Šta je novo?

Automobilska industrija

Добар улов @Жико. Плусићћћ укњижен. Јеси ли ову другу генерацију Ролс-Ројса Дух уловио на А6 ?

Иначе ова друга генерација ће се појавити тек 2021.године, имаће дупли турбо, мотор В12 од 6,7 литара. Колико ће ергела имати коњића, то је још увек тајна. Неколико слика тестирања "духа" на чувеној стази Нирбергринг, од прошле године - новембра 2019.

Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
معلومات ل ام تي في: كارلوس غصن خرج من اليابان في صندوق معد لنقل الالات الموسيقية ووصل الى تركيا ومنها الى لبنان بطائرة خاصة والتقى رئيس الجمهورية منذ ساعات

Utekao Carlos Ghosn za japance sada Carlos Gone. Iskoristio navodno mali aerodrom i privatnim avionom u kutiji za muzičke instruente preleteo u rodni Liban preko Turske. Zanimljivo da je ministar spoljnih poslova Japana pre izvesnog vremena posetio Liban. Da li je cela priča dozvoljena na visokom nivou kako bi se izbeglo iznošenje gomile prljavog veša.
Carlos je već u akciji i izjavljuje da će Nisan bankrotirati u roku od 2-3 godine.

https://www.motor1.com/news/394386/carl ... -bankrupt/

autoblog.com/2020/01/24/carlos-ghosn-lebanon-japan-extradite-trial/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAJMBzUsGMBrQWqVslotJz2X_TrL92BYhGkYp4U2E7n2Isymcapza6W8dfrkqK1_Kqu-98eY3b9K4moorv7HQthJ4HY5oyo-s4C2x2xMJvtBi3uCtizky0iv8sN5mFfnydtsnBRy5EzFAxxtqoKAEHfQLz8UrzUAyhlbNzxvpMSCv
 
Priča koji stoji iza svega, je zakon kojim je francuska vlada dobila najveći deo glasačkih prava u Renou (Florange law), a posredno je ostvarila kontrolu i nad Nisanom i Micubišijem.
To je Japance stvarno zabolelo, a Gosna su uklonili da bi smanjili uticaj Renoa na ostatak alijanse. On verovatno jeste izbegavao porez (kao i svi ostali bogataši), ali u ovom slučaju je samo koleteralna šteta.
 
Па наравно да ће банкротирати, кола су им постала ужасно кварљива. О Мицубишију да не причам, они су већ мртви, праве само неке џипове и то лоше
 
Bankrotiraće kao SAAB ?
Propao SAAB, propao salon. Salon prazan a par SAAB-ova parkirano na ulici i ne pomeraju se.

 
Постаћу возач ускоро, буџет ми је до 1000€, желим да купим Југа 55-ицу у што бољем стању са уграђеним плином ако има, јел се исплати и немојте ми саветовати кршину од Пунта.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Legenda

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XPhdwVT7rvM[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=q1vbTjxcoiY[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z8OfDKJwGEk[/youtube]
 
Лотус Омегу је возио оснивач и вођа састава "Неверне бебе", Милан Ђурђевић. Да ли још увек, то не знам.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UL_2MdSTM7g[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708955#p708955:3sfvro6b je napisao(la):
Djole Pevcanin » 16 Feb 2020 03:35 pm[/url]":3sfvro6b]Постаћу возач ускоро, буџет ми је до 1000€, желим да купим Југа 55-ицу у што бољем стању са уграђеним плином ако има, јел се исплати и немојте ми саветовати кршину од Пунта.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Evo, Đole, ja ću ipak, sa dozvolom iz prošlog veka, da ti savetujem da uzmeš punta, jer je neuporedivo bolji auto od juga. Ako je punto, kako kažeš, 'kršina' (a nije, ja prešao 100.000 km s njim, polovnim, kroz više država), onda je jugo - krš krševa. Početnik si, pa, ako ništa drugo - a u svemu su nebo i zemlja - bezbedniji je punto mnogo.

I ne treba ti plin zasad. Izvežbaj se dobro, prvih desetak hiljada km sa najosnovjijim modelom i motorom, pa će biti još kola. Imaćeš sve vreme ovog sveta za dileme benzin/dizel/gas/metan.

Raspitaj se, obavezno, za dobrog majstora.

Srećan izlazak na drum i, zapamti - uvek vozi pravilno i školski.

EDIT: Zbog slabe preglednosti, punto 2 možda nije idealan auto za početnika. Punto 1 mislim da jeste, ali je pitanje ima li ih u dobrom stanju posle 20 godina. Korsa B je, iz mog iskustva, lošiji auto od punta, i to dosta. I kratkovečniji. Duet saxo/pežo 106 svojevremeno je možda bio i najbolji izbor za početnike, ali i to je sad dosta matoro. Ipak, i takvo je bolje od juga. Tvinga takođe uzeti u razmatranje, eventualno i suzuki swift.

Po mome, za 1.000 evra, možda najbolje saxo ili 106 2002/03. godište. I dobar majstor...
 
Хвала Панто, тренутно се учим на Клиу 4, много је добар и прегледан ауто и што је најважније лаган за вожњу. Мислио сам да узмем Сеника 1.6 бензин или Клија двојку исто бензин. Југа обожавам и хтео бих да га возим зато сам и мислио да га купим.
 
Нема на чему. Не бих сеника препоручио за први ауто, велики је, некако сав нетипичан, клио наравно може и пожељан је - поменух изнад твинга, јер вероватно бољи примерак може да се нађе за 1.000 евра. Возио сам кратко клија четворку 1,5 дци караван - супер ауто, једино што ја мењач код реноа не волим, има неки гумени осећај кад се мењају брзине, али је зато прецизан.

Наравно, најбоље је са старим колима ако имаш опцију да узмеш од неког познатог, да знаш да је добро одржавао, чувао. Онда је и мање битна марка.
 
Имам питање везно за пробну возачку, ако сада положим а имам 19 година, јел могу да возим сам?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713857#p713857:2ir9gpit je napisao(la):
Djole Pevcanin » 03 Мар 2020 10:37 pm[/url]":2ir9gpit]Имам питање везно за пробну возачку, ако сада положим а имам 19 година, јел могу да возим сам?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Сам можеш да возиш кола само ујутро од 06:00 до 23:00 часа увече. Од 23:00 часа до 06:00 не можеш.
Прочитај све о најновијим ограничењима за пробну возачку дозволу на сајту "Половни аутомобили" и наравно придржавај их се.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... va-obaveza
 
За месец дана ми је испит.

Хвала ти Гаго, значи да ћу моћи да купим ауто :D

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Наравно, то ти нико не забрањује, једино ти може забранити џеп :D Колико пара , толико музике, увек било и биће.
 
65659992_465963603973499_1665550019165421568_o.jpg
 
Primetno je da su točkovi na novim automobilima sve veći i veći. Nekad je Golf imao standard 13 inča sada je to na 16-17 stim što opcije idu sigurno i na 19.

Evo pravog testa koji se odnosi na jedan isti auto Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir mali turbo benzinac sa 170 ks.
Tačno je da veličina i težina samog točka (felne i gume) utiču na bukvalno sve. Manji i lakši točak najlakše ubrzava ima najveću brzinu i najmanju potrošnju (baš velika razlika) dok na testovima kočenja, brzinama u krivinama šira i guma sa tanjim profilom pokazuje bolje performanse. Naravno udobnost je na strani balonke.

Znači balonka 205/55 R16 Pirelli P7 Cint. sa 16 alu felnom ima težinu 17,1 kg , 225/45 R 17 isto Pirelli P 7 Cint ima težinu 19,5 kg (+2,4 kg) dok 225/40 R18 sa Pirelli P Zero čitavih 22,7 kg (+ 5,6 kg ili +3,2 kg vs 18). Nije mala razlika, nešto ide na samu gumu nešto i na (više) felnu . Inače alu felne su teže u odnosu na čelične baš zbog debljine.



Brzina, ubrzanje i potrošnja tj otpori kotrljanja su na strani 16 tice, dok su vremena na stazi u korist 18 tice.



Kočenje i dinamički testvi su u korist nižeg profila


dok udobnost na strani balonke tj 16 tice

 
Vrh