Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

stf":1l7am7vt je napisao(la):
serbianac":1l7am7vt je napisao(la):
Пошто ја живим неких 200м од будуће штајге ја имам разлога да негодујем због исте.
Тако да ово није нити има везе са политичком кампањом :!:
U tom slučaju, izvini. Atmosfera na forumu je takva, da se apolitična kritika ne može raspoznati.

Sve OK :gobb:
 
spatiotecte":2vb7xzug je napisao(la):
@Serbianac,
Novoplanirana stanica ce se nalaziti na mestu gde je sve prostrano i mnogo sirih dimenzija tako da mislim da ce taj osecaj guzve biti manje uocljiv u odnosu na ovaj haos kod tenutne autobuske.

Ту се слажем, међутим мени је већи проблем, бар у најави, густина саобраћаја на том месту.
На Новобеоградским блоковима по слободној процени живи преко 100 000 људи који су већ сад у проблему када пођу пут центра града а с овим ће тек бити.

Већ су нас оптеретили са семафорима по свим правцима кретања, узгред потпуно несинхронизованим, успорили су трамвајски саобраћај тако да су трамваји ујутру полупразни а у аутобус још мало па не може да се уђе. Силазна рампа са моста на Ади код бувљака која ће бити у епицентру тог саобраћајног чвора је ујутро у колапсу а улаз на мост поподне у још већем хаосу, наравно не увек али врло често. Газела је сад растерећена али треба стићи до ње кроз сав тај будући галиматијас.

Да додам, што се заборавља, метро или оно што они зову метроом, ће имати терминус, где, између будуће станице и тренутне гараже ГСП-а.

Нећу ја имати проблема са пробисветима и булументом око станице, рачунам да ће та станица бити и безбеднија и нормалнија од тренутне ситуације, ја само полемишем по питању рапетљавања тог краја.

С друге стране потенцирам и пребацивања тежишта будућег аутобуског саобраћаја назад на аутокоманду, јер је то по мени идеално место за БАС, наравно уз УМП у перспективи, како би се нормално одвијао саобраћај према северо-истоку.
Довољно је погледати аутобуске станице на аутопуту, испод аутокоманде у току целог дана, та стајалишта, која су истовремено и станице међуградског саобраћаја, су изузетно корисне, за путнике из већине праваца и биле би много боље искорићшене када би постојали перони и паркинг за аутомобиле.

Међутим проблем је што по свему судећи станица пошто пото треба да се измести због Београда на води, па више нема маневарског простора за избегавање уцртане локације.

Igor":2vb7xzug je napisao(la):
Mislim da je pored samog saobracaja daleko bitnije za sam ambijent odrzavanje novoizgradjenih objekata. Nikako ali nikako se ne smeju objekti prepustiti bez odrzavanja i osvetljavanja svakog i najmanjeg coska. Redovno ciscenje ali i obavezno izmestanje OTC-a ce izmestiti polusvet koji se uglavnom okuplja na mestima poput sadasnje glavne i otc-a

Измештање бувљака такође није спорно, не знам само где ће га сместити на крају.
 
saobraćaj će se otpušiti kad naprave kružni tok na raskrnici milutina milankovića i afb i kad ukinu onaj semafor ispod pruge.
 
Kako ja vidim stvari (a ne kažem da sam ja ne znam šta), ovde nas čeka nova raskrsnica a ne ukidanje semafora. I onda bi se autobusi pravo sa rampe preko raskrsnice dokopali stanice. To bi malo smanjilo gužve i vreme koje busu treba da ide okolo. Isto važi i za suprotan smer, a i sa druge strane bloka... Tu već postoji raskrsnica, samo je malo dalja. Eventualno da se tu uradi još jedna rampa .. ali ne verujem da će tako nešto uraditi.
 
MilisaV":2t93m2j0 je napisao(la):
saobraćaj će se otpušiti kad naprave kružni tok na raskrnici milutina milankovića i afb i kad ukinu onaj semafor ispod pruge.

То би имало смисла, али питај Бога шта ће они испланирати и реализовати тамо.

Једини проблем те раскрснице као кружног тока је као и свугде, укључивање трамваја у исту.
Узгред ја сам пре и за то јер да се ја питам нарочито на НБГД-у бих стављао кружне токове буквално свугде.
Широки булевари, углавном по 3 траке идеално за кружни ток.

Да ли игде може да се пронађе неко, бар идејно решење, јер колико видим и даље нису начисто ни где ће перони бити а камоли где ће бити улаз и излаз.
 
Gorstak89":3bt7sva1 je napisao(la):
Kako ja vidim stvari (a ne kažem da sam ja ne znam šta), ovde nas čeka nova raskrsnica a ne ukidanje semafora. I onda bi se autobusi pravo sa rampe preko raskrsnice dokopali stanice. To bi malo smanjilo gužve i vreme koje busu treba da ide okolo. Isto važi i za suprotan smer, a i sa druge strane bloka... Tu već postoji raskrsnica, samo je malo dalja. Eventualno da se tu uradi još jedna rampa .. ali ne verujem da će tako nešto uraditi.

То је оно што је највећи проблем.
Питај Бога шта ће им пасти на памет а како раде и како нас бацају у ребус, свашта је могуће, нарочито јер нису у стању ни да спроведу оно што је већ испланирано а нису реализовали до краја :bash:

Ни ја нисам капирао чему оно укључење на мост код бувљака, јер сви упорно и даље користе ону катастрофу од полукружног окретања из правца Сава центра ка укључењу из Јурија Гагарина (https://www.google.com/maps/@44.8040398,20.4188635,19z), притом секу све траке и ремете саобраћај из правца блокова.

Дакле није ни у најави да укину то полукружно окретање и преусмере саобраћај како би отпушили колапс који се тамо прави поподне, нарочито петком поподне.
Ако томе додамо да и даље постоји табла која упућује људе из улице Владимира Поповића ка булевару Милутина Миланковића (раскрсница https://www.google.com/maps/@44.80408,20.4277701,18z), како би из булевара Милутина Миланковића скренули ка бувљаку кроз Антифашистичке борбе и онда после лево код бувљака ка рампи у Јурија Гагарина :bash: :bash: :bash:
Слика која то описује.


Резиме, постоји табла за правац који води ка мосту као киша око Крагујевца истовремено сви користе очајно решено полукружно окретање које је најкраћа солуција а притом пројектовани правац нити ико користи нити постоји табла која указује на њега.

Е зато ја мислим да они немају појма шта раде :vops:
 
Koliko bi poskupela ta petlja da je dobila još jednu rampu? Tj da se i iz pravca gazeče može popeti na most a da se ne seku postojeće trake?
 
Мени је то такође било логично али за њих по свему судећи прескупо.
Ишло би и то мало наоколо, горе доле, положај саме петље је врло заје*ан.
 
Već je taj problem raspravljan na temi UMP i konstatovalo se da nema mesta za tu rampu. Ti stanari i poslovni korisnici iz bloka 19a (Avenija 19) i bloka 19 (Sava Centar, Crowne Plaza i NBG Properties tj. bivši Genex apartmani, Savo Grad) mogu da idu na most Gazela, pa dalje ka Čukarici, ako im se ide u tom pravcu.
 
Тачно већ је дискутовано о томе али није им ни испројектован правац лоша алтернатива.
Само да је обележе и спроведу до краја.
 
Obeležiće čim ukinu polukružno koje je privremeno napravljeno. To će biti do kraja godine dok se vlast uspostavi i krene sa "lifestyle". Valjda će se tada neko iz sekretarijata za saobraćaj setiti da preusemri saobraćaj desno ka buvljaku i most na Adi.
 
serbianac":3ktateef je napisao(la):
Тачно већ је дискутовано о томе али није им ни испројектован правац лоша алтернатива.
Само да је обележе и спроведу до краја.
А да им напишеш захтев за укидање полукружног окретања и наведеш разлоге?
 
Не знам да ли ће обратити пажњу али покушаћу.
Проблем је што неверујем да ће се обазирати превише на такав захтев ма колико он недвосмислен и јасан буде био.

Да будем искрен од разних молби и предлога које сам им слао једино је била усвојена она за додавање пешачког прелаза на Јурија Гагарина код блока 70а (код раскрснице са Др. Агостина Нета), недостајало парче од трамваја према блоку 70а.
 
Па не треба да им пишеш за укидање тог полукружног окретања, кад је оно привремено ту направљено, а нема потребе ни за постављање табле да би се ишло около-наоколо и дошло до улазне рампе на "Мост на Ади" у Јурија Гагарина.
Сва возила која долазе из правца Сава Центра ће се убудуће укључивати на УМП и Мост на оној улазној рампи код Бувљака у АФБ.
 
Гага":1bk2z0jw je napisao(la):
Па не треба да им пишеш за укидање тог полукружног окретања, кад је оно привремено ту направљено, а нема потребе ни за постављање табле да би се ишло около-наоколо и дошло до улазне рампе на "Мост на Ади" у Јурија Гагарина.
Сва возила која долазе из правца Сава Центра ће се убудуће укључивати на УМП и Мост на оној улазној рампи код Бувљака у АФБ.

То је сада све јасно као дан, то сам и апсолвирао у горњим постовима и да треба укинути оно полукружно и где треба да улазе и да треба склонити таблу која упућује около. Ако ниси схватио још постоји табла која упућује на помоћни правац.
Проблем је зашто то не ураде већ сада?

Сад бих могао да изнесем пар теорија, зашто, али ниједна не би понудила здраворазумски одговор.
 
2003(1994)-2021 verzija ko zna koja po redu?

Lokacija za BAS u bloku 42 po GUP-u iz '90-tih.
Izgleda da po Generalnom urbanističkom planu (GUP) život posle 2021 god. nije predviđen. :D
http://www.beoland.com

BAS_2015_42_zpsb664db5b.jpg


Скупштина града Београда на седници одржаној 13.11.2009. године, на основу члана 36. и 54. Закона о планирању и изградњи ("Службени гласник Републике Србије", бр. 47/2003. и 34/06), сходно члану 215, став 6 Закона о планирању и изградњи ("Службени гласник Републике Србије" 72/09) и чл. 31. Статута града Београда ("Службени лист града Београда", бр. 39/08) донела је
ИЗМЕНE И ДОПУНЕ
ГЕНЕРАЛНОГ ПЛАНА БЕОГРАДА 2021. Фаза 2
(Измена и допуна ГП 2/2006)



Ovo je crtež važećeg GUP-a deo koji se odnosi na BAS, tačnije lokacija nije revidirana od XX veka.

Plan2021_42_zpsff1a8d0c.jpg


Jedva čekam da naprave stanicu za BAS na ovoj lokaciji, da bi u praksi video te matematičke proračune :shock: saobraćajnih inženjera i urbanističkih "doktora" koji su predložili da tu bude stanica BAS-a. :|
 
Ja ću morati da kupim kole za međugradski prevoz pre no što je završe. :) A ako uspeju da sabiju Ceo BAS i Lastu na to parče, svaka im čast!
 
Па, знаш, постоји у грађевинарству и нешто што се зове "спратови", "нивои"... Углавном уз помоћ њих успевају да сместе више на мањем простору.
 
Negde dosta ranije sam spomenuo autobusku stanicu u Tel Avivu. Ona je kompletno u spratovima. Ali opet, Čini mi se da je ovo dosta mali prostor za to. Parking za autobuse, dolazni i odlazni peroni, prateća infrastruktura...
 
Može da stane na tu površinu i to u jednom nivou. Veliki je to deo, mnogo veći od postojećeg dolaznog, odlaznog terminusa i parkinga BAS-a sa perionicom i servisom kao i "Lastine" stanice zajedno.
Čak će da bude i komfornije za autobuse i putnike. Možeš videti na mapama. U "najgoroj" varijanti mogu da uzmu jedan deo za parking ispod Železničke stanice Novi Beograd.

To samo govori na kakvom se mestu danas nalazi BAS i "Lasta lokal" stanica kao i koliko utiču na gradnju u Savskom amfiteatru.
 
Ljudi parking nemora i nebi trebalo biti na mjestu stanice moze i biti kod onog hotela na auto putu nacjonal recimo
Ovdje je potreban odredjen broj perona za bas i lastu ,tj za lokalni prevoz prigradski ,medju gradski u srb ,i medjunarodni ,
 
serbianac":3n74af83 je napisao(la):
Gorstak89":3n74af83 je napisao(la):
Kako ja vidim stvari (a ne kažem da sam ja ne znam šta), ovde nas čeka nova raskrsnica a ne ukidanje semafora. I onda bi se autobusi pravo sa rampe preko raskrsnice dokopali stanice. To bi malo smanjilo gužve i vreme koje busu treba da ide okolo. Isto važi i za suprotan smer, a i sa druge strane bloka... Tu već postoji raskrsnica, samo je malo dalja. Eventualno da se tu uradi još jedna rampa .. ali ne verujem da će tako nešto uraditi.

То је оно што је највећи проблем.
Питај Бога шта ће им пасти на памет а како раде и како нас бацају у ребус, свашта је могуће, нарочито јер нису у стању ни да спроведу оно што је већ испланирано а нису реализовали до краја :bash:

Ни ја нисам капирао чему оно укључење на мост код бувљака, јер сви упорно и даље користе ону катастрофу од полукружног окретања из правца Сава центра ка укључењу из Јурија Гагарина (https://www.google.com/maps/@44.8040398,20.4188635,19z), притом секу све траке и ремете саобраћај из правца блокова.

Дакле није ни у најави да укину то полукружно окретање и преусмере саобраћај како би отпушили колапс који се тамо прави поподне, нарочито петком поподне.
Ако томе додамо да и даље постоји табла која упућује људе из улице Владимира Поповића ка булевару Милутина Миланковића (раскрсница https://www.google.com/maps/@44.80408,20.4277701,18z), како би из булевара Милутина Миланковића скренули ка бувљаку кроз Антифашистичке борбе и онда после лево код бувљака ка рампи у Јурија Гагарина :bash: :bash: :bash:
Слика која то описује.


Резиме, постоји табла за правац који води ка мосту као киша око Крагујевца истовремено сви користе очајно решено полукружно окретање које је најкраћа солуција а притом пројектовани правац нити ико користи нити постоји табла која указује на њега.

Е зато ја мислим да они немају појма шта раде :vops:

A da se sve to reši jednim lepim kružnim tokom kod urkštanja J.Gagarina i Antifašističke borbe?
 
U nedelju u 12h na RTS 2 ide prilog o "dobrovoljnom" osiguranju na stanici BAS koji se već duži niz godina naplaćuje od strane Dunav osiguranja...

Repriza na RTS 1 u utorak u 11.30h.
 
Vrh