Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Na BAS-u se očigledno primenjuju strožiji bezbednosni standardi... Ne možeš ni da odštampaš kod kuće, nego mora na specijalnom zaštićenom papiru :LOL: Neko se utalio verovatno za tabake papira sa odštampanim BAS watermark-om...
Na sajtu kažu da je razlog za to povratna karta, koju ne bi smeli da ti overe u drugom gradu ako nije ištampana na tom papiru. Ali zašto onda i ovo važi za karte u jednom smeru samo oni znaju.

Edit: Citat sa sajta BAS-a "Budući da se karte mogu kupiti i za povratno putovanje, procedure njihove overe na autobuskim stanicama prilikom povratka, kao i važeće zakonske i podzakonske akte o putnim kartama, neophodno je da se karta kupljena online odštampa na zaštićenom papiru na Beogradskoj autobuskoj stanici. Ovo možete obaviti na jasno označenim mestima na Beogradskoj autobuskoj stanici pre ulaska na peron." Link: https://www.bas.rs/sr/korisnicko-uputstvo?n=*
 
Je l naplacuju ovu uslugu?
Ne. To je onaj aparat koji se nalazi pre ulaza na peron koji ima QR Skener i štampač. Evo i slika iz @sergio_spector videa :D

1727613703284.png
 
Ne plaća se to štampanje.

A ovo za Flixbus, mora se kupiti peronska na šalteru (možda može i na kartomatu). Razlika u ceni preko sajta Flixbusa i BAS-a je otprilike upravo za cenu peronske karte od tih nekih 300 dinara, uz manja odstupanja.
 
Na jednom Qr kodu može da bude povratna karta Bg-Vranje npr (ako nema selekcije sedišta ili doplaćujes kofer u jednom pravcu a u drugom ne)
Ti skeniraš isti Qr dva puta.
Jedino ako taj u Vranju nema čitač.
E ako si birao različita sedišta tamo i nazad onda idu dva Qr koda, a za većinu prigradskih ne biraš nego sedneš bilo gde i ideš bilo kad tog datuma
Primer:
Flixbus Bg-Zg-Bg dobiješ dva koda jer ti je BG Zg sedište 5A a Zg BG sedište 12C
Prevoz Barselona aerodrom -Grad -Aerodrom
(povratna) jedan kod jer sedneš bilo gde. Samo ti poništi jednu vožnju od dve.
 
Poslednja izmena:
Ovo još i ne izgleda tako strašno.
Jel se plaća wc kad platiš peronsku kartu i prodješ barijeru? (Pretpostavljam da se ovaj kontejner desno plaća)
Ako si već dao 300din treba bar pi*anje da bude džabe.
I gde su divlji taksisti, ispod žel.stanice?
 
Očigledno da će mnogi stajati automobilom na ulici Nova 4 bez prolaska rampe i ulaza na parking!
 
Kako mi samo nedostaju ona vremena kad dođeš iz provanse u BG, pa sa štajge uz Balkansku, a tamo se ori: “gjevreci, pereci”… Bolja vremena, a bolji smo bili i mi.

I za 15 minuta do Trga Republike pešaka.
A sada toliko minimalno sa 95com ako uopšte uspeš da uđeš u nju.

+ kada se vraćaš na autobusku svako ima besplatno iskustvo sa ala mali metro kružnog toka kod Ušća u 15h popodne.
 
I za 15 minuta do Trga Republike pešaka.
A sada toliko minimalno sa 95com ako uopšte uspeš da uđeš u nju.

+ kada se vraćaš na autobusku svako ima besplatno iskustvo sa ala mali metro kružnog toka kod Ušća u 15h popodne.
Ponekad se stvarno zapitam da li svi ti ljudi koji dolaze u Beograd zaista idu na Trg Republike, ili je to malo mit.
 
Ne idu svi.

Ali Beograđani su dobili veće gužve u prevozu na Novom Beogradu.
Provincijalci teži put do svojih lokacija na Starom Gradu i KCS-a.
A Travolta novi povod da smisli neku svoju satiričnu glupost koja je interesantna samo njemu i nikom više.
 
Наравно да је у доста случајева то мит али за многе људе "туристичка" тура била је Карађорђева - Калемегдан - Кнез Михајлова - Трг Републике - теразије - економски факултет.
Искрено, не зна се шта је изгледало горе, БАС или стара ЖС.
Затим поглед на Карађорђеву са својим сивим, оронулим фасадама па тротоаром који се према бранковом мосту све више и више сужава док не дођеш до тога да шлепери за Вилине воде пролазе на 30 центриметара од тебе.
О Зеленом венцу, теразијској тераси и каменичкој улици није потребно ништа писати.
 
Ček, malo. Dakle, Beograđani su dobili veće gužve u prevozu na Novom Beogradu gde su ulice... široke, nego u Starom Gradu, gde su ulice... uske.
Provincijalci teži put do svojih XY lokacija na Starom Gradu (ne znamo koje su to XY lokacije na Starom Gradu gde svi provincijalci idu) i do KCS-a, do koga se stiže, manje-više, isto kao i od sada.
I da, Travolta je kriv.
 
Ne idu svi.

Ali Beograđani su dobili veće gužve u prevozu na Novom Beogradu.
Provincijalci teži put do svojih lokacija na Starom Gradu i KCS-a.
A Travolta novi povod da smisli neku svoju satiričnu glupost koja je interesantna samo njemu i nikom više.
Meni je interesentna.

Ne znam sto ljudi gledaju na Beograd kao na selendru pa vec na prvu lokaciju preko reke gledaju kao na periferiju?

Sto se mene tice, u gradu u kome sigurno obitava nekih 3 miliona stavovnika, mesto gde je sada BAS je centar grada.

Pricamo o par kilometara razlike izmedju stare i nove stanice i par stanica udaljenosti prevozom.

Meni je lakse sa Banovog brda da predjem Most na Adi nego da se zabadam tamo u ono slepo crevo, prolazim kroz haos kod Sajma pa tamo dalje u gradu, zavisi kojim se putem ide...

Svima sa Cukarice je lakse. Eto, Cukarica, NBGD i Zemun, to ti je vec 600 000 zvanicnih stanovnika. Lazarevac, Surcin, Barajevo, Obrenovac - jos nekih 200 000.

Eto ti vec pola Beograda kojima je lakse. Ima ih sigurno jos gomila po drugim opstinama.

Nekom tipa sa Vozdovca bi to bilo samo da produzi jos par stanica tramvajem, sto nije neki preterani cim, da debili ne planiraju da ruse most i to je ono sto je sustinski problem. Ali to je problem pomerili stanicu ili ne.
 
Meni je interesentna.

Ne znam sto ljudi gledaju na Beograd kao na selendru pa vec na prvu lokaciju preko reke gledaju kao na periferiju?

Sto se mene tice, u gradu u kome sigurno obitava nekih 3 miliona stavovnika, mesto gde je sada BAS je centar grada.

Pricamo o par kilometara razlike izmedju stare i nove stanice i par stanica udaljenosti prevozom.

Meni je lakse sa Banovog brda da predjem Most na Adi nego da se zabadam tamo u ono slepo crevo, prolazim kroz haos kod Sajma pa tamo dalje u gradu, zavisi kojim se putem ide...

Svima sa Cukarice je lakse. Eto, Cukarica, NBGD i Zemun, to ti je vec 600 000 zvanicnih stanovnika. Lazarevac, Surcin, Barajevo, Obrenovac - jos nekih 200 000.

Eto ti vec pola Beograda kojima je lakse. Ima ih sigurno jos gomila po drugim opstinama.

Nekom tipa sa Vozdovca bi to bilo samo da produzi jos par stanica tramvajem, sto nije neki preterani cim, da debili ne planiraju da ruse most i to je ono sto je sustinski problem. Ali to je problem pomerili stanicu ili ne.
I nama iz Rakovice je neuporedivo lakše, barem nama što smo na severnoj obali Topčiderke. 93 i 94 staju direktno.
 
Znaci, za vise od polovine Beogradjana je ovo blize i lakse

Ovde se razvila teorije o poteskocama sirotinje koja ide autobusima zbog pomeranje stanice, a ispada da ce ispastati jedino krugodvojkasi i Beogradjani na vodi 😁
 
Stvar je dosta geografski određena: 2/3 Beograđana živi sa druge strane Save, preko koje ih vodi nekoliko prezakrčenih mostova.

Stoga npr. i NjAS (Autobuska stanica Njujork) nije u Bruklinu, nego na Tajms skveru.

Dobro de, sistem prolaznih stajlišta može ovo da ispegla. Nije smak sveta.
Put je put i po njemu se kreces, u cemu je razlika da li je ispod reka? Lakse je preci Most na Adi nego se probijati kroz Bulevar Vojvode Misica, Kneza Milosa...
 
Vrh