Nažalost mnoge službe i jedan deo privatnika živi u ubeđenju da nam čini uslugu samim svojim postojanjem.Bravo za BAS, na 700 zaposlenih dodali ste i PR tim za pisanje na beobuildu.
Sto je najgore vi zivite u balonu da nama cinite uslugu sto postojite. Ne postoji osoba koja stanicu ne dozivljava kao supu, a ovde ste dosli da osporavate sve i svakog sem vas samih. Prosto razumite da ste za obican svet isti kao taksisti kada blokiraju grad, obicni monopolisti koji su toliko van realnosti da im nema spasa.
Zvanican podatak iz APR-a je 703 za 2021. Godinu dana pre toga je bilo 744.I dalje ostaje pitanje da li na BASu stvarno radi 700 ljudi koliko se pominjalo?
Grad je trebao mozda da napravi svoju glavnu stanicu na ploči zel.st Prokop.Kad je bal,nek je bal.Пре је постојала Ластина станица као нека врста конкуренције.
Ја мислим да Град треба да промени политику и посматра станицу као јавну инфраструктуру, а станичну услугу као комерцијалну делатност, подложну тендеру, лиценци и надзору. Ако предузеће које пружа комерцијалне станичне услуге на објекту у власништву Града не ради то у складу са стандардима које је поставио Град, губи дозволу и делатност на уштрб конкурента.Grad je trebao mozda da napravi svoju glavnu stanicu na ploči zel.st Prokop.Kad je bal,nek je bal.
Slažem se, samo ni Grad nije sve uradio. Izdao je konačnu građevinsku dozvolu za staničnu zgradu 31.12.2021., dakle pre 6 meseci! Plus vrednost ugovorenog projekta je više nego udvostručena! Očigledno da to BAS ne može da isfinansira bez pomoći Grada. Zato treba ili promeniti ugovor ili finansijera i dovršiti stanicu.Ах, да, треба да додам, да би Град то урадио, треба да има чисту савест да може да изађе на црту приватнику и каже му - ми смо ти поштено указали поверење и урадили поштено све што је до нас, а ти вучеш грађане за нос својим немаром.
Нешто нисам сигуран да Град може да изађе на црту са тиме.
Ја мислим да Град треба да промени политику и посматра станицу као јавну инфраструктуру, а станичну услугу као комерцијалну делатност, подложну тендеру, лиценци и надзору. Ако предузеће које пружа комерцијалне станичне услуге на објекту у власништву Града не ради то у складу са стандардима које је поставио Град, губи дозволу и делатност на уштрб конкурента.
Аутобуске станице су, као и друге делатности управљања саобраћајном инфраструктуром, на граници природног монопола, и принципи чисте тржишне утакмице се не могу применити на њих, осим да се цео град избетонира у пероне.
Хвала, за то нисам знао, али ми се чини да не мислимо на сасвим исту ствар.Taj sistem već sada postoji, ministarstvo izdaje licence za autobuske stanice na određeni period (5 god koliko se sećam) ako ispune sve zakonom/pravilnicima propisane uslove.
Ako je prolazak ispod nadvožnjaka, odnosno iznad autoputa, neki preterani problem, onda stvarno... Jeste da nije jednostavno sa koferima, putnim torbama i sl. , ali nije ni nemoguća misija. Ne mali broj puta sam viđao ljude sa torbama, više nego sa koferima, kako idu na pomenutu stanicu. Mnogo veći problem je što ljudi dođu iz pravca kružnog toka do stanice gradskog prevoza, pa onda pretrčavaju preko isključenja koje koristi linija 18, umesto da su odmah prošli ispod tog isključenja. To će mi biti nedokučiva enigma.Majko mila, koja kataklizma. Čekao sam ovde autobus nebrojano puta. Prođe me jeza kad vidim ove slike. A tek doći pešaka do ove stanice iz pravca vračara je odiseja za sebe. I na kraju kad si tu, treba se izboriti da uđeš u autobus pored horde ljude koja je došla ovde da ne bi platila peronsku kartu na BAS-u.
Pa nije problem, na svašta smo se mi navikli. Mesto je iz više askepakta apsolutno neprikladno za ono sto je postalo, a to je glavna stanica za sve autobuske polaske u pravcu Niša.Ako je prolazak ispod nadvožnjaka, odnosno iznad autoputa, neki preterani problem, onda stvarno... Jeste da nije jednostavno sa koferima, putnim torbama i sl. , ali nije ni nemoguća misija. Ne mali broj puta sam viđao ljude sa torbama, više nego sa koferima, kako idu na pomenutu stanicu. Mnogo veći problem je što ljudi dođu iz pravca kružnog toka do stanice gradskog prevoza, pa onda pretrčavaju preko isključenja koje koristi linija 18, umesto da su odmah prošli ispod tog isključenja. To će mi biti nedokučiva enigma.
I sve to zbog uštede na ceni "stanične usluge" koja usput obezbedjuje rezervisano mesto putniku u željenom autobusu, na početnoj stanici. To na Autokomandi je lutrija , višestruka. Prvo da se preživi pretrčavanje auto-puta a drugo da se nadje slobodno mesto u autobusu. Ali svi su po malo krivi. Država tj Grad najviše. Oni ne čine ništa da se to promeni.Pa nije problem, na svašta smo se mi navikli. Mesto je iz više askepakta apsolutno neprikladno za ono sto je postalo, a to je glavna stanica za sve autobuske polaske u pravcu Niša.
Sa koferima treba iz pravca Južnog bulevara prvo u podvožnjak pa se popeti na most preko autoputa, preci autoput i onda sići par spratova niz stepenice. Sve ovo pod pretpostavkom da znaš kuda ideš jel ništa nije obeleženo. Kako neko ko nije iz Beograda uopšte nađe stanicu mi je misterija. Ljudi nose torbe a ne kofere jel znaju šta ih čeka.
A evo i nedokučivu enigmu mogu da ti razrešim. I sam sam više puta pretrčavao pomenuto isključenje. Kad završiš na stajalištu graskog prevoza apsolutno je nejasno kako preći preko isključenja. Imaš opciju da se penješ ponovo na most i vratiš skroz do Franša u podzemni ili da se muvaš kroz one udžerice ka kružnom toku a tamo je sve zagrađeno i nemaš pojma dal ćeš uopšte uspeti da pređeš. U tom slučaju većina ljudi jednostavno reskira i pretrči, i stvarno ne mogu da ih krivim.
Ma ko pretrčava auto-put tu? I to sa torbama.I sve to zbog uštede na ceni "stanične usluge" koja usput obezbedjuje rezervisano mesto putniku u željenom autobusu, na početnoj stanici. To na Autokomandi je lutrija , višestruka. Prvo da se preživi pretrčavanje auto-puta a drugo da se nadje slobodno mesto u autobusu. Ali svi su po malo krivi. Država tj Grad najviše. Oni ne čine ništa da se to promeni.
Ja jesam ,dok sam radio u stanici Vozdovac,a u dva navrata i izuvanje iz cipela.Onda su stavili ogradu...Ma ko pretrčava auto-put tu? I to sa torbama.
Ja u životu nisam nikog video da radi tako nešto.