@miki00
To je priblizno 1e/km,koliko moze da bude jeftinije iz Bara?
Mnogo, jer ne prolazi kroz više država, no najvažnije je to što Srbija i srpske kompanije nemaju mogućnost da kupe Solunsku luku, a Barsku imaju.
ako je ista cena prevoza, a bice nesto manje kilometara onda ce biti 400e (manje/vise neki eur)
Ne nešto manje nego mnogo manje. Trenutno se putuje do Soluna negde 650km, a do Bara bi trebalo autoputem da bude 390 ili manje. Sto se cifre, tako nešto računam i ja (trebalo bi biti manje, no i ovako nije lose). Malo li je ušteda od 41%?
Dok se izgradi autoput do CG 2020 dog. Ionako cemo do tada hteli ili ne biti u EU. A autoput do Soluna vec ima i dvokolosecna pruga ce biti gotova do Grcke.
Ako imamo prilaz dve luke onda su nam usluge samo jeftinije. Ovako imamo svoje luke (Smederevo, Pančevo, Beograd, NS), kao i autoput do tri luke nama najbliže (Solun, Bar, Rijeka). Mislim da to može samo biti bolje za nas.
Cemu onda taj autoput? Dok smo bili ista zemlja imalo je smisla...sada ne.
Jeste, imalo je mnogo smisla, no, to je na nekom drugom da se razmišlja. Ne treba zaboraviti porodične i rodbinske veze stanovništva Srbije, gde preko 80% stanovništva ima dalje ili bliže kontakte sa Crnom Gorom. Nije sve u trgovini, nego i u tome što mnogi od nas ne žele da se zlopate planinskim putevima. Meni je Jadran mnogo primamljivija destinacija od Budimpešte, Bukurešta ili Zagreba, npr...
Ja vise volim da razmisljam o tome kao o autoputu Beograd-Uzice smile
Ima li smisla izgraditi autoput do Užica (svi kažemo da je potreban), a onda ga ne spojiti sa crnogorskim autoputem do granice?