Ja zagovaram opciju da se plava linija i ne pravi. Jel si primetio to?sizif":u8axkf7t je napisao(la):@miki00
Da li je moguce da nisi shvatio da su i crvena i plava opcija autoputevi?
Zasto bi prosecna brzina na autoputu Beograd-Cacak bila 50 km/h?
Ja zagovaram opciju da se plava linija i ne pravi. Jel si primetio to?sizif":u8axkf7t je napisao(la):@miki00
Da li je moguce da nisi shvatio da su i crvena i plava opcija autoputevi?
Zasto bi prosecna brzina na autoputu Beograd-Cacak bila 50 km/h?
Da, a mi poredimo efekat autoputa jednom trasom i drugom. Ti si prvi tvrdio da je efekat oba puta isti, a sada da bi dokazao da je tvoj predlog bolji, poredis tvoj predlozeni autoput sa magistralom na drugoj trasi. I sada to malo izgleda kao da si ostao bez argumenata i da poredis babe i zabe - i kako onda da shvatimo ono sto pricas ozbiljno?miki00":1c0z56f2 je napisao(la):Ja zagovaram opciju da se plava linija i ne pravi. Jel si primetio to?sizif":1c0z56f2 je napisao(la):@miki00
Da li je moguce da nisi shvatio da su i crvena i plava opcija autoputevi?
Zasto bi prosecna brzina na autoputu Beograd-Cacak bila 50 km/h?
Ne svodi se cost-benefit analiza na to, ali ako je tebi lakše da veruješ da se tako razmišlja prilikom izrade studije ajde nek ti bude.miki00":3ukyq3r8 je napisao(la):Da smeksi...samo sto se cost-benefit analiza kod nas svodi na % koji dobija mika,zika i laza. Pa ako prodje pored mikine kuce on ce da potapse po ramenu i zakiti pevaljku. A posto je % diretkno zavisan od velicine investicijeSvima odgovara da bude sto skuplje (osim poreskim obveznicima)
Nije li to pak luka Koper?creme-nadlle":8ce4sxd1 je napisao(la):Samo da Vas ispravim. Najkoriscenija luka je Rijeka i za izvoz i za uvoz. Ne Solun. Bar se manje koristi, mada je prevoz zeleznicom jeftiniji. Zeleznica se koristi i iz Rijeke, ali duze traje. Kontejner 40" iz Reke kosta oko 1100 Eu do Beograda. Iz Bara, skoro isto toliko.
To je priblizno 1e/km,koliko moze da bude jeftinije iz Bara?jovanovm":29wy4lyi je napisao(la):z Soluna košta 700 EUR
...što je i ispravan način da se razmišlja o tome, kao što u Crnoj Gori taj autoput zovu Bar-Boljare.miki00":1xq66jei je napisao(la):Ja vise volim da razmisljam o tome kao o autoputu Beograd-Uzice![]()
Mnogo, jer ne prolazi kroz više država, no najvažnije je to što Srbija i srpske kompanije nemaju mogućnost da kupe Solunsku luku, a Barsku imaju.To je priblizno 1e/km,koliko moze da bude jeftinije iz Bara?
Ako imamo prilaz dve luke onda su nam usluge samo jeftinije. Ovako imamo svoje luke (Smederevo, Pančevo, Beograd, NS), kao i autoput do tri luke nama najbliže (Solun, Bar, Rijeka). Mislim da to može samo biti bolje za nas.Dok se izgradi autoput do CG 2020 dog. Ionako cemo do tada hteli ili ne biti u EU. A autoput do Soluna vec ima i dvokolosecna pruga ce biti gotova do Grcke.
Jeste, imalo je mnogo smisla, no, to je na nekom drugom da se razmišlja. Ne treba zaboraviti porodične i rodbinske veze stanovništva Srbije, gde preko 80% stanovništva ima dalje ili bliže kontakte sa Crnom Gorom. Nije sve u trgovini, nego i u tome što mnogi od nas ne žele da se zlopate planinskim putevima. Meni je Jadran mnogo primamljivija destinacija od Budimpešte, Bukurešta ili Zagreba, npr...Cemu onda taj autoput? Dok smo bili ista zemlja imalo je smisla...sada ne.
Ima li smisla izgraditi autoput do Užica (svi kažemo da je potreban), a onda ga ne spojiti sa crnogorskim autoputem do granice?Ja vise volim da razmisljam o tome kao o autoputu Beograd-Uzice smile
A uvoz automobila? Postoji li u Rijeci automobilski terminal uopšte?creme-nadlle":8ooy1pm6 je napisao(la):Rijeka se vise koristi od Kopra. Svi veci spediteri idu na Reku, 70%.
Do Stepojevca je magistala praktično prigradska ulica, a zdušno se nastavlja u tom smeru i posle :bash:ACR":29fzufh7 je napisao(la):Dakle, svi se slažemo da autoput treba da se gradi, samo još da se dogovorimo zašto...
Nego, da li neko zna, zbog čega nije jednostavnije jednostavno "upgrade"-ovati Ibarsku magistralu? Dodati joj žutu traku, i još jedan 2+1 kolovoz u drugom smeru?