec iz pravca Vrsca , jer postoji vec autoput ka novom sadu moze odma nakon mosta preko Dunava da se napravi moto put ka Zrenjaninu, treba praviti stalno alternativu da se izbegne Beograd a ne da se pravi ogromna koncentracija saobracaja (da se dovlaci saobracaj bez potrebe)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396248#p396248:3pa3lzrd je napisao(la):
Earthmoving » 07 Jul 2016 01:55 pm[/url]":3pa3lzrd]Nije problem što lokalnim putevima ljudi u okviru SVOG atara u toku žetve voze traktore. Ti lokalni putevi i treba da služe lokalnom stanovništvu. Problem je što te lokalne puteve koriste tranzit kamioni i brza putnička vozila, pa taj brži saobraćaj treba izdvojiti na bržu saobraćajnicu - autoput. Autoput je brži od motornog puta, sigurniji od njega, ima širok pojas pored puta sa ogradom, ukrštanja su denivelisana (petlje, nadvožnjaci), donosi prihode (motorni put čist trošak), ima zaustavnu traku što takođe povećava bezbednost... ukratko, auto put je isplativiji, brži, sigurniji od motornog puta.

Неко ишао скоро Панчево-Баваниште?
Пут прав ко стрела, нога сама притисне папучицу ... а онда трактор.
 
Evo i mog skromnog doprinosa diskusiji o mogucim trasama:

http://imgur.com/jQUnXgR

jQUnXgR.png
 
Pancevo--Bavaniste-Kovin je bas prometan. Ima i dosta kamiona. Dobar deo ide ka Smederevu i onda na autoput. Ne znam kolko bi se smanjio promet posle izgradnje mosta Vinca-Starcevo. Po prometu, maloj kilometrazi i lakom terenu , potez Bg obilaznica kod Panceva-Kovin sa mozda jednim izlazom izmedju bi lako mogo biti auto put. Ali posto ima puno kandidata gde se graditi sledeci autoput kad se sledece godine zavrse koridor 10 i Obrenovac-Cacak, cini se da ova deonica nije pri vrhu prioriteta. Kako se ovih dana pise po medijima sledeci autoputevi bi mogli biti: zavrsetak Bg obilaznice, Moravski koridor, Preljina-Pozega i Ni-Kosovska granica. Nadam se da ce kad kazu Bg obilaznica bar jedan deo ovog puta most Vinca-Starcevo ukljuciti. A posto je on ovde najskuplji, kad bi se on napravio, pravci do Vs i Kovina bi bili laki i jeftini
 
Gde vi živite ljudi? Ja svake dve nedelje idem za Kovin ali tamo ni za 20 godina nije realno da bude AP. Pa zaboga 7 godina se gradi pišljivih 4 km oko Bavaništa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396285#p396285:30i4fjrd je napisao(la):
Aleksandar1 » 07 Јул 2016, 17:23[/url]":30i4fjrd]Evo i mog skromnog doprinosa diskusiji o mogucim trasama
http://imgur.com/jQUnXgR

+1. добра идеја, потребна веза на коју нико не обраћа пажњу. једино што бих ја од Инђије скренуо ка Руми, па ка Шапцу
 
Ova trasa posle Šapca ima problem da "beži" od većih mesta. Po meni korisnija varijanta bi bila da trasa prođe pored Šapca sa zapadne strane, ali da ide desnom obalom Save skoro u pravcu sjever-jug, pa zatim pređe koridor 10 između S. Mitrovice i Rume (bliže Rumi, praktično u blizini sadašnjeg nadvožnjaka), produži na sever i onda skrene ka Inđiji. Trasa bi dalje koristila sadašnji most Beška, a onda se odvajala (a - odmah iza Koviljskog rita pa prema Titelu, ili b - kod Kovilja pa prema severu ka sadašnjem putu N.Sad - Zrenjanin. Ovakvom trasom put bi bio pogodniji za korišćenje i stanovnicima Bogatića, S. Mitrovice, Rume, N.Sad i Inđije, ne bi pravili još jedan ultra dugačak most na Dunavu na mjestu gde je sa jedne strane rit, a sa druge strane greben F. Gore.

Sent from Nexus via Tapatalk
 
Možda grešim ali imam utisak da bi ljudi iz Zrenjanina i generalno srednjeg Banata (pošto na crtežu tu velikim delom prolazi) pre bili za gradnu autpouta ili motornog puta Zr-Ns i Zr-Bg nego za ovaj autoput slične ili veće dužine, koji ih ne znam gde vodi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396405#p396405:27fb4brv je napisao(la):
Earthmoving » Fri Jul 08, 2016 9:53 am[/url]":27fb4brv]Možda grešim ali imam utisak da bi ljudi iz Zrenjanina i generalno srednjeg Banata (pošto na crtežu tu velikim delom prolazi) pre bili za gradnu autpouta ili motornog puta Zr-Ns i Zr-Bg nego za ovaj autoput slične ili veće dužine, koji ih ne znam gde vodi?

Da, razumem tvoj argument, ali treba da imas siru sliku za autoput od one koja vidi prvenstveno lokalne potrebe. Da, to bi zaista bilo super, autoput ZR-NS, ali gde bi dovodilo saobracaj iz Rumunije? Pravo u Novi Sad, ali oni zele mnogo dalje, u Sloveniju, Italiju, Svajcarsku... Morali bi da nastave u tom slucaju preko Fruske Gore, ne? Bila bi to katastrofa.

Od dobrog medjunarodnog autoputa, lokalci mogu da imaju mnogo vise koristi, iako nije pravljen po njihovim putnim potrebama, a put NS-ZR ce nezavisno od hipoteticnog novog autoputa kad tad biti autoput ili 2+2, jer je opterecen.
 
Ja generalno i za druge autoputeve imam stav da ako mi otplacujemo onda treba da gradimo za nase pare ono sto nasim ljudima treba. Potrebe nasih ljudi trebaju imati prednost u odnosu na potrebe drugih drzavljanja. Zato je meni ovde bitnije sta zele ljudi iz Pa, Vs, Bg, Zr, Ns... nego tranzit iz Ro, Hr, Slo... A mislim da i za pomenute zemlje nije katastrofa da budu povezani kroz Srbiju trasom: Vs-Pa-Bg-Sid. To je moje misljenje ali razumem da ima i drugacijih.
 
Nisam pomenuo Pančevo ili Kovin sa namerom da propagiram autoput tom trasom.
Samo sam hteo da kažem da je mnogo bitnije obezbediti paralelne putne pravce za poljoprivrednu mehanizaciju. Kada se obezbedi odvojeni saobraćaj onda motoput nije loše rešenje. To važi za puteve prema Kovinu, Vršcu, gde god po Banatu.
 
Ako se izdvoji brz tranzitni saobracaj na autoput, po meni onda nema potrebe dodatno izdvajati poljoprivredni od lokalnog saobracaja, jer u Banatu ta dva saobracaja nisu visokog intenziteta da bi se morala razdvajati.
 
Taman da mi i napravimo autoput do Srpske Crnje ili Jaše Tomića, koji je interes Rumuna da put kroz sela menjaju autoputem, i koji je prioritet toga?

Usput, ako Novi Sad- Ruma bude autoput s tunelom i ako se oko NS prode obilaznicom na 80/100 km/h, zašto bi bio problem terati saobraćaj tuda kad je i kraće i lakše nego kroz Beograd?

Sent from my SM-J100H using Tapatalk
 
Nema potrebe za krivudanjem auto puta oko i kroz Novi Sad i oko i kroz Frusku Goru.

Interes rumuna je priblizavanje svim zemljama. Dok se mi smislimo, imace autoput preko Arada, Segedina, skroz do Slovenije i Italije. Iako je geografski logicno da put ide kroz Srbiju. Za to vreme cemo mi razmisljati kako ce se okoristiri od autoputa Zrenjanin, Bogatic, Platicevo, ili Basaid, a bicemo nesvesni da ne vidimo globalne potrebe...
 
Tačno, Mađari grade autoput iznad Srb i Hr iznad Pečuja i Baje (na slici) koji će spojiti Maribor (Slo) i Arad (Ro) preko Mađarske. Kad pogledate na mapi videćete da taj put čak nije ni duži od autoputa kroz Hr i Srb, nego ih lepo spaja sa Italijom i dalje ka Zapadu, a bez da prelaze granice EU u Srbiji. Zato i kažem, mi na to i na ostale strane zemlje ne možemo uticati niti imati monopol i zato bolje da se bavimo onim na šta možemop uticati, a to je naša zemlja, i graditi autoputeve našim ljudima, tj u ovom slučaju ljudima iz Pa, Vš, Zr, Ns, Bg ...
 
Kad smo kod mapa i planova, ovo je master plan vlade u Rumuniji od pre oko godinu dana u koje se definisu pravci autoputeva koji ce se graditi u narednih 15 godina. Nazalost, u njemu nema deonica ka Beogradu, iz bilo kog pravca.

image-2015-05-8-20094896-0-autostrazile-drumurile-expres-din-mpgt-mai-2015.jpg
 
samo pokazuje da od ovog o čemu se ovde priča nema ništa
 
Nijedna država sa kojom se naša graniči, koliko ja primećujem, nema planove da pravi auto put prema nama.
 
то је зато што нисмо чланица ЕУ. да јесмо, имали би те планове
 
A crna gora? To ste zaboravili. I bugarska ima planove da se spoji na istočni krak. A pri tome svi glavni pravci su već spojeni sa autoput

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397106#p397106:3mazdjbz je napisao(la):
Aleksandar1 » 13 Jul 2016 11:11 am[/url]":3mazdjbz]Kad smo kod mapa i planova, ovo je master plan vlade u Rumuniji od pre oko godinu dana u koje se definisu pravci autoputeva koji ce se graditi u narednih 15 godina. Nazalost, u njemu nema deonica ka Beogradu, iz bilo kog pravca.

image-2015-05-8-20094896-0-autostrazile-drumurile-expres-din-mpgt-mai-2015.jpg

Ovde su Rumuni malo preterali sa tom mapom.
Pa ni 2050te nece imati takvu razvijenu mrezu.
A to sto ne planiraju spajanje sa nama, to je samo na njihovoj steti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397392#p397392:12wqeo6g je napisao(la):
spatiotecte » 14 Jul 2016 10:15 pm[/url]":12wqeo6g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397106#p397106:12wqeo6g je napisao(la):
Aleksandar1 » 13 Jul 2016 11:11 am[/url]":12wqeo6g]Kad smo kod mapa i planova, ovo je master plan vlade u Rumuniji od pre oko godinu dana u koje se definisu pravci autoputeva koji ce se graditi u narednih 15 godina. Nazalost, u njemu nema deonica ka Beogradu, iz bilo kog pravca.

image-2015-05-8-20094896-0-autostrazile-drumurile-expres-din-mpgt-mai-2015.jpg

Ovde su Rumuni malo preterali sa tom mapom.
Pa ni 2050te nece imati takvu razvijenu mrezu.
A to sto ne planiraju spajanje sa nama, to je samo na njihovoj steti.

Mislim da ne putuješ ka Rumuniji, pa zato takva izjava (podebljano). Rumuni nemaju gotovo nikakav saobraćaj ka SRB. Štaviše, osim Temišvara i donekle Krajove (samo donekle!), deo zemlje ka SRB je najmanje razvijen.

Vidim da planiraju proboj Karpata Ploešti-Brašov i Pitešti-Sibiu, to je overkill, jer je dovoljan jedan pravac, a ne zna se koji je teži. Iznenađenje mi je i Targu Mureš-Jaši AP, tu trenutno nema saobraćaja nikakvog (mada je teren fenomenalan za turizam). Sve ide iz Brašova u Jaši. Obilaznica oko Bukurešta im je, po meni, prvi prioritet - mnogo je gora i od beogradske ;).

Ono što je najzanimljivije je da ne planiraju iz Krajove ništa ka Kalafatu (novi most za Vidin) i Bugarskoj?! Isto tako ništa ni na pravcima Bukurešt-Rose (stari most preko Dunava), kao ni Konstanca-Varna. Totalno ignorišu Bugare, sa kojima već sada imaju saobraćaj, a i EU su (nema carina, dakle ima tranzita u najavi!), a kamoli neće SRB sa kojom trenutno nema nikakvog saobraćaja osim sitnog šverca i to od nas ka njima...
 
Realno prema ovom planu ispada da izgnorisu pola njihovih zemaljskih granica.

Meni to nije pametan plan razvoja.
 
Vrh