sa sve tim mostem opet sremska strana ispada jeftinija. tako da ako je do para onda sremska strana ima prednost.
druga stvar ako se protera levom stranom auto put stvarno se smanjuje potreba za vinčanskim mostom. ljudi koji se budu kretali smerom banat južni jadran će ići mostom zemun borča pa preko t6 preko dr ivana ribara pa do jurija gagarina pa na auto put, što je jako loše jer tranzit je kroz gradsko jezgro što naravno svi želimo da izbegnemo. sa druge strane ako bi auto put išao šumadijskom stranom do obilaznice gde bi onda za tranzit prema banatu morao da ide ka vinči pa na most. plus što bi taj most morao da bude i železnički pa onda ne bi više teretni železnički saobraćaj išao preko kalemegdana nego preko vinče.
a za saobraćaj kojii bi išao na nbgd (automobilski, ne tranzitni) on bi od obilaznice produžavao pravo putem rezervisanim za motorna vozila koji već postoji do novog mosta na adi ili ako bude sreće do tunela koji bi spajao trgovačku i dr ivana ribara. znači put do n bgd bi bio malo duži.
plus za šumadijsku stranu je to što bi trajno rešio problem klizišta koji ne bi samo značio auto putu već i ljudima koji žive u umci. to niko ne spominje....
ja generalno velju ne volim ali mislim da je bio u pravu što je hteo da protera auto put ovom stranom.
a sad cenu zemlje za eksproprijaciju određuje poreska i ona bi morala da se uradi bez obzira na koju
stranu išao auto put a koje vlasnik zemlje takođe nema neke veze.
a glupi razlog da kamenolomi ne bi stigli da naprave toliku količinu kamena je strašno glup. taj auto put se sigurno neće izgraditi za 3 godine nego ako budemo imali 10 godina a ako krenu sledeće godine da rade sigurno će za 10 godina napraviti dovoljno kamena.
da sumiram ja sam za desnu stranu bez obzira što je skuplja.
druga stvar ako se protera levom stranom auto put stvarno se smanjuje potreba za vinčanskim mostom. ljudi koji se budu kretali smerom banat južni jadran će ići mostom zemun borča pa preko t6 preko dr ivana ribara pa do jurija gagarina pa na auto put, što je jako loše jer tranzit je kroz gradsko jezgro što naravno svi želimo da izbegnemo. sa druge strane ako bi auto put išao šumadijskom stranom do obilaznice gde bi onda za tranzit prema banatu morao da ide ka vinči pa na most. plus što bi taj most morao da bude i železnički pa onda ne bi više teretni železnički saobraćaj išao preko kalemegdana nego preko vinče.
a za saobraćaj kojii bi išao na nbgd (automobilski, ne tranzitni) on bi od obilaznice produžavao pravo putem rezervisanim za motorna vozila koji već postoji do novog mosta na adi ili ako bude sreće do tunela koji bi spajao trgovačku i dr ivana ribara. znači put do n bgd bi bio malo duži.
plus za šumadijsku stranu je to što bi trajno rešio problem klizišta koji ne bi samo značio auto putu već i ljudima koji žive u umci. to niko ne spominje....
ja generalno velju ne volim ali mislim da je bio u pravu što je hteo da protera auto put ovom stranom.
a sad cenu zemlje za eksproprijaciju određuje poreska i ona bi morala da se uradi bez obzira na koju
stranu išao auto put a koje vlasnik zemlje takođe nema neke veze.
a glupi razlog da kamenolomi ne bi stigli da naprave toliku količinu kamena je strašno glup. taj auto put se sigurno neće izgraditi za 3 godine nego ako budemo imali 10 godina a ako krenu sledeće godine da rade sigurno će za 10 godina napraviti dovoljno kamena.
da sumiram ja sam za desnu stranu bez obzira što je skuplja.