Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

БАС је некада био друштвено, а поодавно је акционарско друштво, тј. приватно предузеће.
 
Пантограф":2h43pog6 je napisao(la):
БАС је некада био друштвено, а поодавно је акционарско друштво, тј. приватно предузеће.
A lokaciju im menja grad, pa po osnovu toga grad, odnosno mi, finansiramo tu akrobaciju. Jel to scenario?

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Сценарио је да се говори о јавно-приватном партнерству.

Ако мене питаш, све су то јајарска посла, БАС је једна срамна фирма, која је годинама примала само Дина картице на продаји карата (не знам како је сада), која наплаћује дебело за некакву "станичну услугу", а чињеница да су неки генијалци у прошлом веку допустили да се приватизује аутобуска станица, уместо да постане јавно предузеће - то је исто као да се приватизује железничка станица - показује како су приче да је дивљи капитализам у Србију дошао с јесени 2000. године, тешка будалаштина.
 
Пантограф":2cp7s5vn je napisao(la):
Сценарио је да се говори о јавно-приватном партнерству.

Ако мене питаш, све су то јајарска посла, БАС је једна срамна фирма, која је годинама примала само Дина картице на продаји карата (не знам како је сада), која наплаћује дебело за некакву "станичну услугу", а чињеница да су неки генијалци у прошлом веку допустили да се приватизује аутобуска станица, уместо да постане јавно предузеће - то је исто као да се приватизује железничка станица - показује како су приче да је дивљи капитализам у Србију дошао с јесени 2000. године, тешка будалаштина.
Slažem se.
Najgore je što je primarna faza sticanja kapitala kod nas bila u najcrnje moguće vreme 90'.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Zar djilas nije sprijecio prodaju basa i da grad ima odredjeno vasnistvo
 
BAS ad je 60% vlasništvo malih akcionara, zaposlenih i penzionera BAS. Država ima 40% bez prava upravljanja. Znači svačiji je i niciji.
Zemlja na kojoj je sada BAS je državna a Nova Stanica se gradi po principu država daje zemlju a BAS daje novac. Ali pošto je zemlja sporna (restitucija) a BAS nema novca sada je u igri odugovlačenje. Stanice još nema na papiru a ne u bloku 42. Ko god je prošao video je da se tamo bukvalno ništa ne radi, do daljnjeg. Zamajavanje do kraja.
 
Nevjerovatno koliko je projekat BNV zapravo izazvao problema Beogradu
 
Neki od tih problema su se morali rešavati kad tad, ali sve je urađeno diletantski i bez obzira prema građanina zarad političkih poena i bogaćenja pojedinaca.
 
Све на брзину, аљкаво, на штету грађана и вређајући логику и здрав разум.
 
Ne znam da li je ovo prava tema. Bio sam prošle nedelje na novoj stanici iza Laste koja se koristi za polaske turističkih autobusa.Lokacija i nije toliko loša, ali nema ni WC-a ni makar jednog kioska, u sred ničega je iza Lastine garaže na autoputu.

Jedino autobus 70 ide tuda što će ga definitivno popularizovati.
 
Novi radovi na NBG - sve ulice oko buvljaka šire se za po traku

Gradski menadžer Goran Vesić je izjavio da je završena izrada projekta za rekonstrukciju i proširenje ulica Anfašističke borbe, Marka Hristića i Jurija Gagarina

Kako je rekao, one će moći da prime povećan saobraćaj kada bude završena nova autobuska stanica u Bloku 42, na Novom Beogradu.

Dodao je da je u petak je završena izrada projekta i ukupno će biti rekonstruisana površina od 12.000 metara kvadartnih.

"To je onaj potez ulica oko nove autobuste stanice u Bloku 42 i one će biti sve proširene ulice kako bi mogle da prime veći broj autobusa. Proširujemo sve te ulice za po jednu saobraćajnu traku, koja će biti širine oko 3,5 metra i dužine oko 980 metara", rekao je Vesić gostujući na Pinku.

Najavio je da će, kroz rekonstrukciju, biti urađena i nova tramvajska stajališta u ulicama Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, kao i da će biti rekonstruisana postojeća i urađena nova biciklistička staza širine 2,2 metra.

Vesić kaže da je ukupna vrednost investicije između 330 i 340 miliona dinara.

"Čim budu radovi na stanici ušlu u grubu fazu na staničnom platou, mi ćemo početi da radimo te saobraćajnice i zavrsićemo ih za devet meseci. Trenutno se radi aneks između železničke i autobuske stanice, vrednost je oko 120 miliona dinara i to će biti gotovo do kraja godine".

B92
 
9 meseci za proširenje ulice i nekoliko stajališta.. svaka čast!
a što se tiče privatne stanice, u Požarevcu je stanica u vlasništvu Arrive sada, prethodno u vlasništvu veolie i mogu vam reći da se poprilično oseća udar na konkurenciju. (jer ovi rade i prevoz i stanične usluge). Primera radi, zaposleni će retko-kad da spomene drugog prevoznika i često ne zna kada stiže drugi prevoznik ili kada je polazak.. dok je cena karte za arrivu paprena (jednaka ceni karte za Kg koji je osetno dalji)
 
Bender Rodriguez":24w4yhyw je napisao(la):
Novi radovi na NBG - sve ulice oko buvljaka šire se za po traku

Gradski menadžer Goran Vesić je izjavio da je završena izrada projekta za rekonstrukciju i proširenje ulica Anfašističke borbe, Marka Hristića i Jurija Gagarina

Kako je rekao, one će moći da prime povećan saobraćaj kada bude završena nova autobuska stanica u Bloku 42, na Novom Beogradu.

Dodao je da je u petak je završena izrada projekta i ukupno će biti rekonstruisana površina od 12.000 metara kvadartnih.

"To je onaj potez ulica oko nove autobuste stanice u Bloku 42 i one će biti sve proširene ulice kako bi mogle da prime veći broj autobusa. Proširujemo sve te ulice za po jednu saobraćajnu traku, koja će biti širine oko 3,5 metra i dužine oko 980 metara", rekao je Vesić gostujući na Pinku.

Najavio je da će, kroz rekonstrukciju, biti urađena i nova tramvajska stajališta u ulicama Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, kao i da će biti rekonstruisana postojeća i urađena nova biciklistička staza širine 2,2 metra.

Vesić kaže da je ukupna vrednost investicije između 330 i 340 miliona dinara.

"Čim budu radovi na stanici ušlu u grubu fazu na staničnom platou, mi ćemo početi da radimo te saobraćajnice i zavrsićemo ih za devet meseci. Trenutno se radi aneks između železničke i autobuske stanice, vrednost je oko 120 miliona dinara i to će biti gotovo do kraja godine".

B92
A te dodatne trake će biti, naravno na uštrb, pešačkih staza i zelenih površina...
Mrtvo zelenilo...
 
Руку на срце, ту и нема неког зеленила изузев дивљег никлог унутар самог блока. Него ту би највише требало позабавити се проблематиком трамваја који губи време на скретањима, Пантограф је предлагао идеју плитког укопа од Милутина Миланковића до Јурија Гагарина што подржавам.
 
Tako je. Nema tu ništa, niti će tu ikada biti mnogo pešaka koji šetaju. Pešaci se tu motaju maksimalno do stajališta i slobodno mogu da se dodaju te dodatne trake i sredi bici staza. Od zelenila je dovoljno da posade drvorede uz ulicu, a prazne livade ničemu ne služe (naročito u tom delu koji i ne može da bude zeleni raj, već jedno mesto gde se ljudi ne zadržavaju).

Putnicima je dovoljan jedan pristojan restoran i dobra veza gradskim prevozom.
 
Оно на чему треба порадити највише јесте што боље повезивање овог БАС са остатком града јавним превозом.
 
Jedan od predloga spominjan ovde , koji smo davali u par verzija je bio i da se uvede A2 linija Prokop - Blok 42 - Tošin bunar - autoput - Aerodrom.
Takođe , već duže vreme se spominje preusmerenje / produženje linija 46 , 81 , 81L i 601 do novoplanirane okretnice u bloku 42 , pored već postojećih linija koje saobraćaju u neposrednom okruženju...
 
46 и 601 нису за играње и ту треба бити пажљив. 601 треба преусмерити после Сава центра кроз Владимира Поповића до олретнице у блоку 20, а 46 преко трамвајског моста до исте окретнице. Тим линијама никад ГЖС није био терминус због ГЖС и БАСа, већ због бчизине центру града и могућностима за преседање на трамваје и 78 и 83.
 
Подржавам предложену А2 линију, мада можда би могли додати и Аутокоманду, односно пролазна стајалишта међуградског саобраћаја као полазну тачку.
 
Nije izvodljivo da se linija okreće na Autokomandi , a i mislim da za time nema potrebe , obzirom da bi linija prolazila pored novog BAS - a , gde inače staju / polaze sve međugradske linije , a koje nisu sezonske (turističke) linije.
 
Pogledajte prilog 1

Nisam ni mislio da se okreću baš tu, već iza topovskih šupa i to ne samo zbog ovog stajališta, već saobraćajnog čvora koji Autokomanda predstavlja.
 
I sutra će se već zaboraviti, pa će ljudi glasati za iste...

Čudi me da se neko nije organizovao i organizovao kombi prevoz. Mada je pitanje, da li je isplativo.
 
Vrh