Evo sa lica mesta kratak izveštaj. Trasira se ka zapadu, verovatno samo do petlje ZR zapad. Posle će istočno do Begeja. Nema info table o radovima, ali je prisutno dosta mašina.
Pesak se kopa sa novog lokaliteta a ne iz postojećih privatnih peskara. Deluje da bi mogli ZR zapad - most na Begeju da istrasiraju s podlogom za 3 meseca ovim tempom.
Da, u pravu si. To bi bio delimično spas jer bi LingLong tranzit ka NS zaobišao grad, ali već sama magistrala do NS je poprilično preopterećena. Kako će sve to izgledati sa dodatnim Linglong kamionima znaćemo uskoro.Hvala na svezim informacijama. Verujem da se sprema neko svecano otvaranje za dve nedelje, kad cela vlada sa sve AV i Kinezi budu u Zrenjaninu. Logicno mi je da urade taj deo oko Zrenjanina prvo, cak i puste u upotrebu.
Ništa od petlje na toj lokaciji. U katastru se pojavio isparcelisan i taj deo:Video sam negde na planovima, planiran je tu na sredini fotogragije, na tom braon "kvadratu".
I slazem se za aerodrom. Inace, sada se kategorise kao letaliste, ne vise kao aerodrom.
Ideja i jeste da bude uz sam LL i da se direktno vezuje na beogradski put.
Nikad nije bio planiran pored Muzlje, a ni izmedju Begeja i beogradskog druma.
Koliko sam video, negde ovde treba da bude, tasko da ne zauzima prostor samog aerodroma, ali ga odseca od komunikacija.
Nije nemoguce da ce tu AP biti na stubovima, pa ce aerodromu moci da se pridje isopod njega. Bilo bi mnogo komplikovanije da se beogradski put dize na stubove, radi petlja iznad AP i jos ulaz u Ecku sa sve pesackim i biciklisticlim stazama, sve izna AP. Svakako ce se u nastavku raditi most preko Begeja.
Pogledajte prilog 210049
Pet godina od početka radova, ne od danas. Dakle od decembra 2023. Mada, tempo nije baš sjajan.Šest godina za ovaj autoput... Šta bi bilo da grade npr. od Niša do Zaječara...
Izvinjavam se, u pravu si, 6 godina je rok. Predugo, posebno ako se vidi koliko smo ga platili i kakva je konfiguracija terena. Ima 4 malo veća mosta, ali taj najduži preko Tise može da se završi za 2 godine.Šest godina za ovaj autoput... Šta bi bilo da grade npr. od Niša do Zaječara...
Аутопут је пројектован да буде двосмерни,
Mozda zbog kredita i meni je banka dala 6 godina tj 71 mesec da vratim kredit mozda tako i njima
Tako ispada ... Ako im je kamata ko moja 8.0 posto... Za dve godine i nesto od sest vratio preko 60 odsto kredita ukupnog a glavnica nije pala za oko 30 odsto... Valjda su u boljem polozaju od mene mada cisto sumnjamO
I ti gradiš autoput?
Ovde je trebalo graditi brzu saobraćajnicu
To je bilo prvobitno planirano, ali je onda stigao Linglong u Zrenjanin i plan se promenio.Ovde je trebalo graditi brzu saobraćajnicu
Не умеју ни "партијски секретар" више да преведу, потписали Кинеза са "секретар странке и директор..."
Остала навика од секретара СРС, садашњег председника републике.Шта год да има, партијски секретар Линглонга не преводи се са "секретар странке" - имали смо ту функцију у Србији до 1990.
Овај је секретар у Кини, друг Ванг Ћифенг. А имаће и овде повереника, ко ће да их спречи.Kakav crni partijski sekretar Linglong-a?
Partijski sekretar može biti u paritiji, oni otvaraju komercijalnu firmu koja bi valjda trebala da posluje po zakonima ove zemlje, ako im već odgovara da bude tu.
Ili otvaraju lokalni ogranak KP Kine za neke druge (nekomercijalne) delatnosti???