Treba podsetiti da obim saobraćaja ima tendenciju pada kako se ljudi sve više orijentišu na železnicu, uskoro se pušta pruga do Subotice pa se očekuje još.
To što postoje bahati pojedinci ne znači da stanica sramotno funcioniše. Samo treba praviti infrastrukturu prilagođenu našim mentalitetima. Hvala bogu, ovo se lako ispravlja. Sama stanica vrlo dobro i efikasno opslužuje i autobuse i putnike.Evo samo za @Boki123
Blata i haosa koliko ti duša želi na novoj BAS, a o gluposti oko ove jadne “stanične zgrade” ne bih da trošim reči. Ovde čak nemaju ni svetla na ovom delu parkinga, nema ivičnjake, pa šta reći…
Beograd je ozbiljan grad i sve dok se ne uradi planirana zgrada za mene je ovo neozbiljan projekat. Nakon toga, mogu da pozdravim razvoj, uz potrebu da se još jedna stanica razvije za polaske/dolaske za pravac JUG/ISTOK.
Pogledajte prilog 216503Pogledajte prilog 216504Pogledajte prilog 216505
Ok, a koja je sad razlika između našeg i ovog rešenja? Svakako će biti sve pod istim krovom, jedino će biti 2 objekta za 2 stanice ali će biti povezane. Imaš prostora koliko želiš da uvodiš komercijalne sadržaje i da širiš. Oću da kažem, naše rešenje i nije toliko loše koliko ga neki predstavljajuPrimeri kako se radi autobuska stanica i ukrštanje više tipova prevoza (Amsterdam: brod+bus+voz+metro+bicikl)…Da ne pričam da se onda radi jedna velika stanična zgrada za opsluzivanje velikog broja putnika
Evo par stvari:Ok, a koja je sad razlika između našeg i ovog rešenja? Svakako će biti sve pod istim krovom, jedino će biti 2 objekta za 2 stanice ali će biti povezane. Imaš prostora koliko želiš da uvodiš komercijalne sadržaje i da širiš. Oću da kažem, naše rešenje i nije toliko loše koliko ga neki predstavljaju
Da budem precizniji: na hiljade autobusa se razbija po celom Novom Beogradu (kroz J. gagarina ka Miloš Veliki) itd, medjunarodni i medjugradski autobuski saobracaj prolazi bespotrebno kroz usko gradsko jezgro sto otežava lokalni saobracaj koji sam po sebi nije optimalno razvijen (primer nerazvijenosti je raskrsnica O.Brigada i Heroja sa Kosara i neizgradjen podvožnjak), a da ne pričam o zagadjenosti usled dizel autobusa i kapaciteti ulica u budućnostiKoje sad to ulice 'nisu predviđene za autobuski saobraćaj'?? Bukvalno je stanica na ulično najrazvijenijem parčetu Srbije, a i u Evropi se visoko kotira.
Za sirotinjski aspekt objekta - nedovoljne nadstrešnice i sl. se slažem; a dodao bih raštrkanost u prostoru, koja otežava putnicima: moglo je sve biti u okviru zgrade, na više nivoa. Skupoća zemljišta ide u prilog takvom rešenju.
A gde bi ti stanicu? U Dobanovcima?Da budem precizniji: na hiljade autobusa se razbija po celom Novom Beogradu (kroz J. gagarina ka Miloš Veliki) itd, medjunarodni i medjugradski autobuski saobracaj prolazi bespotrebno kroz usko gradsko jezgro sto otežava lokalni saobracaj koji sam po sebi nije optimalno razvijen (primer nerazvijenosti je raskrsnica O.Brigada i Heroja sa Kosara i neizgradjen podvožnjak), a da ne pričam o zagadjenosti usled dizel autobusa i kapaciteti ulica u budućnosti
Odlična ideja, odmah tu uz Expo i Metro stanicuA gde bi ti stanicu? U Dobanovcima?
Primeri kako se radi autobuska stanica i ukrštanje više tipova prevoza (Amsterdam: brod+bus+voz+metro+bicikl)…Da ne pričam da se onda radi jedna velika stanična zgrada za opsluzivanje velikog broja putnika
Pogledajte prilog 216525Pogledajte prilog 216526Pogledajte prilog 216527Pogledajte prilog 216528
Bukvalno ispada da su putnici tu zbog tih 700 zaposlenih, a ne obrnuto.Fascinantno je koliko su pažnje posvetili komforu tih zaposlenih dok su putnici sporedna stvar, već sam ukazao koliko je besmisleno neefikasna i nelogična ta stanična zgrada sa onako postavljenim peronskim delom.
Pa što ne kažeš odma druže.Odlična ideja, odmah tu uz Expo i Metro stanicu
Od toga nema ništa jer sad BAS ima 300 radnika manje, spremaju se novi otkazi a u budućoj novoj zgradi će imati 1/5 prostora, pošto će Grad biti vlasnik prostora i izdavati ga. I neka ovde navedena radna mesta već su ukinuta.Znači na kraju mi plaćamo izgradnju stanice i poslovnog prostora za 700 zaposlenih u privatnoj firmi?? Izdvojio bih samo jedan od tih preko potrebnih sektora i njegove pripadajuće površine u novoj zgradi…
Pogledajte prilog 216550