Aha, a kako sa Sajma do Miljakovca, Kanarevog Brda, centralne Rakovice, podavalskih sela, lepotane?Šta bulazniš više, nesrećo? 52, 53 i 56 imaju potpuno ista stajališta od Ruske pa sve do okretnice na zelenjaku. Da li ti uopšte znaš o čemu pričaš?
Prevozi sa sajma do južnog dela grada: 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 58, 88, 91, 92 plus trocifreni. Verovatno sam neki i zaboravio.
Upiši tamo u excel tabelu kad te budu pitali šta treba da se promeni
Evo ja sam radio u blizini novog BAS-a i svakodnevno dolazio tamo sa 13 ili 85, i vraćao se njima i apsolutno nikada nisam čekao pola sata. Dešavalo se da bude 15-ak minuta, nekad i kraće. Naravno, to ne znači da se nije desilo to sa slike koju si podelio, ali to nije redovna pojava. Nije idealno, ali nije ni katastrofa svemirskih razmera kako možda deluje iz tvog ugla. I stalno se provlači ta priča kako svi idu na Zelenjak i Terazije ili kako pravo sa BAS-a ide na fakultet.U dilemi sam da li govoriš o nečemu o čemu pojma nemaš ili odlično sve razumeš nego se praviš lud.
Svaki car će ti za 10 minuta, maksimalno 15 ali ipak 10, stići od dolaznog perona do Zelenjaka. Za 5 minuta je kod ekonomskog i čeka 52, 53 ili 56 da ga odveze na okretnicu. Dolazi bar jedan za max 5 minuta, bez pentranja. Koristio sam. Ljudi koji su mi bliski su koristili. Kad si zadnji put ti koristio? Ili uopšte?
Neka ide 51 ili 511 i deset minuta, na Sajmu čekaš sve moguće prevoze ka južnom delu grada. Nema kasnijeg razdvajanja onih koja idu preko Brda i onih koja idu preko Padine. Padina, Brdo, Žarkovo, Železnik, sva moguća brda i vidikovci. Hvataš ono što ti treba. Vrlo verovatno ti odgovara i više linija, a ne samo jedna. I sve to na istom stajalištu, kakva inovacija.
I veruj mi to što nije DIREKTNA VEZA je brže od prelaženja Jurija Gagarina i onda ruskog ruleta da li na jednom stajalištu čekati 13, na drugom stajalištu 89 ili na trećem stajalištu 85. Direktne veze u kejs stadiju.
Bukvalno sam ti malopre okačio sliku i ti mrtav ladan kažeš nije nedostatak. Piše u studiji da nije i da 25+ ljudi treba da čeka bilo koji prevoz pola sata.
Tačno, Slavija je 3 kratke stanice. Pet minuta, deset maksimalno, ali realno pet.
Lik slikao semafor u nedelju popodne, mislim, to ne pravda čekanje po 20 minuta, ali malo objašnjava.Evo ja sam radio u blizini novog BAS-a i svakodnevno dolazio tamo sa 13 ili 85, i vraćao se njima i apsolutno nikada nisam čekao pola sata. Dešavalo se da bude 15-ak minuta, nekad i kraće. Naravno, to ne znači da se nije desilo to sa slike loju si podelio, ali to nije redovna pojava. Nije idealno, ali nije ni katastrofa svemirskih razmera kako možda deluje iz tvog ugla. I stalno se provlači ta priča kako svi idu na Zelenjak i Terazije ili kako pravo sa BAS-a ide na fakultet.
U svakom slučaju, kritike neće vratiti stanicu na staru lokaciju, pa energiju bi trebalo usmeriti ka poboljšanju konekcija sa novom.
Što je najgrđe, nisi ni sve greške uočio: uobičajenije je limunova trava (a, idealno, matičnjak), dok je engleski - jezik španskih sela (Tonic water, Bitter lemon). Na drugom mestu, kao ustajalo osveženje, dočekuju nas i neizbežni napitci.Nije najbitnija stvar naravno u moru većih problema oko stanice, ali jeste ilustracija sa koliko posvećenosti se pristupa poslovima. Bilo da su to izrada cenovnika, parking za autobuse, pozicija nadstrešnica ili planiranje linija i stanica gradskog prevoza. Sve je po principu, "ma smandrljaj to, kao da je to nešto bitno". Rezultate pristupa viđamo svakodnevno
Aha, a kako sa Sajma do Miljakovca, Kanarevog Brda, centralne Rakovice, podavalskih sela, lepotane?
Jesi li ti to rekao da je stari BAS direktno povezan sa 52/53/56? Ok, da znam šta je direktna veza. Ovo treba koristiti kao argument za sve kojima Prokop nije direktno povezan sa trolama.
Evo ja sam radio u blizini novog BAS-a i svakodnevno dolazio tamo sa 13 ili 85, i vraćao se njima i apsolutno nikada nisam čekao pola sata. Dešavalo se da bude 15-ak minuta, nekad i kraće. Naravno, to ne znači da se nije desilo to sa slike koju si podelio, ali to nije redovna pojava. Nije idealno, ali nije ni katastrofa svemirskih razmera kako možda deluje iz tvog ugla. I stalno se provlači ta priča kako svi idu na Zelenjak i Terazije ili kako pravo sa BAS-a ide na fakultet.
U svakom slučaju, kritike neće vratiti stanicu na staru lokaciju, pa energiju bi trebalo usmeriti ka poboljšanju konekcija sa novom.
Vidim da je BAS zajedno sa novom "stanicom" dobio i novi sajt. Konačno se neko setio da pored reda vožnje objavi i cene pojedinačnih karata.
Zar nije bilo logično da se linije oko BAS-a pojačaju, ili je red vožnje uklesan na mermeru pa je skupo promeniti ga?
Pohvalno je samo to što su cene putovanja sada dostupne javnosti, tj. ne moraš zvati telefonom i čekati pola sata da ti se javi prvi slobodni operater. Kada samo uporedim koliko je autobus poskupeo u odnosu na period od pre par godina nije mi dobro. I moje iskustvo kao pasioniranom putniku koji je obišao skoro svaku varoš Centralne Srbije i Vojvodine je da su prevoznici sa istoka, jugoistoka i Bačke najgore derikože.Meni džaba, jer moj prevoznik nema zvanično popust za studente već moram u busu ili na stanici u Zaječaru.
Jedino Eurolin.
Ljudi koji dolaze, dolaze na duze i ne zure, uzece taksi ako su bolesni itd.
Повезаност са деловима НБгд и Земуна. Неко је већ споменуо да не постоји линија која покрива цео Бул. Милутина Миланковића. Могла би да се уведе једна таква, да иде нпр. из Земуна. Ето, да не навијам баш за БКосу. Није ми проблем да одем до Ушћа па одатле са 95 или трамвајем. У повратку, ако немам ствари могу чак и 4-5 станица 95-ицом, па пешке уз брдо. Старији баш и не могу.Ono čemu treba težiti jeste to da se vidi koje su mane i problemi i da se onda predlažu smislena rešenja vezano za to šta se može učiniti kako bi se poboljšala situacija.
Ajde ne preteruj i ne budi bezobrazan sa tim Marijama Antoanetama, pricom koju fura najbezobrazniji clan foruma.Druže, većina ljudi koji dolaze autobusom u Beograd su siromašni, kakav crni Taxi..
Ni prošla stanica nije imala baš najbolji pristup KCS-u, al nemojte da se blamirate sa ovakvim izjavama u stilu Marije Antonaete.