Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

@nikolas27
Dozvola postoji, a za par meseci biće vidljivo svima, kad nikne parking sa autobusima. Govoriš o nelogičnostima. Pa jel ima ovde nešto logično? Zgrade BNV su već "useljene", a skele još na sve strane? Izgradnja u Bloku 42 "napreduje"?( a tamo nema više ni jedne mašine ni radnika) Železnička stanica preseljena u Prokop? Stari Savski most premešten a novi most se već "gradi"?
Interes BNV? Kupci stanova imaju ugovore u kojima nema roka useljenja. Da li ti misliš da su to ljudi koji rešavaju stambena pitanja ili plasiraju višak kapitala koji imaju? Priča je jednostavna. BNV se lagano gradi, nema tu nikakvog stranog kapitala, već samo novca od predfinansiranje kupaca stanova i poslovnog prostora. BAS kao monopolista ne može biti premešten dok se ne napravi nova stanica u bloku 42, a projekat se još radi. Dakle dok se to ne uradi, raskrčiće se postojeći parking, napraviće se pristojan prilaz do BNV a što se tiče pogleda iz skupih stanova na parking BAS ...pa preživeće se par godina. Uostalom ni stanari Belvila nisu jeftino platili a imaće , za 5-6 godina "sjajan" pogled na novu stanicu i hiljade autobusa koji će im turirati ispred prozora. Toliko o logičnostima.
 
Сада им је изгледа битније да се што пре и што јефтиније изместе паркинг и долазни перон БАС, пошто је очигледно замисао да се БнВ прво заокружи низводно од старог моста. Нова БАС на НБГ по њима очигледно може да сачека.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544411#p544411:2kg73rb7 je napisao(la):
Veteran » Uto Jun 12, 2018 6:12 pm[/url]":2kg73rb7]@nikolas27
Dozvola postoji, a za par meseci biće vidljivo svima, kad nikne parking sa autobusima. Govoriš o nelogičnostima. Pa jel ima ovde nešto logično? Zgrade BNV su već "useljene", a skele još na sve strane? Izgradnja u Bloku 42 "napreduje"?( a tamo nema više ni jedne mašine ni radnika) Železnička stanica preseljena u Prokop? Stari Savski most premešten a novi most se već "gradi"?
Interes BNV? Kupci stanova imaju ugovore u kojima nema roka useljenja. Da li ti misliš da su to ljudi koji rešavaju stambena pitanja ili plasiraju višak kapitala koji imaju? Priča je jednostavna. BNV se lagano gradi, nema tu nikakvog stranog kapitala, već samo novca od predfinansiranje kupaca stanova i poslovnog prostora. BAS kao monopolista ne može biti premešten dok se ne napravi nova stanica u bloku 42, a projekat se još radi. Dakle dok se to ne uradi, raskrčiće se postojeći parking, napraviće se pristojan prilaz do BNV a što se tiče pogleda iz skupih stanova na parking BAS ...pa preživeće se par godina. Uostalom ni stanari Belvila nisu jeftino platili a imaće , za 5-6 godina "sjajan" pogled na novu stanicu i hiljade autobusa koji će im turirati ispred prozora. Toliko o logičnostima.

Kakav "filozofski" odgovor na jedno prosto pitanje. Ne želim da ti pružim repliku ni na jednu od nebuloza (koje su inače za temu "Savski amfiteatar", vidim da ne smeš tamo da napišeš isto ovo :D), ali pošto si već potvrdio da "dozvola postoji", izvoli pa nam je pronađi na web sajtu https://ceop.apr.gov.rs/eregistrationpo ... blications. S obzirom da si istu najavio pre gotovo 3 meseca, sigurno je da bi do sada bila vidljiva.
 
Sa istog sajta:

...
бр. предмета: ROP-BGDU-3224-CPIH-2/2018
...
23.02.2018. године, Београд

Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове Градске управе града Београда - Сектор за
издавање локацијских услова и грађевинске послове за објекте јавне намене и велике инвестиције у
поступку обједињене процедуре..., доноси

Г Р А Ђ Е В И Н С К У Д О З В О Л У

ОДОБРАВА СЕ инвеститору граду Београду, ПИБ 100065430 и финансијеру БАС – Београдска
аутобуска станица а.д., ул.Железничка бр.4, изградња перонског простора - станичног платоа на
грађевинској парцели ЈС-АС1, на катастарској парцели 2896/96 КО Нови Београд, категорије Г.
Предрачунска вредност радова износи 347.836.163,31 динара.

Саставни део грађевинске дозволе су Локацијски услови издати од Секретаријата за урбанизам и
грађевинске послове Градске управе града Београда под ROP-BGDU-39974-LOCH-2/2018, интерни
број IX-20 број 350-56/2018 од 25.01.2018. године, Извод из пројекта за грађевинску дозволу чији је
саставни део Главна свеска (свеска 0), који је урадио Саобраћајни институт ЦИП д.о.о, Немањина
6/IV, Београд, главни пројектант Анђа Саичић, дипл.инж.арх, лиценца 300 8171 04, Пројекат за
грађевинску дозволу, оверен од стране техничке контроле под бројем 02-07-1/18 од фебруара 2018.
године коју је урадио РС ТРЕМ д.о.о. Слободана Пенезића Крцуна број 6, Београд, одговорно
лице/заступник вршиоца техничке контроле Радмило Тодоровић.

Грађевинска дозвола престаје да важи ако се не отпочне са грађењем објекта, односно извођењем
радова у року од две године од дана правноснажности решења којим је издата грађевинска дозвола.

Грађевинска дозвола престаје да важи ако се у року од пет година од дана правоснажности решења о
грађевинској дозволи не изда употребна дозвола.


Инвеститoр је дужан да осам дана пре почетка грађења објекта, односно извођења радова поднесе
овом органу пријаву почетка извођења радова, са подацима и доказима прописаним чл.148. Закона о
планирању и изградњи.
...

Ako je 3 miliona evra problematičan iznos za firmu koja naplati 1 evro svakom putniku u gradu od 2 miliona stanovnika onda smo u dubljem kanalu nego što sam mislio :) Da ne pričamo da ovde BAS može lagano da uzme kredit za izgradnju.

Iz svega ovog proizilazi da je nelogično da će se BAS širiti na staroj lokaciji.
 
"Грађевинска дозвола престаје да важи ако се у року од пет година од дана правоснажности решења о
грађевинској дозволи не изда употребна дозвола"

Pet godina važi dozvola za izgradnju samo peronskog prostora! Zgrada još nema dozvolu, mislim još nije ni na papiru. Pametnom dosta.
U pravu si @nikolas27 da na sajtu nema privremene dozvole. Verujem da će je uskoro objaviti. Takođe treba poverovati neki put i sopstvenim očima i stanju na terenu. Prihvatam ,da čim se napravi taj privremeni parking BAS, odjavim sa ovog foruma tj teme do recimo 2022.godine. Nije mi namera bila da širim dezinformacije niti da špekulišem, nego da ukažem i na prostu logiku. Stari parking BAS se naslanjao na stanicu Laste, koja je srušena. Parking smeta da bi se napravila nesmetana komunikacija i saobraćajnica ka BNV. Mora da se premesti. Gde? Pa ne sigurno na 10km od stanice! Mora biti uz nju da bi se ispoštovao red polazaka autobusa. A kad bude gotova nova stanica tj. Peroni, zgrada, parking....onda se sve seli.
Verovati u drugu logiku je isto što i verovati da treba prvo srušiti stari most a onda tek napraviti novi! Neću dalje polemisati kako kažeš bez argumenata, samo ću fotografisati taj parking i objaviti fotografije. Ti u međuvremenu prošetaju i pogledaj šta se radi ili ne radi u Bloku 42 a šta iza BAS-a. Prijateljski pozdrav!
 
RioBL":d9a86lgj je napisao(la):
Da, pozicija je odlicna. Problem je samo utome sto se BNV reklamira kao lokacija koja ce privuci investitire, kad ono...odose u blok 42.
BNV sa ovakvom infrastrukturom nema nikakve šanse da privuče ozbiljnije investicije u poslovni prostor. Odavno je jasno da će se poslovni deo grada razvijati na NBG a tu prostora za gradnju ima i više nego dovoljno... Blok 42, IMT a u budućnosti možda izmeste MOC i garažu GSP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544447#p544447:2c4vyk3v je napisao(la):
Veteran » Uto Jun 12, 2018 8:24 pm[/url]":2c4vyk3v]"Грађевинска дозвола престаје да важи ако се у року од пет година од дана правоснажности решења о
грађевинској дозволи не изда употребна дозвола"

Pet godina važi dozvola za izgradnju samo peronskog prostora! Zgrada još nema dozvolu, mislim još nije ni na papiru. Pametnom dosta.
U pravu si @nikolas27 da na sajtu nema privremene dozvole. Verujem da će je uskoro objaviti. Takođe treba poverovati neki put i sopstvenim očima i stanju na terenu. Prihvatam ,da čim se napravi taj privremeni parking BAS, odjavim sa ovog foruma tj teme do recimo 2022.godine. Nije mi namera bila da širim dezinformacije niti da špekulišem, nego da ukažem i na prostu logiku. Stari parking BAS se naslanjao na stanicu Laste, koja je srušena. Parking smeta da bi se napravila nesmetana komunikacija i saobraćajnica ka BNV. Mora da se premesti. Gde? Pa ne sigurno na 10km od stanice! Mora biti uz nju da bi se ispoštovao red polazaka autobusa. A kad bude gotova nova stanica tj. Peroni, zgrada, parking....onda se sve seli.
Verovati u drugu logiku je isto što i verovati da treba prvo srušiti stari most a onda tek napraviti novi! Neću dalje polemisati kako kažeš bez argumenata, samo ću fotografisati taj parking i objaviti fotografije. Ti u međuvremenu prošetaju i pogledaj šta se radi ili ne radi u Bloku 42 a šta iza BAS-a. Prijateljski pozdrav!

Niko ne spori da će napraviti parking iza starog BAS-a, pogotovu što se može desiti da još jedan postojeći parking u blizini odlazi uskoro u istoriju... Ali nekako mi je tvrdnja da "postoji dozvola" na "6 godina" privukla pažnju, zvuči baš tendenciozno. Ako smo nešto naučili do sada o načinu gradnje BnV-a to je da čak i ako naprave parking i asfaltiraju ulicu ne znači da neće raskopati za mesec dana. 6 godina za novu stanicu deluje kao da će nam vrhovni u komšiluku dobiti najluksuzniju stanicu u univerzumu (u ovo, tj. u postojanje te želje zapravo mogu i da poverujem :grand: ). A verujem da se slažeš da ovaj peron od 3 milki mogu da sagrade za nekoliko meseci, samo da krenu da rade. Buduća zgrada/zgrade se verujem nalaze na odvojenoj parceli u bloku 42 i tu zaista nema nikakvih izdatih papira trenutno. Ali ako Prokop može da "radi" u trenutnom stanju, moći će i BAS na novoj lokaciji :)
 
@nikolas27 ta još neobjavljena dozvola važi 3+3 godine (minimum 3 sa mogućim produženjem na još 3)
Slažem se sa tobom da nema tu nekog reda i ne isključujem mogućnost da Grad natera BAS da napravi montažni privremeni objekat, do izgradnje nove stanice i raščisti prostor...pa i ova sadašnja je privremena već 50 god!
E sad 3 Milke nisu problem , kako kažeš, al kad malo pogledaš bilanse na APR vidiš da jesu....
 
Pa oni BNV projekat menjaju svake nedelje. Niko ne garantuje da će sutra odustati od izmeštanja BAS ako zemljište u bloku 42 mogu da zavaljaju za dobru lovu... a fakat mogu.
 
Vlada je obećala besplatno zemljište NCR-u za gradnju njihovog kampusa. Ne bi me čudilo da na kraju daju džabe ceo blok 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544463#p544463:3objg61r je napisao(la):
Veteran » Uto Jun 12, 2018 9:25 pm[/url]":3objg61r]@nikolas27 ta još neobjavljena dozvola važi 3+3 godine (minimum 3 sa mogućim produženjem na još 3)

To je onda verovatno ovo:

...
бр. предмета: ROP-BGDU-11519-TCPI -1/2017
...
28.04.2017.године, Београд
...
Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове Градске управе града Београда – Сектор за издавање локацијских услова и грађевинске послове за објекте јавне намене и велике инвестиције у поступку обједињене процедуре, решавајући по захтеву „Београд на води“ д.о.о., ул.Карађорђева бр.48, за издавање привремене грађевинске дозволе за извођење радова на изградњи привремених објеката саобраћајне намене у функцији пројекта „Београд на води“..., доноси

РЕШЕЊЕ

ОДОБРАВА СЕ инвеститору „Београд на води“ д.о.о., ул.Карађорђева бр.48, извођење радова на изградњи привремених објеката у функцији пројекта „Београд на води“ и то привременог објекта саобраћајне намене на катастарским парцелама 462/6, 473/9, 1508/344 КО Савски венац и привременог објекта саобраћајне намене на катастарским парцелама 1508/342 и 1508/347 КО Савски венац. Инвестициона вредност радова је 24 233 925,00 динара.
Саставни део овог решења Идејни пројекат, урађен у CESTRA д.o.о., Јужни булевар 1а, Београд. Главни пројектант је Ивана Стевановић, дипл. инж. грађ, лиценца 315 G376 08.
Радови се морају извести према важећим законским прописима, нормативима и стандардима, чија је примена обавезна при извођењу ове врсте радова.
Инвеститор је дужан да осам дана пре почетка извођења радова поднесе овом органу пријаву радова у складу са чланом 148. Закона о планирању и изградњи.
Инвеститор је дужан да трајно чува техничку документацију на основу које је издато ово Решење. Привремена грађевинска дозвола се доноси за период од три године од правоснажности решења.

О б р аз л о же њ е

„Београд на води“ д.о.о., ул.Карађорђева бр.48, се обратило овом Секретаријату захтевом, у форми електронског документа, преко ЦИС-а, под ROP-BGDU-11519-TCPI-1/2017, за издавање привремене грађевинске дозволе за извођење радова ближе описаних у диспозитиву решења.

Уз захтев за издавање решења о одобрењу извођења радова је приложено следеће: - Идејни пројекат, урађен у CESTRA д.o.o, Јужни булевар 1а, Београд, који садржи:

0. Главну свеску, број А10192-2165/16-0, главни пројектант Ивана Стевановић, дипл. инж. грађ, лиценца 315 G376 08,
1. Пројекат саобраћајница, број А10192-2165/16-1одговорни пројектант Ивана Стевановић, дипл. инж. грађ, лиценца 315 G376 08,
3. Пројекат хидротехничкох инсталација, број А10192-2165/16-3, одговорни пројектант Емина Гашић, дипл.грађ.инж, лиценца 314 D808 06,
4. Пројекат електроенергетских инсталација, број А10192-2165/16-4, одговорни пројектант Милош Поповић, дипл.инж.ел, лиценца 350 Н306 09
5 Пројекат телекомуникационих инсталација, број А10192-2165/16-5 одговорни пројектант Иван Ристић, дипл. инж. ел, лиценца 353 L864 12
8. Пројекат саобраћајне сигнализације, број А10192-2165/16-8, одговорни пројектант Младен Недељков, дипл.инж.саоб, лиценца 370 О354 15,
9/1. Пројекат уређења зелених површина у регулацији саобрађајница, број А10192-2165/16-91, одговорни пројектант Марија Остојић д.и.ш. за пејз.арх, лиценца 373 3934 03,
9/2. Синхрон план, број А10192-2165/16-92, одговорни пројектант Ивана Стевановић, дипл. инж. грађ, лиценца 315 G376 08.
- Геотехнички елаборат, број 615 -50/15, израђен од старане „Саобраћајни институт ЦИП” д.о.о. из Београда, од марта 2016. године, овлашћено лице Милан Кандић, дипл.инж.геол, лиценца 491G76612; 391L79712
- Услови Електропривреде Србије, Дистрибуција, Масарикова 1-3, Београд, бр: 6004/15, од 16.11.2016.
- Услови ЈКП Јавно осветљење, Устаничка 64, Београд, бр: Т5330, од 02.11.2016.
- Услови ЈКП Зеленило Београд, Мали Калемегдан 8, Београд, бр: 160033/1, од: 04.11.2016.
- Услови ЈКП Београдске електране, Савски насип 11, Београд, бр: I2009/2, од 03.11.2016.
- Услови ЈКП Београдски водовод и канализација, Кнеза Милоша 27, Београд бр: 63996I4-1/1
Ф/2622 од 01.11.2016.
- Услови ЈКП Београдски водовод и канализација, Кнеза Милоша 27, Београд, бр: 63996I4-1/1
У/1200
од 01.11.2016.
- Услови Телеком Србија, Новопазарска 37-39, Београд, бр: 6974-417157/2-2016, од 16.11.2016.
- Услови Електромрежа Србије, Кнеза Милоша 11, Београд, бр: 0-1-2-381/1, од 10.11.2016.
- Услови Секретаријат за саобраћај 27. марта 43, Београд бр: 344.5-159/2016 од 23.11.2016, бр:
344.5-159/1/2016, од 28.12.2016.
- Услови Секретаријат за саобраћај – Дирекција за јавни превоз, 27. марта 43, Београд, бр:
346.5-3371/2016, од 16.11.2016.
- Катастарско топографски план урађен и геодетском бироу „Гео-дита“ дана 26.04.2017.
- Решење градоначелника града Београда бр: 463-8974/16-Г од 28.12.2016.године
- Закључак Владе РС 05 бpoj: 351-540/2017 од 24.01.2017.године.
...
Чланом 147. став 5. прописано је да се зависно од врсте објекта, односно радова, привремена грађевинска дозвола доноси за тачно одређени период у коме се објекат може користити, односно изводити радови, а који не може бити дужи од три године од дана доношења привремене грађевинске дозволе, а ставом 8. прописано је да се на захтев инвеститора, решење о привременој грађевинској дозволи може једном продужити за још три године. Истеком накнадног рока, примењују се одредбе овог члана о уклањању привременог објекта.
...

Nigde tu nema govora o parkingu, peronima i autobuskoj stanici. Što ponovo ne mora nužno da isključi da će zapravo napraviti ogroman privremen parking.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544463#p544463:3objg61r je napisao(la):
Veteran » Uto Jun 12, 2018 9:25 pm[/url]":3objg61r]Slažem se sa tobom da nema tu nekog reda i ne isključujem mogućnost da Grad natera BAS da napravi montažni privremeni objekat, do izgradnje nove stanice i raščisti prostor...pa i ova sadašnja je privremena već 50 god!
E sad 3 Milke nisu problem , kako kažeš, al kad malo pogledaš bilanse na APR vidiš da jesu....

Novac lagano mogu da uzmu na kredit, a novi montažni privremeni objekat je tako u stilu Beograda. Nešto ne verujem da će se ponoviti Prokop, lokacija je mnogo bolja.
 
Izvor: Beobuild.rs

Autobuska stanica na Novom Beogradu

Rušenjem Lastine stanice počelo je izmeštanje velikih autobuskih terminala iz Savskog amfiteatra. Sve bi bilo dobro da stvari nisu išle pogrešnim redosledom - prvo je srušena stanica pa se tek onda krenulo u razradu alternative. Beograd je prihvatio obaveze da u kratkom roku ukloni celokupni autobuski saobraćaj iz Savskog amfiteatra, praktično kao da je nova stanica već izgrađena. Da bi se izbegao potpuni kolaps prionulo se realizaciji nekoliko brzih i jeftinih rešenja, koja bi donekle trebala da amoritizuju negativne posledice loše organizacije. Deo saobraćaja je premešten na novi Lastin terminal na Voždovcu, gde je zbog slabe opremljenosti i veza javnog prevoza bilo puno problema za putnike i prevoznike. Drugi privremeni objekat koji bi trebao da preuzme deo saobraćaja sa BAS-a gradi se na Novom Beogradu u bloku 42. Njegova izgradnja počela je u martu, a rok za završetak je u julu ove godine.

Celu vest kao i fotografije radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/autobuska-stanica-na ... p2793.html
180621-aneks-autobuska-stanica-01.jpg

Celu vest kao i fotografije radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/autobuska-stanica-na ... p2793.html
 
Znači BAS do daljneg ostaje u Karađorđevoj , a Lasta blok 42 i pogon Kosmaj?
 
Tako mali Perica zamišlja velike infrastrukturalne projekte.
 
Znate da nisam mrzovoljan i da ne bacam kritiku bez veze ali ovo izgleda baš jadno i privremeno. :shock:
 
Počevši od lokacije ovo je izuzetno loš potez za grad. Jedino ga maaalo vadi bg voz do koga se mora uz stepenice i koji nije lepo obeležen
 
Na Autokomandi je osamdesetih projektivana stanica Jug. Prirodno mesto za autobusku stanicu, što se vidi po kolonama autobusa koje na tom skretanju sa auto puta danas kupe putnike.
P.S.
Sećam se da je zgrada projektivana u vidu radilice motora.
 
Dakle Beograd je trenutno grad od skoro 2 miliona stanovnika bez glavne Autobuske i Zeleznicke stanice,inace slazem se da je Beograd previse veliki za jednu glavnu Autobusku stanicu i da bi trebalona NBG napraviti stanicu Zapad za autobuse koji dolaze iz Srema,Backe,Sapca,Loznice,Republike Srpske,na Autokomandi stanicu Istok de bi dolazili autobusi gradova centralne,juzne i istocne Srbije,kod dunav stanice napraviti stanicu Sever za autobuse iz Banata,a autobusi koji dolaze iz Zapadne Srbije i CG IBarskom ili tim novim Koridorom 11 kada bude zavrsen mogu pristajati ili na NBG ili Autokomandu zavisno od potrebe.
 
ova stanica, tj aneks aneksa aneksa prototipa statue figure makete stajalista autobuske stanice izgleda jadnije nego sto joj je ime, po renderu mi lici na malo uvecan klasicni divlji lokal pekaru il slicno u naseljima u rakovici
 
И људи прогуташе и гашење Ласте, и гашење ГЖС, и овај киоск-БАС на НБГ, и недовршен Прокоп, и Топчидер за Бар, и Ласту за туристичке аутобусе ...
 
Dokle god imamo situaciju da 30% građana izađe na izbore (gradski) , imaćemo i gutače. Umesto što sediš utučen u svom stanu , govoreći kako nema svrhe da izlaziš jer nemaš za koga da glasaš (za početak), biće ti ovako kako jeste. Ovi koji su glasali , mahom veruju u to kako je sve što se radi za našu dobrobit , dok ovi drugi ništa ne preduzimaju , tako da smo tu gde jesmo do daljneg. Čak smo i za vreme prvog osvajanja Osmanlija bili agilniji nego danas.
 
Više je para uloženo u onu ružnu pasarelu i još ružniju fontanu, nego što je odvojeno za novu autobusku stanicu.
 
Ne znam da li su pare problem ili jednostavno nemaju ideju šta i kako.

Prokop je već ozbiljan zalogaj i verujem da od toga nema ništa na duže staze.
 
Vrh