A ja sam pricao da to ne opravdava izgradnju.....babe i zabe.jovanovm":1oflaaxr je napisao(la):Ma ništa to nema veze sa opravdavanjem autoputa, to je bila i moja poenta. Bio je odgovor na tvojih 95% i ono mnogo manje.
miki, odluči se. Treba da se pravi ili ne treba?Bice izgradjen i bice ekonomski isplativ. Ko kaze drugacije nije u pravu.
Srbija je po pitanju temperaturnih promena smesna, autoputevi sasvim fino funkcionisu u mnogim drugim zemljama gde je to mnogo gore, dakle resenja postoje. Uostalom zar mislis da se nafta ne transportuje i zimi, na -20? Btw benzin se recimo smrzava na -60. Za sirovu naftu je tesko reci, jer ima mnogo razlicitih supstanci, ali ide do recimo -57.miki00":3foa98d4 je napisao(la):Jeste blize preko Pestera. I 100% je jeftinije. Pogotovo sto bi taj krak do Uzica i dalje prema Bosni mogla da finansira lokalna vlast.
Samo....ja sam doziveo kako izgleda kada u zimi sa kolima udjete iz temperaturnog podrucja 0 u podrucje gde je -12. U momentu su se zaledila sva stakla. Kao u filmovima. I do tog trenutka auto je uspevao da naduva topao vazduh u auto,a kada je usao u 10-12 stepeni hladniji predeo vise nije uspevao,odnosno grejao je ali u kolima nije bilo +25 nego oko +15.
Pitam se kako bi bilo kada bi recimo ulazili iz +5 stepeni u -20...pretpostavljam da bi se to desavalo. Uvek mi zanimljivo ujutru da pogledam jutarnji program i vidim koliko je hladno u Sjenici. Jos ako se ukljuci faktor vece brzine na Autoputevima...120kmh+.
Kamioni koji idu na D2 bi verovatno rado izbegavali taj autoput. Nimalo im ne bi bilo prijatno da se zaledi nafta u Septembru-Oktobru kada je u ostatku Srbije +10.
http://www.blic.rs/ekonomija.php?id=101715Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić ponovio je danas u Valjevu da su prioriteti Vlade Srbije izgradnja koridora 10 i autoputa Beograd-južni Jadran.
On je u razgovoru sa novinarima u Valjevu precizirao da će do 1. januara 2010. biti završeni projekti i pripremljen deo eksproprijacije zemljišta, pa će radovi na autoputu Beograd-južni Jadran početi 1. marta 2010. godine.
Osim sto je Pester mnogo hladniji i tuda bi put prelazio visinu od 1200m a preko Zlatibora i Zlatara ne ide preko 700m. Inace je potpuno isto.sizif":68gd313w je napisao(la):Tacno je to Miki, ali Zlatibor i Zlatar su takodje planine i tu nema neke drasticne razlike sa Pesterom.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=07&dd=24&nav_category=11&nav_id=372946Beograd -- Turska će finansirati izgradnju autoputa kroz Sandžak, poručio je šef turske diplomatije Ahmet Davutoglu tokom posete Novom Pazaru.
Na sastanku Davutoglua sa ministrima spoljnih poslova Srbije Vukom Jeremićem, ministrom rada i socijalne politike Rasimom Ljajićem i ministrom bez portfelja u Vladi Srbije Sulejmanom Uglajninom, dogovoreno je da će Turska investirati izgradnju autoputa kroz Sandžak.
"Imamo zajedničku viziju i dogovor, imaćemo autoput koji će prolaziti kroz Sandžak", rekao je Jeremić na konferenciji za novinare u Novom Pazaru.