Nisam stigao da zavrsim projekat na vreme za predaju a i nije mi zao, Delija je bio u pravu zaista bi bilo porazno uopste ucestvovati u ovakvoj maskaradi.
Evo dokle sam stigao:
pogled je sa jugoistoka, u prvom planu je UMP. Autobuska stanica je iznad zeleznicke.
pogled na prilaz zeleznicko-autobuskoj stanici sa trga u Spanskih boraca
Presek, levo je zapad to jest Spanskih boraca, stepenice vode sa ulice na zeleznicki peron zatim sa njega na autobuski. U centru, na severu i na jugu su direktni prilazi sa zemlje do autobuske stanice. Lila kvadri su autobusi i vozovi.
Nivo +2
Autobuska stanica sa 80 perona postavljena je iznad zeleznicke stanice, normalno na nju.
Autobusi rampama prilaze na stanicu direktno iz bul. Milutina Milankovica (sa
autoputa) i sa Mosta na Adi/
UMP-a.
Minimalno ucesce medjunarodnih/medjugradski/prigradskih autobusa u gradskom saobracaju.
Nivo +1
Zeleznicka stanica je duplirana, 5 dodatnih koloseka neophodnih za neometano paralelno funkcionisanje gradske, prigradske i medjunarodne zeleznice.
Izmedju postojecih i novi koloseka je procep sirok 10-12 metara kako bi svetlost dopirala do tla.
Nivo 0
Gradski saobracaj, pesacke povrsine, komercijalni prostor
Polozaj autobuske normalno na zeleznicku omogucava da se svaki zeleznicki peron veze direkto i za zemljom i sa autobuskom stanicom: lakse presedanje, protok putnika ravnomerno rasporedjen na desetine pokretnih stepenica.
Multimodalna stanica se pomera na
zapadnu stranu, Spanskih boraca se zatvara za automobilski saobracaj, ostaje samo gradski prevoz i formira se stanicni trg.
Tramvaj se prebacuje iz Antifasisticke borbe u Spanskih boraca kako bi se sva tri pravca - Blokovi, Usce, Zemun- vezali direktno na most na Adi.
Najbitnije je da je napravljena jasna hijerarhija u funkcionisanju stanice, jedan nivo za autobuse, jedan za vozove, jedan za grad. Nivoi su jasno odvojeni, nema nedoumice i gubljenja.
Putnici koji presedaju sa voza na autobus ne moraju da silaze na nivo grada a putnici iz grada lako pristupaju svim peronima.