Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

nova_autobuska_stanica_beograd_190924_tw1024.jpg


nova_autobuska_stanica_beograd_2_190924_tw1024.jpg


 
Ако дирекција расписује тендер, значи да она и финансира? Шта то значи, да ће БАС да изнајмљује зграду?
 
Treba podsetiti da obim saobraćaja ima tendenciju pada kako se ljudi sve više orijentišu na železnicu, uskoro se pušta pruga do Subotice pa se očekuje još.

Zaboravio si da se odjaviš na kraju posta sa Boki123, televizija pink.

Oni koje navodiš se već orijentišu jer tek iz NS mahom uzimaju bus za Suboticu. Dakle već koriste voz do NS.

Ja se svako malo vozim tom železnicom.

Juče sam stajao u oba smera do i od NS uz uredno plaćenu kartu. Kondukter se nije provlačio kroz gužvu te provere i naplate nije bilo.
Sem povećanih cena karata i strože kontrole ne vidim šta je unapređeno, ne vidim sinhrone polaske više ni vikendom.

Jedina dobra stvar su novi beli flirtovi od pre par meseci al njih je očigledno jako malo da poprave stanje saobraćaja u železnici. U njima sam putovao samo dva puta do sada, dok je u 90% slučajeva i dalje nailazio stari crveni...

Ja ne znam brojke i stanje nabavke, to vi stručniji pratite, ali vidim da ih je malo.

I dalje železnica parira cenom ali ne i kapacitetima i mrežom da se tako lako prelazi sa autobusa...

U jednoj rečenici žali bože tih što treba da se preorijentišu u ovakvom stanju žel. zaobraćaja. Zvučiš kao da je cela zemlja premrežena prugom uzduž i popreko iako znaš da alternative busu za mnoge još dugo neće biti.
 
U petak koleginica išla za Osečinu, ušlo 5 putnika u autobus na BAS stanici, on krenuo u 5 i 15 prošao pored Beogume i stao na stanicu kod Sava centra. Tu su putnici ulazili pola sata jer je vozač i kondukter i sve ostalo. Onima koji svakodnevno putuju ka obližnjim mestima skupo im je plaćati peronsku kartu svakodnevno.
Druga situacjia je da autobusi za Obrenovac, Lajkovac i slično idu preko Arene, Gazele i onda dalje ka Sajmu umesto da idu preko mosta na Adi.
 
Evo samo za @Boki123
Blata i haosa koliko ti duša želi na novoj BAS, a o gluposti oko ove jadne “stanične zgrade” ne bih da trošim reči. Ovde čak nemaju ni svetla na ovom delu parkinga, nema ivičnjake, pa šta reći…

Beograd je ozbiljan grad i sve dok se ne uradi planirana zgrada za mene je ovo neozbiljan projekat. Nakon toga, mogu da pozdravim razvoj, uz potrebu da se još jedna stanica razvije za polaske/dolaske za pravac JUG/ISTOK.
IMG_5635.jpeg
IMG_5634.jpeg
IMG_5633.jpeg
 
Evo samo za @Boki123
Blata i haosa koliko ti duša želi na novoj BAS, a o gluposti oko ove jadne “stanične zgrade” ne bih da trošim reči. Ovde čak nemaju ni svetla na ovom delu parkinga, nema ivičnjake, pa šta reći…

Beograd je ozbiljan grad i sve dok se ne uradi planirana zgrada za mene je ovo neozbiljan projekat. Nakon toga, mogu da pozdravim razvoj, uz potrebu da se još jedna stanica razvije za polaske/dolaske za pravac JUG/ISTOK.
Pogledajte prilog 216503Pogledajte prilog 216504Pogledajte prilog 216505
To što postoje bahati pojedinci ne znači da stanica sramotno funcioniše. Samo treba praviti infrastrukturu prilagođenu našim mentalitetima. Hvala bogu, ovo se lako ispravlja. Sama stanica vrlo dobro i efikasno opslužuje i autobuse i putnike.

A što se tiče nove stanice za pravac Jug/Istok, to je toliko neracionalna ideja, a evo i zašto: Cela poenta je da postoji jedna centralna autobuska stanica za sve pravce kako bi se omogućio lak transfer, a pored toga moraju postojati setelitske stanice radi bolje opsluge velikog grada kao što je Beograd. Ove stanice/stajališta PROLAZNOG tipa treba pozicionirati na velikim čvorištima ili tačkama presecanja ulazno/izlaznih drimskih saobraćajnica sa gradskom železnicom ili metroom (Autokomanda, Zemun (Pošta), Pančevački most, Žarkovo). To što bi neki da zbog par sati visokog opterećenja autoputa kroz Beograd da prisiljavaju hiljade ljudi na dnevnom nivou da koriste javni prevoz da bi došli do centralne stanice ili da pređu most je totalno iracionalno.
 
Primeri kako se radi autobuska stanica i ukrštanje više tipova prevoza (Amsterdam: brod+bus+voz+metro+bicikl)…Da ne pričam da se onda radi jedna velika stanična zgrada za opsluzivanje velikog broja putnika
Ok, a koja je sad razlika između našeg i ovog rešenja? Svakako će biti sve pod istim krovom, jedino će biti 2 objekta za 2 stanice ali će biti povezane. Imaš prostora koliko želiš da uvodiš komercijalne sadržaje i da širiš. Oću da kažem, naše rešenje i nije toliko loše koliko ga neki predstavljaju
 
Ok, a koja je sad razlika između našeg i ovog rešenja? Svakako će biti sve pod istim krovom, jedino će biti 2 objekta za 2 stanice ali će biti povezane. Imaš prostora koliko želiš da uvodiš komercijalne sadržaje i da širiš. Oću da kažem, naše rešenje i nije toliko loše koliko ga neki predstavljaju
Evo par stvari:
- zgrada nije izgradjena, nema nikakvog prostora za pristojan servis velikog broja korisnika, već su ljudi ponizeni - najavljuje se tek za 2027,
- stanica se nalazi uz naselje, sto je besmisleno, sve rute seku veliki broj ulica koje nisu planirane za autobuski saobracaj - rešenje je bilo odmah uz auto put ili u okviru većeg saobraćajnog čvora (uz Prokop, kod BIPa ili sl),
- nema pune pokrivenosti autobuskog terminala- otvoreno bez nadstresnice u jednom delu, u drugom autobusi nisu potpuno pokriveni,
- zagadjenost - očigledno Srbija ne razume šta ovo znaci, pa sto bi ovo dalje pominjao…Za pametnog dosta :)
 
Koje sad to ulice 'nisu predviđene za autobuski saobraćaj'?? Bukvalno je stanica na ulično najrazvijenijem parčetu Srbije, a i u Evropi se visoko kotira.

Za sirotinjski aspekt objekta - nedovoljne nadstrešnice i sl. se slažem; a dodao bih raštrkanost u prostoru, koja otežava putnicima: moglo je sve biti u okviru zgrade, na više nivoa. Skupoća zemljišta ide u prilog takvom rešenju.
 
Koje sad to ulice 'nisu predviđene za autobuski saobraćaj'?? Bukvalno je stanica na ulično najrazvijenijem parčetu Srbije, a i u Evropi se visoko kotira.

Za sirotinjski aspekt objekta - nedovoljne nadstrešnice i sl. se slažem; a dodao bih raštrkanost u prostoru, koja otežava putnicima: moglo je sve biti u okviru zgrade, na više nivoa. Skupoća zemljišta ide u prilog takvom rešenju.
Da budem precizniji: na hiljade autobusa se razbija po celom Novom Beogradu (kroz J. gagarina ka Miloš Veliki) itd, medjunarodni i medjugradski autobuski saobracaj prolazi bespotrebno kroz usko gradsko jezgro sto otežava lokalni saobracaj koji sam po sebi nije optimalno razvijen (primer nerazvijenosti je raskrsnica O.Brigada i Heroja sa Kosara i neizgradjen podvožnjak), a da ne pričam o zagadjenosti usled dizel autobusa i kapaciteti ulica u budućnosti
 
Da budem precizniji: na hiljade autobusa se razbija po celom Novom Beogradu (kroz J. gagarina ka Miloš Veliki) itd, medjunarodni i medjugradski autobuski saobracaj prolazi bespotrebno kroz usko gradsko jezgro sto otežava lokalni saobracaj koji sam po sebi nije optimalno razvijen (primer nerazvijenosti je raskrsnica O.Brigada i Heroja sa Kosara i neizgradjen podvožnjak), a da ne pričam o zagadjenosti usled dizel autobusa i kapaciteti ulica u budućnosti
A gde bi ti stanicu? U Dobanovcima?
 
Primeri kako se radi autobuska stanica i ukrštanje više tipova prevoza (Amsterdam: brod+bus+voz+metro+bicikl)…Da ne pričam da se onda radi jedna velika stanična zgrada za opsluzivanje velikog broja putnika
Pogledajte prilog 216525Pogledajte prilog 216526Pogledajte prilog 216527Pogledajte prilog 216528

Khm khm.

Sorry, maar alle bussen koji ne pripadaju koncesiji gradskog prigradskog prevoza ne polaze sa Centralne stanice, izuzetak su par Flixbus polaska ako se ne varam.
Svi ostali sa različitih lokacija poput Sloterdijka, Amstela, Leidspleina, Duivendrechta (Naša Lasta), Prins Hendrikkade, Piarcopleina.
Naravno, i te "ostale" stanice su solidno integrisane sa javnim prevozom.
 
Fascinantno je koliko su pažnje posvetili komforu tih zaposlenih dok su putnici sporedna stvar, već sam ukazao koliko je besmisleno neefikasna i nelogična ta stanična zgrada sa onako postavljenim peronskim delom.
Bukvalno ispada da su putnici tu zbog tih 700 zaposlenih, a ne obrnuto.
 
Treba i skupstinu, vladu, gradsku skupstinu, i predsednika skućiti na neku njivu uz autoput kod aerodroma, pa nega primnaju goste, salju delegacije, zatvaraju i blokiraju do sutra. Neka im se urade neki dobro izolovani hangarčići po uzoru na bas ili expo, za bolje i nisu
 
Bukvalno, jer stvarno je suludo u gradu sa ovolikom guzvu zatvarate put zbog bas svake posete.
 
Znači na kraju mi plaćamo izgradnju stanice i poslovnog prostora za 700 zaposlenih u privatnoj firmi?? Izdvojio bih samo jedan od tih preko potrebnih sektora i njegove pripadajuće površine u novoj zgradi…

Pogledajte prilog 216550
Od toga nema ništa jer sad BAS ima 300 radnika manje, spremaju se novi otkazi a u budućoj novoj zgradi će imati 1/5 prostora, pošto će Grad biti vlasnik prostora i izdavati ga. I neka ovde navedena radna mesta već su ukinuta.
 
Vrh