Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Ето Гугл понудио опцију 13 па преседање на ББ на 37. Што се мене тиче то може да се реши са провлачењем трамваја код Мостара ка Прокопу и кругу КЦС. А може и неки аутобус да се пусти туда то би било брже решење, фазон нешто из неког блока, Јурија Гагарина, мост преко Аде, Војводе Мишића, Мостар, па Кнеза Милоша. Једино је проблем уско грло после код Таковске, може и у Немањину да скрене па даље кроз Врачар за Миријево.

Знам за ту опцију, него сам гледао шта гулагова мапа нуди.
Gugl nek jede govna, ne moze na Banovo brdo da presedaju, samo mi jos oni fale 😁
 
@Дошљак
Старији углавном питају друге људе. Млађи ће можда користити Гугл мапе, али видеће и опцију деветком без преседања па ће занемарити комбинацију 13 и 37.
Иначе, Гугл нуди преседање са 13 на 37 на Брду, а може раније, на петљи "Радничка".
Нека се људи обавесте. Возе кола - обавесте се о путу, паркинзима, пумпама, граничним прелазима. Не знам зашто би мрежа линија била неки баук.
 
Ево им шансе да поред 74-ке коначно уведу линију која ће из старог дела града прелазити преко Газеле и ићи на НБгд. Земун, Булевар ММ, БАС, Газела, Кнеза Милоша, Славија или где је већ згодно.
 
Zar nije bilo logično da se linije oko BAS-a pojačaju, ili je red vožnje uklesan na mermeru pa je skupo promeniti ga?
Jeste logično, ali opet loše rešenje. Oni su planirali da se pojačaju 85, 89, 95 i 600 i to je to, da ništa ne urade po pitanju dodatnog opsluživanja. Pa kada je nastala pobuna zbog toga, pa zbog ukidanja Autokomande i drugih usputnih stajališta, pa zbog prebacivanja svih prigradskih linija preko Mosta na Adi i realnog preopterećivanja linija koje vode ka centru, pa zbog toga da svi autobusi idu preko Surčina i obilaznice, pa da ne postoji direktna veza sa KCS poput linije 78... , uzeli su da nešto urade, odnosno da saniraju štetu, što i dalje nije kako bi trebalo da bude, ali eto, za početak je bolje nego inicijalno.​

Što se tiče same lokacije, nekome odgovara više, nekome manje ali šta je tu je. To se promeniti ne može, prihvatiti se mora i svaka diskusija na to je po meni čisto gubljenje vremena. Ono čemu treba težiti jeste to da se vidi koje su mane i problemi i da se onda predlažu smislena rešenja vezano za to šta se može učiniti kako bi se poboljšala situacija.
Za neverovati je da još uvek ima onih koji mrze Prokop jer ga okrivljuju za uništenje stare GŽS, a kada je trebalo nešto konkretno da se uradi, samo se @Karlo del Ponte i šačica ljudi ozbiljno pozabavila konkretnim akcijama. Sada jedan broj ljudi i dalje naziva Prokop mestom otrgnutim od civilizacije i bogu iza nogu, koje nije povezano sa ostatkom sveta. E isto to je počelo i sa prebacivanjem BAS u blok 42. I sada će samo retke zverke poput mene i sličnih da ganjaju nadležne da se poboljša prevoz na obe lokacije, kao i sve ono drugo što je potrebno, a većina će se uhvatiti ko pijan plota priče o tome kako Prokop prokišnjava i kako ne postoje nadstrešnice na peronima za prigradski prevoz.​
 
Kralj nadstrešnica(tm) arhitekture nije projektovao barem privremenu(tm) nadstrešnicu na nekim peronima i iznad aneksa a na ostalim premalu.

Generalno su utisci, imajući u vidu da je kod nas privremno ročnosti minimum 20ak godina, blago je rečeno katastrofalno..a pored funkcionalno ogormnih propusta...hit su mi da je neko na uskim peronima postavio vending aparate na mestima de su najuži...

Utisak mi je još lepši kada vidim da su u nekom lokalu uspeli već da okače ikonu i kalendar preko zida..jelte nek nam je sveti Jovan pomogne da preživimo i ovu privremenu stanicu.
 
Gugl nek jede govna, ne moze na Banovo brdo da presedaju, samo mi jos oni fale 😁
Све је могуће, можда неки провале да им је 12/13->23 боља опција за Карабурму :cool:
@Дошљак
Старији углавном питају друге људе. Млађи ће можда користити Гугл мапе, али видеће и опцију деветком без преседања па ће занемарити комбинацију 13 и 37.
Иначе, Гугл нуди преседање са 13 на 37 на Брду, а може раније, на петљи "Радничка".
Нека се људи обавесте. Возе кола - обавесте се о путу, паркинзима, пумпама, граничним прелазима. Не знам зашто би мрежа линија била неки баук.
И ако то делује банално, у пракси су људи инертни и слабо познају мрежу јавног превоза и опције за преседање.
 
Све је могуће, можда неки провале да им је 12/13->23 боља опција за Карабурму :cool:

И ако то делује банално, у пракси су људи инертни и слабо познају мрежу јавног превоза и опције за преседање.
Kljuc je u uvodjenju direktnih linija, da nemaju sta ljudi da razbijaju glavu. Onda sama lokacija i nije tolika bitna.

Kao sto se za staru BAS znalo, ides sa Banjice, sednes na 9, ides sa Zvezdare, sednes na 7 itd.

Dakle, iz svih vecih krajeva da ima nesto sto ide direktno.

Kao sto i ja sad imam sa Banovog brda 85 i ne razbijam glavu.

Naravno, to je sve trebalo uraditi pre otvaranja stanice, ali ja zaista ne branim milion i jednu losu stvar u vezi nove stanice i oko rusenja stare samo kazem da lokacija nije nuzno katastrofalna, sta vise, moze da ispadne i bolja.

Ko udje u taksi, reci ce gde ide, ko ide autom, svi danas koriste navigaciju.

Isto kao i za Prokop, da ja imam direktan bus, sta me briga gde je stanica (opet ne racunam tu sve druge negativne stvari premestanja GZS sa Savskog trga i otvaranja Prokopa, ali one nisu ili ne bi morale da budu vezane za gradski prevoz)...
 
Тално о томе су требали да размишљају још 2017. са СМАРТ планом.
Главни проблем остаје веза са ужим центром града и садржајима атракције путника у ширем центру града, као и нејасно дефинисана преседања путника са приградских линија које иду на БАС што ће се одразити на већи део мреже јавног превоза.
 
Stanica je bruka... Tj bruka je sto nema stanice... Pozicija generalno je OK BG voz je tu, tramvaj, malo pojacati buseve i to je to nema tu nzm sta da se treba uraditi. Pola grada je ovo blize kao sto je i ono bilo blize... Ovo za stajanje da se ne plati parking je divljastvo, pa gdje je na staroj moglo da se stane da se ne plati(naravno regularno da se parkira ne sa zmigavca). Nzm zasto bi ovdje bilo to moguce ko hoce da stane treba da plati i to je prosto, nadam se da ce komunalci da stoje i da kaznjavaju non stop jer to i treba. A za stanicu iskreno se nadam da ce da pocnu to da rade jer predugo stoji ovako, valjda je to ubaceno u ovaj plan za EXPO.
 
Sto se tice pozicije stanice, sa stare stanice sam na gomilu mesta mogao stici peske. Kada sam isao do PMF-a, nisam koristio prevoz, Nismo ga koristili ni kad smo kao klinci isli na svirke za docek ili u Akademiju, itd.

Sa nove stanice se peske ne moze nikuda doci, mora se koristiti neki prevoz, bilo kuda da ides. Ovo premestanje ce samo povecati guzvu u saobracaju u bg-u.
 
Evo posle dan dva neki moj utisak na brzaka posto su mi pred nosom.
Nakon spustanja sa heroja sa kosara u djordja stanojevica, skretanje u marka hristica ce biti veoma tesko, dovoljno da dva autobusa zauzmu mogucnost za ukljucivanje u levu traku, i do sada je bilo veoma tesko u spicu bez blokiranja srednje trake.
Zatim raskrsnica kod bivseg expo centra, autobusi koji idu levo i desno iz djordja stanojevica, u bul milutina milankovica, prave kolonu, a posto zauzmu jednu ipo traku automatski blokiraju i srednju traku za pravo.
Sto se tice parkinga u blokovima prekoputa, ne oseca se za sada neki visak automobila zbog stanice.
 
Треба да постоји drop-off зона; не мора свако да улази на паркинг за 5 минута чекања. Чак и оближња железничка станица је има, а богме, има и аеродром.

И да ипак мало искулирамо са ишчуђавањем што понеки ауто стоји на недозвољеном месту, уз 4 упаљена жмигавца? Ипак смо у Београду одрасли - знамо се, зар не?
 
Ili na posao ako ideš u NCR, Navigator, Belvil, AirportCity,…
Na neki dogadjaj u Sava Centar, u Muzej savremene umetnosti, peske preko mosta do Ade, do Fakulteta dramskih umetnosti.

Ko je od stare stanice isao peske do raznih lokacija u centru, isto tako moze i do raznih mesta na NBGD-u, jos mu je i ovde ravno i lakse.

A moze i do Trga, 4 km je udaljen. Ko je za setnju, sta mu je to?

Ovo kaze chat gpt za evropske prestonice, ako on laze mene i ja lazem vas. Tu smo neki prosek sad.


1. **Zagreb (Hrvatska)** – Autobusni kolodvor: ~2 km od Trga bana Jelačića.
2. **Ljubljana (Slovenija)** – Autobusna stanica: ~1 km od Prešernovog trga.
3. **Podgorica (Crna Gora)** – Autobuska stanica: ~1.5 km od Trga nezavisnosti.
4. **Sarajevo (Bosna i Hercegovina)** – Autobuska stanica: ~4 km od Baščaršije.
5. **Skoplje (Severna Makedonija)** – Autobuska stanica: ~2.5 km od Makedonskog trga.
6. **Tirana (Albanija)** – Autobuska stanica: ~3 km od Skenderbegovog trga.
7. **Sofija (Bugarska)** – Autobuska stanica: ~3 km od katedrale Aleksandra Nevskog.
8. **Atina (Grčka)** – Autobuska stanica KTEL Kifisou: ~7 km od Sintagme.
9. **Budimpešta (Mađarska)** – Autobuska stanica Népliget: ~5 km od Trga heroja.
10. **Bukurešt (Rumunija)** – Autobuska stanica Filaret: ~3 km od Trga revolucije.
11. **Prag (Češka)** – Autobusna stanica Florenc: ~2 km od Staromestskog trga.
12. **Varšava (Poljska)** – Autobuska stanica Warszawa Zachodnia: ~6 km od Starog grada.
13. **Bratislava (Slovačka)** – Autobusna stanica Mlynské Nivy: ~2 km od Starog grada.
14. **Beč (Austrija)** – Autobuska stanica Erdberg: ~5 km od Stephansplatza.
15. **Berlin (Nemačka)** – ZOB (Zentraler Omnibusbahnhof): ~9 km od Brandenburške kapije.
16. **Pariz (Francuska)** – Autobuska stanica Bercy: ~4 km od Katedrale Notr Dam.
17. **London (Velika Britanija)** – Victoria Coach Station: ~2 km od Bakingemske palate.
18. **Madrid (Španija)** – Autobuska stanica Estación Sur: ~6 km od Puerta del Sol.
19. **Rim (Italija)** – Autobusna stanica Tiburtina: ~4 km od Koloseuma.
20. **Brisel (Belgija)** – Autobuska stanica Gare du Nord: ~2 km od Grand Place-a.
21. **Amsterdam (Holandija)** – Autobuska stanica Sloterdijk: ~4 km od trga Dam.
22. **Lisabon (Portugal)** – Autobuska stanica Sete Rios: ~4 km od trga Rossio.
23. **Oslo (Norveška)** – Autobuska stanica Galleri Oslo: ~1 km od Karl Johans gata.
24. **Kopenhagen (Danska)** – Autobuska stanica Ingerslevsgade: ~2 km od Gradske kuće.
25. **Stokholm (Švedska)** – Autobuska stanica Cityterminalen: ~1 km od Sergels torga.
26. **Helsinki (Finska)** – Autobuska stanica Kamppi: ~1 km od Senatskog trga.
27. **Reykjavik (Island)** – Autobuska stanica BSÍ: ~1 km od centra.
28. **Dublin (Irska)** – Autobuska stanica Busáras: ~1 km od O'Connell Street-a.
29. **Moskva (Rusija)** – Autobuska stanica Shchelkovsky: ~13 km od Crvenog trga.
30. **Kijev (Ukrajina)** – Autobuska stanica Centralni: ~6 km od Majdana Nezalezhnosti.
 
Svakog cuda 3 dana dosta. Kukacemo par dana/nedelja posle business as usual. Sve mi se cini da se premestanjem BAS-a nista spec ne dobija, osim dodatne guzve na nbg. Sto se tice dela gde je bila prethodna BAS, guzva izazvana autobusima ce biti zamenjena guzvom od automobila stanara novih zgrada planiranih na mestu bivse stanice. Presipanje iz supljeg u prazno. Ne daj boze da se radilo na prosirenju saobracajne infrastrukture.
 
Треба да постоји drop-off зона; не мора свако да улази на паркинг за 5 минута чекања. Чак и оближња железничка станица је има, а богме, има и аеродром.

И да ипак мало искулирамо са ишчуђавањем што понеки ауто стоји на недозвољеном месту, уз 4 упаљена жмигавца? Ипак смо у Београду одрасли - знамо се, зар не?
Apsolutno. Ima mesta da se napravi kvalitetna Drop-off zona, maks 5min zadržavanje, svaki naredni minut 50-100dinara. Kao na aerodromu.
 
Vrh