dziggy
Advanced
s tim sto je ova mapa samo do Pozege
Super što čitaš postove.finadama":2d49f43h je napisao(la):Super je mapa, svaka čast! A od požege dalje??
izgleda da sve stoji.Zvezdan":2ttjb06c je napisao(la):A zna li neko kako napreduje deonica Ub-Lajkovac?
Slažem se da Koridor 10 treba da bude prioritet. Što se tiče BG- Boljare nije tačno da je uslov za kredit Istočna varijanta, ona jeste jeftinija i to je sve. Jeftinih kredita za bilo koju deonicu od BG-a do Boljara nema i neće ih biti osim ako ne izlobiraju u EU da to postane zvanično Koridor 11 u šta sumnjam da je moguće ali opet ostavljam rezervu tipa nikad ne reci nikad. Moje mišljenje je da treba graditi AP do Čačka ili nekog drugog grada do koga postoji ekonomska isplativost, a ostatak do Boljara ostaviti za neka bolja vremena.dedinje":27y53gqq je napisao(la):Ima duhovitih forumaša - svi se slažu da autoput Beograd - Bar treba graditi samo ne znaju zašto? Ja znam zašto ga sada ne treba graditi. Zato što još nije završen koridor X koji je "žila kucavica" Srbije i koji je povezuje sa svetom i svet sa njom. Kad se završi Koridor X onda se može graditi za Bar ali obavezno istočna varijanta preko peštera i ivanjice. Ona je dosta kraća i jeftinija a to je uslov i da se dobiju krediti. Inače pešter je kraj bez puteva i autoput će ga preporoditi. Užice ima prugu Beograd Bar i odličan magistralni put koji se stalno obnavlja (grade se vijadukti i tuneli). Pa i Crnogorci su svoj deo planirali do Boljara što znači da računaju sa onom varijantom preko peštera.
MMF se bavi pitanjima makroekonomske stabilnosti, a ne konkretnim projektima. MMF nikad ne daje kredite za izgradnju puteva.dedinje":3jba7trv je napisao(la):MMF neće da daje kredite za autoputeve ukoliko se od više varijanti ne izabere najkraća i tu su naravno potpuno u pravu.
Ovde si verovatno u pravu.dedinje":3jba7trv je napisao(la):Bilo je u novinama da autoput B-B , pogotovu zimi, neće imati ni približno dovoljno saobraćaja i da je umesto autoputa dovoljna solidna magistrala sa tri trake.