Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Нестварно глупо арчење простора, зелене површине и напослетку финансијских средстава.

Лојанице нису морали далеко да оду да виде како се то ради, само до будимпештанске Неплигет станице која заузима површину једне просечне пословне зграде.
 
Bas htedoh da kazem, parking za automobile kako bi uposlili jos nekog prekobrojnog radnika BASA. Dzaba su preko puta napravili parking za posetioce Autobiske stanice, moze jos jedan koji vodi druga firma (BAS)
 
Bas htedoh da kazem, parking za automobile kako bi uposlili jos nekog prekobrojnog radnika BASA. Dzaba su preko puta napravili parking za posetioce Autobiske stanice, moze jos jedan koji vodi druga firma (BAS)
Parking nije napravljen za posetioce autobuske jer ona nije jos izgradjena.
Parking je napravljen na prostoru koji je namenjen osnovnoj skoli jer su uvideli potrebu za profitom je je pre toga bola popularna besplatna "rupa" gde su se svu precizno parkirali kao da je sve bilo iscrtano.

Svakako autobuska mora da poseduje neki min parkinga za svu logistiku takvog objekta.
 
Parking nije napravljen za posetioce autobuske jer ona nije jos izgradjena.
Parking je napravljen na prostoru koji je namenjen osnovnoj skoli jer su uvideli potrebu za profitom je je pre toga bola popularna besplatna "rupa" gde su se svu precizno parkirali kao da je sve bilo iscrtano.

Svakako autobuska mora da poseduje neki min parkinga za svu logistiku takvog objekta.
Da si gledao izjave politicara kada je gradjen video bi da govore da se gradi za potrebe stanice. Parking je zapocet kada i stanica, ali on je brzo zavrsen
 
Bas htedoh da kazem, parking za automobile kako bi uposlili jos nekog prekobrojnog radnika BASA. Dzaba su preko puta napravili parking za posetioce Autobiske stanice, moze jos jedan koji vodi druga firma (BAS)
Ipak, bio bi vrhunac retardiranosti da ne prihoduju od parkiranja a imaju toliki plac - to se, kao što vidimo, nije desilo ni Vinciju, ni Delti sa Sava centrom, da prepusti parking koji vredi suvo zlato. Bio bi to viši stepen kapitalizma i poslovne logike.
 
Pa nemaju plac, BASovo će biti samo plato i zgrada, ostalo su druge parcele i sve je gradsko.
 
Pa jeftinije da su im u startu dali 2000 po godini staža prije 10 god i rešili stanicu do sad maleni je bio gradonacelnik kad je govorio evo samo sto nije
 
Pa oni samo znaju za peronsku kartu ulaz u wc i naravno bajta peciva po ceni 3x
Stukli milone napravili plato i nadstresnicu a resto u dzepovima
Grad je trebao napraviti stanicu a Bas ugasiti
Grad je trebao da napravi stanicu, izabere tenderski operatera staničnih usluga (Bas, Lasta, stranac...) , odredi mesečno koliki deo oni treba da daju svom osnivaču a to koliko će biti zaposlenih i drugo ih ne bi zanimalo, već samo profit. Cene usluga bi odobravao Grad i kroz nadzorni odbor kontrolisao poslovanje. Ako operater ne bi ispunio ugovor bio bi zamenjen drugim. Pa i na aerodromu je izabran skoro drugi operater aeorodromskih usluga.
 
Jutros su ponovo krenuli u rasciscavanje delanuz Jurija Gagarina.
Veci deo onog brda peska zaraslog je sklonjeno, drugacija perspektiva skroz.
IMG_20231107_122001.jpg
IMG_20231107_122006.jpg
IMG_20231107_122009.jpg
IMG_20231107_122010.jpg
 
Сећам се давне 2016. када се у овом блоку појавила механизација Зеленила да рашчишћава, али са супротне стране, где је сад НЦР.
 
Ma, otvoriće nezavršen stanicu. Zna se ko čeka u Sava ali kao zapeta puška. Neće valjda da im BNV naplaćune penale (na šta ima pravo po ugovoru).
 
Ako neko prolazi danas neka slika,ako danas rade resili su da zavrse ili je samo bilo juce za fotkanje
 
Vrh