Šta je novo?

Autoput Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

Evo i duza verzija.

Ovde nesto debelo nestima ... Ili ja ne razumem dobro ili je ovo cist amaterizam...

I to vec dva meseca gledam ovu animaciju...

Ovako kaze kod prvog natpisa 11 km do Glogonja a 70km ukupno do Zr ok...

Pa onda idemo ovako... 11km Glogonj pa 22 km do Kovacica to je 33, pa 25 km ?!?! Do Orlovat to je 58 pa ostaje jos 25 km do Zrenjanina 😳 sto mu ispade preko 80 km na kraju...

Znam da je trebalo da bude oko 48 km do Orlovata sada ispade 58km...

Ili je greska ali ja mislim da je ovo sramota ko god da je radio i uzeo novac...
Evo i duza verzija.

 
Нека три километра је ово што се види овде.
2024-07-19-00_00_2024-07-19-23_59_Sentinel-2_L2A_True_color.jpg
 
Izbrisana cela trasa posle Kovacice na open street mapu, sto obicno znaci ili da ce biti promena ili da dugo se nece raditi nista posle (ili da se ne zna sta ce biti posle 😁)
Screenshot_2024-07-24-13-27-17-585_com.android.chrome.jpg
 
Ne mora da znači ništa od toga. To je odluka autora te trase da ostavi samo deo do Kovačice.
 
S obzirom da bilo ko od nas može da unosi promene na tu mapu, bilo kakva izmena na istoj nema apsolutno nikakvo značenje.
 
S obzirom da bilo ko od nas može da unosi promene na tu mapu, bilo kakva izmena na istoj nema apsolutno nikakvo značenje.
Jeste eto bas uneli za Auto put Zr-Beograd bilo im dosadno...
Ono makar sto sam ja pratio od projekata koji su se tu pojavljivali a posle brisani nijedan jos nije zavrsen... Makar u zadnjih 5 godina... Prvo obilaznica oko Zr stajala godinama vise je nema... Onda krak od Jurija Gagirana do ukljucenje na novu brzu saobracajnicu Novi Beograd-Surcin takodje nestao sa mape... Ja ne kazem da se to nece zavrsiti posto malo malo pa se kroz vesti ta ista ukljucenja spominju ali opet ne verujem ni bas u random postavljnja i skidnja istih sa gore pomenute mape 😉
 
I dalje je misterija koji je rok za završetak kompletne deonice Ovča - ZR - NS. Vesić na otvaranju radova decembra 2024. reče 5 godina, ali najave da će oko 25km do Kovačice završiti 2026 god, a ima 105km trase i po ovom tenderu vidimo da postoje faze u izvođenju radova. To sigurno znači da se ovih 5 god odnosi na Ovča - ZR (zapad). A i to će probiti očigledno za bar 2 god ovim tempom. Plus trasa ZR - NS.. Dakle, ukupno 9 godina minimum.
 
Arhitektonsko-građevinski institut Novi Sad je napravio animaciju i dela trase od ZR do NS. Zanimljiv je prelaz kod petlje Kać na brzu saobraćajnicu koja se ukršta sa petljom NS istok.

Nažalost i ovde se vidi da nema ništa od ranije planiranog ukrštanja sa Fruškogorskim iako je inicijalno ta trasa ugovorena kad su krenuli radovi.


 
Dve.
Jedna se zove Ecka.
Iako je animacija "nova", izgleda da su neke stvari uradjene prema starom projektu. Petja Ecka je planirana tu gde je prikazana u animaciji (raskrsnice za Lukicevo, Orlovat), severno od Ecke, a naknadno je receno da ce ipak biti par kilometara blize ZR, kod Linglonga, izmedju Ecke i Zrenjanina, skoro pre samog mosta na Begeju.
Prihvati ovu animaciju samo kao zabavno predstavljanje mostova, petlji i AP, ali bey tacnih lokacija i detalja. Otprilike precizna ko i Vucicevo crtanje po mapama.
 
Ovo je zanimljivo. Isparcelisana trasa u KO Mužlja i KO Zrenjanin III. Mislim da je sad više nego jasno da se petlja ZR jug nije približila gradu kako je traženo (a i potvrđeno) već je ostala dalje od grada, južnije ka Ečki.


1725051799582.png
 
Ni stara ni nova petlja nisu planirane na prostoru koji pokriva ova mapa, to jest kod Muzlje.
Nova petlja je planirana par stotina metara istocno od sadasnje raskrsnice beogradskog puta i ulaska u Ecku - otprilike udaljena kao Begej od beogradskog puta, samo sa druge strane.
Stara petlja je bila planirana negde na pocetku puta za Orlovat, istocno od Ecke. Raymak je negde oko 2-2.5 km.
Petlje.jpg
 
Ni stara ni nova petlja nisu planirane na prostoru koji pokriva ova mapa, to jest kod Muzlje.
Nova petlja je planirana par stotina metara istocno od sadasnje raskrsnice beogradskog puta i ulaska u Ecku - otprilike udaljena kao Begej od beogradskog puta, samo sa druge strane.
Stara petlja je bila planirana negde na pocetku puta za Orlovat, istocno od Ecke. Raymak je negde oko 2-2.5 km.

Odakle ti informacija da će nova petlja biti baš tu gde si ucrtao? To bi značilo da će uzeti i deo aerodroma a to se neće desiti. Petlje su velike a ovde jednostavno nema gde da se ugura. Plus, ovaj trougao u sredini na slici ispod je dobio LingLong da zida zgradu. To je ovaj prostor:

1725055773290.png
 
Video sam negde na planovima, planiran je tu na sredini fotogragije, na tom braon "kvadratu".
I slazem se za aerodrom. Inace, sada se kategorise kao letaliste, ne vise kao aerodrom.
Ideja i jeste da bude uz sam LL i da se direktno vezuje na beogradski put.
Nikad nije bio planiran pored Muzlje, a ni izmedju Begeja i beogradskog druma.
Koliko sam video, negde ovde treba da bude, tasko da ne zauzima prostor samog aerodroma, ali ga odseca od komunikacija.
Nije nemoguce da ce tu AP biti na stubovima, pa ce aerodromu moci da se pridje isopod njega. Bilo bi mnogo komplikovanije da se beogradski put dize na stubove, radi petlja iznad AP i jos ulaz u Ecku sa sve pesackim i biciklisticlim stazama, sve izna AP. Svakako ce se u nastavku raditi most preko Begeja.

Petlja.jpg
 
Poslednja izmena:
Nalepio sam petlju Kovilj sa A1 koja je jedna od manjih i koja bi mogla da se ugura tu do letilišta aerodroma. Malo još donji deo treba izrotirati da ne ide baš preko aerodromskih objekata, ali sve u svemu vrlo je nezgodno i razumem zašto su odabrali dalju varijantu. Da trasa ide severno od grada moglo bi se priljubiti uz LingLong bez problema.

Nadam se da će ažurirati uskoro i ostale katastarske opštine pa će misterija biti rešena.


1725057281442.png
 
Ne znam da li je ovo autoput ili? Nisam pratio baš ovu trasu.
Pogledajte prilog 210081
Au svaka čast!! Ne mogu da verujem da nam je ovo promaklo.

Vidim sad da je ovde trasiranje počelo u prvoj nedelji avgusta. To je očigledno ona priča da će se otvoriti i drugo gradilište u blizini ZR. Ovo je jedini način da se ubrza.
 
Ja sam u utorak isao do Zr iz Pv na obdan I video neke radove dole kod onog dimnjaka /toplana sta li je/ vec je velika kolicina materials I masine rade identical kao da je trasa ap. Bio sam zbunjen jer niko nista nije izvestavao o tome, a ja sam zurio da stignem I snimim stanje izmedju Ca I Pz pa nisam nikog nista ni pitao.
Delovalo je da se radi na otprilike 1km I nasip je dostigao vec vise od 2m, ako je to ta trasa.
 
To je verovatno ono sredjivanje stare deponije, baš između LingLonga i Begeja a blizu ulaska u ZR i te toplane. Ali par stotina metara odatle ka Ečki je mesto gde će autoput presecati ovaj magistralni i ići preko Begeja dalje po trasi na SCS slici iznad.
 
To jezero pored, kako izgleda, trasiranog dela puta, je u stvari moguci izvor peska za nasipanje AP.
Ne bi me cudilo da u petak 13.09 AV pored otvaranja LL otvori i radove na izgradnji AP.
Doduse, ovaj deo je trebao da bude u poslednjoj fazi, ali ko zna. mozda su zbog peskarresili da krenu odavde
• Faza 1 - Poddeonica 1: km 0+000 do km 11+500 (uključujući most preko reke Tamiš km 6+330) - 11.5km
• Faza 2 - Poddeonica 2: km 11+500 do km 31+200 - 19.7km
• Faza 3 – Poddeonica 4: most preko reke Tamiš km 39+275 i most preko reke Begej km 57+853
• Faza 4 - Poddeonica 3 (izuzimajući mosta preko reke Tamiš km 39+275): km 31+200 do km 48+000 - 16.8
• Faza 5 - Poddeonica 4 (izuzimajući most preko reke Begej km 57+853): km 48+000 do km 67+662,46 - 19.6km

AP ne prolazi pored TeTo, ako si na taj dimjak mislio (a koji bi drugi bio). Ko zna sta se radi, mozda si video sanaciju bivse deponije, koja je pre nekoliko decenija nasuta debelkm slojem peska i planirana da bude deo luke.. Desno su prosirili industrijsku zonu, to bi trebalo da je vec gotovo.

AP.jpg
 
Evo sa lica mesta kratak izveštaj. Trasira se ka zapadu, verovatno samo do petlje ZR zapad. Posle će istočno do Begeja. Nema info table o radovima, ali je prisutno dosta mašina.

Pesak se kopa sa novog lokaliteta a ne iz postojećih privatnih peskara. Deluje da bi mogli ZR zapad - most na Begeju da istrasiraju s podlogom za 3 meseca ovim tempom.

1725121748890.png



1725121769160.png


1725121781327.png


1725121796027.png


1725121810527.png


1725121848059.png


1725121870314.png
 
Vrh