Šta je novo?

Autoput Beograd-Bar

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
sa sve tim mostem opet sremska strana ispada jeftinija. tako da ako je do para onda sremska strana ima prednost.

druga stvar ako se protera levom stranom auto put stvarno se smanjuje potreba za vinčanskim mostom. ljudi koji se budu kretali smerom banat južni jadran će ići mostom zemun borča pa preko t6 preko dr ivana ribara pa do jurija gagarina pa na auto put, što je jako loše jer tranzit je kroz gradsko jezgro što naravno svi želimo da izbegnemo. sa druge strane ako bi auto put išao šumadijskom stranom do obilaznice gde bi onda za tranzit prema banatu morao da ide ka vinči pa na most. plus što bi taj most morao da bude i železnički pa onda ne bi više teretni železnički saobraćaj išao preko kalemegdana nego preko vinče.

a za saobraćaj kojii bi išao na nbgd (automobilski, ne tranzitni) on bi od obilaznice produžavao pravo putem rezervisanim za motorna vozila koji već postoji do novog mosta na adi ili ako bude sreće do tunela koji bi spajao trgovačku i dr ivana ribara. znači put do n bgd bi bio malo duži.

plus za šumadijsku stranu je to što bi trajno rešio problem klizišta koji ne bi samo značio auto putu već i ljudima koji žive u umci. to niko ne spominje....

ja generalno velju ne volim ali mislim da je bio u pravu što je hteo da protera auto put ovom stranom.

a sad cenu zemlje za eksproprijaciju određuje poreska i ona bi morala da se uradi bez obzira na koju
stranu išao auto put a koje vlasnik zemlje takođe nema neke veze.


a glupi razlog da kamenolomi ne bi stigli da naprave toliku količinu kamena je strašno glup. taj auto put se sigurno neće izgraditi za 3 godine nego ako budemo imali 10 godina a ako krenu sledeće godine da rade sigurno će za 10 godina napraviti dovoljno kamena.

da sumiram ja sam za desnu stranu bez obzira što je skuplja.
 
Ako se ne varam ne mogu da pronađem plan, J. Gagarina se istim pravcem produžava otprilike oko 2 km a zatim skreće prema aerodromu. Vojvođanska tj. Vinogradska se produžuje, proširuje i spaja sa obilaznicom.
 
MilisaV":355embns je napisao(la):
sa sve tim mostem opet sremska strana ispada jeftinija. tako da ako je do para onda sremska strana ima prednost.

druga stvar ako se protera levom stranom auto put stvarno se smanjuje potreba za vinčanskim mostom. ljudi koji se budu kretali smerom banat južni jadran će ići mostom zemun borča pa preko t6 preko dr ivana ribara pa do jurija gagarina pa na auto put, što je jako loše jer tranzit je kroz gradsko jezgro što naravno svi želimo da izbegnemo.

Pa ne mora tako da ide. Moze posle mosta skrene levo prema Novom Sadu, kod Batajnice se ukljuci na obilaznicu i onda obilaznicom do Save.
Jeste da je tako oko 10 km duze, ali ima manje semafora, manje je guzva i ta razlika od 10 km se ostvaruje na samoj obilaznici tj. autoputu. Razlika u vremenu prolaska je oko 4-5 minuta.
 
Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.
 
autoput ce svakako, u pravcu od boljara, udariti u obilaznicu a vozaci ce u skaldu sa svojim krajnjim odredistem birati varijantu kuda dalje sa obilaznice odnosno kako do obilaznice kada se ide iz grada. mislim da bi uz prosirenje ibarse do obilaznice i sredjivanje postojeceg obrenovackog puta veza grada i autoputa bila mnogo bolja nego nekim bulevarom kroz novobeogradske livade. meni je desna varijanta nekako logicnija a problem klizista moze biti samo razlog vise da se odabere ta opcija. ako se porede cene leve i desne varijante treba sracunati koliko kosta samo sanicija klizista i onda tu cifru oduzeti od cene desne opcije, na taj nacin bi dobili realnij odnos cene i dobiti
 
Wile E. Coyote":2iuf1xs4 je napisao(la):
Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.
Daleko najvažniji.
 
stf":26g8ubaz je napisao(la):
Wile E. Coyote":26g8ubaz je napisao(la):
Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.
Daleko najvažniji.

Slažem se, dodao bih samo drumsko-železnički most u Vinči

Vučko :kk:
 
shumar":1f4ayikh je napisao(la):
stf":1f4ayikh je napisao(la):
Wile E. Coyote":1f4ayikh je napisao(la):
Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.
Daleko najvažniji.

Slažem se, dodao bih samo drumsko-železnički most u Vinči
Наравно, и железничка обилазница је исто толико битна колико и друмска, јер ће њеним комплетирањем пруга око Калемегдана бити (надајмо се) укинута (на жалост, неће и пруга у Савском амфитеатру).
razgradjevinar":1f4ayikh je napisao(la):
autoput ce svakako, u pravcu od boljara, udariti u obilaznicu a vozaci ce u skaldu sa svojim krajnjim odredistem birati varijantu kuda dalje sa obilaznice odnosno kako do obilaznice kada se ide iz grada. mislim da bi uz prosirenje ibarse do obilaznice i sredjivanje postojeceg obrenovackog puta veza grada i autoputa bila mnogo bolja nego nekim bulevarom kroz novobeogradske livade. meni je desna varijanta nekako logicnija a problem klizista moze biti samo razlog vise da se odabere ta opcija. ako se porede cene leve i desne varijante treba sracunati koliko kosta samo sanicija klizista i onda tu cifru oduzeti od cene desne opcije, na taj nacin bi dobili realnij odnos cene i dobiti
+1. Ибарску треба проширити, направити петљу Сремчица-Барајево и заобићи Мељак и Степојевац. Што се тиче шумадијске варијанте, не треба заборавити већ пробијен пут до Барича.
 
To su izmene GUP-a iz 2009te godine,glavno je da ce taj produzetak vojvodjanske i jurija gagarina imati spoj u surcinu i to sa kruznim tokom!Ni sam nisam mogao verovati,svidja mi se to resenje veoma.

Eh,ne mogu sada naci za taj most/tunel,to je jedan profesor clan akademije arhitekture ciji je clan Jovin i kompanija predlagao.Veoma lepa studija je u pitanju jer pominju razne mostove,tunele,metroe i ostalo koji su nam preko potrebni,ako nadjem postovacu ovde,nemoj se brinuti :)
 
shumar":ko2bnd84 je napisao(la):
stf":ko2bnd84 je napisao(la):
Wile E. Coyote":ko2bnd84 je napisao(la):
Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.
Daleko najvažniji.

Slažem se, dodao bih samo drumsko-železnički most u Vinči

Vučko :kk:

Ево нечега из сутрашњег Блица:

Manje novca za eksproprijaciju
Posledica preuzimanja poljoprivrednih preduzeća od strane Grada je, kako kaže Čučkovič, i ušteda u stotinama miliona evra kada je u pitanju zemljište za izgradnju velikih infrastrukturnih projekata.
- Zahvaljujući tome što je PKB prešao u našu nadležnost, nećemo morati da trošimo novac za eksproprijaciju zemljišta sa borčanske strane mosta Zemun-Borča. Slično je i sa PIK “Zemunom” preko čiijeg zemljišta prolazi Sektor A obilaznice oko Beograda, na delu Dobanovci - Batajnica - priča Čučković, istakavši da „Voćarskim plantažama” pripadaju i parcele preko kojih će se graditi pristupne saobraćajnice za drumsko-železnički most u Vinči.

Извор: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/258103/Grad-ce-upravljati-sa-32800-hektara
 
Off: čekajte, ako sam dobro shvatio onu prethodnu sliku, deo obilaznice koji ide ka mostu Vinča neće koristiti već postojeći kružni put već će u neposrednoj blizini već tog postojećeg puta biti građen pun profil? Malo mi je to nepotrebno...
 
Па није ни до сада било тако иако постоји кружни пут. Уосталом, тај пут пролази кроз насељено место.
 
mekbejn":1clpd4c4 je napisao(la):
Off: čekajte, ako sam dobro shvatio onu prethodnu sliku, deo obilaznice koji ide ka mostu Vinča neće koristiti već postojeći kružni put već će u neposrednoj blizini već tog postojećeg puta biti građen pun profil? Malo mi je to nepotrebno...
Pa to tako i mora da bude. Autoput mora da ima alternatovni pravac, koji će koristiti lokalno stanovništvo. Leštane je industrijska zona, Boleč poljoprivredna, Ritopek voćarska. Pa zamisli poljoprivrednu mehanizaciju na autoputu. Horor.
 
tako je. i veoma je potrebno. postojeći put je 1 traka sa semaforima i nezgodinim krivinama a obilaznica će biti pravi auto put sa 2+1 profilom. ako želimo da se tranzitni saobraćaj izmesti iz grada ovo je jedino rešenje.
 
Da,i nikad se ne unistava postojeci put zbog autoputa.Tako recimo ce i dalje ostati ibarska magistrala pored toga sto ce se graditi autoput bg pozega
 
A smesni su mi ovi pajaci iz znate odakle kad pominju most u vinci a ne mogu da zapocnu ni onaj most u zemunu,mislim stvarno
 
Pocelo je ...

ljig.jpg


http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1137720/Izgradnja+mosta+kod+Ljiga.html
 
A šta sad Azerbejdžan i tu, je l' opet neke donacije, ili su dobili posao preko tendera ili kako?
 
Pa zar nisi pratio izbore, Tadic je od njih uzeo kredit za ovaj deo puta pod uslovom da njihove firme grade, poput kineskog mosta.
 
To je isto kao i za kineski most,franucski metro i tako dalje.Shvatite da slobodno trziste ne postoji.Ne vidim nista lose u izgradnji ovog puta od strane azera ali uslovi kredita uopste nisu toliko povoljni kao sto nam se predstavlja.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh