Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ng kabina sa kineskim plasticnim modifikacijama i novim enterijerom. Tegljač je pokazni primerak i ostaje u Fapu kao vozilo korporacije, kabina će se ugrađivati i u druge tipove koji budu u ponudi.
Samo mi nije jasno zašto su iskoristili nadgrobnu ploču kao tablu, čak su i ova slova izrezbarena kao na spomeniku, bože me oprosti.
Ali, dobro ne želim da ispadnem zlonameran, drago mi je da vidim FAP-a na koliko toliko sigurnim nogama.
Civilni sektor raduje, daleko je ovaj kamion od Iveca ili Mercedesa, ali za početak je i više nego dovoljno.
Ovaj dizajn i nivo opremljenosti bi mogao da prođe lagano u civilnom sektoru za zainteresovana privatna lica, komunalne ili vatrogasne službe, zaista i ovo je impresivno za start.
Ne razumem komentare na FB-u, kao da su očekivali Actros-a da izađe iz fabrike koja je poslednjih godina bila isključena iz civilnog sektora.
Цео тај мини музеј је на брзину импровизован, по мени плоча испред камиона није ни требала, то се у модерном излагању ради натписима на поду, ал шта је ту је, макар не труне под небом више
Ма Фб ко Фб, ал плашим се да ће цивилни програм тешко заживети од увозничког лобија. Ево само град Београд је за своје комуналне службе купио стотинак различитих камиона свих могућих марки из увоза, и то неће занављати сигурно следећих десетак година. Али видећемо. Постоје интересовања у иностранству.
Mercedes-Benz NG ove godine slavi 50. godišnjicu svoje tržišne premijere. Unatoč tome, njegov dizajn ostaje vječno živ, još uvijek se prodaje i čak dobiva naknadne modernizacije. Najnoviji primjer toga pokazao se ovih dana, uz 70. godišnjicu osnivanja
Pozdrav, ovaj projekat nikad nije realozovan. Dom kulture je ostao nezavršen, a na mestu trga je BUVLJAK. Priboj nema TRG iako ga pred svake izbore obećavaju. A prošlo je više od 50 godina.
Ovo je OFFtopic ali moram da objavim . Ova velika zgrada u pozadini je taj "Dom kulture. Pola je kupio Drašković i to je neki tržni centar sa većinom praznim lokalima. Druga polovina je ostala opštini u tu je iskorišćeno pal lokala za neke ustanove ali sam koncept nikad nije zaživeo. Ogromna bioskopska sala je magacin. Izvorna staklena fasada je izmenjena posle privatizacije ovim puškarnicama..... Jezivo.
Buvljak je premešten na ovu lokaciju kada je mešovita pijaca privatizovana i tu napravljen, zamislite tržni centar.
Jel postoji lokacija gdje bi mogli da je premeste
Steta za dom kulture jel postoji fotka kako je izgledalo sa izvornom fasadom
Stao fap stalo vreme
Kreće fap krec grad
BANJA LUKA - “Tehnički remont Bratunac” (TRB) će krajem januara isporučiti prva 2 savremeno opremljena borbena vozila "Vihor" Ujeidnjenim Arapskim Emiratima (UAE) izjavio je za Glas Srpske većinski vlasnik kompanije Slavenko Ristić.
Joj kada se setim ovog dešavanja, u nekom od tadašnjih časopisa (ne mogu da se setim da li je bio "Turbo" ili "SAT") bio je lep opis događaja i istorije zastave.
Morama naći to u Negotinu negde je zbudženo..
Војска Србије наследила је велику породицу борбених оклопних возила точкаша БОВ у три верзије. Та цифра је 2004. године износила 553, али у сваком случају после разлаза Државне заједнице Србије и Црне Горе, бројка је остала на више од 500. Иако су та возила била застарела и неадекватна што се...
У Крагујевцу ће се правити нова генерација електричних возила, саопштила је групација Стелантис. Радници Фијатове фабрике су већ завршили обуку, а прва возила изаћи ће следеће године. Најједноставнија нова 'панда хибрид' требало би да кошта око 15.000 евра, а електрична око 20.000 евра.
French tyre maker Michelin said on Tuesday it would be closing three production sites in Germany and transferring its customer service centre to Poland, pointing to a "lack of competitiveness of our German operations for our European and export markets".
The company will cease operations at its Karlsruhe, Trier and Homburg sites by the end of 2025, affecting 1,532 jobs.
Jugo je bio nesrećna fusnota u istoriji Jugoslavije, reči su Džejsona Vuića, amerikanca srpskog porekla, autora knjige „Jugo: Uspon i pad najgoreg auta u istoriji“. U intervjuu dnevnom listu Politika povodom izlaska njegove knjige ovu svoju tvrdnju objašnjava činjenicom da su delovi za Jugo...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.