@Gorstak89
Pa, bem mu miša.
Šta sad to znači, "druge su baterije"?
Daj, malo mi objasni, nisam alergičan na nove informacije i saznanja.
Uostalom, i mobilni telefoni su prešli put od NiCd, preko NiMh do Litijumjon baterija, pa ko zna šta će još biti....
Nesporno, tehnologije se smenjuju, te možda za deset godina priča okotezine, pada kapaciteta, samo pražnjenja, osetljivosti na visoke i niske temperature (itd) budu zaboravljene, kao sto je danas zaboravljeno okretanje antena po beogradskim krovovima da bi se uhvatio program TV NS
No eto ovaj paket sa gornje slike je u problemu. Opcija jedan, zamena kompletnog paketa - mnogo "bezobrazna" cifra.
Opcija dva, zamena neispravnih segmenata.
Poenta, kapacitet kod svih do sada poznatih baterija opada. Sve do sada poznate baterije imaju problem kod pregrevanja.
Najstariji olovni akumulatori su najotporniji na prepunjavanje, dok su ostali prilično osetljivi na to. Kvar na regulaciji punjenja, kao i brzo punjenje SKRACUJE radni vek baterije.
Ako bilo šta od gore navedenog nije tačno (što je naravno apsolutno moguće), voleo bih da mi se objasni.
Što se tiče toga da će 250 vetroelektrana proizvesti struju potrebnu za prelazak na elektro vozila, zaista bih voleo da je tako.
Mozda i jeste, mada ja nesto sumnjam.
No, sa energijom iz vetroelektrana postoje dva problema.
1. Nije konstanta, posebno u našim predelima.
2. Cena takve energije je veća nego iz drugih konvencionalnih izvora, pa to potire neke od koristi o kojima ovde diskutujemo.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk