Položaj dve stanice se može jednostavno uporediti:
Dakle, kao što rekoh, autobuska stanica NBG je okružena širokim bulevarima i lako i brzo se stiže do svih važnijih magistralnih pravaca (putevi obeleženi žutom bojom). Čak za gotovo sve destinacije postoji više alternativnih ruta. I ovde je reč manje-više o infrastrukturi koja već postoji - Severna tangenta će biti gotova na jesen sledeće godine, do kada bi trebalo da bude završena i faza UMP-a do Tošinog bunara. Autoput Beograd-Preljina bi mogao da bude završen do kraja 2016.
Uz samo autobusku stanicu nalaziće se Železnička stanica Novi Beograd, odakle će se BG:vozom lako stizati do Prokopa, ali i do Batajnice ili Krnjače.
Crvenom linijom je obeležena buduća trasa metroa - linije 1b i linije 3. To je već malo s/f i daleka budučnost. Možda 1b stigne do stanice tamo negde oko 2020. (ako izgradnja metroa zaista počne u naredne dve-tri godine) čime bi se uspostavila veza s jedne strane sa Zemunom, a s druge strane sa centrom grada i Vukovim spomenikom. Pun efekat bi se tek osetio sa produžetkom linije 1b ka blokovima, odnosno ka aerodromu "Nikola Tesla", i sa izgradnjom linije 3 ka Banovom brdu. No, kao što rekoh, to je već malo u domenu maštarije.
S druge strane, Prokop trenutno ima samo jednu jedinu vezu sa autoputem, a to je petlja Hitna pomoć. U budučnosti jeste planirana dodatna infrastruktura, gde je najznačajnija tzv. transverzala, odnosno veza Prokopa i Bulevara oslobođenja, preko autoputa i kroz kompleks Kliničkog centra. Prvenstvena svrha te saobraćajnice je povezivanje Prokopa sa centrom grada. U planu jeste i metro linija 2, a tu je već BG:voz - ali oni su tu da putnike iz grada dovedu do stanice i obrnuto. No, infrastruktura za jednu autobusku stanicu ne podrazumeva samo to - treba omogućiti autobusima da lako dođu do nje. Naravno, planirano je i povećanje kapaciteta petlje Hitna pomoć, ali čak i tada pitanje je da li bi ona mogla da primi baš sve autobuse koji u Beograd dolaze i iz Beograda odlaze. Da li stvarno mislimo da sve buseve (i iz Novog Sada, i iz Kragujevca, i iz Zrenjanina, i iz Čačka, i iz Niša, i iz Uživa, i iz Subotice, i iz Jagodine, i sve međunarodne line, itd.) uguramo u taj levak i dalje na krov Prokopa!? Železnica je već drugo - ona ima svoju, drugačiju infrastrukturu i Prokop je u tom smislu lako staviti u funkciju glavne železničke stanice.