Postoje četiri grupe putnika u međugradskom prevozu:
1) ljudi koji rade i (žive) u Beogradu, ali su ostali vezani za rodno mesto
2) studenti
3) ljudi koji u Beograd dolaze iz zdravstvenih razloga
4) turisti, u oba smera
Grupama 2 i 3 ovo apsolutno ne odgovara, jer im je nova BAS udaljena od željenih lokacija sa kojima su dosad bili povezani svega nekoliko stanica gradskog prevoza ili čak i pešice.
Grupi 1 takođe ne odgovara, jer je nova BAS višestruko slabije saobraćajno povezana, na šta se nadovezuju gužve koje će uslediti. Gradski prevoz i može da kasni i nikom ništa. Međugradski polazi na vreme i neće čekati.
Dolazimo do grupe 4, kojoj ovo takođe u globalu ne odgovara, jer stanica nije u centru za one koji žele da vide Beograd, a prethodni pasus važi za one koji iz Beograda odlaze negde
1) ljudi koji rade i (žive) u Beogradu, ali su ostali vezani za rodno mesto
2) studenti
3) ljudi koji u Beograd dolaze iz zdravstvenih razloga
4) turisti, u oba smera
Grupama 2 i 3 ovo apsolutno ne odgovara, jer im je nova BAS udaljena od željenih lokacija sa kojima su dosad bili povezani svega nekoliko stanica gradskog prevoza ili čak i pešice.
Grupi 1 takođe ne odgovara, jer je nova BAS višestruko slabije saobraćajno povezana, na šta se nadovezuju gužve koje će uslediti. Gradski prevoz i može da kasni i nikom ništa. Međugradski polazi na vreme i neće čekati.
Dolazimo do grupe 4, kojoj ovo takođe u globalu ne odgovara, jer stanica nije u centru za one koji žele da vide Beograd, a prethodni pasus važi za one koji iz Beograda odlaze negde