Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Nije najbitnija stvar naravno u moru većih problema oko stanice, ali jeste ilustracija sa koliko posvećenosti se pristupa poslovima. Bilo da su to izrada cenovnika, parking za autobuse, pozicija nadstrešnica ili planiranje linija i stanica gradskog prevoza. Sve je po principu, "ma smandrljaj to, kao da je to nešto bitno". Rezultate pristupa viđamo svakodnevno.
 

Prilozi

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    298,7 KB · Pregleda: 230
E, sad, ja zamišljam nekog ko sa Miljakovca putuje za Niš... i ko jednom bude prelazio Gazelu u 93-ci da dođe na BAS, pa je onda drugi put bude prelazio u Niš ekspressu.

Ako je posle podne, neće mu biti ni do Kraš expressa :)

Pa kažu ne treba avion za Niš...
Ne mora, samo ode sa 42 do poslednje i tamo ima Nis expres, 56 😂
 
На овим снимцима се виде сви промашаји ове нове БАС. Прва грешка је позиционирање унутар блока 42, станица је морала бити на месту НЦР, ближе граду, са перонима испод конструкције железничке станице чиме би било потребно изградити мање нових надстрешница. Друга грешка је позиционирање у односу на стајалишта јавног превоза, пошто је планирана окретница у улици Милутина Миланковића, иза НЦР, где се опет трећи пут понавља прва грешка. Оно што се исто лепо види из свих снимака станице у употреби јесу лоше осмишљене пешачке комуникације, сужења посебно код улаза на пероне, недостатак надстрешница над многим перонима, лоша веза ЖС и анекса.
 
Ljudi, koga je briga za sirotinju i autobuse i njihove suze, da li će neko stići na pregled u 07.30, važan ispit ili intervju za posao,
bitna je BW Diva, eno već zakazan prodajni dan za 11.oktobar.
Možemo mi da guslamo ovde još 1000 stranica, ne žele bogataši da gledaju ubogi puk u trocifrenim GSP prigradskim autobusima koji remete njihovu idilu. Nek se nosi plebs što dalje, dok ćuti, radiće šta hoće
Za njih je BAS bio nehigijensko naselje koje sprečava izgradnju novih stanova po 4Ke/m2.
 
Tačno ali to je prodato a ovo tek treba da se proda.
Interesantno koliko će haos uticati na cene nekretnina Soula, pa Pupinove palate, bloka 65, pa svega oko novog naselja na mestu IMTa, ali to su drugi investitori. Druga kesa sa parama.
 
Оно што мени одговара око нове БАС јесте што се коначно не плаћа перонска за приград и што са 581 могу брже него возом до ЖС Нови Београд директно без завлачења у 89.
 

 
Ne kisnu putnici kad predaju kofer, kisne vozač ili kondukter a možda ni on. Sakrije se čovek ispod poklopca boksa za prtljag.😏
 
Iskreno...
...napraviti jedan veliki autobuski terminal kod buduće metro i BG voz stanice Makiš. Svi autobusi na obilaznicu pa do terminala Obrenovačkim putem, nikakav ulazak u grad, nemaju međugradski autobusi tu šta da traže. I još jedan manji terminal za Banat kod Pančevačkog mosta. Planirana BG voz linija Makiš - Karaburma da ih direktno povezuje, a jednog dana biće i planirani metro. Putnici iz Bačke i Srema za Beograd će se svakako svi prešaltati na voz jer će biti mnogo brži, tako da Novi Beograd neće tu ništa izgubiti. A tranzitni putnici iz Bačke i Srema za centralnu Srbiju će brže putovati jer busevi neće ulaziti u grad. Baviti se razvojem železničke infrastrukture - ponuditi autoprevoznicima benefite i subvencije za prešaltavanje sa drumskog na železnički putnički transport.
 
Зависи кога ангажују на рушењу. Има ту доста тога што се може опет искористити. Нпр. ове црвене табле са бројевима перона, па и сви монтажни панели, кровови, стубови и сл.
 
Do Zelenjaka ide špacir-tura od 10 minuta brzim korakom uz ulicu, Slavija je barem 15 minuta prevozom, a Sajam neću ni da pominjem. Tipa, bliži je od novog BAS-a, nego od starog.
Po čemu je Ada lokalno čvorište i za koga?

Da ostavim po strani to što si sve ove linije odmah vezao za ta "čvorišta", koja nisu ni blizu starog BAS-a.

Druže, pričaš besmislice.
Zelenjak je od dolaznog perona bio udaljen 10 minuta pešaka ili 5 min pešaka plus jedna stanica bilo čega. Slavija 15 minuta prevozom, kojim prevozom, ručnim kolicima? Jedna stanica bilo čime. Evo, Sajam ti nećeš da pominješ, ali ja hoću - tri stanice sa 51 ili 511, bukvalno 5 minuta, odatle hvataš šta ti treba ka jugu. Svaki od ovog sam koristio lično i pričam iz iskustva, ne iz nekih besmislenih kejs stadija jednako besmislenih likova koji odlučuju o čemu ne bi smeli.
Ada je lokalno čvorište po čemu? Po tome što se tu spajaju vozila koja idu preko Brda i ona koja idu preko Padine, za koga, za stanovnike Čukarice. Ne razumem da li me troluješ ili šta?
Nudiš ovde 85 i 89 kao da si vatru otkrio.
 
Gde sam "nudio" 85?
Nađi mi tog cara koji će do Zelenjaka stići za 10 minuta sa koferima. Ili čak bez njih. To opet nije direktna veza. Nemaš nijedan prevoz koji ide od starog BAS-a do Zelenjaka. To je pentranje uzbrdo.
Slavija nije 1 stanica, Slavija je 3 stanice, kad ti naiđu 78, 83 ili 9. Dakle nije direktna veza.
Ok, super, sačekaš 51 ili 511 i ideš 5 minuta, šta, ti busevi imaju raketni pogon? I opet, nije direktna veza.

Novi BAS ima barem dvocifreni broj nedostataka, a ti si se zapravo uhvatio za ono što su najmanji nedostaci.
 
Ne belvil ekipa su zuti lopovi, jer belville je izgurao Djilas
Belvil Mišković, ABlok ekipa iz Chipsya, Savadi Neimar, Soul64 ekipa što prodaje patike ovi Sportvision, IMT Alta Pay koju Austrijanci proterali, Pupina Bosanci iz Galensa, West 65 Gruja, ovaj preko puta Kopernikus...jedino ne znam za Sakuru..
To sve boranija u odnosu na BnV ekipu
 
Док су долазни перони били код Бристола, лагано 5-6 минута низ Карађорђеву до Краљевића Марка, па или поред Манаковог конака или мало дуже лево до раскрснице са Југ Богдановом.
Ово стање са привременим долазним пероном до сад није било нормално уопште, и ако је инфраструктура била боља.
 
Belvil Mišković, ABlok ekipa iz Chipsya, Savadi Neimar, Soul64 ekipa što prodaje patike ovi Sportvision, IMT Alta Pay koju Austrijanci proterali, Pupina Bosanci iz Galensa, West 65 Gruja, ovaj preko puta Kopernikus...jedino ne znam za Sakuru..
To sve boranija u odnosu na BnV ekipu
Da ali izgradjen zbog univerzijade, zajedno sa rekonstrukcijom svih sportskih objekata, domova i kupovinom par stotina ikarbus autobusa i to bez kredita od 18 milijardi evra. Zamisli zutu bagru
 
Gde sam "nudio" 85?
Nađi mi tog cara koji će do Zelenjaka stići za 10 minuta sa koferima. Ili čak bez njih. To opet nije direktna veza. Nemaš nijedan prevoz koji ide od starog BAS-a do Zelenjaka. To je pentranje uzbrdo.
Slavija nije 1 stanica, Slavija je 3 stanice, kad ti naiđu 78, 83 ili 9. Dakle nije direktna veza.
Ok, super, sačekaš 51 ili 511 i ideš 5 minuta, šta, ti busevi imaju raketni pogon? I opet, nije direktna veza.

Novi BAS ima barem dvocifreni broj nedostataka, a ti si se zapravo uhvatio za ono što su najmanji nedostaci.
U dilemi sam da li govoriš o nečemu o čemu pojma nemaš ili odlično sve razumeš nego se praviš lud.
Svaki car će ti za 10 minuta, maksimalno 15 ali ipak 10, stići od dolaznog perona do Zelenjaka. Za 5 minuta je kod ekonomskog i čeka 52, 53 ili 56 da ga odveze na okretnicu. Dolazi bar jedan za max 5 minuta, bez pentranja. Koristio sam. Ljudi koji su mi bliski su koristili. Kad si zadnji put ti koristio? Ili uopšte?
Neka ide 51 ili 511 i deset minuta, na Sajmu čekaš sve moguće prevoze ka južnom delu grada. Nema kasnijeg razdvajanja onih koja idu preko Brda i onih koja idu preko Padine. Padina, Brdo, Žarkovo, Železnik, sva moguća brda i vidikovci. Hvataš ono što ti treba. Vrlo verovatno ti odgovara i više linija, a ne samo jedna. I sve to na istom stajalištu, kakva inovacija.
I veruj mi to što nije DIREKTNA VEZA je brže od prelaženja Jurija Gagarina i onda ruskog ruleta da li na jednom stajalištu čekati 13, na drugom stajalištu 89 ili na trećem stajalištu 85. Direktne veze u kejs stadiju.
Bukvalno sam ti malopre okačio sliku i ti mrtav ladan kažeš nije nedostatak. Piše u studiji da nije i da 25+ ljudi treba da čeka bilo koji prevoz pola sata.




Tačno, Slavija je 3 kratke stanice. Pet minuta, deset maksimalno, ali realno pet.
 
Vidi se da nikada nisi išao uz Nemanjinu.
Gde reče da staju 53 i 56?
Koje sve moguće prevoze do južnog dela grada? 😂😂😂
 
Mislim, ja pošto živim odmah pored mogu da vam kažem da stanica nije dobro povezana, čak ni sa dobrim delom Novog Beograda;
Са Бежанијском косом, нпр. Иако ми је стара станица даља, гарантујем да сам брже стизао него што ћу до ове нове која ми је ближа.
 
Vidi se da nikada nisi išao uz Nemanjinu.
Gde reče da staju 53 i 56?
Koje sve moguće prevoze do južnog dela grada? 😂😂😂

Šta bulazniš više, nesrećo? 52, 53 i 56 imaju potpuno ista stajališta od Ruske pa sve do okretnice na zelenjaku. Da li ti uopšte znaš o čemu pričaš?

Prevozi sa sajma do južnog dela grada: 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 58, 88, 91, 92 plus trocifreni. Verovatno sam neki i zaboravio.

Upiši tamo u excel tabelu kad te budu pitali šta treba da se promeni
 
Poslednja izmena:
Vrh